Sivu: 59 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1741:stä 1770:een 4602:sta
  1. #1741
    Onko tietoa käykö 2005-2006 6ärrän takaistuin/ducktail 2006-2007 10ärrään ja päinvastoin.

    Ja onko noihin olemassa tämän tyylistä, pehmustettua versiota ?
  2. #1742
    Kävinpähän luikkimassa radalla (motopark) ekaa kertaa tänään. Jopahan oli mukavata hommaa! Kaikki 1 kawa oli mun lisäksi... Ja kawahan pysy ihan hienosti muiden mukana.
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  3. #1743
    Tuli sitten käytyy kokeilee miten kawa kulkee ja ottihan se 230-240helposti ja 260 päästii, toistaseks .
  4. #1744
    Onkos kellään kokemusta yhdistelmästä vakioputki + pc? mitenkähän hyvin tehtaan säädöt ovat kohdallaan vakiona vai onko komentajalla mahdollista saada "pikkasen parempi" koskematta putkistoon? vai täysin turhaa? En tiedä mitä v*ttuu oonko tulos vanhaks vai mut nyt alkaa ehkä vähän jo kypsymään tohon leovincen ärjyntään perseen alla, varsinkin jos tarttis pitempiä reissuja heittää. Pyörässä nyt siis on slipari ja säädetty pc kiinni ja täs nyt mietinkin että jos piruuttani heitän vakiopöntön takas ni mitä ton komentajan kans tekis. Veiskö vakiona säädettäväks vai kaivaisko irti ja möis pois...
    Pitkää päätyyn ja perään...
  5. #1745
    Lainaa (Jarrujälki @ Heinä. 20 2009,18:49) kirjoitti
    Onkos kellään kokemusta yhdistelmästä vakioputki + pc? mitenkähän hyvin tehtaan säädöt ovat kohdallaan vakiona vai onko komentajalla mahdollista saada "pikkasen parempi" koskematta putkistoon? vai täysin turhaa? En tiedä mitä v*ttuu oonko tulos vanhaks vai mut nyt alkaa ehkä vähän jo kypsymään tohon leovincen ärjyntään perseen alla, varsinkin jos tarttis pitempiä reissuja heittää. Pyörässä nyt siis on slipari ja säädetty pc kiinni ja täs nyt mietinkin että jos piruuttani heitän vakiopöntön takas ni mitä ton komentajan kans tekis. Veiskö vakiona säädettäväks vai kaivaisko irti ja möis pois...
    Tos on aikoinaan dynojetin nettisaitilta ongitut pari karttaa -05:een:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/pc/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #1746
    Mitäs olette makselleet 18.000km huollosta? Ja onko mitään järkeä maksaa leimasta maltaita huoltokirjaan? Turun Powerbikessä toi huolto 196e, mut tehdäänkös siinä huollossa muuta ko öljyjen ja suodattimen vaihto? Tuntuu tyyriltä toikin
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  7. #1747
    Kohta ajankohtainen "ongelma", mutta tuskin maksan leimasta yhtään mitään.
  8. #1748
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 20 2009,19:46) kirjoitti
    Mitäs olette makselleet 18.000km huollosta? Ja onko mitään järkeä maksaa leimasta maltaita huoltokirjaan? Turun Powerbikessä toi huolto 196e, mut tehdäänkös siinä huollossa muuta ko öljyjen ja suodattimen vaihto? Tuntuu tyyriltä toikin
    Huoltomanuaalin mukaan 18tkm huoltoon kuuluvat perustarkastukset + ilmansuodattimen vaihto + öljyt ja öljynsuodatin.

    Itse käytin Lappeenrannan Moto-Sunilla, jossa tehtiin seuraavaa: perustarkastukset + jarrupalat eteen, maksoi 146€. Ilmansuodatinta ei ollut hyllyssä (sanoivat että vaihdetaan sitten 24tkm huollossa) ja öljyt + suodattimen olin juuri itse vaihtanut.

    Kaikki nuo voisi tehdä itse, mutta ajattelin että on parempi pitää huoltohistoria kunnossa
  9. #1749
    Tarviiko ilmansuodatinta pestä ikinä vai vaihdetaanko se aina huollon yhteydessä ja sillä selvä? Öljynvaidossa ilmeisesti kone ekaks lämpöseks ja sitten vasta öljyt pihalle?
  10. #1750
    Morjensta. Onko -98 ninjat miten kestäviä koneeltaan? Oon katellu yhtä yksilöä jolla on rullailtu 52tkm, ja nokkaketju vaihdettu & venat tarkastettu 4ktm sitten. Vieläköhän tuolla hyvän aikaa kerkeää ajella ennen totaalista lahoamista? *
  11. #1751
    Jos jollain ois ylimääräsenä vakio (4-2-1) pakosarja, voisin olla kiinnostunut ostamaan semmosen, sikahalvalla tietenkin. Omassa mopossa on tällä hetkellä 4-1 pakosarja ja keskialueen tehokuoppa on aika ikävä, vielä kun on vakioänkkäri kiinni.

    Vuosimalli on -99, mutta tuskinpa tuo kovin tarkkaa on...

    Jarkko
    040-9015336
  12. #1752
    Lainaa (Ztuge @ Heinä. 20 2009,21:01) kirjoitti
    Tarviiko ilmansuodatinta pestä ikinä vai vaihdetaanko se aina huollon yhteydessä ja sillä selvä? Öljynvaidossa ilmeisesti kone ekaks lämpöseks ja sitten vasta öljyt pihalle?
    Alkuperäinen putsari on vaihdettavaa mallia, ja muistaakseni ohjekirjassa sanotaan että se pitäisi vaihtaa jokaisen sadeajokerran jälkeen.

    Varmaan toi huolloissa vaihtaminen riittää, tai sitten hommaa pestävän niin voi sillon tällön kattella mitä sille kuuluu, ilman sen suurempia kustannuksia.
    '03 ZX6R
  13. #1753
    Mihin sitä veis pyörän 24k hultoon pk-seudulla? Frank nymanilta kysäsin tänää ja menis 3vko päähän ja pyörässä nyt kilsoja 23k. Onko tuusmotor mistään kotosin? Hinnalla ei niinkään väliä kuhan tekevät hommansa ja tsiigaavat sen koneen.
  14. #1754
    Lainaa (Ztuge @ Heinä. 21 2009,19:14) kirjoitti
    Mihin sitä veis pyörän 24k hultoon pk-seudulla? Frank nymanilta kysäsin tänää ja menis 3vko päähän ja pyörässä nyt kilsoja 23k. Onko tuusmotor mistään kotosin? Hinnalla ei niinkään väliä kuhan tekevät hommansa ja tsiigaavat sen koneen.
    SGN-service vantaa koivuhaassa. mun pyörä huollettu sielä ja ei moitittavaa ainakaan vielä
    Ninja 636 -04
  15. #1755
    Renkaat uusimista vailla. -04 mopo. Käytättekö 60 vai 70 edessä??

    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  16. #1756
    Lainaa (HarWa @ Heinä. 22 2009,15:56) kirjoitti
    Renkaat uusimista vailla. -04 mopo. Käytättekö 60 vai 70 edessä??

    Itte vaihoin eilen, Metzeler Rennsport Road renkaat 120/70 R17 & 180/55 R17 ja tuli olevinaan kankeampi ohjattava.. Ennen siis oli 65 edessä. Toisten mielestä on ihan mahdoton ajettava ton jälkee, ja toiset ei ees huomaa. Mua ei ainakaan haittaa, hyvin se mutkiin taittuu
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  17. #1757
    teknisten tietojen mukaan alk.per on 65... mulla on nyt 60. Eilen kokeilin jonkun samanlaista mopoa, jossa oli 70. Oli se ehkä vähän keveempi ohjata. Kuuskymppisen mä nyt siihen sit tilasin..
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  18. #1758
    Lainaa (Kql @ Heinä. 21 2009,00:46) kirjoitti
    Morjensta. Onko -98 ninjat miten kestäviä koneeltaan? Oon katellu yhtä yksilöä jolla on rullailtu 52tkm, ja nokkaketju vaihdettu & venat tarkastettu 4ktm sitten. Vieläköhän tuolla hyvän aikaa kerkeää ajella ennen totaalista lahoamista? *
    Itselläni vuotta uudempi ja reilu 5tkm enemmän ajettu, eikä ole tähänmennessä (5tkm aikana) mitään ongelmaa.

    Kyllähän tälläset pelit huollettuna kestää tietääkseni melko hyvin sen 100tkm, ennenkun tarvitseen koneeseen suurempaa remppaa suorittaa. Poikkeuksiakin luonnollisesti löytyy
  19. #1759
    Lainaa (HarWa @ Heinä. 22 2009,19:23) kirjoitti
    teknisten tietojen mukaan alk.per on 65... mulla on nyt 60. Eilen kokeilin jonkun samanlaista mopoa, jossa oli 70. Oli se ehkä vähän keveempi ohjata. Kuuskymppisen mä nyt siihen sit tilasin..
    70 kyl pitäis olla raskaampi...

    Pari käytännön juttua joita hyvä ottaa huomioon valinnassa:
    60 profiililla vanne osuu helpommin kanttareihin
    60 profiilissa on vähiten joustoa kantilla, jousituksen täytyy siis hoitaa töyssyt tiukoissa kurveissa, 70 antaa enemmän anteeksi

    Jos vaihtaa 65 -> 70 niin keulaa suositellaan laskettavan 3mm.
    '03 ZX6R
  20. #1760
    Lainaa (markketo @ Heinä. 22 2009,21:28) kirjoitti
    Lainaa (HarWa @ Heinä. 22 2009,19:23) kirjoitti
    teknisten tietojen mukaan alk.per on 65... mulla on nyt 60. Eilen kokeilin jonkun samanlaista mopoa, jossa oli 70. Oli se ehkä vähän keveempi ohjata. Kuuskymppisen mä nyt siihen sit tilasin..
    70 kyl pitäis olla raskaampi...
    Riippuu siitäkin mikä takanakki (leveys/profiili), ja kui kireel jouset missäkin päässä on. Eli kui korkeel keula/perä sit taas käytännössä vaeltaa siinä jossa oli se 70 vs se toinen jossa oli 65.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #1761
    Hienokuntoinen Viper:in slipari olis tyrkyllä väliputkineen -04 636 kawaan... Menee varmaan muuhunkin malliin. 140e.
    Sounditestitkin saa, kun paikallaan vielä on...
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  22. #1762
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 22 2009,22:39) kirjoitti
    Hienokuntoinen Viper:in slipari olis tyrkyllä väliputkineen -04 636 kawaan... Menee varmaan muuhunkin malliin. 140e.
    Sounditestitkin saa, kun paikallaan vielä on...
    Oisit pistäny viime viikolla myyntiin niin oisin ostanut pois, nyt kerkes mennä jenkeistä uusi tilaukseen
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
  23. #1763
    Lainaa (Kql @ Heinä. 21 2009,00:46) kirjoitti
    Morjensta. Onko -98 ninjat miten kestäviä koneeltaan? Oon katellu yhtä yksilöä jolla on rullailtu 52tkm, ja nokkaketju vaihdettu & venat tarkastettu 4ktm sitten. Vieläköhän tuolla hyvän aikaa kerkeää ajella ennen totaalista lahoamista? *
    Mulla oli 2000 vuosimallinen 76000 ajettu ostettaessa, historiasta tiesi sen verran että öljyjä vaihdeltu ainakin 50000 jälkeen säännöllisesti. Hienosti kävi ja kukkui sen vajaan 10000 minkä kerkesin ajella ennen vaihtumista uudempaan.
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
  24. #1764
    Lainaa (Ztuge @ Heinä. 21 2009,19:14) kirjoitti
    Mihin sitä veis pyörän 24k hultoon pk-seudulla? Frank nymanilta kysäsin tänää ja menis 3vko päähän ja pyörässä nyt kilsoja 23k. Onko tuusmotor mistään kotosin? Hinnalla ei niinkään väliä kuhan tekevät hommansa ja tsiigaavat sen koneen.
    Metura
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  25. #1765
    Lainaa (b0bb0 @ Heinä. 22 2009,23:18) kirjoitti
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 22 2009,22:39) kirjoitti
    Hienokuntoinen Viper:in slipari olis tyrkyllä väliputkineen -04 636 kawaan... Menee varmaan muuhunkin malliin. 140e.
    Sounditestitkin saa, kun paikallaan vielä on...
    Oisit pistäny viime viikolla myyntiin niin oisin ostanut pois, nyt kerkes mennä jenkeistä uusi tilaukseen
    Tää on just tätä, ko myyjä ja ostaja ei kohtaa
    Usein se tarvitsema osa vaan makaa ihan toimettomana "naapurin" tallinnurkassa
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  26. #1766
    Eilen tuli tilattua LeoVincen (Ovaali evolution II) vm. 05 Kawaan. Onkos kellään tuota kiinni omassa? Eli minkälainen oli asentaa, tuliko kilventelinettä yms.?

    -koskis-
  27. #1767
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 23 2009,05:51) kirjoitti
    Lainaa (b0bb0 @ Heinä. 22 2009,23:18) kirjoitti
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 22 2009,22:39) kirjoitti
    Hienokuntoinen Viper:in slipari olis tyrkyllä väliputkineen -04 636 kawaan... Menee varmaan muuhunkin malliin. 140e.
    Sounditestitkin saa, kun paikallaan vielä on...
    Oisit pistäny viime viikolla myyntiin niin oisin ostanut pois, nyt kerkes mennä jenkeistä uusi tilaukseen
    Tää on just tätä, ko myyjä ja ostaja ei kohtaa
    Usein se tarvitsema osa vaan makaa ihan toimettomana "naapurin" tallinnurkassa
    Näinpä, täytyy alkaa aktiivisemmin jättämään myös ostoilmoituksia
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
  28. #1768
    hei!
    mitäs ketjuja ja rattaita ootte näis käyttäny? tai mistä ootte ostanu? On olevinaan aika suolaiset hinnat, kun yli 150e näkyy maksavan ne mitkä on mun silmiini osunut. Että saakohan nuita halvemmalla mistään?
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  29. #1769
    Mulla on alla tommonen paketti jossa oli d.id.-ketju ja JT-rattaat. Ihan vakiokokoa sekä ketju, että rattaat. Hyvin on toi yhdistelmä alla rullannut. Joku ehkä 5000-6000 km nyt menty noilla, kertaakaan ei ole vielä tarvinnut kiristää ja rasvailtu on millon on jaksettu Mitä tohon hintaan tulee, tää on ehkä semmonen kohde jossa ei kannata säästää. Vaikuttaa muuten himpun verran ajoon. Hermot siinäkin menee jos ostaa jotkut halvat (lue.p*skat) ja sitte niitä saa olla kiristelemässä joka reissun jälkeen.
    Pitkää päätyyn ja perään...
  30.  
  31. #1770
    Kysymys numero uno: Kuka on itse tarkastanut ja säätänyt venttiilien välyksiä? Onko vaikea homma? Mitä pitää/kannattaa ottaa huomioon? Lisäkommentteja? Lueskelin Service Manual:ia eikä tuntus olevan kovin vaativa operaatio, mutta aattelin kysellä mitä kompastuskiviä/kommelluksia muilla on sattunut ennen kuin käyn itse "säätämään".

    Kysymys numero dos: Vaihdoin jonkin aikaa sitten yoshin sliparin. Nyt kun ilmanputsarin vaihto on muutenkin ajankohtainen niin ajattelin samantien pistää K&N filtterin. Mitäs tässä kannattaa ottaa huomioon ja mitä kannattaa tehdä tämän lisäksi? Pyörän veisin säädettäväksi tämän operaation jälkeen.

    Hakusessa olisi siis kokemuksia ja tietoa, ei mutua.



Sivu: 59 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169109 ... ViimeinenViimeinen