Sivu: 36 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686136 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 4602:sta
  1. #1051
    Lainaa (eddie71 @ Maalis. 03 2009,17:17) kirjoitti
    Lainaa (Zre @ Maalis. 03 2009,12:37) kirjoitti
    Lainaa (eddie71 @ Maalis. 03 2009,12:27) kirjoitti
    Ei näköjään taida kannattaa meikäläisen vaihtaa putkea, jos about 1 k sijoituksella ei saa muuta kuin lisää ääntä. K&N suodattimella varustettu vakio mopedi syksyllä penkissä
    Käppyrä
    Tarvii päristellä kypärän sisällä sitten enemmän.
    Minkäs vuoden malli kyseessä?
    2006 -malli, eikös se ole samanlainen kuin -05 malli?
    Aika hyvin on tehot tippunu, omassa -05 mallissa on papereiden mukaan (tehtaan mukaan) 96kw eli 130 heppaa.

    Pitäis varmaan käydä keväällä penkittämässä mopo niin tietäis oikean teholukeman
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  2. #1052
    Lainaa (SB2 @ Maalis. 03 2009,17:37) kirjoitti
    Lainaa (eddie71 @ Maalis. 03 2009,17:17) kirjoitti
    Lainaa (Zre @ Maalis. 03 2009,12:37) kirjoitti
    Lainaa (eddie71 @ Maalis. 03 2009,12:27) kirjoitti
    Ei näköjään taida kannattaa meikäläisen vaihtaa putkea, jos about 1 k sijoituksella ei saa muuta kuin lisää ääntä. K&N suodattimella varustettu vakio mopedi syksyllä penkissä
    Käppyrä
    Tarvii päristellä kypärän sisällä sitten enemmän.
    Minkäs vuoden malli kyseessä?
    2006 -malli, eikös se ole samanlainen kuin -05 malli?
    Aika hyvin on tehot tippunu, omassa -05 mallissa on papereiden mukaan (tehtaan mukaan) 96kw eli 130 heppaa. *

    Pitäis varmaan käydä keväällä penkittämässä mopo niin tietäis oikean teholukeman *
    Niin minunkin moponi papereissa lukee, eli 130 hv koneesta. Käyppä penkittämässä, niin selviää moniko hepo osuu maantiehen.
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  3. #1053
    Mitäs jos menis dynolapun kanssa katsastuskonttorille muuttamaan tehoja rekisteriotteessa, onnistuisiko vai mitähän todisteita tarvisi.

    Mietein samalla kuinkahan paljon vaikuttaisi vakuutusmaksuun jos tehot muuttuisi 100kw -> 50kw (6r:ssä).


    E: ihan mutuilua vaan , ei tarvi ottaa niin vakavasti..



  4. #1054
    Lainaa (|Henq @ Maalis. 03 2009,17:33) kirjoitti
    -03:ssa on just se messinkinen torxi rajoittamassa kaasukahvan liikettä ja sit bensapumpussa on ylimääränen johdon pätkä. Muita kuristimia ei ainakaan merkkihuollon kavereitten mukaan ole.
    No perkele ei meikä löytäny et missä se ylimääränen johdon pätkä on * Ja kulki tuo jo sillä pultin pätkän pois ottamisella melko lujasti * Voi perse mitä hommaa näitte vehkeitte kanssa..
    Jos yhtään tiiät missä se johdopätkä on niin kiitollinen oon!

    No edistystä on tapahtunut sen verran että ksenonit on nyt keulilla ja ballastien paikat katon paremmin tulevaisuudessa. Nii ja aamu meni kahvoja vaihdellessa, perse mikä homma seki oli..


    E: Stigille: Oma pyörä 25kw nii vakuutukset n700€ ja tt:nä 1400€ vuosi..



  5. #1055
    Se lähtee siis bensapumpulta, otat tankin irti ni ymmärrät kyllä. About 10cm pitkä pätkä johtoa... Btw, mistä tilasit xenonit?
  6. #1056
    Lainaa (|Henq @ Maalis. 03 2009,19:30) kirjoitti
    Se lähtee siis bensapumpulta, otat tankin irti ni ymmärrät kyllä. About 10cm pitkä pätkä johtoa... Btw, mistä tilasit xenonit?
    Meikä älyä tuosta moposta muutenkaa mitään Mutta jos se näyttää semmoselta ylimääräseltä johdon pätkältä niin pitäisi löytyä! Ja sitten kun irroittaa sen johdo sieltä välistä pois ja heittää ne "normi" johot vaan yhteen.

    Xeenonit tuli täältä. Tuolla on samalla tullut keskusteltua nuista. Voin suositella
  7. #1057
    Joo juurikin näin, eli otat vaan sen ylimääräsen pätkän pois ja ne sit vaan liittimet kiinni ja kovaa ajoa. Alkaa itelläki mennä usko tohon keulaan, ku aina vuotaa. Viime kesänä 2 kertaa stefat vaihdettu, mut vielä tulee. Pitää vielä kokeilla semmosia kunnon "monihuulisia" stefoja tai sit pitää vaan uskoa että on tolpat päässy vääntymään mun hellässä käsittelyssä
  8. #1058
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 03 2009,13:35) kirjoitti
    Minkälaine pätkä tämä hyppylanka on ja missä kohti se mahtaa sijaita, etupenkin alla akun vieressä? Onko meikällä vielä kuristimia tuossa pyörässä, kun otin sen pienen mutterin pätkän pois rajoittamasta kaasukahvan avautumista? *

    Pyörä on sitten vm -03

    Ja sitten vaihdenäyttö-probleemaan.. Ei vain löytynyt ihan minkäänlaista paikkaa mihin tuon liittimen olisin sijoittanut. Kuvankin otin , mutta kameran liitin on jossai perseessä taas ku sitä tarvitaan *


    Edit: Penkin alla näyttää tältä
    Toisesta kulmasta
    Tossahan se liitin on nenän edessä, kuten sanoin niin siinä saattaa olla tuo keltainen itsediagnosointijohto kiinni... ;)


    Ei mulla kyllä ainakaan oo bensapumpussa mitään ylimääräsiä johtoja. Ja kaasukin kyllä aukeaa kokonaan kun kahvan vääntää loppuun saakka. Vai onko noi 25kW kureja?

    Noh, voi olla että aikasempi omistaja on riisunut noista.
    '03 ZX6R
  9. #1059
    Lainaa (markketo @ Maalis. 03 2009,23:02) kirjoitti
    Tossahan se liitin on nenän edessä, kuten sanoin niin siinä saattaa olla tuo keltainen itsediagnosointijohto kiinni... ;)


    Ei mulla kyllä ainakaan oo bensapumpussa mitään ylimääräsiä johtoja. Ja kaasukin kyllä aukeaa kokonaan kun kahvan vääntää loppuun saakka. Vai onko noi 25kW kureja?

    Noh, voi olla että aikasempi omistaja on riisunut noista.
    No perkele * No mikä liitäntä tuossa sitten katkeaa jos sen liittime ottaa irti nyt? Jotain muuta ei sitten pysty tekemään kun siihen vaihtaa sen vaihdenäytön liittimen? No aivan sama * Huomenna vaihtaa k&n suodatin niiin laitan piuhat menemään suodatin kotelon alta ja "katkaisen" tuon liitännän ja pistän sit sen v-näytö tilalle..

    Ja nuo kurit on niitä 25kW kuristuksia..



  10. #1060
    Lainaa (markketo @ Maalis. 03 2009,23:02) kirjoitti
    onkos kellään hajua et mikäs noista on vilkun rele.?
    on vaihdettu ledi vilkut ja pitäis rele vaihtaa jottei olis pirivilkku..
    . . .
  11. #1061
    Lainaa (-Redbull- @ Maalis. 04 2009,00:32) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Maalis. 03 2009,23:02) kirjoitti
    onkos kellään hajua et mikäs noista on vilkun rele.?
    on vaihdettu ledi vilkut ja pitäis rele vaihtaa jottei olis pirivilkku..
    Laita vastus väliin niin rauhottuu.
    ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
  12. #1062
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 03 2009,23:35) kirjoitti
    No perkele * No mikä liitäntä tuossa sitten katkeaa jos sen liittime ottaa irti nyt? Jotain muuta ei sitten pysty tekemään kun siihen vaihtaa sen vaihdenäytön liittimen? No aivan sama * Huomenna vaihtaa k&n suodatin niiin laitan piuhat menemään suodatin kotelon alta ja "katkaisen" tuon liitännän ja pistän sit sen v-näytö tilalle..

    Ja nuo kurit on niitä 25kW kuristuksia..
    Tota johtoa tarvitaan kun luetaan vikakoodit, joten ei tarvii olla murheellinen. Jos siinä liittimessä on muitakin johtoja, niin sitten on kyllä eri liitin kyseessä.

    Vähän vaikea muistaa ihan tarkkaan, kun tuo kittiecu vaatii tohon pienen välijohtopaketin ja diagnostiikkaliitin siirtyy takapenkin alle. Eli alkuperäisen johdotuksen näkemisestä on kohta vuoden päivät.

    Mitään peruuttamatonta ei kyllä tapahdu vaikka kokeilisit, joten olles murheeton.

    Edit: tarkistin korjausmanuaalista, kyllä se toi liitin on ja siinä on vain tuo keltainen johto kiinni.


    -Redbull-: se on tuo keskimmäinen, isoin rele. Tunnistaa siitä, että päällä lukee vaadittu kuorma, esim. 2x23W tai 2x23W+1,2W.



    '03 ZX6R
  13. #1063
    Lainaa (markketo @ Maalis. 04 2009,08:14) kirjoitti
    Tota johtoa tarvitaan kun luetaan vikakoodit, joten ei tarvii olla murheellinen. Jos siinä liittimessä on muitakin johtoja, niin sitten on kyllä eri liitin kyseessä.

    Mitään peruuttamatonta ei kyllä tapahdu vaikka kokeilisit, joten olles murheeton.

    Edit: tarkistin korjausmanuaalista, kyllä se toi liitin on ja siinä on vain tuo keltainen johto kiinni.
    Perkele mä tota mopoa enää missää huolossa käytä, näyttää markketolle vaan kuvia niin ratkiaa ongelmat Pitää taas aamusta lähtä talliin värkkään, saatan jopa kesällä päästä ajamaan
  14. #1064
    Lainaa (eddie71 @ Maalis. 03 2009,12:27) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Maalis. 01 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Stigi @ Maalis. 01 2009,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 01 2009,13:30) kirjoitti
    Ja aiheesta sivuten: mitä te olette saaneet 6r:än kulkemaan? Ja mitä palikkaa on laitettu..
    Itse olen haaveillut jos saisi vääntöä lisää alemmilla kierroksilla.
    Commanderit maksaa ilmeisesti noin 350e ja entäs se säätö, toiset samanmoiset? (ja kuinkahan paljon työnlaatu vaihtelee pajoittain?). Niin että kannattiko sittenkään...
    Jos haluu haaveista totta tohon hintaan, niin kantsii vaihtaa 6R->10R. Se nyt vaan on niin ett millään ärräkusiaisella on aika turha haaveilla alaväännöstä. Käytännössä tekninen mahottomuus saada pienestä koneesta huipputehoo ulos huippukierroksilla ja samasta pikkukoneesta vääntöö alakierroksilla.

    Ja tossa esimerkki ennen ja jälkeen säädön. Vaikka seosta väännettiin huomattavasti rikkaammalle varsinkin ala ja keskialueella, niin käytännössä ei mitään vaikutusta ala ja keskisektoriin:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/2005_ZX...kra_1000px.jpg
    Ei näköjään taida kannattaa meikäläisen vaihtaa putkea, jos about 1 ke sijoituksella ei saa muuta kuin lisää ääntä. K&N suodattimella varustettu vakio mopedi syksyllä penkissä
    Käppyrä
    Tarvii päristellä kypärän sisällä sitten enemmän.
    Jeps. Mullakin noi palikat oli kiinni edellisen omistajan toimesta. Äänet on tosiaan ainoo selkeä parannus.

    Ja PCn saitilta (vai oliko se akran saitilta) löytyvä kartta ko mallin ko sliparille oli erittäin samankaltainen kuin mitä penkittämisellä saatiin. Tosin penkin targettina oli vielä rikkaampi seos joten "plussaa" tuli koko alueelle/ osakaasuille verrattuna tuohon. Mutta kartan muoto siis hyvin samanlainen, joten penkitystä ei näin jälkikäteen ajatellen ois ees tarvinnu, vaan se sliparin kartta ois riitäny.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #1065
    Onko kellään tarvetta Yoshimura RS-5 sliparille?

    Aikeissa ehkä hankkia tollaset:

    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  16. #1066
    No oispahan aika maukkaan näköset putket tollaset MV Agusta -stylet
  17. #1067
    Lainaa (|Henq @ Maalis. 08 2009,16:34) kirjoitti
    No oispahan aika maukkaan näköset putket tollaset MV Agusta -stylet
    Paitsi toi kilpiteline menis kyl vaihtoon, jos se ton setin mukana tulee...
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  18. #1068
    On kyllä hienoimpia putkia C-malliin, jos nyt sivuputkia ei lasketa.
    En tykkäis jos niitä olis neljä, olis liian suora Agusta, mut jotenkin nyt se sopii kuin kyynärpää silmään.
    '03 ZX6R
  19. #1069
    Lainaa (markketo @ Maalis. 08 2009,20:01) kirjoitti
    On kyllä hienoimpia putkia C-malliin, jos nyt sivuputkia ei lasketa.
    En tykkäis jos niitä olis neljä, olis liian suora Agusta, mut jotenkin nyt se sopii kuin kyynärpää silmään.
    Saattaa jäädäkkin suunnittelu asteelle, hintaa noilla putkilla on reilu 700€
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  20. #1070
    Joo saattaahan sen jo arvata ettei ne ihan ilmasiks noista luovu :P Prkl ku tekis mieli laittaa Ninjaanki xenonia yms härpäkettä, mut tuli hommattua talveks kuramopo ni tuntuu budjetti olevan aika heikoilla... Toivottavasti se Kawan keula paranee pelkillä stefoilla, ettei tarvii uusia liukuja laittaa sinne.
  21. #1071
    Lainaa (SB2 @ Maalis. 08 2009,16:14) kirjoitti
    Aikeissa ehkä hankkia tollaset:
    Ei millään pahalla, todella hienothan ovat, mutta ensimmäisenä tuli mieleen köyhänmiehenagusta.
    636 -> 998
  22. #1072
    Mitenkäs, kun täällä puhuttiin siitä miten kaasua saa herkemmäksi/nopeemmaksi nippusiteillä tai jollain. Tuo kiinnostaisi, olisiko jollain tarkempaa tietoa asiasta?
    <p>2004 CBR1000RR</p>
  23. #1073
    Ei herkemmäksi, mut nopeemmaksi. Nippusidettä käytetään kasvattamaan kaasukahvan rullan kehää. Eli leikkaa sopivanpituisen nippusiteen, taivuttaa lämmöllä ja varmistaa vaikka pikaliimalla siihen kaasuputkeen kiinni.

    Itellä oli toi viime kesän, ja tykkäsin. Nopeuttaa just sen verran et saa yhdellä ranneliikkeellä kaasun auki. Jos tykkää niin voi laittaa myös 2 tai 3, jollon nopeentuu entisestään.
    '03 ZX6R
  24. #1074
    Juuri tuota hain. Pitääkin huomenna availla tuo kaasukahvan kotelo ja kattoa mitä sinne saa mahtumaan. Pitääkö mitään muita muutoksia tehdä?
    <p>2004 CBR1000RR</p>
  25. #1075
    Eip. Helpoin tehdä kun irrotat päätypainon ja vedät putken kokonaan ulos, onnistuu paikallaankin mutta räpeltäessä menee kauemmin aikaa...
    '03 ZX6R
  26. #1076
    Lainaa (Rotiskossi @ Maalis. 08 2009,22:49) kirjoitti
    Juuri tuota hain. Pitääkin huomenna availla tuo kaasukahvan kotelo ja kattoa mitä sinne saa mahtumaan. Pitääkö mitään muita muutoksia tehdä?
    Siel kotelossa voi olla pari pikku stopparia jotka voi ottaa kiinni siihen viriteltyyn isoon kehään.
    http://www.kotiposti.net/strato/fast%20throttle.htm
    http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=13667
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #1077
    Ei kyllä nuo Laserin putket sytytä yhtään. Ainoa hyvä puoli on noissa et peittää takapäät vähä enemmä ku esim. RS-5


    636 -06
  28. #1078
    Lainaa (Eki- @ Maalis. 08 2009,20:52) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Maalis. 08 2009,16:14) kirjoitti
    Aikeissa ehkä hankkia tollaset:
    Ei millään pahalla, todella hienothan ovat, mutta ensimmäisenä tuli mieleen köyhänmiehenagusta.
    Onhan tää nyt hienompi ku mikää akusta
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  29. #1079
    Lainaa (scuuba @ Maalis. 09 2009,13:09) kirjoitti
    Siel kotelossa voi olla pari pikku stopparia jotka voi ottaa kiinni siihen viriteltyyn isoon kehään.
    http://www.kotiposti.net/strato/fast%20throttle.htm
    http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=13667
    Tos on kyllä neljän tai viiden nippusiteen verran lisää kehää. Kaks pitäis mennä ilman mitään modifiointia ja ehkä kolmekin, siteen paksuudesta riippuen.
    '03 ZX6R
  30.  
  31. #1080
    Pistetään nyt sitten hetken mielenjohteesta tällänenkin tarjolle:
    Micron Zeta Race käyrästö 03/04 kuuskolmekutoseen, uusi ja käyttämätön. Omakustanne (itseasias pieni persnetto) 400e.

    Kiinnostuneet saa paiskoa yv:llä tahi spostilla.
    '03 ZX6R
Sivu: 36 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686136 ... ViimeinenViimeinen