Hei kawasaki tyypit, olisi pieni kysymys.
Hankinnan alla olisi -08 vuosi mallin zx-6r jolla päästetty tuollaiset 7500km.
Mitäköhän se 6000km huolto pitää sisällään sillä sitä ei pyörään ole tehty ainakaan vielä.
Kokemusta merkistä *tai mallista ei ole eli onko jotain mihin pitäisi kiinnittää huomiota pyörää ostettaessa?
Niin joo ja mistäköhän päin kannattaisi lähteä etsimään tummaa pleksiä tuohon keulaan kun kirkas jotenkin iskee silmään?
-08 Honda Hornet
6 000 km huolto ei pidä sisällään muuta kuin tarkastuksia samoin kuin 18 000 km huolto. Öljyt ja suodattimen ne kai vaihtaa jos ei oo vähään aikaan vaihdettu. Eli noin tunnin homma (= melko halpa) puljusta riippuen. Tämä siis -05 mallissa, mutta luulisin että suht samoissa mennään muutaman vuoden uudemmassakin mallissa.(xX0Xx @ Touko. 29 2009,08:37) kirjoitti
Stormilta näyttäisi löytyvän MRA:n pleksejä myös -08 vuotiseen.
Ens viikolla saapuu taloon 05 zx6r.. Kehukaa nyt kilpaa sitä! Mielummin hyviä puolia kertokaa![]()
Haittapuolista en tiedä...
Huono puoli on se että se ei ole minun myynnissä oleva kawa(JarkkoV @ Touko. 30 2009,03:57) kirjoitti
![]()
no sithän kuulostaa ihan hyvältä pyörältä![]()
Juu, haluaisin kuulla myös, et onko kukaan laittanu tuota 05-06 mallin zx-6r kawaan?(Wii @ Touko. 29 2009,05:20) kirjoitti
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Ostin LSL crash padit kiinnikkeineen ja kyselisin, et onko kukaan laittanut tuollaisia kiinni 05 vuosimallin zx-6r:ään. Ihmettelen vaan kuinka tuohon tapin päähän se oikein kiinnitetään ja mikä tuo tappi ylipäänsä on http://www.storm-motor.fi/phpthum....&h=1000 *
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Nonii nyt on ninja koeajettu ja kyl tuntu ja näytti erittäin hyvältä.. Tehoaki tuntu piisaavan ainaki ton 93cbr:n jälkee. Ens viikolla saan ajoon jee!Nyt vaa kauheeta odottelua!
Eiks siinä tullu mukana noi holkit ja pultit?(Privileged @ Touko. 30 2009,17:37) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
ONKELMA! Kiihdytyksen(kovan) jälkee sammuu kone... hetken päästä saa käyntiin, ei tarvi edes pysähtyä. Väittäisin polttoaineen saannissa olevan ongelma? Suodatin tukossa, vai ilmansuodatin...?
Tällä viikolla olisikin tarkoitus tehdä huolto. Vaihdan öölit, suodattimen, ilmansuotimen, polttoaineen suodattimen, tulpatkin...
siis -04, ajettu 30t.
-FZ-1N-
-ZX-6R-
Tankki ollut "auki" ja kiinni laittaessa letku jäänyt puristuksiin?(HarWa @ Kesä. 01 2009,12:08) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Vein pyörän pajalle ja sieltä tilailivat osaset. Eli alkuperäiset osat on kyseessä ja osien hinta oli noin 50 eur. Toimitus tosin ei taida tapahtua enää tänä kesänä...(Wii @ Touko. 29 2009,04:22) kirjoitti
![]()
Entäs http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....R%20C1H(fisu @ Kesä. 01 2009,13:43) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
mulla oli hieman saman kaltainen vika mutta piostu kun putsasin ilmanputsarin..(HarWa @ Kesä. 01 2009,12:08) kirjoitti
Kyllä on mukana, mut kun toi pultti on 130mm pitkä ja sen pitäis saada ruuvattua tuohon tapin päähän, mut kun tuossa tapin päässä on vain kuusiokoloavaimen paikka... eij jymmärrä(scuuba @ Kesä. 01 2009,09:25) kirjoitti
![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Ota kuusiokoloavaimella se koneen kiinnityspultti irti ja väännä se uusi pitkä pultti tilalle.(Privileged @ Kesä. 01 2009,23:40) kirjoitti
Kyl sie sit jymmärtä...
Vuosi aikaa kun tuon viimeksi ite tein (6R x2, 10R x1) ja noin se meni.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Ja siellä kuusiokolopultin toisessa päässä on lukkomutteri, joka on kolossa, eli ei tarvi esim kiintoavainta, mutta kun sen pultin ottaa irti, niin se mutterikin lähtee irti, eli ota se huomioon kun irrotat pulttii/ kiinnität sitä kaatumatatin pulttia.(Goofy S @ Kesä. 01 2009,23:59) kirjoitti
Kun olet ottanut ne pultit irti, niin vertaile pituuksia, että pultit ja holkit menee pareittain oikein päin.
Vasemman puolen sivukatteeseen joutuu tekemään kolon tatin holkille. Onnistuu helposti esim terävällä puukolla, jollei satu omistamaan sopivaa poraa/ askelporaa/ jyrsinterää/ tms.
-05een pistin Lightecin tatit, joiden holkeista sahasin ~15mm pois, jolloin tatit ulkonee vain 20-30mm katteista. Ideana lähinnä se että jos kaataa radalla, ja mopo liukuu kanttareen yli, niin tappi ei nappaa niin herkästi kanttareeseen ja riko runkoa/ koneen kiinnitystä. Ja myös se että mopon liukuessa kylellään tappi ei nosta mopoa liian korkealle, jolloin taas voisi renkaat napata kiinni, ja mopo lähtee pyörimään pitkin rataa ja "totalisoituu".
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Eipä kettuillu enää. Ainakin yks kumiletku oli revennyt.. Putsarin alla edessä olevan T-liittimen(en tiä, mikä on) toinen sivulle suuntaava lyhyt kuminen letku oli paskana. Ilmansuodinkin oli, sanotaanko vaikka että sontainen! Nyt käy ja kukkuu.(HarWa @ Kesä. 01 2009,12:08) kirjoitti
-FZ-1N-
-ZX-6R-
Mitä eroa on vm. -05 ninjan vakio-väliputkella ja yoshimuran rs-5 sliparin mukana tulevalla väliputkella?
Mistä -01 zx6r takajousituksen säätötyökalu?=
Ite naputtelin vasaralla ja jollain tylpällä putkella sinne holkkien väliin niin lähti pyörimään.. Kohteena oli kyllä kiinaihme että ei ole niin justiisa jos vähän jälkiä jäi..(Maattami @ Kesä. 02 2009,23:14) kirjoitti
Jostain saivat osat haalittua ja nyt on mopo kuulemma taas nipussa. Jälleen isot propsit multa JV Motorsportin suuntaan, venyivät jälleen omalta osaltani palvelualttiudessaan erinaomaiselle tasolle, kun vaivautuivat kiirehtimään remppaa joka tuo heille ehkä työn osalta 20 eur.(scuuba @ Kesä. 01 2009,14:23) kirjoitti
Harmi vaan, että kesä näyttää olevan nyt ohi säiden puolesta *![]()
...ja sen kyllä huomaa.(markketo @ Kesä. 03 2009,20:40) kirjoitti
Löytyskö kellään ylimääräistä kolhiintunutta 03-04 peräkatetta? Sähköt ois plussaa mutta ei pakolliset..
UUSi kawan omistaja ilmottautuu!!
-02 vuoden 636, ja mukavalta peliltä tuntuu.
Tosin potkua sais olla enemmän..=P
Pian pitäis viedä 45t huoltoon ja säätää kunnolla kohdilleen, niin jos sais vaikka muutaman hepon lissää =)
Miinusta pyörästä sen verran että muuten vakio, paitsi akran vai oliko leon slipari.. *Eli perässä on vielä se RUMA rekisterikilpihässäkkäjuttu.. *Netistä oon selaillu underia siihen mutta aikas suolaiset hinnat näyttää olevan.. Oottekos sitä alkuperäistä perää mitenkää siivonnu? uskaltaako ruveta leikkelemään..? Tätäkin asiaa jo kysytty varmasti monesti, mutta kysytään nyt vielä. Kumminki vaan tykkäätte vastailla.
Hirveitä kilinöitä ja kolinoitahan vehkeestä kuuluu.. mutta taitaapi kuulua ominaisuuksiin..? sellaisen käsityksen sain..
Taidanpa lähteä uhmaamaan säidenhaltijaa...
Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->
Z750S -05 ---->
Yamaha R6 -04/05
Onko kellään moottorin kyljissä ilmentynyt valkoisia pilkkuja, siis koneen takaosassa? mahtaako olla kuivunutta jäähdytinnestettä? on vaan niin pienen pieniä pilkkuja, aikasemmin huomasin vain vasemmalla puolella mutta nyt kun laittelin pressua päälle niin huomasi että oikealla puolella olevan myös![]()
Ninja 636 -04
Nonii nyt tuli 05 ninja kotiin. Onko kellään ollu ongelmia ton rattilukon kanssa? En saanu sitä millään lukkoon. Varmaan vääntyny jotenki.