Sivu: 54 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1591:stä 1620:een 4602:sta
  1. #1591
    Haha, aavikkovälitykset nimenomaan! On se kyllä aika jännä, ku vitosella mennään johonki 230 suht helpostikin, jonka jälkee on sitte kuitenki vieläkin yks vaihde ylöspäin jäljellä.. Mitä nyt oon peräti miljoonia sekunteja ettinyt tietoa, ni kyllä pitäis riittää ihan helposti nuo ketjut noillakin välityksillä. Eikä rattaiden yhteishinnakskaan tuu ku joku 60-70€. On tää elämä helppoa!

    Jos nyt vielä sen verran kehtaa kysyä, ni mites helposti se ninja näillä välityksillä lähtee kahkosellaki pelkällä kaasulla keulimaan?

    Ja kun oma muisti ei niin järkyttävän hyvin toimi, niin mites pitkälle viime vuonna mentiin ajokeleillä? Siis ihan tälläsillä realistisilla keleillä, ettei hirvittävän kylmä tullut, ja asfaltti oli vielä reilusti plussan puolellakin? Näillä hetkillä 18.8 lähdössä kipsi pois, että viim. syyskuun alusta olis tarkotus kokeilla, jos jalka kestää ajoa... Toivottavasti jo aikaisemminkin!
  2. #1592
    Lainaa (1ossi1 @ Kesä. 19 2009,23:06) kirjoitti
    Millaisia tehoja 03/04 mallin omistajilla on penkissä mitattu..ihan vaan mielenkiinnosta? Siis takarenkaalta.

    Itellä 113hp ja 72nm

    ja jos nyt vaikka vähän alemmilta kierroksilta ni 10tonnin kohdalla 100hp.
    Itellä 105,3hp/13099rpm
    58,57NM/11760rpm

    Mopossa on lyhennetty mökäpönttö..
  3. #1593
    Lainaa (|Henq @ Kesä. 21 2009,19:21) kirjoitti
    Viime kesänä vakioväleillä Hallin lentokentällä meni vaivaset 243kmh tutkaan... Nyt on juurikin nuo -1/+2 välit ja ens vklp tarkotus mennä uudestaan Halliin kokeilemaan...

    ...7k kierroksilla vauhtia aika tarkalleen 115kmh...
    Itsellä -1 edessä tällä hetkellä ja tarkotus olis laittaa sit isompaa lättyä taakse jotta kaasusta lähtis keulakin nousemaan..

    263kmh on menty mittarin mukaan ja ehkä vähän olisi vielä mennyt mutta mittaristossa alko vaihdevalo palamaan niin jätin siihen, kierroksia en ehtinyt katsoa.. Uskon todellisen nopeuden olevan 230-240kmh maastossa..

    7,5k kierroksella itsellä menee se 120kmh..
  4. #1594
    Juuh, no hyvä että tulee samankaltaisia vastauksia! Kyllähän se on sitte kai pistettävä tilaukseen nuo rattaat ja ajan mittaan sitte vaihdettava, kun pyörän saa onnettomuuden tiimoilta muuten kuntoon!
  5. #1595
    2003 636
    -PC3 ja devilin trophy slipari

    Korpiaholla lukemat tauluun:

    112.19 hp @ 13200rpm
    63.01 Nm @ 11500rpm
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  6. #1596
    Itellä ainakin saa kyllä ykkösellä vakiovälityksillä keulimaan, kun pikkusen joko nykäsee, tai painaa etupään rahtusen alas ja pumppujen ylöstullessa kaasuttaa reilusti.
  7. #1597
    Lainaa (1ossi1 @ Kesä. 22 2009,17:52) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Kesä. 22 2009,15:32) kirjoitti
    Itsellä -1 edessä tällä hetkellä ja tarkotus olis laittaa sit isompaa lättyä taakse jotta kaasusta lähtis keulakin nousemaan..
    Eikö nosta vakiovälityksillä kaasulla 1. vaihteellakaan? Vai tarkoititko että myös isommilla vaihteilla...
    Vakioväleillä en saanut keulaa ilmaa. Nyt(-1edessä) ykkösellä nostaa jos uskaltaa vähän enemmän repästä Mutta sen takia isompaa taakse että keula saataisiin ilman kytkintä 2 myös kohti taivasta.. Tuo kytkimen kanssa nosto ei ole hanskassa vielä *

    E: Pitää testata tuota labelin kikkaa!..



  8. #1598
    No siinä tapauksessa lisään siihen vielä, että se kannattaa hoitaa näin :

    Nostatat suht isoille kierroksille (sillein, että kone vastaa helposti ja hyvin kaasuun, siis TODELLA helposti + hyvin), jonka jälkeen pudotat kaasua pois aika reilusti -> keula menee vähän alaspäin jo itestään, jonka jälkeen ainakin oma ninja lähtee jo reilulla kaasulla (ykkösellä) keulimaan, kunhan istuu tarpeeksi takana.
    Varovaisesti sitten!



  9. #1599
    Kuulostaa oudolta sillä oma mopo nostaa kaasulla ykkösellä keulaa, vaikkei edes kiihdyttäisi ihan täyskaasulla eikä repäise stongasta * kakkosella kevittää etupyörää jos pumppaa nopeasti kaasusta. Kytkimellä nousee kakkosella nätisti ilman stongasta repimisiä.

    E: Ja tosiaan vakiovälitykset on.. ja munat käytännös kii tankissa aina ku keulin. Ykkösellä melko vaikeeta kiihdyttää tappiin asti täyskaasul ilman et keulis ympäri. Ehkä joku on sit laittanu turbon toho sil aikaa ku se oli ekan yön kotipihas





    636 -06
  10. #1600
    Teettepä te vaikeaksi tuonkin

    Oma ninja nosti ykkösellä keulaa kunhan vain kiihdytti kunnolla ja kun kierrokset oli siellä 7000+ niin alko tapahtumaan. Ei tarvinnut mitään kikkailla ja ajoasentokin oli normaali.

    Se on voimaa
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  11. #1601
    Eipä toi munkaan yksilö kovin helposti kaasusta keuli, ykkösellä ja kakkosella vain _todella_ voimakkaalla repäisyllä hiukan nostaa tassua. Tai sitten olen vaan liian läski...

    Eipähän ainakaan tarvii pelätä että ympäri keulis. Mopo mikä mopo.
    ZX-6R -06
    -----------

    Musiikkia:
    Hatetrend
    False Arrival
  12. #1602
    No perkeles, uskaltaisin epäillä, että se turbo on tosiaan salaa asennettu siihen!! * Mikäköhän noissa sitten on, kun näyttää olevan aika mopokohtaista tuo kaasusta keuliminen :o Ei voi muuta sanoa, kun että onneksi nuo rattaat eivät ole ton kalliimpia *



  13. #1603
    Ykkösellä nostaa etusta helposti ihan pelkällä kaasulla... * kakkosella ei varmaankaan enään kaasulla nouse ilman auttavaa rykäisyä *
    ZZR-600 -93
    ZX-6R -05
    - - - - - - - -
  14. #1604
    Kyllä tuo oma mopotin ainaki nyt keulii helposti kaasulla 1&2 vaihteilla. 3:lla pikkusen kytkimellä avittaa niin 150kmh vauhdista lähtee vielä nostamaan, sitten tietenkin isompaa pesään Tosiaan @7k kierroksilla 115kmh vauhtia ja @10k kierrokset niin ~160kmh.
    Just puhkes 6tkm ajettu Metzelerin takanen terävään kiveen...Eikait auta kun huomenna lähteä rengasta metsästämään että pääsee lauantaina Halliin kokeilemaan mitä se kulkee.
  15. #1605
    Huh, onni onnettomuudessa, ettei käynyt mitään renkaan takia! Itelläkin repes ja räjähti takarenkaan venttiili omia aikojaan, kun olin töissä ruokatunnilla.
  16. #1606
    Nyt kokemuksia eri jarrupaloista?
  17. #1607
    Lainaa (|Henq @ Kesä. 23 2009,12:13) kirjoitti
    Nyt kokemuksia eri jarrupaloista?
    -05 orginaalit oli ok.
    Nyt on EBC HH stormilta, kustantaa jotain 80e.
    Herkemmät ku orginaalit.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #1608
    Olisiko kellään ylimääräisenä nurkissa pyörimässä zx-6r -05 mallin oikean puolen takavilkun lasia? Oli päässyt eilen tipahtamaan kun olin ajelemassa *
    ZZR-600 -93
    ZX-6R -05
    - - - - - - - -
  19. #1609
    Keulimisista.
    Viime kesänä kun pyörän (-06) hommasin, niin sitä koitettiin kuinka se nousee.. vaikeeta se oli, tosin olen sen verran sissy ettei oikein luonannut.
    1. kun kiihdytti vaan raakasti normi asennossa niin ylös kyllä alkoi nousemaan.
    Tänä kesänä kiihdytin lujaa 2.:lla ja jossain 130 korvilla latasin kolmosen ja kaasu pohjassa niin nosti vaikka makasin tankin päällä kypärä pleksissä kiinni.
    Ja kerran laskin ramppia alas kakkosella, alamäessä oli notkahdus ja väänsin siinä kaasun pohjaan noin 80 vauhdista ja ylös potkasi.
    Mä oon tällänen vahinko keulija, sitten kun oikein koittaa niin ei ole luonnetta ja taitoa.... siksipä olis sellanen myynnissä, ostakee pois .
  20. #1610
    Scuuba tarkottaa näitä --> http://www.storm-motor.fi/shop....9%2F4HH ?? Onkos kukaan kuullut juttua noista galferin paloista joita eurobiker.fi kaupustelee?
  21. #1611
    Onko tuo nokkaketjun rallattelu vaarallista ? Tuntuu prkl ettei kuule edes pakoääniä kaiken koneesta tulevan nakutuksen ja sirinän läpi :S
  22. #1612
    Lainaa (petsuZX @ Kesä. 15 2009,20:31) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kun slipari vaihdetaan niin servomoottorin päälle (yleensä) ruuvataan metallinen palikka joka rajoittaa servon liiketta, vastaavasti ku orkkis sliparilla se venttiilin liikerata rajoittaa. Omassa pyörässä servo hajosi vähän ajan kuluttua (muutama hammas rattaasta irti) ja siksi pääse liikkumaan "yli rajojen". Tämä sytyttää Fi valon ja antaa kaksi vikailmoitusta koskien servon liikettä. Itse hommasin servomoottorin eliminaattorin (120€) eikä tarvinnut enää katsella Fi valoa...toki se sit syttyy jos jossain muualla on vikaa *
    Tilasin myös omaan 07:aan tuon eliminaattorin Enklannista, rahat on ainakin lähtenyt tililtä ja mailia tuli että tilaus on laitettu tulemaan. Hintaa oli 89€ ja paikkana sgmotorsport.

    Katsotaan onko apua.
    No ei sitten mitään apua, valo vilkkuu kuten ennenkin *
    Taidan laittaa osan takaisn sumujen saarille.
  23. #1613
    Lainaa (Tryffeli @ Kesä. 23 2009,18:03) kirjoitti
    Onko tuo nokkaketjun rallattelu vaarallista ? Tuntuu prkl ettei kuule edes pakoääniä kaiken koneesta tulevan nakutuksen ja sirinän läpi :S
    Minkä vuotinen? Paljon ajettu?

    Yleensä tuo nokkaketjun rallatus ei ole hälyyttävää.
    Ketju toisinaan alkaa rallattamaan ennekuin kiristäjä etenee jousivoimalla seuraavaan koloonsa.

    Ellei siis mopollasi ole ihan hirveitä ajettu niin kohta se hiljenee se rallatus.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  24. #1614
    Lainaa (Privileged @ Kesä. 23 2009,15:11) kirjoitti
    Olisiko kellään ylimääräisenä nurkissa pyörimässä zx-6r -05 mallin oikean puolen takavilkun lasia? Oli päässyt eilen tipahtamaan kun olin ajelemassa *
    Kaippa tuon vois postikuluineen kympillä myydä. Pistä yvtä jos kiinnostaa.

    Ja tuolta saa kans:
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....&id=452
    23048 LENS-SIGNAL LAMP,RR £7.49
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #1615
    Lainaa (|Henq @ Kesä. 23 2009,17:13) kirjoitti
    Scuuba tarkottaa näitä --> * http://www.storm-motor.fi/shop....9%2F4HH ??
    Just noi. Se kuva vaan hämää siinä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #1616
    Lainaa (Goofy S @ Kesä. 23 2009,23:42) kirjoitti
    Lainaa (Tryffeli @ Kesä. 23 2009,18:03) kirjoitti
    Onko tuo nokkaketjun rallattelu vaarallista ? Tuntuu prkl ettei kuule edes pakoääniä kaiken koneesta tulevan nakutuksen ja sirinän läpi :S
    Minkä vuotinen? Paljon ajettu?

    Yleensä tuo nokkaketjun rallatus ei ole hälyyttävää.
    Ketju toisinaan alkaa rallattamaan ennekuin kiristäjä etenee jousivoimalla seuraavaan koloonsa.

    Ellei siis mopollasi ole ihan hirveitä ajettu niin kohta se hiljenee se rallatus.
    Voi se kiristin olla "jumissa" tai lähinnä sen jousi on niin löysä että se ei jaksa painaa kiristintä kireemmälle jolloin sitä joutuu käsin kiristämään. Viime kesänä alko kuulostaa omassa ketju sen verran pahalle jo että kirin tuota käsin ja ketju hiljeni.
    ex. ZX6R 2003
  27. #1617
    Lainaa (JVR @ Kesä. 24 2009,10:23) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Kesä. 23 2009,23:42) kirjoitti
    Lainaa (Tryffeli @ Kesä. 23 2009,18:03) kirjoitti
    Onko tuo nokkaketjun rallattelu vaarallista ? Tuntuu prkl ettei kuule edes pakoääniä kaiken koneesta tulevan nakutuksen ja sirinän läpi :S
    Minkä vuotinen? Paljon ajettu?

    Yleensä tuo nokkaketjun rallatus ei ole hälyyttävää.
    Ketju toisinaan alkaa rallattamaan ennekuin kiristäjä etenee jousivoimalla seuraavaan koloonsa.

    Ellei siis mopollasi ole ihan hirveitä ajettu niin kohta se hiljenee se rallatus.
    Voi se kiristin olla "jumissa" tai lähinnä sen jousi on niin löysä että se ei jaksa painaa kiristintä kireemmälle jolloin sitä joutuu käsin kiristämään. Viime kesänä alko kuulostaa omassa ketju sen verran pahalle jo että kirin tuota käsin ja ketju hiljeni.
    Joo... Mulla on toi -06vm ninja ja mittarissa se 16660km..
    Pitänee itekki kattella jos koittais kiristää sitä ketjua. Onkohan tossa netissä ladattavassa manuaalissa muuten ohjeet siihen ?
  28. #1618
    Lainaa (Tryffeli @ Kesä. 24 2009,11:08) kirjoitti
    Joo... Mulla on toi -06vm ninja ja mittarissa se 16660km..
    Pitänee itekki kattella jos koittais kiristää sitä ketjua. Onkohan tossa netissä ladattavassa manuaalissa muuten ohjeet siihen ?
    On siinä ohjeet kiristimen irroitukseen. Välttämättä ei tarvii irrottaa koko kiristintä, riittää kun irrottaa kiristimen keskipultin ja painaa siitä reijästä pykäkän tiukemmalle esim. kuusiokoloavaimella.
    ex. ZX6R 2003
  29. #1619
    Terve!

    Omistan ZX-6r -05 vuosimallia olevan pyörän. Olisin kiinnostunut ostamaan siihen ohjausiskunvaimentimen, joka olisi tietty laadukas, mutta ei hirvittävän kallis.

    Googletin jo asiaa, mutta sivuja löytyy satoja ja merkkejä vaikka kuinka. Haluaisin kuulla käyttäjien omia kokemuksia ja suosituksia merkistä/mallista.
    Kawasaki ZX-6R -05
  30.  
  31. #1620
    Lainaa (Joonas612 @ Kesä. 24 2009,12:03) kirjoitti
    Terve!

    Omistan ZX-6r -05 vuosimallia olevan pyörän. Olisin kiinnostunut ostamaan siihen ohjausiskunvaimentimen, joka olisi tietty laadukas, mutta ei hirvittävän kallis.

    Googletin jo asiaa, mutta sivuja löytyy satoja ja merkkejä vaikka kuinka. Haluaisin kuulla käyttäjien omia kokemuksia ja suosituksia merkistä/mallista.
    LSL? 300e bauttiarallaa? Stormilta saa..
Sivu: 54 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664104 ... ViimeinenViimeinen