Sivu: 57 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 747555657585967107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1681:stä 1710:een 4602:sta
  1. #1681
    Lainaa (markketo @ Heinä. 07 2009,19:48) kirjoitti
    Malttaisko joku 03/04 omistaja mitata etäisyyden takakatteen kärjestä maahan pyörä suorassa ja ilman kuskia?

    Pyörä on hiukan epätasapainossa ja tuosta lienee helpoin alkaa purkamaan asiaa.
    Mä maltoin ja tulos 104cm. -04(636B). Melko uus rengas 180x55zr17 ja jousituksen säädöistä älä edes kysy
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  2. #1682
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 07 2009,20:57) kirjoitti
    Eikös tuo riipu myös etu ja takajousien esijännityksestä, ja renkaiden profiililista ja kuluneisuudestakin?
    Tulee nopeesti monta senttii eroo.
    Riippuu, sen lisäksi vielä takahäkin pulteissa on millejä pelivaraa mikä tietysti kertaantuu tuonne taakse. Joka tapauksessa kun saisi suuntaa, onko keula/perä liian korkealla vai matalalla (oireilee vähän molempiin suuntiin). Tilannetta ei myöskään helpota, että talven aikana on muuttunut iskarin pituus, swingin pituus, akseliväli ja eturenkaan profiili...

    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 07 2009,22:10) kirjoitti
    Mä maltoin ja tulos 104cm. -04(636B). Melko uus rengas 180x55zr17 ja jousituksen säädöistä älä edes kysy
    Kiitokset. Takaiskari tehdassäädöissä (eli kova kuin elämä)?
    '03 ZX6R
  3. #1683
    Onkos fiksua tai ylipäätään mahdollista laittaa kymmenen vuotta vanhaan zx:ään xenonit?

    Jos joku osaisi vielä sanoa, mitä tuollanen mahtaa maksaa taikka onko se "sallittua", niin respectit sille..
  4. #1684
    On mahdollista ja valotehon kannalta ihan fiksuakin. Vanhemmat umpiot tuottaa kyllä paljon hajavaloa, mutta mp-mielessä se ei välttämättä ole edes huono asia.

    150e saa laadukkaan sarjan ja satkullakin selviää. Halvempiin en itse koskisi, mutta niitäkin löytyy (näissäkin hinta määrää laadun ja seuraavalla kerralla ajattelin satsata ihan kunnolla).

    Ei ole sallittua, eikä edes "sallittua". Vielä ei ole tullut sanominen, mutta sitä odotellessa...
    '03 ZX6R
  5. #1685
    Lainaa (markketo @ Heinä. 08 2009,19:49) kirjoitti
    On mahdollista ja valotehon kannalta ihan fiksuakin. Vanhemmat umpiot tuottaa kyllä paljon hajavaloa, mutta mp-mielessä se ei välttämättä ole edes huono asia.

    150e saa laadukkaan sarjan ja satkullakin selviää. Halvempiin en itse koskisi, mutta niitäkin löytyy (näissäkin hinta määrää laadun ja seuraavalla kerralla ajattelin satsata ihan kunnolla).

    Ei ole sallittua, eikä edes "sallittua". Vielä ei ole tullut sanominen, mutta sitä odotellessa...


    Täytyy tosiaa laittaa hankintalistalle tulevaisuudessa, eihän se hauskaa ole pimeässä
  6. #1686
    Tietty jos joku viittii mitata tuon saman keulan kärjestä maahan, ni selviää sekin pääty. Periaatteessa kyllä pitäis olla oikealla korkeudella, mutta...
    '03 ZX6R
  7. #1687
    Lainaa (Privileged @ Heinä. 07 2009,21:32) kirjoitti
    Olisiko ehdotuksia mihinkä kannattaisi viedä tuo ninja 24tkm huoltoon täällä pk-seudulla ja mitä se kustantaisi? Sitä halvinta täs mielellään etsisi...tuolla powerbikessä näyttäis olevan hinta ihan kohdillaan, mut se on vähän turhan kaukana, eli pääseekö missään täälläpäin lähellekkään noita hintoja? Hiljattain tänne muuttaneena ei juurikaan ole tietoa noista huoltoliikkeistä *
    Hyvä huoltoliike: Metura Motors

    Itse asioin Lehmuskosken kanssa jo JV Motorsportin aikaan ja nyt jatkoa omassa liikkeessään. Ei mulla JV:täkään pahaa sanaa ole.

    Hintaa en kommentoi, itse arvostan sitä että hommat on oikeasti tehty.



    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  8. #1688
    Laahustinpa tänään sateisen päivän kunniaks tallille aikaa tappamaan ajatuksena jos ny ei muuta ni vahaamaan mopo. Noh eipä siinä mitään näin tein ja hyvä tuli, mutta siinä oikean kyljen eli putken puolen sivukatetta hinkkaillessani rupesin katteleen et mikäs v*tun kumilärpäke se tuolla roikkuu. Eli kun tosta sivukatteen aukosta kurkki sisälle niin kaikkein oikeanpuolimmaisen alkukäyrän ja syylärin välissä roikku sellanen 2mm paksu kumilärpäke ja pauttiarallaa sellanen kaslerpihvin kokoinen ja näytti jatkuvan pitkälle jonnekkin mopon syövereihin... Eli siis, toiko ilmeisesti on joku kurasuoja tms? ja toiseksi, mitä luultavammin ei nyt ole kunnolla paikoillaan kun se tuolla roikuskeli ja oli yks nurkka jo vähän sulanutkin mitä luultavammin käyrää vasten maatessaan... Elikkäs miten ton nyt tuolla kuuluis olla? niin siis -03 636B kyseessä...
    Pitkää päätyyn ja perään...
  9. #1689
    Se kumiläpyskä on kurasuoja tosiaan ja kuuluisi mennä syyläristä moottorin päälle, ei syylärin ja moottorin väliin. Kiinnittyy syylärin lisäksi "pair":in oikeanpuoleisen kannen pultissa olevaan koukkuun. Vaikea selittää, jos ottaa tankin ja putsarikotelon irti niin selkiää paremmin.
    '03 ZX6R
  10. #1690
    Lainaa (markketo @ Heinä. 09 2009,23:06) kirjoitti
    Se kumiläpyskä on kurasuoja tosiaan ja kuuluisi mennä syyläristä moottorin päälle, ei syylärin ja moottorin väliin. Kiinnittyy syylärin lisäksi "pair":in oikeanpuoleisen kannen pultissa olevaan koukkuun. Vaikea selittää, jos ottaa tankin ja putsarikotelon irti niin selkiää paremmin.
    tattista, näin vähän ajattelinkin. Ja tosiaan tuo mitä ilmeisemmin on osittain kunnolla paikoillaan, osittain vituillaan kun yks nurkka vaan repsotti ja muuten näytti ihan siististi olevan siellä. Otin sivukatteenkin auki, mutta sitä kautta oli ihan turha koittaa asetella sitä takasin... Noh ei vaikuta ajoon toi, täytyy vaan ajella kuivalla kelillä ennen kun saa räpellettyä ton kunnolla takas paikoilleen Ois vaan mielenkiintosta tietää miten tuokin on noin päässyt luiskahtamaan? oikeen ei jaksa uskoa et ihan ajossa ois luiskahtanu, aika pitkä "kieleke" tuo kumminkin on... Huollossa jääny vituilleen?...
    Pitkää päätyyn ja perään...
  11. #1691
    Miten teillä muilla menee polttoainetta tuossa 05-06 mallissa?
    Itselläni kun tuntuu menevän aika reilusti edelleen, vaikka tuo commanderi juuri säädettiin kohdalleen.
    Aika normaalisti myös mielestäni ajelen, mutta jos joku voisi valaista jollain keskikulutuksella..
    zx-6r 05
  12. #1692
    Hankin healtech:kin GIpro ds-series vaihdenäytön zx6r -04 636B kawaani ja illanratoksi meinasin, että vaan heitän sen paikalleen... toisin kävi... Neuvokaas fiksummat mistä alkaisin liitintä, mihin näytön kytkisin hakemaan? Ei kait sentään tarvi mitään johtokatkomisia harrastaa? Penkit oli irti ja tankin allekkin tutkailtiin.. Neuvoja kiitoksia!



    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  13. #1693
    Lainaa (pasipoika @ Heinä. 10 2009,19:42) kirjoitti
    Miten teillä muilla menee polttoainetta tuossa 05-06 mallissa?
    Itselläni kun tuntuu menevän aika reilusti edelleen, vaikka tuo commanderi juuri säädettiin kohdalleen.
    Aika normaalisti myös mielestäni ajelen, mutta jos joku voisi valaista jollain keskikulutuksella..
    Mulla menee -06 mallissa semmoset ~6 litraa satasella ajotavasta riippuen. Jos oikein hissuttelee nii pääsee alle mutta sit jos kunnolla kierrättää nii menee yli. Tosiaan itsellä muuten vakio paitsi slipari on siinä kiinni, eikä ole säädätetty missään...



    ZX-6R -06
    -----------

    Musiikkia:
    Hatetrend
    False Arrival
  14. #1694
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 10 2009,19:46) kirjoitti
    Hankin healtech:kin GIpro ds-series vaihdenäytön zx6r -04 636B kawaani ja illanratoksi meinasin, että vaan heitän sen paikalleen... toisin kävi... Neuvokaas fiksummat mistä alkaisin liitintä, mihin näytön kytkisin hakemaan? Ei kait sentään tarvi mitään johtokatkomisia harrastaa? Penkit oli irti ja tankin allekkin tutkailtiin.. Neuvoja kiitoksia!
    Liitin on siinä kuskin penkin alla, akun tai ecun lähettyvillä. Liittimestä lähtee se keltainen diagnostiikkajohto, joka ei ole kiinni missään (saattaa myös olla johtosarjan teippien alla, mutta harvinaista). Se liitin pois keltasen johdon kera ja DS tilalle.
    '03 ZX6R
  15. #1695
    Lainaa (markketo @ Heinä. 08 2009,19:49) kirjoitti
    On mahdollista ja valotehon kannalta ihan fiksuakin. Vanhemmat umpiot tuottaa kyllä paljon hajavaloa, mutta mp-mielessä se ei välttämättä ole edes huono asia.

    150e saa laadukkaan sarjan ja satkullakin selviää. Halvempiin en itse koskisi, mutta niitäkin löytyy (näissäkin hinta määrää laadun ja seuraavalla kerralla ajattelin satsata ihan kunnolla).

    Ei ole sallittua, eikä edes "sallittua". Vielä ei ole tullut sanominen, mutta sitä odotellessa...
    Rupesi tuo valaisutehon parantaminen kaasupurkausvaloilla kiinnostamaan oikeasti. Minkä merkkisiä sarjoja väki on käyttänyt?
    Vähän jotain kokemuksia olisi kiva kuulla ettei kättänsä paskaan tyrkkää.
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  16. #1696
    Kulutuksesta.

    -06 pyörä ja tällä kaudella ekan tankillisen keskikulutus 4.49/100km, ja sen jälkeen on mennyt niinkin tasaisesti kuin 5.12-5.13 / 100km <---- kaikki loput tämän vuoden tankkaukset tohon. aika tasasta ajoa
    Joo o .. ajelen kuin tissiposki. Noh tänään tuli heitettyä lenkki ja löytyi mukavaa tiheää mutkaa ja suoraa jossa sai hiukan reviteltyä ja mukavaahan oli vaikka tuuli aivan helv...
    Slipari ei sen kummenpaa muokkausta (tiedä sitten kuinka paljon mittari kusee - ens talven hankintoja tulee olemaan speedohealer).
  17. #1697
    Lainaa (markketo @ Heinä. 10 2009,19:59) kirjoitti
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 10 2009,19:46) kirjoitti
    Hankin healtech:kin GIpro ds-series vaihdenäytön zx6r -04 636B kawaani ja illanratoksi meinasin, että vaan heitän sen paikalleen... toisin kävi... Neuvokaas fiksummat mistä alkaisin liitintä, mihin näytön kytkisin hakemaan? Ei kait sentään tarvi mitään johtokatkomisia harrastaa? Penkit oli irti ja tankin allekkin tutkailtiin.. Neuvoja kiitoksia!
    Liitin on siinä kuskin penkin alla, akun tai ecun lähettyvillä. Liittimestä lähtee se keltainen diagnostiikkajohto, joka ei ole kiinni missään (saattaa myös olla johtosarjan teippien alla, mutta harvinaista). Se liitin pois keltasen johdon kera ja DS tilalle.
    Kiitos kovin neuvoista, olipa se yksinkertainen ratkaisu, kun vaan selkeät ohjeet
    Pikaisesti koitin, et ainakin ykkönen pelitti. Vaatiiko edes nyt enää mitään "kalibrointia"(vai mikä se sana nyt olis) vai pelittääkö ihan täysillä ilman lisätoimia?WP:n ohjausiskarikin lähti tilaukseen. Viel ko vaan kelit sallis ajamisen



    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  18. #1698
    Toimii tai sit ei toimi.

    Jos antaa "L":n niin vaatii kalibroinnin (tai tietysti jos näyttää väärin). Mut simppeli homma tuokin.

    Kerro sit hiukan kuinka hyvin lukee vaihteita, tarvis itekin hankkia vaikka kyllä epäilen ettei kittiecu laske käytössä olevaa vaihdetta...
    '03 ZX6R
  19. #1699
    Lainaa (pasipoika @ Heinä. 10 2009,19:42) kirjoitti
    Miten teillä muilla menee polttoainetta tuossa 05-06 mallissa?
    Itselläni kun tuntuu menevän aika reilusti edelleen, vaikka tuo commanderi juuri säädettiin kohdalleen.
    Aika normaalisti myös mielestäni ajelen, mutta jos joku voisi valaista jollain keskikulutuksella..
    Riippuupi varmaan hyvin pitkälti siitä missä ajat ja mikä oli sit taas vastaavalla kierrosalueella AFR.
    Esim meikäläisen mopo kulutti ihan vitun vähän hitaan ryhmän rataajelussa; keskialueen kierrokset käytössä, jossa AFR oli jotain 14,5. Mut sit ku rupes ajaan keskiryhmässä ja vetään eniten täysii, ja kierrokset koko ajan +10k rpm, jossa AFR jotai 12,5, niin bensaa rupes menee iha helvetisti verrattuna aikasempaan. Eli aikasemmin joku 10l riitti päiväks, nykysin joku 30l on iha normi.

    Nii eli siis riippuu ihan siitä mihin kohdilleen se sun PC säädettiin?



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #1700
    Lainaa (markketo @ Heinä. 10 2009,22:19) kirjoitti
    Toimii tai sit ei toimi.

    Jos antaa "L":n niin vaatii kalibroinnin (tai tietysti jos näyttää väärin). Mut simppeli homma tuokin.

    Kerro sit hiukan kuinka hyvin lukee vaihteita, tarvis itekin hankkia vaikka kyllä epäilen ettei kittiecu laske käytössä olevaa vaihdetta...
    Vaihteennäyttäjä toimi ko junan vessa
    Ihan pieni viive siinä on(n1s) ja varsinkin alaspäin vaihdettaessa vilkauttaa yleensä 6:sta, mutta oikea numero sieltä kuitenkin aina löytys... Minkäänmoista kalibrointia ei tarvittu. Toimiva peli siis, tarpeellisuudesta tietysti voidaan olla montaa mieltä . Ei tietty koko mopoakaan välttämättä kukaan tarvi



    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  21. #1701
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 11 2009,16:18) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Heinä. 10 2009,22:19) kirjoitti
    Toimii tai sit ei toimi.

    Jos antaa "L":n niin vaatii kalibroinnin (tai tietysti jos näyttää väärin). Mut simppeli homma tuokin.

    Kerro sit hiukan kuinka hyvin lukee vaihteita, tarvis itekin hankkia vaikka kyllä epäilen ettei kittiecu laske käytössä olevaa vaihdetta...
    Vaihteennäyttäjä toimi ko junan vessa
    Ihan pieni viive siinä on(n1s) ja varsinkin alaspäin vaihdettaessa vilkauttaa yleensä 6:sta, mutta oikea numero sieltä kuitenkin aina löytys... Minkäänmoista kalibrointia ei tarvittu. Toimiva peli siis, tarpeellisuudesta tietysti voidaan olla montaa mieltä . Ei tietty ko mopoakaan välttämättä kukaan tarvi
    Itsellä sama palikka + speedohealer. Sillon kun asennutin speedohealerin niin gipro meni sekasin ja joutu itse opettamaan sen. Hyvin se on toiminut muuten.

    Meneekö vakio ketjuille -1eteen ja +2taakse ratakset vai pitääkö hommata pitempi ketju?
  22. #1702
    Lainaa (Hane08 @ Heinä. 11 2009,16:24) kirjoitti
    Meneekö vakio ketjuille -1eteen ja +2taakse ratakset vai pitääkö hommata pitempi ketju?
    20t ajettuihin meni helposti. Melkeimpä -1/+3 jota tosin en testannut, mutta sekin vois just ja just mahtuu.

    Seuraavaks tosin listalla pidemmät ketjut ja -1/+7.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #1703
    Olettekos käyttäneet etugummina tota 65-sarjalaista vai voiko 70-sarjalisen alle laittaa? Ainakin mahtuu pyörimään ja yleisempi/halvempi koko toi 70. Johonkin ajoominaisuuteen varmaan vaikuttaa, mut kertoisiko joku mihin?
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  24. #1704
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 11 2009,18:02) kirjoitti
    Olettekos käyttäneet etugummina tota 65-sarjalaista vai voiko 70-sarjalisen alle laittaa? Ainakin mahtuu pyörimään ja yleisempi/halvempi koko toi 70. Johonkin ajoominaisuuteen varmaan vaikuttaa, mut kertoisiko joku mihin?
    Löytyy 70-sarjalainen, ajo-ominaisuudet pysyy suurinpiirtein samana kun päästää etuputkia 3mm yläkolmion yläpuolelle. Muutoin hidastaa kääntyvyyttä eli "vakauttaa" pyörää.
    '03 ZX6R
  25. #1705
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 11 2009,18:02) kirjoitti
    Olettekos käyttäneet etugummina tota 65-sarjalaista vai voiko 70-sarjalisen alle laittaa? Ainakin mahtuu pyörimään ja yleisempi/halvempi koko toi 70. Johonkin ajoominaisuuteen varmaan vaikuttaa, mut kertoisiko joku mihin?
    65->70: Keula nousee 6mm -> keula "rauhottuu"/ohjaus muuttuu "jäykemmäks".
    Tosin; joku huomaa eron, joku ei.
    Jos haluu hifistellä, niin tiputtaa etukolmioo sen saman 6mm niin pysyy ajogeometria samalaisena kuin 65:lla.
    Tai vaihtaa taakse 180/55->190/55, jolloin perä nousee 5,5mm, niin taas on jopo samassa balanssissa kuin aikasemmin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #1706
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 11 2009,18:45) kirjoitti
    65->70: Keula nousee 6mm -> keula "rauhottuu"/ohjaus muuttuu "jäykemmäks".
    Tosin; joku huomaa eron, joku ei.
    Jos haluu hifistellä, niin tiputtaa etukolmioo sen saman 6mm niin pysyy ajogeometria samalaisena kuin 65:lla.
    Tai vaihtaa taakse 180/55->190/55, jolloin perä nousee 5,5mm, niin taas on jopo samassa balanssissa kuin aikasemmin.
    Tuo 6mm on muutos renkaan sivun korkeudessa, ei välttämättä renkaan kokonaiskorkeudessa. Sen tarkemmin en ole perehtynyt mistä tuo 3mm tulee, mutta siihen olen törmännyt useissa lähteissä. 70-sarjalainen ja 6mm pudotus vastaa siis 60-sarjalaisen "ketteryyttä". Yamahoissa 60->70 muutosta kompensoidaan 6mm pumpuista.

    180/55->190/55 pistää renkaan pallolle, sillä renkaan fyysisen leveyden määrää vanteen leveys. Tuloksena todennäköisesti vakaammat suorat ja kiikkerämmät mutkat (etenkin puolikantissa).

    Edit: tuli lueskeltua asiaa enempi ja on kyllä aikamoista avaruustiedettä. Eipä ollut asiaa mikä ei olis vaikuttanut toiseen...



    '03 ZX6R
  27. #1707
    Onko kellään tietoa mistä saisin zx6r -04 (636B) seat cowl:n. Siis sellaisen penkin tilalle laitettavan. Stormiltakin Ermax löytyy, mut alkuperäisen penkin päälle asennetava ja penkin kuulemma syö huonoon kuntoon.
    Googletin ja kaikkiin muihin malleihin kyllä löytyy, muttei just tähän malliin vain oonko vaan niin "sokea" ettei silmiin pistänyt.. Tarjotakin saa, jos jollain kyseinen osa nurkissa pyörii...värillä ei väliä..
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  28. #1708
    Ermaxin tekele tulee penkin tilalle, ainakin tässä vuosimallissa. Itsellä löytyy tuollanen. Kawan alkuperän on suunnilleen saman hintanen (saako enää?), erona näissä se että ermaxissa ei ole kypärälukon lovea.

    Edit: saattaa ermaxissakin olla se kypärälukon lovi, toi mun on zetaan tarkotettu joten voi olla siksi ilman.



    '03 ZX6R
  29. #1709
    no niinpä näkyy, kun noita Stormin sivuja oikein tavaa. Maalamattomanakin näyttäis olevan varastossa. Mistäs helpoiten värikoodin löydän? Sininen on pyöräni väri. Onko muuten se Ermax ihan asiallinen? Kiitoksia taas vaan...
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  30.  
  31. #1710
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 11 2009,16:34) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Heinä. 11 2009,16:24) kirjoitti
    Meneekö vakio ketjuille -1eteen ja +2taakse ratakset vai pitääkö hommata pitempi ketju?
    20t ajettuihin meni helposti. Melkeimpä -1/+3 jota tosin en testannut, mutta sekin vois just ja just mahtuu.

    Seuraavaks tosin listalla pidemmät ketjut ja -1/+7.
    Pitänee melkein takahamppi käydä tilaamassa. Vai pitäsköhän ajella nuo ketjut ja rattaat loppuu.. 180e sais koko paskan luultavasti jo..

    OT: Ei perkale kulkenu ku 230 ja löi rajottajalle Pitänee lähtä huutelee tuonne Z1000-topikkii että jos joku haluaa vaihtaa, nätimpi sillä ois kikkailla
Sivu: 57 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 747555657585967107 ... ViimeinenViimeinen