Lähetin s-postia firmaan josta tilasin, jos puran enkä saa toimimaan saanko uuden tilalle.(New York @ Helmi. 06 2009,18:35) kirjoitti
NO lähetin johtosarjan ehjänä ja tänään tuli postissa. Toimii, eli taisi olla tota kosketushäikkää ensimmäisessä. Miinusta tuotteelle kämäsestä johtosarjan valmistuksesta.
Tummennuskalvoa pistin näytön päälle, turhan kirkas.
Pitäs pyörä viedä katsastuskonttorille,kun katsastusmies halusi nähdä pyörän, kun muutan pyörän täystehoiseksi. Halusi nähdä vain runkonumeron, että onko pyörää olemassa edes. Pyörässä on kuitenki nuo xenonit ja sit tuo josimuran slipari(dp-killerin joutuu käyttää kiinni) Nyt alkoi epäilyttää että meneekö se koko katsastuksesta läpi jos ei löydy papereita putkeen+xenonille e-merkkiä/papereita..
![]()
Eipä ainakaan mulle sanonu mitään kun kävin pyörän muutoskatsastamassa 25kW tehoihin ja oli Laserin slipari ilman killeriä paikallaan.
Laserin sliparissa jekku pitäisi olla siinä, ettei ulkoapäin näe onko killeri paikallaan vai ei (tulee joko putken ja väliputken väliin tai sitten tilalla on suora insertti).
Yoshimuraan saatat kyllä tarvita killerin. Xenonit ei ole lailliset oli sulla mikä hyväksyntä tahansa, joten joko otat riskin tai pelaat varman päälle ja laitat siksi aikaa tavan polttimot tilalle (ballastit ja muut voit jättää).
Xenonit tunnistaa yleensä vain valojen syttyessä.
'03 ZX6R
Pitää käyttää irti niitä polttimoita pois paikaltaa hetken verra ja laittaa vanhat takas. Pitääpi purkaa mopoa vähäsen taas ja viedä katsastukseen, kun lumet sulaa/halvin vakuutus yhtiö löytyy(markketo @ Maalis. 16 2009,22:51) kirjoitti
Thänks för imförmätiöns!
25kw:ksi katsastettaessa katsastusmies kehui Yoshimura rs-5:n ääntä.. Killeristä ollut tietoakaan.(markketo @ Maalis. 16 2009,22:51) kirjoitti
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
Ei sitä pyörää siinä kai käynnissä pidä pitää?(Hane08 @ Maalis. 16 2009,23:04) kirjoitti
Ite kun kuristutin niin katsastusmies kysyin vaan että näkyykö kurit ulospäin. Sanoin että käännäppä kahvasta, meni sitten papereita tekemään![]()
Onkohan omassa RS-5:ssa jotain killeriä?(Ville S. @ Maalis. 17 2009,08:22) kirjoitti
![]()
voisko olla helpompaa ja koittaa jostain purkamolta ym kysellä edullista käytettyä vakiokorsteenia? Nämä pyörät ovat kuitenkin sen verran yleisiä, että kyllä niitä savustuspönttöjä luulis siellä sun täällä pyörivänSitä vaan koitan ajaa takaa, että siitä voi olla hyötyä muulloinkin kuin nyt varsinkin jos saavat lähitulevaisuudessa runtattua läpi moottoripyörien katsastuspakon
meinaas sitte alkaa se riemu ja ralli kun kukaan ei saa enää slipareitaan läpi ja leima tarttis saada... Silloin noita vakioputkia kysellään joka kiven ja kolon alta. Pieni hankinta nyt, iso ilo tulevaisuudessa jos meinaa samaa pyörää vähääkään pitempään pitää
![]()
Pitkää päätyyn ja perään...
Multa saa edullisesti vakio pöntön jos joku sillä jotain tekee![]()
Ei ellet ole jälkeepäi sellaista itse ostanut. Ei noissa ole vakiona sellasia ku on nii mehumaija muutenkin ääniltään(SB2 @ Maalis. 17 2009,10:36) kirjoitti
![]()
636 -06
samaa mieltä sun kans...pieni vaiva säilyttää katit yms. hyllyllä, jos niitten kans nyt tulevaisuudessa pitää alkaa aina katsastukseen lyömään takas..tosin tällähetkellä ei kuulemma pyörien vuosikatsastukseen ole resursseja(Jarrujälki @ Maalis. 17 2009,19:22) kirjoitti
![]()
oma kokemus pyörän ja autonkin näyttämisestä konttorilla on, et vaihtelee aika paljon katsastajan mukaan kuinka tarkkaa on. Oikeilla sanoilla saattaa selvitä monestakin ongelmasta.
Vauhti korjaa virheet!
Sitähän se just on. Itte on oppinut pikkuhiljaa varautumaan siihen, että sedät on mulle aina vittumaisia. Ehkä vaan värkki ei miellytä tai sit kaikki vehkeet on väärän merkkisiä, mut koskaan en oo kyllä erityisen helpollä päässy.
Kaveripiiristä taas löytyy kokemuksia joka lähtöön.
'03 ZX6R
Onko tarvetta ZX6R alkuperäiselle takapöntölle vuosimalliin 05/06, ollut paikalla alle tunnin uutena ja jäänyt hyllyyn :-)
Halvalla, YV tavoittaa jos tarvetta!
Ajokausi on nyt sitten virallisesti alotettu
Ajon aikana Fi valo sytty muutaman kerran ja tallilla sitten kattelin ja käänsin virtoja päälle/pois päältä ja servo jotain ruksutti
Pitäis varmaan Tuollanen hankkia kohtapuoliin kunhan tulee lisää palkkaa, teräspunos letkut laitoin just tilaukseen![]()
Rahasi menee hukkaan jos tuollasen ostat. Mä voin vaikka tehdä sulle metallin palasesta pienen stopparin servoon.... vaikka ilmaiseksi (menossa vkonloppuna präkää kroplaamaan).
Kyllä polttelee että pääsis ajelemaan... reissuun lähdössä jonkin ajan päästä ja vapun jälkeen vasta takasin
tietysti lähtee parisataa grammaa painoa pois, maksais jotain 20€ niin vois ostaakkin....
minkäslainen se stoppari nyt sitten pitäs olla? ittelle kun jääny vähän hämärän peittoon ja pitäis moinen rakentaa.(Stigi @ Maalis. 18 2009,17:42) kirjoitti
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
suoraan ivansilta tilattuna n.90 dollaria. tossa olisi jollekkin hyvä projekti selvittää mitä tuo putkilo pitää sisällään. ei niistä stoppareista mitään hyötyä ole kun paskaks menee servo jokatapauksessa ennemmin tai myöhemmin
rotta
Näin on omalla kohdalla tainu käydäkkin(samppazx6r @ Maalis. 18 2009,18:51) kirjoitti
No ei se niin suuri summa kuitenkaan ole, sen olen säästänyt tekemällä joitakin huoltoja itse
Tosin öljyt kun vaihdan 3000km välein niin siihen "hyöty" taitaakin mennä![]()
Tommone:(Zre @ Maalis. 18 2009,18:05) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/org/smrl.jpg
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Omassa mopossa on ilmeiseti Yoshimuran mukana tullut palikka, tänään ensimmäistä kertaa raksutusta piti...![]()
Mistäs porukka on hommannu rear cowleja -06 malliin?
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
Bike World:stä, oli joipa valmiiksi kasattu![]()
jees, pitää käyä sitte vantaan ja espoon liikkeistä kyselees(SB2 @ Maalis. 19 2009,14:02) kirjoitti
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
Toki Vantaalla on myös uusi sumekon rakennus, ite hain tiivisteitä sieltä muutama viikko sitten. Sieltä pitäis ainakin saada se ankanpystö jos ei BW:ssä ole.(Zre @ Maalis. 19 2009,14:32) kirjoitti
Mitä tiivisteitä? Mihin hintaan? Ihan vaan verrokiks kysyn vs cornwallkawasaki.(SB2 @ Maalis. 19 2009,15:45) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Öljynvaihtoon tiivisteitä, se mikä laitetaan öljypultin ja öljypohjan väliin. 65 senttiä kpl, kymmenen ostin(scuuba @ Maalis. 19 2009,18:57) kirjoitti
Saa nähä antoko ne oikeita kun pussin kyljessä lukee "ZX 900" ja osanumeron otin kyllä oikein tuosta 6R:n pdf manuaalin parts -osiosta![]()
Tänään asensin teräspunosletkut eteen ja taakse![]()
Löytyykö tämä huoltomanuaali täältä foorumilta jostain, koitin haulla nopeasti etsiä, mutta ei tärpännyt. Jos joku viitsii linkittää jos tietää mistä löytyy. KIITOS.(SB2 @ Maalis. 19 2009,20:29) kirjoitti
Kawasaki ZX-6R '04