Onhan tossakin taitamattomalle ihan liiankin monta villiä heppaa. Hevosia saa kaupasta aina lisää, muttei ajotaitoja(Kawamonni @ Elo. 29 2009,19:19) kirjoitti
Huiput penkissä muuten 242km/h rajoittajalle ja ratastus etu (-1). Kyllä kerkii![]()
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Hehehe, lähinnä meinasin että millä parkkiksella se sun pyörän tuuppas kumoon.(JarkkoV @ Elo. 20 2009,17:16) kirjoitti
![]()
636 -> 998
Itsellä on dynolapulla 109,7hv ja 64nm. 2003 636.
Tosin eiväthän nuo ole niin vertailukelpoisia lukuja penkkien erojen takia.
Aika vähältä kuulostaa äkkiseltään tuo 242kmh huippu.
Ite ajanut sen 285kmh tauluun yhden kerran. Eli suunnilleen se, mitä BIKE:ssa ajoivat vakiolla 2003:lla, 289kmh mittariin, 265kmh tutka.
636 -> 998
Joo on kyllä alhainen huippunopeus kun ite vedin -03 636:lla 244kmh ja välitykset -1/+2
Joo tietty taulu ja penkki on kaks eri juttua. Ton tutkanopeuden miinus se yks etupiikki ni varmaan sit aika lähelle osuu toi 242km/h. No eihän tolla sit ehdi helvetti mihinkään(Eki- @ Elo. 29 2009,21:29) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Joo ei. Jos alle 300 km/h niin eihän sillä ehdi minnekkään(tate zx6r @ Elo. 29 2009,22:38) kirjoitti
. Miltäs muuten tuntuu toi -1 ratastus? Onko kaupunki pörräily helpompaa?
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Kytkintehoahan noi on molemmat, vai meinasitko voimansiirtohäviön olevan vain pari hevosta?(Kawamonni @ Elo. 29 2009,00:27) kirjoitti
Häviö ~10hv, eli 109 takapallolta vastaa noin 119 kytkimeltä.
'03 ZX6R
Okei. No helv**istäkös mä sen osaan arvata montako kaakkia siihen voimansiirtoon hukkuu, mullon ketjut rasvassa.(markketo @ Elo. 30 2009,12:02) kirjoitti
Ei sit paree vertailla aina keskenään näitä jos toinen tulos on kytkimeltä ja toinen takapyörältä.. *Oisin oottanu et 05/06 mallissa ois ollu takaselta enämpi kun 109 *
Pitäs kai vaihtaa kymppiin ni mitää väliä mistä mittaa![]()
Kawasaki ZX-6R 636 2006
Noi kuussatkujen teholukemat ei juurikaan kehity mihinkään vuosien saatossa, pikkuhiljaa, mutta mitään isoja harppauksia on kyllä turha odottaa.
Vakiopyörät antaa takapyörälle suurinpiirtein:
03/04: 100-105
05/06: 105-110
07/08: 100-105
09/10: 105-110
Mutta noissa on penkkikohtasia eroja niin paljon, että jos essolla haluaa heilua sen dynopaperin kanssa niin ettii jonkun tosi positiivisen penkin.
Samana päivänä samassa penkissä ajettuihin voi verrata, ja tietty suuntaa saa samassa penkissä palikoiden vaihtamisen jälkeen (mitä tuli ja mitä menetettiin). Rok rok.![]()
'03 ZX6R
Paitsi jos jollain kaverillasi onkin gixxeri... *(Kawamonni @ Elo. 30 2009,15:22) kirjoitti
![]()
Supermoto
Menes siitä nyt omalle puolelles(jaulis @ Elo. 31 2009,19:46) kirjoitti
![]()
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Joo, kyllä tonkin mukaan 10R:ssä on vähemmän tehoa takapyörällä kuin gikserissä on kytkimeltä...![]()
'03 ZX6R
Sorry. Palaan sitten kun saan vaihdettua kympin itselle alle...(Cad @ Elo. 31 2009,19:52) kirjoitti
![]()
Supermoto
Erot huipputehoissa ovatkin näissä kilosissa aivan järisyttäviä. Varsinkin ajossa.(markketo @ Elo. 31 2009,19:53) kirjoitti
Supermoto
onko 03 636B:ssä sama oljynsuodatin kuin RR:ssä? Aattelin motonetistä käydä motulin 5100 öljyt hakee ja suodatinvaihtoehtoina ei ollut kuin tuo RR-malliin sopiva.
polkupyörä
Sama sopii.(jonecky @ Syys. 02 2009,14:41) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mitäs suodatin motonetissä kustansi? Orkkis suodatin kait kympin nurkilla Bike World:ssä. Vai eipä kait noissa paljon eroja ole.(jonecky @ Syys. 02 2009,14:41) kirjoitti
Kawasaki ZX-6R 636 -04
5,90€ oli suodatin, vaikka luulin sen olevan 7,90€ mut käyhän tuo mulle noinkin(tate zx6r @ Syys. 02 2009,16:20) kirjoitti
![]()
Oli melkeinpä kaikkiin pyöriin sama suodatin ja merkiltään tuo on nipparts. Kaipa se asiansa ajaa.
polkupyörä
Suodattimissa on jonkinverran eroja, mutta eivät yleisesti ottaen tunnu koskevan suodattimen hintaa. Vertailuja löytynee netistä, mutten osaa sanoa onko siellä juuri kyseistä merkkiä ollut mukana...
'03 ZX6R
Motonetissä oli 7,90e suodatin.
Suzuki dr-z 400 sm bigbore
KTM r.i.p
MasterStreetRiders
Nipparts ei ilmeisesti valmista mitään itse, vaan pakkaa omiin laatikoihinsa. Joku suurempi valmistaja lienee siis suodattimen takana ja olettaisin tuon olevan Toyotaan tai vastaavan alunperin tarkoitettu.(jonecky @ Syys. 02 2009,17:26) kirjoitti
'03 ZX6R
Ja esim toi K&N-öljyfilsu mikä menee pikkuninjaan, menee ~683 muuhunkin mp-merkkiin/malliin/vuosimalliin(markketo @ Syys. 02 2009,20:09) kirjoitti
http://www.knfilters.com/search/appl...px?Prod=KN-204
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Menee menee, en dissannut vaan kunhan totesin kun jostain josks tuli ilmi.
K&N:n öljyfilsu on muuten ollu testeissä aika huonolaatunen...![]()
'03 ZX6R
Mistäs kawaan saa alkuperäisiä tarroja, tai vähintään alkuperäistä vastaavia? Vinkkejä?
Tankin kawa tekstit menneet rumaksi niin ajattelin repiä pois ja laittaa uudet siistit.
08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
^ Mikä tahansa teippausfirma.
Esim. Teippi-Z
Kerrot vaan millaiset haluat niin tekevät.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Hart-tapes tekee myös tarrat tilauksesta ja nopeasti. Ei oo hintakaan paha.(iirot @ Syys. 02 2009,23:17) kirjoitti
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
onko kukaan ostanut jostain pipari etujarrulevyjä jostain 03-04 ninjaan? olisko vinkkejä mistä sais?
Ninja 636 -04
Aluksi paikallaan kävi tollaset uudemman mallin 300mm piparkakkulevyt
Jotka sitten vaihdoin EBC:n 310mm square drive levyihin:
Saahan noita pipareita tietty 280 millisinäkin, mutten nää mitään järkeä vartavasten hommata samankokoisia levyjä. Isoimmat Kawan omat sopivat levyt ovat ZZR 1400:n 310mm levyt, noita kuitenkin suht vaikea löytää ja ovat hyötyyn nähden hintavia.
Jarrusatuloita täytyy prikata sitä mukaan kun levykoko kasvaa ja ainakaan itse en löytänyt kyseisiä prikkoja mistään ja päädyin teettämään ne.
'03 ZX6R
Joo no ei oikeestaan väliä onko isommat. Onko vakiot sitten 280mm? ja mistä sellaisia pipareita saa? yrittänyt katsoa mut en ole vielä löytänyt. Kun oli huollossa/eturenkaan vaihdossa ja kysyin minkä takia nypyttää niin p*rkleesti etujarrulla jarruttaessa niin sanoivat että levyt on kierot, vakiot kuulemma maksaa 200e kpl
Ninja 636 -04