kaippa tuo ihan käypä hinta on, itsellä maksoi 350e asennettuina kummatkin renkaat(Ztuge @ Elo. 18 2009,22:55) kirjoitti
zx-6r 05
Jep jep, nyt on ninja "paskana". Auto peruutti sen kumoon parkkipaikalla. Onneksi oli rehellinen kotilokuski ja jätti yhteystiedot pyörän päälle niin ei mee omia bonuksia ja omavastuuta vakuutuksesta. Kustannusarvion pitäisi tulla tietoon tällä viikolla.
Result: peili poikki, jarrukahva paskana, tankopaino paskana, keski -ja alasivukate naarmuilla, takakate kolhuilla ja naarmuilla, jarrupoljin vinossa, jalkatapit vinossa/naarmuilla, ducktail naarmuilla (en tiedä miten irtosi) ja kytkinkoppa naarmuilla.
Arvatkaa kiristääkö pantaa!![]()
Eipä tossa kannata niin hiota, kun kerta autoilijakin jätti yhteystiedot ja asiat lähtee siitä sit rullaamaan.
Ymmärtäisin et kiristää jos olis vaan paettu paikalta, eikä huonolla tuurilla olis edes kaskoa...
'03 ZX6R
Silti.(markketo @ Elo. 19 2009,18:37) kirjoitti
Rohkeesti vaan ebaysta tilaamaan(KirkkoHerra @ Elo. 16 2009,22:08) kirjoitti
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
No mitä nariset? Äkkiä uusi jarrukahva ja takaisin baanalle.(JarkkoV @ Elo. 19 2009,17:56) kirjoitti
Luultavasti autoilijaa vituttaa enemmän.
edit: oliko lappeessa joku parkkipaikka?
636 -> 998
Iltaa,
Suskalle tehtiin Houdinit ja pihaan pärähti -07 pikku-Ninja. Vielä on kesää jäljellä!
"It´s better to burnout, than to fade away" -Neil Young-
Onko porukka vaihtanut pikakaasua tai jotain muuta patenttia millä kaasukahvan liikettä saa lyhennettyä? Alkaa pikkuhiljaa tympiä tuo pitkä liikerata, varsinkin radalla.
ex. ZX6R 2003
03-04:ään dominon pikakaasu menee vissiin heittämällä?(JVR @ Elo. 20 2009,10:06) kirjoitti
05-06:eenkin menee, kunhan hieman kuumailmapuhaltimella lämmittää orginaalivaijereiden muovisia vaijerin ohjureita mitkä on sielä kahvan kotelon sisällä, ja taivuttaa niitä lisää.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Onkos kellään mitään käryä paljonkos -03 mittarivirhe mahtaa olla?
perstuntuma ainakin sanoo että paljon kun ajelee rajoitus+5km mittarinopeutta ni johan alkaa jonoa kerääntyy taakse...![]()
Pitkää päätyyn ja perään...
Narisen mitä narisen, mieluummin sen olisin ehjänä pitänyt.(Eki- @ Elo. 19 2009,21:36) kirjoitti
Taitaa täällä olla parikin parkkipaikkaa.![]()
Nippusiteen (tai kahden) laittaminen kaasukahvan väliin on ainakin rapakon takana ollut suosittu keino. Ei mikään mahdottoman nopea, mutta kaasun saa kuitenkin auki yhdellä liikkeellä. Tykkään.(JVR @ Elo. 20 2009,10:06) kirjoitti
Mittarivirhe on vakioväleillä jotain 5% luokkaa, mutta eiköhän yleisesti ole vaan ajonopeudet noussu. ;)(Jarrujälki @ Elo. 20 2009,16:59) kirjoitti
Trippimittarissa ei muuten silti ole virhettä, mikäli se jotain sh:n omistajia kiinnostaa.
'03 ZX6R
ite mittasin noista tienvarsitauluista niin 85km/h mittarissa oli taulussa 79km/h.(Jarrujälki @ Elo. 20 2009,16:59) kirjoitti
Toki on mahdollista, että saatuin vaan hölläämään kaasua sen muutaman sekunnin kymmennyksen niin pääs vauhti tippumaan.![]()
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Ite mittasin 100 vauhissa todellinen oli 92 tomtomin mukaan.(Cad @ Elo. 20 2009,21:14) kirjoitti
ex. ZX6R 2003
Saattaa olla siis, että ihan oikein mittasin. Selittänee sen miksi ei 3-tiellä meinaa päästä autoista ohi 80-alueella vaikka mittarissa 95km/h(JVR @ Elo. 20 2009,22:02) kirjoitti
![]()
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Yleensä tulee ajeltua 80 alueella 90 ja 100 alueella 120 mittarin mukaan. Jos on sattunu eksyy motarille mis on 120 rajoitus nii posottelee reilu 140. Nois o nopeuksis saa ohitella sitä mukaa ku tulee liikennettä etee ja sekös se mukavaa on![]()
636 -06
Lens muutamat kirosanat eilen ajelulla ku FI valo alko palaa. Ekaks tuli mielee servorajotin joten purin nopsaa sivuposket ja kuskin satulan pois ja siellähä se servorajottime ruuvi oli löystyny lähes irti. Kiristys ja FI valo sammu, mopo nippuun ja matka jatku!![]()
636 -06
Tänään vihdoin pyörään asennettiin Power Commander,K&N filsu ja säädettiin viimosen päälle penkissä. Teholukemat 109hp takaselta. Vääntö 62,6 NM. Kaasuun vastaavuus muuttui ihan oleellisesti. Commanderin valmis kartta oli vielä totaalisesti eri mitä lopullinen säätötyön tulos
Nyt voi huoletta painaa MIVV:llä ilman killeriä![]()
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Missäs teit ja paljon tuli osille ja työlle hintaa? Ajattelin jos tuota commanderia hankkis omaankin kotteroon.(tate zx6r @ Elo. 25 2009,15:21) kirjoitti
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Mistähän löytyisi ninjaan säädettäviä kytkin- ja jarrukahvoja halvalla? Nyt ei haeta välttämättä mitään titax, pazzo, vortex jne. high tech -vipuja vaan ihan basic kahvoja joissa olisi etäisyyden säätö.
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Homma tehtiin täällä: http://www.onlyfast.fi/ ja kaikille voin kyseistä paikkaa suositella. Hinnathan löytyvät etusivulta ja riippuvat penkityksen kestosta. Uudehko Dynojet 250IX penkki ja homma muutenkin hanskassa(Cad @ Elo. 26 2009,08:49) kirjoitti
Ootellessa kahvia kitataan pannu tolkulla![]()
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Onko kukaan vaihtanut pyörään tehokkaampia halogeenejä? puhun nyt näistä +50% enemmän valoa tai esim. osram night breakereita taikka sit ihan 100w:sia? Kestääkö umpio näitä? 100W tuskin kestään kun se tuottaa jo niin paljon lämpöä, mutta noita muita?
Isompaa wattimäärää ei kestä tietenkään, parempilaatuset polttimot toki.
Onhan merkkipolttimoilla ja halpispolttimoilla ihan selkeä ero valotehossa, luvattujen prosenttien pitävyydestä en tosin tiedä.
Xenonit on koitettu ja pääosin tykätään, vaihtokaupassa tuli tietty myös huonoja puolia...
'03 ZX6R
joo pitää ostella hyvät polttimot. Kaikki pienikin teho on aina plussaa varsinkin kun alkaa olemaan jo pimeetä.
24k huolto tehty. Makso 531e taakse rengas asennettuna. michelin pilot poweri. Ei paha hinta.
Ei paha. Ite vähän painiskelen jaksaisko mopoa kiikuttaa 42tkm huoltoon vai viittiskö huoltaa ite.(Ztuge @ Elo. 28 2009,20:10) kirjoitti
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Ei itte viitti lähtee venttiileitä säätää ku ei mitään kokemusta asiasta sekä sai nyt huoltokirjaan leiman.
Huomenna kilpi takas kiinni ja osramin nightbreakkerit syysiltoihin.
Kyseessä 03/04 vuoden 636?(tate zx6r @ Elo. 25 2009,15:21) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX-6R 636 2006
Jep, -04 636(Kawamonni @ Elo. 29 2009,00:27) kirjoitti
Tehon vähyydestäkö meinasit?
Kawasaki ZX-6R 636 -04
no eeeei! Kyllä se oli ihan silkasta tietämättömyydestä(tate zx6r @ Elo. 29 2009,07:05) kirjoitti
Ja eiköhän siinä tehoreserviä oo 109:ssäkin perustarpeisiin aika mukavasti
kiinnostuksesta meinasin porukoilta silti vielä kysästä, mitä 05/06 vuosikerran 636:sista on mittailtu takapyörältä, vakiona tai ei niin vakiona. Noita Bike-lehden testejä kun luin niin niissä oli mitattu.. *tarkastetaanpas* 119,0hv/13750kierr. "Teho mitattu takapyörältä, jonka jälkeen häviöt kytkimestä takapyörään on vähennetty."
Toisessa testissä ilmoitetaan sit 117,9hv/14400kierr. Tämä lienee varmaan sitten takapyörältä, kun äkkiä vilkaistuna ei mitään häviösepostuksia nävy..![]()
Kawasaki ZX-6R 636 2006