Mulla oli Acumenin johtosarjassa oikonen. Kaksi piuhaa oli yhdessä ja siitä syystä bensavalo paloi jatkuvasti. Pura se plug&play sarja, korjaa tai lähetä valmistajalle.(Stigi @ Helmi. 05 2009,19:01) kirjoitti
Just tulin tallilta ja kokeilin ilman acumen johtosarjaa, se siellä vian teki !(New York @ Helmi. 06 2009,18:35) kirjoitti
Löytyy sitten ylimääräisenä 1kpl takapenkkejä jos joku tarvitsee.. -05vm ja siitä ylöspäin käy tuo! Tuli jenkeistä vahingossa väärä tilattua
Hintaa 100e ja aivan uuden veroinen on tuo.
Mulla on 03 vuosimalli ja sinne ainakin mahtuu kaks vai kolme nippusidettä päällekäin. Muistaakseni tossa on sitten vielä varaa kaivertaa hiukan lisää tilaa jollei riitä?(scuuba @ Helmi. 05 2009,15:33) kirjoitti
Mulla ainakin yks osottautu hyväksi määräksi. Alkuperästä kaasua kun ei saa laakista vedettyä taakse, muuten sillä liikkeen määrällä ei ole mulle niin väliä.
'03 ZX6R
Onko kukaan koittanu, että miten vaikuttaa pyörän ajettavuuteen, että edessä on kapeampi kumi kuin takana? Eli kun kyseessä on -99 6r ja vakio eturenkaan koko on 120/60, ja nyt olen vaihtanut alle 120/70 ja taakse 180/70 (paremman saatavuuden vuoksi). Nyt taas tuota 120/70 kokoa ei ole saatavilla haluamastani rengasmallista, mutta 120/60 olisi.
Eli hieman selvemmin: miten toimisi rengasyhdistelmä 120/60 + 180/70 yhdessä, vai onko vain parempi maksaa 50e enemmän ja ottaa alle sama 120/70 mikä aikasemmin?
Kuvittelis, että tulee vähän nopeampi ohjaus, koska etupää laskee jonkun verran tuolla ohuemmalla kumilla (120/60)(cripple @ Helmi. 09 2009,14:15) kirjoitti
Omituisen kokoinen tuo sun takarengas? Eikös ne yleensä ole jotain 180/55 tai 180/60??
"Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-
Maalauksia:
http://www.jppaintshop.fi/
No niinpäs onki, joku ajatuskatkos tullu viestiä kirjotellessa. Eli takana tosiaan 180/55 gummi *kirjoitti
.
Mitä muuta ulkoista kilkettä tuoho 636:een voi halvalla vielä pistää?
Minivilkut,sirompi kilpiteline,tuplakupla,vanneteipit ja nyt olis vielä nätit tankopainot hakusessa. Semmoset teräväpäinen paino olis omaan silmää näpsäkän näköinen.. Vaihtoohan se on menossa vaan jos ei kauppa käy niin jtn siihen vielä haluttas laittaa..
B-foorumilta löyty vielä tämmönen, en tiiä vaa mitä setä-sininen tähän sit sanoo.. http://www.bomber.fi/modules....t=45127
E: Tankin suojus löytyy myösKahvat vois olla hyvä kohde myös..
Tota minikilpee ei kyl varmaa kannata ees koittaa. Kyllähä toho mopoo voi katepulttei ostaa erivärisii, jalkatappei, tarroja.. yms..
636 -06
Mitäs poliisit on mieltä jos laitan kilven tuonne kuljettajan penkin alle/huggerin päälle? Sillain että se sieltä ainakin läheltä näkyy?
Ei viitsisi ottaa turhaa riskia jos siitä pysäyttää ja alkavat vielä kureja myös syynäämään![]()
Noistakin on vähä kahtajuttua. Jotku sanoo et saa olla ja jotku sanoo et heti tulee sakkoa. Riippuu varmaa eniten poliisista. Jos joku kuristushomma o nii ei kannat varmaa ylimääräst huomioo herättää(SB2 @ Helmi. 10 2009,11:40) kirjoitti
![]()
636 -06
Jos olet epävarma, eikö se silloin ole turha riski?(SB2 @ Helmi. 10 2009,11:40) kirjoitti
Lain kirjain, kuten yleensäkin, on selkeä. Lain henki taasen tulkinnanvarainen asia. Jos kilpeä ei huggerin päällä mikään peitä ja se on pystysuorassa tai mainitulla kallistuksella siinä, niin asetuksen mukaan se on ok. Mutta, sitä on turha tienpäällä poliisille selittää enää siinä vaiheessa kun poliisi toteaa että se on piilossa siellä alla, se keskustelu käydään sitten muualla sen jälkeen kun pyörä ja sen kuristukset on jo tutkittu...kirjoitti
Abusus non tollit usum
No xenonit lähti tänään tilaukseen(Hane08 @ Helmi. 09 2009,21:18) kirjoitti
![]()
Miten muuten on kun vaihtaa nuita kahvoja niin onko nuo semmosia yleisiä "kokoja", että tarvii vain iskeä paikoilleen ja ajaa? Jos joltaki näyttävän näköiset löytyy ylimääräset niin tarjota voi..
Meniskö yli jos jotku komeat kromiset kustomien kahvat.. Nauraskohan ne tuolla torirannassa sitte![]()
Minkäs K:n xenonit?(Hane08 @ Helmi. 10 2009,19:48) kirjoitti
Ja kahvoista.. menis.. naurais![]()
636 -06
6000K.. Hauku nyt vielä nuoki paskaksi ((Zip @ Helmi. 10 2009,20:06) kirjoitti
) No eeiiii, kyllä kai nuilla tulee näkemään vähintää yhtä hyvin kuin normi H7:lla.. Mistä jeeran kairasta pitää tuo G.P.T-vaihdenäyttö tilata et saa halvalla
Sitte pitäs alkaa vaihtaa K&N-suodatinta ja ja.. Kohta ei raaski myydä koko pyörää pois.(Olis pohjois-suomen halvin sentäs
)
Mulla on 8000k mut noi 6000k ois ollu valoteholtaa paremmat *(Hane08 @ Helmi. 10 2009,21:43) kirjoitti
vaihdenäytön tilasin Oitraconilta .
636 -06
kato kawasakin sivuilta osaluettelosta JOS osa numero on sama nii sillon todennäköisesti käyp keskenään(Stigi @ Helmi. 10 2009,22:24) kirjoitti
no toki vaatteidenkin etsintä nopeutuu kun heti osaa hakea oikeaa kokoa..ja itsellä menee 2.vaihe ja 3.vaihe sekasin varsinkin jos haluaa keventää keulaa niii 2=nousee 3=ei jaksa. mut on toi näyttö kyllä aika kallis.eikö ulkomailta saa halvemmalla?(whoooops @ Helmi. 06 2009,15:10) kirjoitti
Kysymys? tuli hommattua power commander mopoon, ja tarve ois uudelle ilmanputsarille. kannattako hankkia esim K&N putsari vai onko siinä mitään eroa orkkikseen? koska kumminkin mopo pitää vielä penkittää ennen kevättä.
ootko vaihtanut kertaakaan ilmaputsaria?(Wii @ Helmi. 13 2009,22:58) kirjoitti
itse vaihdoin just ja huomasin että siellä oli alkuperäisenä k&n pestävä (no nyt on sitten 2 pestävää).
Voe perkale mitä hommaa. GIpro:n vaihdenäyttö lähti tilaukseen ja enään pitäisi pyörään hommata LSL- ohjausiskari,K&N ilmanputsari sekä Dunloopin eturengas(tankopainot sekä uudet kahvat).![]()
Ite pitäis keväällä laittaa pc ja säädättää se. Menee siihenki se 600€![]()
Vetopakassa ainakin on eroa, ja akselitkin taitaa olla eri paksuiset. 05/06 6R vanteet saa ainakin zetaan, mutta en osaa sanoa millaisella holkituksella.(Stigi @ Helmi. 10 2009,22:24) kirjoitti
Jos jollain muuten tarvetta vanteille, löytyy edukkaasti 05 takanen ja 07 etunen (05-08 etuvanne on sama).
Oma projekti näköjäs heittää häränpyllyä. Onneksi tuli pulveroitua runko ym. koko setti elekossa, makso v*tusti ja on periaatteessa pilalla. En tiedä millä paskalla siellä nuo käsittelevät, mutta ei kestä juurikaan yhtään mitään ja naarmuttuukin helpommin kuin alkuperäinen pinta.
Jottain tarttis varmaan keksiä taas, aikamoinen motivaatiopula.
'03 ZX6R
ootko vaihtanut kertaakaan ilmaputsaria?(Stigi @ Helmi. 13 2009,23:32) kirjoitti
itse vaihdoin just ja huomasin että siellä oli alkuperäisenä k&n pestävä (no nyt on sitten 2 pestävää).[/QUOTE]
oon mä kattonu mut en kyllä tajunnu et se on pestävä..milläs se kannattaa pestä? pesukoneeseen 60c kirjopesu ja 1500rmp kuivaus?![]()
K&N suodattimii on ainakin omia värkkejä tarjolla netissä ainakin. Varmasti myös liikkeet myy. Pesutieto kiinnostaa itseäki, kun K&N on tulossa jossain lontoon kanaalin kohilla..
Liotetaan asianmukaisessa pesuaineessa (K&N oma tai jokin öljyvalmistajan putsarinpesuaine) ja huuhdellaan vedellä "koneesta poispäin". Annetaan kuivua ja vedetään pintaan uusi öljy.
'03 ZX6R
Mites muuten onnistuu metallipalan hitsaaminen yösimukan pönttöön kiinni? Ajattelin laittaa minimaalisen kilpitelineen putkeen kiinni (taivutettu L-lista, metallia) ja siihen sitten vaan kilpi kahdella pultilla. Itsellä ei taitoa eikä välineitä löydy, mutta ammatti hitsaajalta se varmaan onnistuisi?![]()
Kai siihen saa hitsattua jos se vaan on metallia.(SB2 @ Helmi. 15 2009,22:39) kirjoitti
Ovat varmaan titaania tai rst:tä, pitää sitten olla yhteensopivaa materiaalia. prkln ohkasta se on, ehkä jollain pantavirityksellä voisi saada kestävämmän (miten sietää tärinää ym).
Toinen vaihtoehto on tehdä hitsaus siihen putken tukipantaan(Stigi @ Helmi. 15 2009,22:44) kirjoitti
![]()