Mites sulla noi kierrokset tyhjäkäynnillä muuttui? Ite otin MIVV mökäpöntöstä killerin veke niin alkoi kummasti tyhjäkäynnillä varsinkin kylmänä kierrokset heitellä siinä noin 500-1500 kierroksen välillä jos nyt ihan oikein muistan.(tate zx6r @ Elo. 08 2009,21:55) kirjoitti
Killerin kanssa tuota ei esiinny, eli kyllä mulla ainakin taitaa seokset olla aika päin hel***tiä. Pitää käydä säädättämässä tuo pyörä vielä tämän ajokauden aikana niin voi sitten vedellä ensi vuoden möreämmillä äänillä.
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Ruuvaat siit tyhjäkäyntisäätimest vaa vähä lisää nii loppuu murheet?(Cad @ Elo. 09 2009,00:00) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Samanmoista olen huomannut, lämpimänä ei hae ainakaaan noin paljon ja kierroksien säätäminenkin muistaakseni ongelmaa vähensi. Ilman killeriä oon silti vedelly.Kun oikein kovilta kierroksilta kaasusta helppaa, niin putkessa paukuttelee kans, liekö toikin kertoa jotain? Korpiahon Erkka sano, et tollainen ruisku ei säädä yhtään mitään ite ja kaipa hänkin nää motot melkoisen hyvin tuntee(Cad @ Elo. 09 2009,00:00) kirjoitti
Ja voishan paketista saada jotain muutakin hyötyä säädettynä, ko vaan melkoiset soundit. Kaikki rahathan tähän menee kuitenkin![]()
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Mistäs tässä -03 mallista tuo säädin löytyy? Voisi ihan tänään säätämistä testailla.(scuuba @ Elo. 09 2009,00:09) kirjoitti
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Kaikki kulutus osat ainakin, koska niihin hakkaa jo melkoisen summan, jos kaikki ovat viitvail loppu. ja 24000km (venttiiliensäätö+öljyt) huoltoonkin uppoo n.350eskoo, joten pidäppäs sekin mielessä tingatessasi. Ja jos pyörässä on jotain tuuninkia, olis hyvä jos orkkis osat olis myös kotona.(Ileh @ Elo. 08 2009,22:42) kirjoitti
Ja niin kauan ko käy "rumasti" kaikki on hyvin![]()
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Vasemmalla puolella siinä, kun tankki loppuu ja penkki alkaa niin siitä 10 cm alespäin siinä on sellainen muovinen musta "mutteri", josta lähtee keulaanpäin suojattu vaijeri niin siittä ko ruuvailee ni jo pitäis tapahtua. Ainakin -04 r:ssä.(Cad @ Elo. 09 2009,08:45) kirjoitti
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Vasemman koneenposken yläpuolella, katteen sisäpuolella.(Cad @ Elo. 09 2009,08:45) kirjoitti
Musta muovinen "mutteri".
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mistähän kannattaisi alkaa vikaa etsimään, kun FI -valo syttyi yhtäkkiä kesken ajon? Mitään tuntuvaa vikaa ei ole, eli mopo käy ja kukkuu normaalisti, niin liekö joku anturi tms. mennyt hajalle?
Pyörä siis vm. -06 ja 25 000km ajettu.
Slipari?(jevons @ Elo. 09 2009,21:31) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sekin on ollut jo yli 2 vuotta, niin miten se nyt yhtäkkiä alkaisi siitä itkemään *(scuuba @ Elo. 10 2009,01:28) kirjoitti
![]()
Ehkä se servon rajotinpalikka on löystynyt, tai sit ei. Mut se on se yleisin syy miks fi-valo syttyy.(jevons @ Elo. 10 2009,09:47) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
hmm.. Minkäslaiset jarrupalat -02 kawaan menee eteen?
Owners Manualia kattelin niin en hoksannu mitään "tyyppinumeroa"
Pitäis pian vaihtaa palat kun aivan loppu..
Niin Että sellainen henkilö joka tietää niin kerro heti!
Niin ja mitä ootte niistä maksanu? Maksaako tosiaan sen 50e+ ?
Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->
Z750S -05 ---->
Yamaha R6 -04/05
Irroitin sen palikan pari kertaa mutta ei tuntunut auttavan... Muita ideoita? Ei sillä että se itseäni haittaisi, mutta mahdollista tulevaa ostajaehdokasta varmaankin.(scuuba @ Elo. 10 2009,10:53) kirjoitti
EBC:n tuotekoodi sintteripaloille: FA188HH, hinta á 41€ eli 80€ yhteensä.(mazaas @ Elo. 11 2009,15:58) kirjoitti
Tavallisten palojen tuotekoodin saa kun tiputtaa HH:n perästä pois (hinta yht. 60€). Noita sintrattuja paloja suosittelen kyllä lämpimästi.![]()
'03 ZX6R
Sun Kawas Ecu muistaa tapahtuneen virhetilanteen.(jevons @ Elo. 11 2009,16:10) kirjoitti
Eli vika saattaa olla jo korjaantunut mutta virheilmoitus pitäis kuitata.
Tässä auttaa Service Manuaali.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Ja sen (-05-06) saa vaikka tosta:(... @ Elo. 11 2009,17:42) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
jeps kävin jo paikallisesta liikkeestä hakemas sbs sintteripalat, ja maksoi saakeli 90e! prkl..(markketo @ Elo. 11 2009,16:39) kirjoitti
Vanhat palat oli vähän yli puolet kulunu, mutta lasittunu. Ei ollu hiomapaperia niin laitoin uudet. Kovin oli kankeet ja paskaset paikat.. Täytyypi putsailla kun kerkiää.. saattaa pikkusen tuntuma parantuaKyllä toki nytkin pysähtyy vähän paremmin
Aiemmat palat oli merkkiä TOYO jotakin..
Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->
Z750S -05 ---->
Yamaha R6 -04/05
Pitäisikö -05 6r:n iskareiden puristus- ja paluuvaimennuksessa tuntua napsut? Ohjekirjan mukaan ne tulisi olla vissiin, mutta nyt säätöruuveja pyöritellessä ei tunnu mitään napsuja. Ei etu- eikä takaiskareissa.
Jaksaisiko joku auttaa sen verran, että testaisi montako napsua tuntuu per säätökierros, osaisi laittaa iskareita säätöihin tuon avulla.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Pääosin 05 ei naksuja. Säädöt on (suluissa koko alue):
etu comp: 3/4 kierrosta ulos (0-2)
etu rebound: 1 3/4 kierrosta ulos (0-2)
taka comp: 3/4 kierrosta ulos (0-2)
taka rebound: 9 kliksu ensimmäisen kliksun jälkeen (0-2 kierrosta)
Eli vaan takaa löytyy toinen säätö kliksuilla.
'03 ZX6R
Ok, kerkesi jo huolestua.
Kiitoksia!
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Täällä ilmottautuu uusi kawa kuski. Tommonen zx-r6 vm 06 tuli ostettua
Mielessä kävi että hommais seat cowl tuohon takapenkin tilalle niin mistäs noita vois lähteä etsimään ? Stormilla oli jotain, mutta löytyykö noita jostain halvemmallakin?
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Tilasin jenkeistä ebayn kautta. Sai vähän halvemmalla, eikä tarvii maksaa tulleja.(Flippo @ Elo. 15 2009,18:28) kirjoitti
Tuli tänää ajettu miltei 200km siinä toivossa,että saisin takarenkaan sivut käytettyä, mutta ei vielä mennyt tarpeeks kyljelleen ku alle 0.5cm jäi vielä varaa. Ehkä sitä ei vielä uskalla kantata tarpeeks. Harmittaa vaa vaihtaa nakki mikä reunoista kun uus ja keskeltä hyvin tasainen.
Itselläni hyvinkin samanlainen tilanne. Olen kuitenkin tehnyt päätöksen, että empä taida kumia siihen kyllä vielä tämän vuoden aikana vaihdella, alkaa kesäkuumatkin olla aikalailla kivenraossa(Ztuge @ Elo. 15 2009,23:09) kirjoitti
![]()
Kukkahattuillaan mut enemmin se harmittaa jos yrittää liikaa ja sattuu lippaamaan... Käy niinkun lorenzol tänää motogp:s... Kulutuskamaa noi renkaat on, turha niistä mitään stressiä alkaa ottamaan.(Ztuge @ Elo. 15 2009,23:09) kirjoitti
![]()
Pitkää päätyyn ja perään...
Totta. kahen viikon päästä 24k huolto ni jos siihen saakka pärjäis viel vanhalla nakilla niin hyvä. Samalla sitte uus nakki syksyn liukkaille.(Jarrujälki @ Elo. 16 2009,16:51) kirjoitti
+1, renkaissa ei kannata säästää(Jarrujälki @ Elo. 16 2009,16:51) kirjoitti
![]()
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Myös täällä älisee uusi kawa omistaja, '03 6RR vihreenä tietty tuli hommattua tuossa eilen ja tuntuu se vaa niin herkkupelille vuoden ajo tauon jälkee että huh huh....![]()
Aivan samaa kyselen kuin tuossa aiemmin Flippo että pitäs katetta saada takapenkin tilalle.. Stormilla tosiaan näyttäs olevan mut tuntuu niin suolasilt ne hinnat että!! Mistään muualta suomen kamaralta mahdollista saada halvemmalla kenties, nettipuljuja?!?!
Ugh!!
Kyllä noista suomen kamaralla melkeen satasen joutuu maksamaan joka paikassa(KirkkoHerra @ Elo. 16 2009,22:08) kirjoitti
yks oljenkorsi voi olla et kattelee nettimotosta samanlaisia myytäviä pyöriä ja varovasti kyselee myyjiltä haluaisko ne myydä sen katteen erikseen... taitaa olla aika pienessä tärppäämismahdollisuudet, mutta eipä siinä toisaalta ole mitään hävittävääkään, paitsi puhelinlasku.. toivottavast löytyy
![]()
Pitkää päätyyn ja perään...
Millasis hinnoissa on pilot power takanakit maksanu teillä? reliatecist näytti lähtevän 190e