Itelläni -05 eikä oo missään vaiheessa ollu mitään ongelmaa. Jotainhan siellä on vinossa, viksummat kertokoon mitä.(diskis @ Kesä. 04 2009,21:45) kirjoitti
Joo. Oletko täyttänyt tankin alla olevan jäähdytysjärjestelmän säiliön täyteen/ onko se F-rajaan asti täynä?(PzQ86 @ Kesä. 04 2009,19:36) kirjoitti
Tod näk hieman keittänyt ja päästänyt sitä kautta hieman ainetta pihalle. Itse en keksinyt ainakaan muuta selitystä valumajäljille/ pilkuille. Pesin pois eikä ole toistunut.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kääntyykö rajottimeen asti vai onko joku kaapeli välissä tms?(diskis @ Kesä. 04 2009,21:45) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ei muistaakseni myöskään mene lukkoon täysin "rajoittimessa", siitä karvan verran takaisin, niin jo lukittuu..(scuuba @ Kesä. 05 2009,00:18) kirjoitti
ZX-10R + ZX-6RR
Okei kiitos paljo vastauksista! Pitää tänää katella ku ei sada ihan niin paljon ku eilen![]()
hmm.. oottekos missä vaiheessa vaihdellu kytkinlevyjä? yritin tuossa tuota hakuhommaa käyttää muttei siitä mitää tullu..itellä siis pyörä -02 ja ajettu 45t. Olis vissiin aika levyt vaihtaa ku meinaa ykkösel ja kakkosel piikin kohalla luistaa..
Onkohan sellanen operaatio että kotona omas tallis onnistuu?
Vai voisko öljyt vaikuttaa.. ku eikös näis kuitenki märkäkytkin oo..tai niin ainakin muistelisin lukeneeni.. Joku viisaampi vois vastailla ja auttaa, tänk juu=)
Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->
Z750S -05 ---->
Yamaha R6 -04/05
Esim -05:ssa:(mazaas @ Kesä. 05 2009,11:07) kirjoitti
Öljy pois, kate pois, kytkinvaijeri irti, kytkimen vipu taka-asentoon, koppa pois, jousien pultit pois, jouset pois, jousilevy(?) pois, kytkinlevyt pois, välilevyt(?) pois (, ja jos enemmän haluu purkaa niin; paineasetelma(?) pois, loppuasetelma pitää lukita paikoilleen jotta saa akselin mutterin auki).
Eli hyvin suoraviivaista ja helppoo, muutama pultti auki ja kaikki "tippuu syliin".
Kokeile delvakkii (Mobil Delvac MX 15W-40) eka. *Voi auttaa kytkimen toimintaan.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jeps. Taidan kuitenki viedä pelin pajalle, sainkin jo viikonpäähän ajan. Kaasarit, venat, kytkin, öljyt, suodatin, ja säädöt dynos kohdillee. Aika edullisestikin, kaitviidellä sattaa pitäis vissiinki saada =) tuleepahan kerralla kuntoo, eikä jää vaivaamaa että tulikoha tehtyä jottai vääri.. Mukavan kallis harrastus tää..
Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->
Z750S -05 ---->
Yamaha R6 -04/05
Parempi viedä pajalle kuin delvakkia laittaa, tuleepahan pienempi lasku sitten siellä pajalla(mazaas @ Kesä. 05 2009,12:45) kirjoitti
![]()
Kyllä sen vanhemman mallin saa siitiksi ilman kallista underia mut
tietty se undertail siistii ja viimeistelee.
Ite tein niin että otin rautasahan käteen ja poistin sivusta katsoen kaiken mikä tulee katteen alapuolelle (työkalu lokeron pohja)
sitte kuumailmapuhaltimella sulattelin pohjan takasin kiinni.
Lokero vähän pienentyi mutta kun katsoo uusien pyörien penkin alle niin edelleen on aika tilava.
![]()
Joo kannattaa todellakin nuo delvakit unohtaa(SB2 @ Kesä. 05 2009,16:56) kirjoitti
![]()
--GsxR:iä--
onko kukaan löytäny mitään tuninki jalkatappeja (siis pelkkiä tappeja) pyörään(vm.05) halavalla?ois tarve uudelle ja orkkis maksaa n.100e.. mitä tästä opimme= kanttaa vähemmän
Ite ostin stormilta lsl jalkatapit pyörän värin mukaan (siniset) makso joku 60€ yhteensä *(Wii @ Kesä. 05 2009,19:31) kirjoitti
Ylimääräset orkkistapit ois myös mut en viiti myydä niitä, menee sit pyörän mukana joka ois muute myynnissä *
Mää suosittelen jalkatappisarjoja lämpimästi ja kaikille tasapuolisesti. Paras 400e mitä oon pyörään käyttänyt.![]()
'03 ZX6R
(Wii @ Kesä. 05 2009,19:31) kirjoitti
Kumpaan puoleen tarviit tappia, siis pelkkää tappia ? vai onko na samanlaiset molemmilla puolilla, ei voi päissään muistaa ;) mulla pitäis löytyy toinen kun toisen katkasin apparala viime kesänä ;)
Mä voin myydä sulle tarviketapit (LSL viistetyt jalkatapit mustat (20e) + adapterit (20e) + kulut (?)).(Wii @ Kesä. 05 2009,19:31) kirjoitti
Tai sit orkkis vasuritapin/ jos sattuu puoli osumaan (40e+kulut(?)).
Privaa jos kiinnostaa.
Ite ostin carpimoto.com lightekin säädettävän sarjan 300e+kulut.
Simppeli kiintee koko setti kolmioineen näyttäis olevan 200e.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
hmm.. joo pitää ehkä koittaa tota jonen tapaa tehä toi perä.. toisaalta ei ehkä viittis orkkista ruveta särkee, mut ei taas viittis kyl laittaa 200e siihe underiinkaan.. kerpele, tarvis ehkä sponsorin tähän hommaan![]()
Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->
Z750S -05 ---->
Yamaha R6 -04/05
Hei kertokaas mikäs tohon mopoon nyt tuli kun mun järki ei nyt laukkaa tämän asian kanssa.
Eli tulin eilen kotiin ja kaikki oli ihan ok. Mutta tänään aamulla lähdin töihin niin nyt jarruttaessa etujarrulla koko keula tärisee?
Voiko yön aikana mennä levyt kieroksi? *Tossa yriti katsoa ajaessa katteiden välistä levyä/vannetta, ehkä vähän oikea puoli vispaa mutta näyttäisi et koko vanteen keskiö vippaa, eihän jos oikean puoleinen pyöränlaakeri olisi väljä niin jarruttaessa täristäs?
18tkm ajettu niin jotenkin uskois et pyöränlaakeri olisi ehjä ja ettei levy nyt mitenkään arkiajossa vois mennä kieroksi, varsinkaan yön aikana.
Valaiskaa joku minua *
Ninja 636 -04
Yleensä etupään täristys jarruttaessa johtuu etupyörästä tai keskilaakerista. Tarkista etupyörän kunto ja paineet sekä keskilaakerin kireys. Keskipultin mutteri on muistaakseni 36mm. Keskilaakerin kireyttä ei huomaa paikalla seisten.(PzQ86 @ Kesä. 06 2009,13:52) kirjoitti
YZ450F
ZX6R
Ilmoittaudun joukkoon, tuliterä pyörä pitäisi tulla ensi viikolla ajoon.
Nyt askarruttaa sliparin vaihto -08 pyörään. Millainen servomoottori systeemi siinä on. Yoshimuran asennusohjeessa ainakin käsketään olla koskematta sähköiseen servomoottoriin ja sen johtoihin, ainoastaan ne vaijerit irroitetaan. Tarvitaanko tässä mallissa jotain rajoitinta siihen, ettei FI-valo syty.
Itse hommasin 120€ maksavan sähköpalikan sinne servon tilalle, pyörä -05 mallinen. Eipähän syty Fi valo enää vikakoodien 34 ja 63 takia(JS82 @ Kesä. 06 2009,17:38) kirjoitti
![]()
Mutta onko -07-08 mallissa eroja tuon asian suhteen verrattuna -05-06 636 malliin?(SB2 @ Kesä. 06 2009,18:02) kirjoitti
Kerro tästä sun perän värkkäyksestä lisää?(mazaas @ Kesä. 06 2009,11:32) kirjoitti
Itse olisi tarkotus peräkulmaa nostaa, niin ostin toisen takahäkin ja siihen on nyt katteet+sähköt haussa.
Tämän tilasin ja näyttäs sopivan myös uudempaan malliin(JS82 @ Kesä. 06 2009,19:45) kirjoitti
![]()
Laakerit oli kireellä *(Mäkky @ Kesä. 06 2009,14:15) kirjoitti
vika edelleen myös.
Ninja 636 -04
Tulin tossa eile ajatelleeks, ku olin ajelemassa, että kuinka pitkälle porukka kierrättää ykkösellä maksimikiihytyksessä ?
Harvemmi kiihdytän ykkösel erikoisemmi. Säästää laatikkoa ku ei vaihda 1->2 kovil kierroksil. Eikä sitä muutenkaa ole tarvetta ykkösel tappii asti vedel.(Tryffeli @ Kesä. 09 2009,15:43) kirjoitti
![]()
636 -06
Loppuun asti vedetään eli joskus menee rajottimeen joskus vaihtovalolle.. pyörä tykkää kun sillä ajetaan(Tryffeli @ Kesä. 09 2009,15:43) kirjoitti
![]()
Kahva käännettynä ääriasentoon, ei se siitä silti kovin lujaa mene eikä korkealla kierrä, tiedä sitten syytä(Tryffeli @ Kesä. 09 2009,15:43) kirjoitti
...