Sivu: 33 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383133 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 4602:sta
  1. #961
    Lainaa (Stigi @ Helmi. 05 2009,19:01) kirjoitti
    vaihdenäytön (acumen) just kävin asentamassa ja sitä säätäessä huomasin että bensavalo palaa, vaikka tankki on täynnä.
    Vaihdon ilmaputsarin viime viikolla. En avannut takimmaista pultti (löysäsin vain) ja nostin tankin pystyyn. Missähän siellä on tämä anturi ? vioittunut tms, kokemuksia muilla, neuvoja ??
    Mulla oli Acumenin johtosarjassa oikonen. Kaksi piuhaa oli yhdessä ja siitä syystä bensavalo paloi jatkuvasti. Pura se plug&play sarja, korjaa tai lähetä valmistajalle.
  2. #962
    Lainaa (New York @ Helmi. 06 2009,18:35) kirjoitti
    Lainaa (Stigi @ Helmi. 05 2009,19:01) kirjoitti
    vaihdenäytön (acumen) just kävin asentamassa ja sitä säätäessä huomasin että bensavalo palaa, vaikka tankki on täynnä.
    Vaihdon ilmaputsarin viime viikolla. En avannut takimmaista pultti (löysäsin vain) ja nostin tankin pystyyn. Missähän siellä on tämä anturi ? vioittunut tms, kokemuksia muilla, neuvoja ??
    Mulla oli Acumenin johtosarjassa oikonen. Kaksi piuhaa oli yhdessä ja siitä syystä bensavalo paloi jatkuvasti. Pura se plug&play sarja, korjaa tai lähetä valmistajalle.
    Just tulin tallilta ja kokeilin ilman acumen johtosarjaa, se siellä vian teki !
  3. #963
    Löytyy sitten ylimääräisenä 1kpl takapenkkejä jos joku tarvitsee.. -05vm ja siitä ylöspäin käy tuo! Tuli jenkeistä vahingossa väärä tilattua

    Hintaa 100e ja aivan uuden veroinen on tuo.
  4. #964
    Lainaa (scuuba @ Helmi. 05 2009,15:33) kirjoitti
    Ja dominon pikakaasuu saa vielä hätäsemmäks samalla metodilla. *

    markketo, onks sulla -05-06 vuosimallii, kun olin tosta -05:sesta mittaavinani että ko viritykselle on aika pieni tila, ts vaijerin ja kotelon välissä ei paljoo tyhjää?
    Mulla on 03 vuosimalli ja sinne ainakin mahtuu kaks vai kolme nippusidettä päällekäin. Muistaakseni tossa on sitten vielä varaa kaivertaa hiukan lisää tilaa jollei riitä?

    Mulla ainakin yks osottautu hyväksi määräksi. Alkuperästä kaasua kun ei saa laakista vedettyä taakse, muuten sillä liikkeen määrällä ei ole mulle niin väliä.



    '03 ZX6R
  5. #965
    Onko kukaan koittanu, että miten vaikuttaa pyörän ajettavuuteen, että edessä on kapeampi kumi kuin takana? Eli kun kyseessä on -99 6r ja vakio eturenkaan koko on 120/60, ja nyt olen vaihtanut alle 120/70 ja taakse 180/70 (paremman saatavuuden vuoksi). Nyt taas tuota 120/70 kokoa ei ole saatavilla haluamastani rengasmallista, mutta 120/60 olisi.

    Eli hieman selvemmin: miten toimisi rengasyhdistelmä 120/60 + 180/70 yhdessä, vai onko vain parempi maksaa 50e enemmän ja ottaa alle sama 120/70 mikä aikasemmin?
  6. #966
    Lainaa (cripple @ Helmi. 09 2009,14:15) kirjoitti
    Onko kukaan koittanu, että miten vaikuttaa pyörän ajettavuuteen, että edessä on kapeampi kumi kuin takana? Eli kun kyseessä on -99 6r ja vakio eturenkaan koko on 120/60, ja nyt olen vaihtanut alle 120/70 ja taakse 180/70 (paremman saatavuuden vuoksi). Nyt taas tuota 120/70 kokoa ei ole saatavilla haluamastani rengasmallista, mutta 120/60 olisi.

    Eli hieman selvemmin: miten toimisi rengasyhdistelmä 120/60 + 180/70 yhdessä, vai onko vain parempi maksaa 50e enemmän ja ottaa alle sama 120/70 mikä aikasemmin?
    Kuvittelis, että tulee vähän nopeampi ohjaus, koska etupää laskee jonkun verran tuolla ohuemmalla kumilla (120/60)
    Omituisen kokoinen tuo sun takarengas? Eikös ne yleensä ole jotain 180/55 tai 180/60??



    "Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-

    Maalauksia:
    http://www.jppaintshop.fi/
  7. #967
    Lainaa kirjoitti
    Omituisen kokoinen tuo sun takarengas? Eikös ne yleensä ole jotain 180/55 tai 180/60??
    No niinpäs onki, joku ajatuskatkos tullu viestiä kirjotellessa. Eli takana tosiaan 180/55 gummi * .
  8. #968
    Mitä muuta ulkoista kilkettä tuoho 636:een voi halvalla vielä pistää?
    Minivilkut,sirompi kilpiteline,tuplakupla,vanneteipit ja nyt olis vielä nätit tankopainot hakusessa. Semmoset teräväpäinen paino olis omaan silmää näpsäkän näköinen.. Vaihtoohan se on menossa vaan jos ei kauppa käy niin jtn siihen vielä haluttas laittaa..

    B-foorumilta löyty vielä tämmönen, en tiiä vaa mitä setä-sininen tähän sit sanoo.. http://www.bomber.fi/modules....t=45127

    E: Tankin suojus löytyy myös Kahvat vois olla hyvä kohde myös..



  9. #969
    Tota minikilpee ei kyl varmaa kannata ees koittaa. Kyllähä toho mopoo voi katepulttei ostaa erivärisii, jalkatappei, tarroja.. yms..


    636 -06
  10. #970
    Mitäs poliisit on mieltä jos laitan kilven tuonne kuljettajan penkin alle/huggerin päälle? Sillain että se sieltä ainakin läheltä näkyy?

    Ei viitsisi ottaa turhaa riskia jos siitä pysäyttää ja alkavat vielä kureja myös syynäämään
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  11. #971
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 10 2009,11:40) kirjoitti
    Mitäs poliisit on mieltä jos laitan kilven tuonne kuljettajan penkin alle/huggerin päälle? Sillain että se sieltä ainakin läheltä näkyy?

    Ei viitsisi ottaa turhaa riskia jos siitä pysäyttää ja alkavat vielä kureja myös syynäämään *
    Noistakin on vähä kahtajuttua. Jotku sanoo et saa olla ja jotku sanoo et heti tulee sakkoa. Riippuu varmaa eniten poliisista. Jos joku kuristushomma o nii ei kannat varmaa ylimääräst huomioo herättää


    636 -06
  12. #972
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 10 2009,11:40) kirjoitti
    Ei viitsisi ottaa turhaa riskia jos siitä pysäyttää ja alkavat vielä kureja myös syynäämään *
    Jos olet epävarma, eikö se silloin ole turha riski?

    Lainaa kirjoitti
    Valtioneuvoston asetus ajoneuvojen rekisteröinnistä 11.10.2007/893
    6 luku Rekisterikilvet
    22 § Rekisterikilpien kiinnitys

    Rekisterikilvet on kiinnitettävä autossa eteen ja taakse, traktorissa ja moottorityökoneessa eteen tai taakse, moottorikelkassa molemmille sivuille ja muussa ajoneuvossa taakse kilville varattuihin paikkoihin ajoneuvon poikkisuuntaan, pystyasentoon tai enintään 30 astetta alareunasta ulospäin kallistettuna ja siten, ettei mikään ajoneuvon osa tai varuste osittainkaan peitä sitä. Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu. Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.
    Lain kirjain, kuten yleensäkin, on selkeä. Lain henki taasen tulkinnanvarainen asia. Jos kilpeä ei huggerin päällä mikään peitä ja se on pystysuorassa tai mainitulla kallistuksella siinä, niin asetuksen mukaan se on ok. Mutta, sitä on turha tienpäällä poliisille selittää enää siinä vaiheessa kun poliisi toteaa että se on piilossa siellä alla, se keskustelu käydään sitten muualla sen jälkeen kun pyörä ja sen kuristukset on jo tutkittu...
    Abusus non tollit usum
  13. #973
    Lainaa (Hane08 @ Helmi. 09 2009,21:18) kirjoitti
    Mitä muuta ulkoista kilkettä tuoho 636:een voi halvalla vielä pistää?
    No xenonit lähti tänään tilaukseen

    Miten muuten on kun vaihtaa nuita kahvoja niin onko nuo semmosia yleisiä "kokoja", että tarvii vain iskeä paikoilleen ja ajaa? Jos joltaki näyttävän näköiset löytyy ylimääräset niin tarjota voi..
    Meniskö yli jos jotku komeat kromiset kustomien kahvat.. Nauraskohan ne tuolla torirannassa sitte
  14. #974
    Lainaa (Hane08 @ Helmi. 10 2009,19:48) kirjoitti
    No xenonit lähti tänään tilaukseen *

    Meniskö yli jos jotku komeat kromiset kustomien kahvat.. Nauraskohan ne tuolla torirannassa sitte *
    Minkäs K:n xenonit?

    Ja kahvoista.. menis.. naurais


    636 -06
  15. #975
    Lainaa (Zip @ Helmi. 10 2009,20:06) kirjoitti
    Minkäs K:n xenonit?

    Ja kahvoista.. menis.. naurais *
    6000K.. Hauku nyt vielä nuoki paskaksi ( ) No eeiiii, kyllä kai nuilla tulee näkemään vähintää yhtä hyvin kuin normi H7:lla.. Mistä jeeran kairasta pitää tuo G.P.T-vaihdenäyttö tilata et saa halvalla Sitte pitäs alkaa vaihtaa K&N-suodatinta ja ja.. Kohta ei raaski myydä koko pyörää pois.(Olis pohjois-suomen halvin sentäs )
  16. #976
    Lainaa (Hane08 @ Helmi. 10 2009,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Helmi. 10 2009,20:06) kirjoitti
    Minkäs K:n xenonit?

    Ja kahvoista.. menis.. naurais *
    6000K.. Hauku nyt vielä nuoki paskaksi ( ) No eeiiii, kyllä kai nuilla tulee näkemään vähintää yhtä hyvin kuin normi H7:lla.. Mistä jeeran kairasta pitää tuo G.P.T-vaihdenäyttö tilata et saa halvalla Sitte pitäs alkaa vaihtaa K&N-suodatinta ja ja.. Kohta ei raaski myydä koko pyörää pois.(Olis pohjois-suomen halvin sentäs *)
    Mulla on 8000k mut noi 6000k ois ollu valoteholtaa paremmat * vaihdenäytön tilasin Oitraconilta .





    636 -06
  17. #977
    onko tietoa, sopiiko z750 -07:n vanteet -06 zx6r:ään ?
  18. #978
    Lainaa (Stigi @ Helmi. 10 2009,22:24) kirjoitti
    onko tietoa, sopiiko z750 -07:n vanteet -06 zx6r:ään ?
    kato kawasakin sivuilta osaluettelosta JOS osa numero on sama nii sillon todennäköisesti käyp keskenään
  19. #979
    Lainaa (whoooops @ Helmi. 06 2009,15:10) kirjoitti
    Tämä oli vain tyhmän kysymys, kun ei itse keksimälläkään keksinyt, että mitä hittoa moisella oikeasti tekee

    Jos vaihde tuntuu liian isolta/pieneltä sitä vaihtaa isompaan/pienempään ei niillä numeroilla oo mulle ollu mitään merkitystä koskaan.
    Vähän sama ku vaatteissa, vanhat käy pieneks niin ostetetaan uutta, sovittaen, kun ei koskaan muista vaatekokoaan
    no toki vaatteidenkin etsintä nopeutuu kun heti osaa hakea oikeaa kokoa..ja itsellä menee 2.vaihe ja 3.vaihe sekasin varsinkin jos haluaa keventää keulaa niii 2=nousee 3=ei jaksa. mut on toi näyttö kyllä aika kallis.eikö ulkomailta saa halvemmalla?

    Kysymys? tuli hommattua power commander mopoon, ja tarve ois uudelle ilmanputsarille. kannattako hankkia esim K&N putsari vai onko siinä mitään eroa orkkikseen? koska kumminkin mopo pitää vielä penkittää ennen kevättä.



  20. #980
    Lainaa (Wii @ Helmi. 13 2009,22:58) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Helmi. 06 2009,15:10) kirjoitti
    Tämä oli vain tyhmän kysymys, kun ei itse keksimälläkään keksinyt, että mitä hittoa moisella oikeasti tekee

    Jos vaihde tuntuu liian isolta/pieneltä sitä vaihtaa isompaan/pienempään ei niillä numeroilla oo mulle ollu mitään merkitystä koskaan.
    Vähän sama ku vaatteissa, vanhat käy pieneks niin ostetetaan uutta, sovittaen, kun ei koskaan muista vaatekokoaan
    no toki vaatteidenkin etsintä nopeutuu kun heti osaa hakea oikeaa kokoa..ja itsellä menee 2.vaihe ja 3.vaihe sekasin varsinkin jos haluaa keventää keulaa niii 2=nousee 3=ei jaksa. mut on toi näyttö kyllä aika kallis.eikö ulkomailta saa halvemmalla?

    Kysymys? tuli hommattua power commander mopoon, ja tarve ois uudelle ilmanputsarille. kannattako hankkia esim K&N putsari vai onko siinä mitään eroa orkkikseen? koska kumminkin mopo pitää vielä penkittää ennen kevättä.
    ootko vaihtanut kertaakaan ilmaputsaria?
    itse vaihdoin just ja huomasin että siellä oli alkuperäisenä k&n pestävä (no nyt on sitten 2 pestävää).
  21. #981
    Voe perkale mitä hommaa. GIpro:n vaihdenäyttö lähti tilaukseen ja enään pitäisi pyörään hommata LSL- ohjausiskari,K&N ilmanputsari sekä Dunloopin eturengas(tankopainot sekä uudet kahvat).
  22. #982
    Ite pitäis keväällä laittaa pc ja säädättää se. Menee siihenki se 600€
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  23. #983
    Itellä on Commander ja Pipercross vapaavirtaussuodatin.


    636 -06
  24. #984
    Lainaa (Stigi @ Helmi. 10 2009,22:24) kirjoitti
    onko tietoa, sopiiko z750 -07:n vanteet -06 zx6r:ään ?
    Vetopakassa ainakin on eroa, ja akselitkin taitaa olla eri paksuiset. 05/06 6R vanteet saa ainakin zetaan, mutta en osaa sanoa millaisella holkituksella.

    Jos jollain muuten tarvetta vanteille, löytyy edukkaasti 05 takanen ja 07 etunen (05-08 etuvanne on sama).


    Oma projekti näköjäs heittää häränpyllyä. Onneksi tuli pulveroitua runko ym. koko setti elekossa, makso v*tusti ja on periaatteessa pilalla. En tiedä millä paskalla siellä nuo käsittelevät, mutta ei kestä juurikaan yhtään mitään ja naarmuttuukin helpommin kuin alkuperäinen pinta.

    Jottain tarttis varmaan keksiä taas, aikamoinen motivaatiopula.
    '03 ZX6R
  25. #985
    Lainaa (Stigi @ Helmi. 13 2009,23:32) kirjoitti
    [q
    kumminkin mopo pitää vielä penkittää ennen kevättä.
    ootko vaihtanut kertaakaan ilmaputsaria?
    itse vaihdoin just ja huomasin että siellä oli alkuperäisenä k&n pestävä (no nyt on sitten 2 pestävää).[/QUOTE]
    oon mä kattonu mut en kyllä tajunnu et se on pestävä..milläs se kannattaa pestä? pesukoneeseen 60c kirjopesu ja 1500rmp kuivaus?
  26. #986
    K&N suodattimii on ainakin omia värkkejä tarjolla netissä ainakin. Varmasti myös liikkeet myy. Pesutieto kiinnostaa itseäki, kun K&N on tulossa jossain lontoon kanaalin kohilla..
  27. #987
    Liotetaan asianmukaisessa pesuaineessa (K&N oma tai jokin öljyvalmistajan putsarinpesuaine) ja huuhdellaan vedellä "koneesta poispäin". Annetaan kuivua ja vedetään pintaan uusi öljy.
    '03 ZX6R
  28. #988
    Mites muuten onnistuu metallipalan hitsaaminen yösimukan pönttöön kiinni? Ajattelin laittaa minimaalisen kilpitelineen putkeen kiinni (taivutettu L-lista, metallia) ja siihen sitten vaan kilpi kahdella pultilla. Itsellä ei taitoa eikä välineitä löydy, mutta ammatti hitsaajalta se varmaan onnistuisi?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  29. #989
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 15 2009,22:39) kirjoitti
    Mites muuten onnistuu metallipalan hitsaaminen yösimukan pönttöön kiinni? Ajattelin laittaa minimaalisen kilpitelineen putkeen kiinni (taivutettu L-lista, metallia) ja siihen sitten vaan kilpi kahdella pultilla. Itsellä ei taitoa eikä välineitä löydy, mutta ammatti hitsaajalta se varmaan onnistuisi?
    Kai siihen saa hitsattua jos se vaan on metallia.
    Ovat varmaan titaania tai rst:tä, pitää sitten olla yhteensopivaa materiaalia. prkln ohkasta se on, ehkä jollain pantavirityksellä voisi saada kestävämmän (miten sietää tärinää ym).
  30.  
  31. #990
    Lainaa (Stigi @ Helmi. 15 2009,22:44) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 15 2009,22:39) kirjoitti
    Mites muuten onnistuu metallipalan hitsaaminen yösimukan pönttöön kiinni? Ajattelin laittaa minimaalisen kilpitelineen putkeen kiinni (taivutettu L-lista, metallia) ja siihen sitten vaan kilpi kahdella pultilla. Itsellä ei taitoa eikä välineitä löydy, mutta ammatti hitsaajalta se varmaan onnistuisi? *
    Kai siihen saa hitsattua jos se vaan on metallia.
    Ovat varmaan titaania tai rst:tä, pitää sitten olla yhteensopivaa materiaalia. prkln ohkasta se on, ehkä jollain pantavirityksellä voisi saada kestävämmän (miten sietää tärinää ym).
    Toinen vaihtoehto on tehdä hitsaus siihen putken tukipantaan
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
Sivu: 33 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383133 ... ViimeinenViimeinen