Sivu: 56 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866106 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1651:stä 1680:een 4602:sta
  1. #1651
    Onko -07 ja -08 malleissa jotain oleellista eroa?
    Molempia saa aika sopivasti tällä hetkellä ajamattomina. Sain hyvän tarjouksen -07 pyörästä ja siihen ajattelin nyt sortua...
    Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon
  2. #1652
    Lainaa (Oddo @ Heinä. 02 2009,21:04) kirjoitti
    Onko -07 ja -08 malleissa jotain oleellista eroa?
    Molempia saa aika sopivasti tällä hetkellä ajamattomina. Sain hyvän tarjouksen -07 pyörästä ja siihen ajattelin nyt sortua...
    Ei olennaista eroa.
    ZX-10R + ZX-6RR
  3. #1653
  4. #1654
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 02 2009,21:19) kirjoitti
    Lainaa (Oddo @ Heinä. 02 2009,21:04) kirjoitti
    Onko -07 ja -08 malleissa jotain oleellista eroa?
    Molempia saa aika sopivasti tällä hetkellä ajamattomina. Sain hyvän tarjouksen -07 pyörästä ja siihen ajattelin nyt sortua...
    Ei olennaista eroa.
    08 mallissa vähemmän puristuksia ja kannentiivistevika korjattu?
    '03 ZX6R
  5. #1655
    Onko kellään ylimääräisiä kaatumatappeja (vm.03-04)? Tai onko tietoa mistä noita voisis saada edullisesti?
    Honda CBR 1000RR Fireblade `14
  6. #1656
    Osaisiko joku etevämpi sanoa, että onkos -01 ja -99 mallisissa alkuunkaan samanlaiset moottorinposket vasemmalla puolella?

    Kysessä on siis ilmeisesti myös magneeton koppana tunnettu metallikuppi..
  7. #1657
    Eli pyörä vaihtui muutaman vuoden tuoreempaan ja heti ilmeni ongelma

    Eli vaihteesta ja vauhdista riippumatta esiintyy noin 6500-8500RPM alueella aivan törkeän kova tärinä clipareissa. Mistä lähtisi ensin tarkistelemaan? Etusen laakerit? Ohjauslaakeri? Moottori - mikä siellä? Jotenkin mieleen tulee että moottoristä täytyisi olla lähtöisin kun esiintyy tosiaan vauhdista riippumatta tuolla tietyllä kierrosalueella(?)

    Tärinä on semmoinen että puolituntia kun päästeli motarilla niin joutui pysähtymään lepuuttamaan käsiä kun tunto lähti
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
  8. #1658
    Riippuu minkä vuotinen? Ainakin 03/04 tärisee niin maan pirusti tolla kierrosalueella, eikä ihme kun cliparit on suoraan pultattu pumppuihin, joka on laakeroitu runkoon johon on suoraan pultattu kone. Värinänvaimennuskumit kuuluu Hondiin...

    Mutta jos jotain tarkistaa niin että koneen kiinnityspultit on kireällä ja ohjauslaakerissa ei ole väljää.
    '03 ZX6R
  9. #1659
    Lainaa (markketo @ Heinä. 04 2009,16:15) kirjoitti
    Riippuu minkä vuotinen? Ainakin 03/04 tärisee niin maan pirusti tolla kierrosalueella, eikä ihme kun cliparit on suoraan pultattu pumppuihin, joka on laakeroitu runkoon johon on suoraan pultattu kone. Värinänvaimennuskumit kuuluu Hondiin...

    Mutta jos jotain tarkistaa niin että koneen kiinnityspultit on kireällä ja ohjauslaakerissa ei ole väljää.
    Nimenomaan 2004. Ei kykene 2000 ja 2005 malleja ajaneena uskomaan, että olisi normaalia. Mutta jos näin on niin pitää kai patentoida hanskoihin tärinänvaimennus kumit Täytyy nyt alkuun kuitenkin tarkistaa koneen kiinnitys ja ohjauslaakerin kireys.
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
  10. #1660
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  11. #1661
    Lainaa (Wii @ Heinä. 03 2009,13:35) kirjoitti
    tarviiko joku power commanderia?

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....1559971
    perkele ku oisin rahoissani niin ostaisin, mut ei vittu ku nuo vakuutuksetkin pitäis maksaa.
  12. #1662
    Lainaa (salmiakki @ Heinä. 04 2009,12:42) kirjoitti
    Osaisiko joku etevämpi sanoa, että onkos -01 ja -99 mallisissa alkuunkaan samanlaiset moottorinposket vasemmalla puolella?

    Kysessä on siis ilmeisesti myös magneeton koppana tunnettu metallikuppi..
    En tiedä, mutta tiiviste ainakin on molemmissa sama, joten veikkaisin että sopii.
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1756
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1618
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #1663
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 04 2009,21:58) kirjoitti
    Lainaa (salmiakki @ Heinä. 04 2009,12:42) kirjoitti
    Osaisiko joku etevämpi sanoa, että onkos -01 ja -99 mallisissa alkuunkaan samanlaiset moottorinposket vasemmalla puolella?

    Kysessä on siis ilmeisesti myös magneeton koppana tunnettu metallikuppi..
    En tiedä, mutta tiiviste ainakin on molemmissa sama, joten veikkaisin että sopii.
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1756
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1618
    Jeees!

    Täytyy todella toivoa, että näin on. Alkuperäistä ~200e osaa en kyllä kirveelläkään kymmenen vuotta vanhaan härpäkkeeseen ostaisi
  14. #1664
    minkäslaisia ilmanputsareita ootte käyttäny näissä? Olis oma vaihtokunnossa, ja ei oo oikein tietoa että minkä laittais. Joten suositelkaapas jotain hyvää=)

    niinja on 2002 mallia.
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  15. #1665
    Lainaa (mazaas @ Heinä. 05 2009,11:25) kirjoitti
    minkäslaisia ilmanputsareita ootte käyttäny näissä? Olis oma vaihtokunnossa, ja ei oo oikein tietoa että minkä laittais. Joten suositelkaapas jotain hyvää=)

    niinja on 2002 mallia.
    K&N.. Multa löytyy yks ylimääräinen Se on sitten eri asia sopiiko tuo -03 putsari -02:een..
  16. #1666
    Lainaa (Hane08 @ Heinä. 05 2009,11:48) kirjoitti
    Lainaa (mazaas @ Heinä. 05 2009,11:25) kirjoitti
    minkäslaisia ilmanputsareita ootte käyttäny näissä? Olis oma vaihtokunnossa, ja ei oo oikein tietoa että minkä laittais. Joten suositelkaapas jotain hyvää=)

    niinja on 2002 mallia.
    K&N.. Multa löytyy yks ylimääräinen * Se on sitten eri asia sopiiko tuo -03 putsari -02:een..
    eipä taida sopia, tai ainakin -03 vuoteen myydään erinumerolla.. joku paremmin tietävä voisi valaista.
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  17. #1667
    Lainaa (mazaas @ Heinä. 05 2009,11:55) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Heinä. 05 2009,11:48) kirjoitti
    Lainaa (mazaas @ Heinä. 05 2009,11:25) kirjoitti
    minkäslaisia ilmanputsareita ootte käyttäny näissä? Olis oma vaihtokunnossa, ja ei oo oikein tietoa että minkä laittais. Joten suositelkaapas jotain hyvää=)

    niinja on 2002 mallia.
    K&N.. Multa löytyy yks ylimääräinen * Se on sitten eri asia sopiiko tuo -03 putsari -02:een..
    eipä taida sopia, tai ainakin -03 vuoteen myydään erinumerolla.. joku paremmin tietävä voisi valaista.
    Nopeella vilkasulla näyttää täysin erilaiselta koko systeemi:
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1542
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1477
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #1668
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 05 2009,13:24) kirjoitti
    Lainaa (mazaas @ Heinä. 05 2009,11:55) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Heinä. 05 2009,11:48) kirjoitti
    Lainaa (mazaas @ Heinä. 05 2009,11:25) kirjoitti
    minkäslaisia ilmanputsareita ootte käyttäny näissä? Olis oma vaihtokunnossa, ja ei oo oikein tietoa että minkä laittais. Joten suositelkaapas jotain hyvää=)

    niinja on 2002 mallia.
    K&N.. Multa löytyy yks ylimääräinen * Se on sitten eri asia sopiiko tuo -03 putsari -02:een..
    eipä taida sopia, tai ainakin -03 vuoteen myydään erinumerolla.. joku paremmin tietävä voisi valaista.
    Nopeella vilkasulla näyttää täysin erilaiselta koko systeemi:
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1542
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1477
    Kaverilla on -02 ja jotenkin nyt on semmone haisu että olis mennyt sama suodatin tuohon.. Saman muotonen se ilmansuodatin oli kuin omakin.. Paskat, en tiiä, aivan sama Tilaa tuolta niin saat halvalla!
  19. #1669
    Lainaa (Tipe @ Heinä. 04 2009,12:19) kirjoitti
    Onko kellään ylimääräisiä kaatumatappeja (vm.03-04)? Tai onko tietoa mistä noita voisis saada edullisesti?

    Stormilta LSL crash badit viime vuoden mallit puoleen hintaan. Tatit+asennussarja-04 malliin muistaakseni 52e. Monia eri värejä ainakin Turussa hyllyssä jäljellä.....
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  20. #1670
    Lainaa (JarkkoV @ Heinä. 04 2009,20:02) kirjoitti
    Lainaa (Wii @ Heinä. 03 2009,13:35) kirjoitti
    tarviiko joku power commanderia?

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....1559971
    perkele ku oisin rahoissani niin ostaisin, mut ei vittu ku nuo vakuutuksetkin pitäis maksaa.
    soita vakuutusyhtiön tätille että maksat ens kuussa ja tässä kuussa hommaat pyörään lisää hiplettä
  21. #1671
    Lainaa (Wii @ Touko. 29 2009,04:22) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 20 2009,15:08) kirjoitti
    Lainaa (paradox @ Touko. 20 2009,14:49) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 20 2009,14:41) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 20 2009,14:38) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 20 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 20 2009,12:53) kirjoitti
    Lainaa (Mäkky @ Touko. 20 2009,07:12) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,23:21) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 19 2009,20:42) kirjoitti
    Oliskohan jollain kuningas ideaa, että mikä mahtaa mättää. Pyörä seisonut viikon verran ajamatta ja nyt ajamaan lähtiessä huomasin, että etujarrukahva painuu niin pohjaan, että sormet jää väliin. Ennen taukoa ei mitään ongelmaa ollut ja jarrut olivat ihan tunnokkaat.

    Säätöpyörä on 1 asennossa, ja jos sen veivaa 6 asentoon niin kahva tulee kiltisti tankoon kiinni *
    Pyöränä -06 mallinen 636, eli ei nyt ihan mikään ikäloppu vielä.
    olisko jotenkin mystisesti voinut haukata ilmaa jarruletkuihin? tämä kyllä ehkä kaukaa haettu mutta niinkin voi käydä.
    talviseisonnan jälkeen näinkin on käynyt ainakin papan nestekytkimen kanssa että oli ilmaa ilmestynyt
    kokeile ilmata jarruja, se ei paha rasti ole tehdä.

    Ps.minähän näistä en juuri mitään tiedä mutta tuo tulisi mieleen.
    Ilmaa on järjestelmässä. Muista ilmata satuloiden lisäksi myös yläpää kahvan vierestä.
    Nyt on jarrut ilmattu . Kesti tasan 4 jarrutusta ja sitten o taas löysä kahva. Eli ilmeisesti joku falskaa jotenkin jossain. Pakko kait se o kiikuttaa pajalle, ku oma osaaminen loppui ny. Prkl *
    Jostain tuntuu hörppäävän ilmaa sinne väliin. kerro ihmeessä mikä oli vikana kun selviää?
    Ensi diagnoosi oli, että sylinterien tiivisteet falskaa. Selviää tarkemmin, kun pyörä pääsee tutkinnan alle.

    Parasta tietysti hommassa on, että tännepäin maailmaa osia ei toimiteta, niinpä toimitusaika arvio tarvittaville palikoille on pitkä
    Eli pahimmassa tapauksessa pääsee siis ehkä joskus heinäkuussa seuraavan kerran ajelemaan (siis jos diagnoosi osuu oikeaan).
    Toivonmukaan et niin kauaan joudu odottelemaan siinähän menee jo puolet kesän ajoista *
    moro!

    omassa 05´636:ssa aivan sama ongelma eli etujarru otti ilmaa järjestelmään ja meni ihan löysäksi aika ajoin.

    mekaanikkotuttu sanoi että ei oikeastaan muuta vikaa voi olla noin äkkiseltään ajateltuna kuin jarrupuristimen sylinteri tai kumitiiviste.

    jarrupuristimen korjaussarja löytyi stormilta 29€ huikeaan hintaan ja kiikutin sen huoltomiehelle joka iski kiinni. koko lysti maksoi hieman palttiarallaa 60€ siis.

    stormilta saa varmasti noita osia myös tilattua.
    Saman suuntainen oli tosiaan diagnoosi. Osat tilattu ja arvioitu toimitusaika juhannusviikko (jeejee!). Pitänee kysellä tuolta stormilta vielä, kuvaston perusteella ei näin uusiin vehkeisiin sieltä osia kyllä löydy.
    Saattaa olla että menee tänään muutama * vitutukseen...
    mistä tilasit korjaussarjat? kun itse soittelin tänään stormille niin sanoivat ettei o5 malliin löydy kumpaakaan satsia.. ja kawasakilta kävin kysymässä niin hinta oli vaivaiset (muistaakseni) 250e
    . oon veivannu noiden jarrujen kanssa jo kohta kaks kesää ja on ilmattu,putsattu ja vaihdettu nesteitä/teräsletkua ja *en ole saanut pelaamaan kunnolla vieläkään ja rataa kestää ajaa semmoset 15min sitten alkaa nesteet keittää..toki voishan sitä jarrua siellä vähemmänkin käyttää *. taitaa merkkiä vaihtamalla hävitä nuo ongelmat
    onko kukaan saanut tätä ongelmaa korjattua? itsellä uudet tiivisteet ja pääsylinteri mutta ilmauksen kanssa tappelin niin kauan että palo hermot ja vien pajalle ilmattavaks
  22. #1672
    Lainaa (b0bb0 @ Heinä. 04 2009,16:43) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Heinä. 04 2009,16:15) kirjoitti
    Riippuu minkä vuotinen? Ainakin 03/04 tärisee niin maan pirusti tolla kierrosalueella, eikä ihme kun cliparit on suoraan pultattu pumppuihin, joka on laakeroitu runkoon johon on suoraan pultattu kone. Värinänvaimennuskumit kuuluu Hondiin...

    Mutta jos jotain tarkistaa niin että koneen kiinnityspultit on kireällä ja ohjauslaakerissa ei ole väljää.
    Nimenomaan 2004. Ei kykene 2000 ja 2005 malleja ajaneena uskomaan, että olisi normaalia. Mutta jos näin on niin pitää kai patentoida hanskoihin tärinänvaimennus kumit Täytyy nyt alkuun kuitenkin tarkistaa koneen kiinnitys ja ohjauslaakerin kireys.
    Jep. Mullakin -03:nen käyttäytyy juuri noin, on täristellyt nyt jo neljättä kesää... tai siis niin kauan kun mulla toi on ollut. Joten huolet nurkkaan ja ajoa vaan, kawan yksi monista "ominaisuuksista" Niinkun tuossa sanottiinkin, ei me hondaleiriin kuuluta
    Pitkää päätyyn ja perään...
  23. #1673
    Kylläpähän tuo -03 malli tosiaan tärisee ja sirisee, mut on se vaan 29tkm nyt kestäny ongelmitta. Just tuli viime viikolla 1200km reissu heitettyä ja oli kyllä ihan tarpeeks tourinkia tälle kesälle ;) Nuo -1/+2 välitykset ei oo ihan optimit pidemmille matkapätkille, kun 130km vauhdissa on ~8k kierroksia.
    Tulipa vaan jarruihin huomattavasti parempi tuntuma ja teho kun otti männät pois ja pesi jarrunesteellä kaikki. Oli nimittäin osa männistä aikalailla jumissa...
    244kmh näytti tutka Hallissa ja välitykset jo puolessa välissä suoraa (maili), mittari näytti 252kmh.
  24. #1674
    Lainaa (Wii @ Heinä. 06 2009,15:32) kirjoitti
    onko kukaan saanut tätä ongelmaa korjattua? itsellä uudet tiivisteet ja pääsylinteri mutta ilmauksen kanssa tappelin niin kauan että palo hermot ja vien pajalle ilmattavaks
    Psssst...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....3;st=70
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #1675
    En koko ketjua jaksanut läpi kahlata. Kun nyt ketju ja rattaiden vaihto olis edessä niin ajattelin vaihtaa rattaat siihen suosittuun -1/+2 eli 14/45 mistäköhän näitä saisi ja mistä saisi sopivan ketjun tuohon yhdistelmään kun ei tuo vakio näköjään siihen kelpaa uutena. Pyöränä on zx6r 2006.
    Kawasaki ZX6R -06
    Kawasaki ZZR 600 -94
    Yamaha DT 50 -00
  26. #1676
    Malttaisko joku 03/04 omistaja mitata etäisyyden takakatteen kärjestä maahan pyörä suorassa ja ilman kuskia?

    Pyörä on hiukan epätasapainossa ja tuosta lienee helpoin alkaa purkamaan asiaa.
    '03 ZX6R
  27. #1677
    Lainaa (markketo @ Heinä. 07 2009,19:48) kirjoitti
    Malttaisko joku 03/04 omistaja mitata etäisyyden takakatteen kärjestä maahan pyörä suorassa ja ilman kuskia?

    Pyörä on hiukan epätasapainossa ja tuosta lienee helpoin alkaa purkamaan asiaa.
    Eikös tuo riipu myös etu ja takajousien esijännityksestä, ja renkaiden profiililista ja kuluneisuudestakin?
    Tulee nopeesti monta senttii eroo.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #1678
    Oliskos kellään "ylimääräistä" ohjausiskaria nurkissa pyörimässä -04 636B, jos niin tarjoas. Tai täytyykö ihan mennä kaupasta ostamaan
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  29. #1679
    Olisiko ehdotuksia mihinkä kannattaisi viedä tuo ninja 24tkm huoltoon täällä pk-seudulla ja mitä se kustantaisi? Sitä halvinta täs mielellään etsisi...tuolla powerbikessä näyttäis olevan hinta ihan kohdillaan, mut se on vähän turhan kaukana, eli pääseekö missään täälläpäin lähellekkään noita hintoja? Hiljattain tänne muuttaneena ei juurikaan ole tietoa noista huoltoliikkeistä *



    ZZR-600 -93
    ZX-6R -05
    - - - - - - - -
  30.  
  31. #1680
    Ittekkin pitäs varmaa tän kuun loppuu mennes viedä 24k huoltoo ja olis kiva tietää missä huollon laatu on hyvää ja jää vähinten sellanen tunne, että asiakasta kusettais . Pk-seudulla asun.
Sivu: 56 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866106 ... ViimeinenViimeinen