Haha, aavikkovälitykset nimenomaan! On se kyllä aika jännä, ku vitosella mennään johonki 230 suht helpostikin, jonka jälkee on sitte kuitenki vieläkin yks vaihde ylöspäin jäljellä.. Mitä nyt oon peräti miljoonia sekunteja ettinyt tietoa, ni kyllä pitäis riittää ihan helposti nuo ketjut noillakin välityksillä. Eikä rattaiden yhteishinnakskaan tuu ku joku 60-70€. On tää elämä helppoa!
Jos nyt vielä sen verran kehtaa kysyä, ni mites helposti se ninja näillä välityksillä lähtee kahkosellaki pelkällä kaasulla keulimaan?
Ja kun oma muisti ei niin järkyttävän hyvin toimi, niin mites pitkälle viime vuonna mentiin ajokeleillä? Siis ihan tälläsillä realistisilla keleillä, ettei hirvittävän kylmä tullut, ja asfaltti oli vielä reilusti plussan puolellakin? Näillä hetkillä 18.8 lähdössä kipsi pois, että viim. syyskuun alusta olis tarkotus kokeilla, jos jalka kestää ajoa... Toivottavasti jo aikaisemminkin!
Itellä 105,3hp/13099rpm(1ossi1 @ Kesä. 19 2009,23:06) kirjoitti
58,57NM/11760rpm
Mopossa on lyhennetty mökäpönttö..
Itsellä -1 edessä tällä hetkellä ja tarkotus olis laittaa sit isompaa lättyä taakse jotta kaasusta lähtis keulakin nousemaan..(|Henq @ Kesä. 21 2009,19:21) kirjoitti
263kmh on menty mittarin mukaan ja ehkä vähän olisi vielä mennyt mutta mittaristossa alko vaihdevalo palamaan niin jätin siihen, kierroksia en ehtinyt katsoa.. Uskon todellisen nopeuden olevan 230-240kmh maastossa..
7,5k kierroksella itsellä menee se 120kmh..
Juuh, no hyvä että tulee samankaltaisia vastauksia! Kyllähän se on sitte kai pistettävä tilaukseen nuo rattaat ja ajan mittaan sitte vaihdettava, kun pyörän saa onnettomuuden tiimoilta muuten kuntoon!
2003 636
-PC3 ja devilin trophy slipari
Korpiaholla lukemat tauluun:
112.19 hp @ 13200rpm
63.01 Nm @ 11500rpm
08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
Itellä ainakin saa kyllä ykkösellä vakiovälityksillä keulimaan, kun pikkusen joko nykäsee, tai painaa etupään rahtusen alas ja pumppujen ylöstullessa kaasuttaa reilusti.
Vakioväleillä en saanut keulaa ilmaa. Nyt(-1edessä) ykkösellä nostaa jos uskaltaa vähän enemmän repästä(1ossi1 @ Kesä. 22 2009,17:52) kirjoitti
Mutta sen takia isompaa taakse että keula saataisiin ilman kytkintä 2 myös kohti taivasta.. Tuo kytkimen kanssa nosto ei ole hanskassa vielä *
E: Pitää testata tuota labelin kikkaa!..
No siinä tapauksessa lisään siihen vielä, että se kannattaa hoitaa näin :
Nostatat suht isoille kierroksille (sillein, että kone vastaa helposti ja hyvin kaasuun, siis TODELLA helposti + hyvin), jonka jälkeen pudotat kaasua pois aika reilusti -> keula menee vähän alaspäin jo itestään, jonka jälkeen ainakin oma ninja lähtee jo reilulla kaasulla (ykkösellä) keulimaan, kunhan istuu tarpeeksi takana.
Varovaisesti sitten!
Kuulostaa oudolta sillä oma mopo nostaa kaasulla ykkösellä keulaa, vaikkei edes kiihdyttäisi ihan täyskaasulla eikä repäise stongasta *kakkosella kevittää etupyörää jos pumppaa nopeasti kaasusta. Kytkimellä nousee kakkosella nätisti ilman stongasta repimisiä.
E: Ja tosiaan vakiovälitykset on.. ja munat käytännös kii tankissa aina ku keulin. Ykkösellä melko vaikeeta kiihdyttää tappiin asti täyskaasul ilman et keulis ympäri. Ehkä joku on sit laittanu turbon toho sil aikaa ku se oli ekan yön kotipihas
636 -06
Teettepä te vaikeaksi tuonkin
Oma ninja nosti ykkösellä keulaa kunhan vain kiihdytti kunnolla ja kun kierrokset oli siellä 7000+ niin alko tapahtumaan. Ei tarvinnut mitään kikkailla ja ajoasentokin oli normaali.
Se on voimaa![]()
Eipä toi munkaan yksilö kovin helposti kaasusta keuli, ykkösellä ja kakkosella vain _todella_ voimakkaalla repäisyllä hiukan nostaa tassua. Tai sitten olen vaan liian läski...
Eipähän ainakaan tarvii pelätä että ympäri keulis. Mopo mikä mopo.
No perkeles, uskaltaisin epäillä, että se turbo on tosiaan salaa asennettu siihen!! *Mikäköhän noissa sitten on, kun näyttää olevan aika mopokohtaista tuo kaasusta keuliminen :o Ei voi muuta sanoa, kun että onneksi nuo rattaat eivät ole ton kalliimpia *
Ykkösellä nostaa etusta helposti ihan pelkällä kaasulla... *kakkosella ei varmaankaan enään kaasulla nouse ilman auttavaa rykäisyä *
![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Kyllä tuo oma mopotin ainaki nyt keulii helposti kaasulla 1&2 vaihteilla. 3:lla pikkusen kytkimellä avittaa niin 150kmh vauhdista lähtee vielä nostamaan, sitten tietenkin isompaa pesäänTosiaan @7k kierroksilla 115kmh vauhtia ja @10k kierrokset niin ~160kmh.
Just puhkes 6tkm ajettu Metzelerin takanen terävään kiveen...Eikait auta kun huomenna lähteä rengasta metsästämään että pääsee lauantaina Halliin kokeilemaan mitä se kulkee.
Huh, onni onnettomuudessa, ettei käynyt mitään renkaan takia! Itelläkin repes ja räjähti takarenkaan venttiili omia aikojaan, kun olin töissä ruokatunnilla.
-05 orginaalit oli ok.(|Henq @ Kesä. 23 2009,12:13) kirjoitti
Nyt on EBC HH stormilta, kustantaa jotain 80e.
Herkemmät ku orginaalit.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Olisiko kellään ylimääräisenä nurkissa pyörimässä zx-6r -05 mallin oikean puolen takavilkun lasia? Oli päässyt eilen tipahtamaan kun olin ajelemassa *![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Keulimisista.
Viime kesänä kun pyörän (-06) hommasin, niin sitä koitettiin kuinka se nousee.. vaikeeta se oli, tosin olen sen verran sissy ettei oikein luonannut.
1. kun kiihdytti vaan raakasti normi asennossa niin ylös kyllä alkoi nousemaan.
Tänä kesänä kiihdytin lujaa 2.:lla ja jossain 130 korvilla latasin kolmosen ja kaasu pohjassa niin nosti vaikka makasin tankin päällä kypärä pleksissä kiinni.
Ja kerran laskin ramppia alas kakkosella, alamäessä oli notkahdus ja väänsin siinä kaasun pohjaan noin 80 vauhdista ja ylös potkasi.
Mä oon tällänen vahinko keulija, sitten kun oikein koittaa niin ei ole luonnetta ja taitoa.... siksipä olis sellanen myynnissä, ostakee pois .![]()
Scuuba tarkottaa näitä --> http://www.storm-motor.fi/shop....9%2F4HH ?? Onkos kukaan kuullut juttua noista galferin paloista joita eurobiker.fi kaupustelee?
Onko tuo nokkaketjun rallattelu vaarallista ? Tuntuu prkl ettei kuule edes pakoääniä kaiken koneesta tulevan nakutuksen ja sirinän läpi :S
No ei sitten mitään apua, valo vilkkuu kuten ennenkin *(petsuZX @ Kesä. 15 2009,20:31) kirjoitti
Taidan laittaa osan takaisn sumujen saarille.
Minkä vuotinen? Paljon ajettu?(Tryffeli @ Kesä. 23 2009,18:03) kirjoitti
Yleensä tuo nokkaketjun rallatus ei ole hälyyttävää.
Ketju toisinaan alkaa rallattamaan ennekuin kiristäjä etenee jousivoimalla seuraavaan koloonsa.
Ellei siis mopollasi ole ihan hirveitä ajettu niin kohta se hiljenee se rallatus.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Kaippa tuon vois postikuluineen kympillä myydä. Pistä yvtä jos kiinnostaa.(Privileged @ Kesä. 23 2009,15:11) kirjoitti
Ja tuolta saa kans:
http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....&id=452
23048 LENS-SIGNAL LAMP,RR £7.49
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Just noi. Se kuva vaan hämää siinä.(|Henq @ Kesä. 23 2009,17:13) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Voi se kiristin olla "jumissa" tai lähinnä sen jousi on niin löysä että se ei jaksa painaa kiristintä kireemmälle jolloin sitä joutuu käsin kiristämään. Viime kesänä alko kuulostaa omassa ketju sen verran pahalle jo että kirin tuota käsin ja ketju hiljeni.(Goofy S @ Kesä. 23 2009,23:42) kirjoitti
ex. ZX6R 2003
Joo... Mulla on toi -06vm ninja ja mittarissa se 16660km..(JVR @ Kesä. 24 2009,10:23) kirjoitti
Pitänee itekki kattella jos koittais kiristää sitä ketjua. Onkohan tossa netissä ladattavassa manuaalissa muuten ohjeet siihen ?
On siinä ohjeet kiristimen irroitukseen. Välttämättä ei tarvii irrottaa koko kiristintä, riittää kun irrottaa kiristimen keskipultin ja painaa siitä reijästä pykäkän tiukemmalle esim. kuusiokoloavaimella.(Tryffeli @ Kesä. 24 2009,11:08) kirjoitti
ex. ZX6R 2003
Terve!
Omistan ZX-6r -05 vuosimallia olevan pyörän. Olisin kiinnostunut ostamaan siihen ohjausiskunvaimentimen, joka olisi tietty laadukas, mutta ei hirvittävän kallis.
Googletin jo asiaa, mutta sivuja löytyy satoja ja merkkejä vaikka kuinka. Haluaisin kuulla käyttäjien omia kokemuksia ja suosituksia merkistä/mallista.
Kawasaki ZX-6R -05
LSL? 300e bauttiarallaa? Stormilta saa..(Joonas612 @ Kesä. 24 2009,12:03) kirjoitti