sekä uudet jalkatapit hain äsken, loppuu rahat perkale..(Hane08 @ Helmi. 14 2009,15:20) kirjoitti
No jos siitä vähän erillaisen saa kuin muilla on nii hyvä tulee.. Löytää parkkipaikalta oman helpommin
![]()
Itellä siniset lsl tapit(Hane08 @ Helmi. 16 2009,16:27) kirjoitti
![]()
No ite hommasin samallaiset(SB2 @ Helmi. 16 2009,17:18) kirjoitti
Jos jotkut halvat kahvat löytys
![]()
Tulipa pari viikkoa sitten soviteltua jo katteitakin taas pyörään:
Pumput ja moottorinposket tarttis värjätä ja alkaa katteita muokkaamaan lievästi, seuraavaa palkkapäivää odotellessa...
Sen verran hyvin toi N80 erottelee tummia värejä, et jää noi LSL:n jalkatappisarjat näkymättä...![]()
'03 ZX6R
Hieno tulee![]()
Kyllä hieno on tulossa. Itsellä oli ideana viime syksynä rungon laittaminen samaan kuntoon mutta ei yksinkertaisesti aika riitä talvella kun opiskella pitäisi. Ja kesällä taas..no töiden jälkeenhän on aikaa vaikka mihin mutta koskas sitten ajaisi![]()
636 -> 998
Hauskaa tässä on se, että oli kyllä siinä ja tässä että vanteista tuli tommoset...Kultasten ja valkosten välillä olin pitkään, noi ei oo sit tavallaan kumpaakaan. Kultasta ja hopeaa ei muuten sais koskaan sekottaa.
Pyörän värikin on musta tai valkonen, kai sen kesään mennessä näkee kumpi.![]()
'03 ZX6R
Mitäs öljyjä porukka täällä käyttää kutosissaan?
Taisi olla Castrolin R4 10W-50 millä on täällä menty pari edellistä vuotta. Mietin, että onko syytä vaihtaa. Melkoisen kallistakin tavaraa tuo on.
Mitäs ne delvakkipuheet on?![]()
636 -> 998
Mobil Delvac MX 15W-40, hyvin pelannu ja on edullista. Suosittelen(Eki- @ Helmi. 22 2009,14:35) kirjoitti
![]()
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
Motorex 10W-40 todettu toimivaks. Delvacia en laittais vaikka maksettais öljyt jokaine kerta enkä ostais käytettyä pyörää jossa on kyseistä mömmöä käytetty *
636 -06
Kuulemma tuota castrolia ei sumeko suosittele käytettävän, ainakaan 10r:ssä, en sitten tiedä miten 6r:n laita on, kuluttaa kuulemma sylintereiden pinnoitusta nopeammin(Eki- @ Helmi. 22 2009,14:35) kirjoitti
Itellä Castrol GPSja vaihtoväli 3000km
![]()
Enpä ole tuota Sumeekusetusta ennenkään uskonut.(SB2 @ Helmi. 22 2009,16:45) kirjoitti
Mutta kaipa se on sitten jotain muuta tungettava moottoriin. Tosin, ebaysta saa moottoreitakin näihin jo nykyään niin halvalla, että melko sama millä ajelee.![]()
636 -> 998
Ite oon todennut Motorexin tavarat hyviksi, on ollut 10W40 puolisynteettistä ja 10W50 täyssynteettistä. Mobilin pyöräöljyt on kanssa ihan hyviä.
Omakohtasten kokemusten perusteella Castrol sopii ehkä Sunnyihin ja moottorisahan ketjuöljyksi. Autostakin piti kone rempata Castrolien jälkeen...![]()
'03 ZX6R
Hornetissa oli Castrolit yhde kerra ja vaihteet meni ja kolisi oudosti päälle välilllä. Enpä ole sen jälkeen enää koittanut muissakaan pyörissä(markketo @ Helmi. 22 2009,19:46) kirjoitti
636 -06
Castrol vaatiikin kilpatason kujettajan ja ajotavan *
Hyvin on toiminu tähän saakka, kolmannet koneessa, pitää ennen ajoja taas vaihtaa *
No auton sai päästää kerran rajottajalle ja voitelu petti?
Ennemmin Castrol taitaa vaatia sunnuntaikuljettajan...![]()
'03 ZX6R
Tais auton voitelujärjestelmä pettää eikä voiteluaine?(markketo @ Helmi. 23 2009,08:59) kirjoitti
Castrol on kuitenki parasta![]()
Oman pyörän edellinen omistaja käytti myös Kastrollin GPS:ää muistaakseni ja itse olen käyttänyt myös.. Voihan sitä tieten kokeilla "mobil"aattia seuraavaksi jos kerta vain tosimiehet sitä käyttääOnko hinta vertailu jo tehty öljyjen kesken?
Voitelujärjestelmä on pysynyt täysin samana, mutta koneessa on GM:n osasynteettiset öljyt.(SB2 @ Helmi. 23 2009,09:10) kirjoitti
Pitäisikö vielä lisätä, että ahtopaineitakin on hilattu tuosta ylöspäin ja oikea jalkakin tuntuu raskaammalta. Ja hyvin etenee.![]()
'03 ZX6R
Loistavaa palvelua tuolla cornwallilla su tilaus ja pe tavarat postista. Ja aikalailla puoleenhintaan suomen hintoihin verrattuna.(scuuba @ Helmi. 02 2009,22:27) kirjoitti
Vähän kerinny maaliakin ruikkia mopon päälle, toivotaan ettei ens kesänä tuu yhtä montaa kaatoa kun viimekesänä
Tankin muovi
Onko porukka säätänyt jousitusta ja iskareita ?
Lueskelin manuaalia, että ovat säätäneet pyörän 150 paunaselle (68kg) tyypille tehtaalla valmiiksi (ainakin 636c).
Itse ajattelin hiukan jäykistää.
Muistikuvia säädöistä ja huomasitko ajossa ?
Tämä "ongelma" mietityttää, oletteko muut huomanneet naksumisen ja olisiko se VAIN jokin ääni teleskoopista ?(jaket @ Huhti. 14 2008,22:34) kirjoitti
Sama ääni kuuluu omasta 2005 636:sta, ei muuta ku kovaa(Stigi @ Helmi. 25 2009,18:09) kirjoitti
ja homma toimii
itsellä jarruissa huomasin samallaista natinaa ja rupesin selvittelee mistä se tulee..syyksi selvisi moottorin kiinnitys pulttien löystyminen kiitos oma tekoisten kaatumatattien et ei muutaku kovaa ajua(SB2 @ Helmi. 25 2009,18:36) kirjoitti
![]()
Miten porukka on muutellut välejä omissa pyörissä?Kiihtyvyyttä nimittäi pitäs saada lisää. Huippunopeus tieten kärsii, mutta harvemmin sitä tulee ajettua siellä 250km/h tuntumassa.. Mites rattaita kärsii vaihtaa ettei ala tulemaan "plussa"-kilometrejä, tieten on myös se härpäke- X jolla se estetään.. Ei muista ihan yhtää mikä värkki se nyt oli..
Sama homma. Samoin myös kolmessa muussa -05/-06 mallissa mitä olen ränklänny(SB2 @ Helmi. 25 2009,18:36) kirjoitti
636 -06
Kaippa se yks pienempi eteen, on se yleisin ja helpoin tapa.(Hane08 @ Helmi. 25 2009,21:58) kirjoitti
http://www.gearingcommander.com/
Heti ku muutat tiheemmäksi niin tulee plussakilometrejä mittariin.
Speedo Healer, saatavilla esim Stormista.
http://www.healtech-electronics.com/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jos laittaa eteen piikkiä pienemmän niin paljonko about prosenteissa tulee heittoa nopeus/matkamittariin?(scuuba @ Helmi. 26 2009,15:09) kirjoitti
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker