itellä pilot powerit edessä ja takana ..toimii hyvin kevyessä rata ajossa ja kadulla mutta kuluu ihan todella nopeasti varsinkii takanen.
Riippuu vähä mihin tarkotukseen nakkeja haet, mut tuoltakin voi löytyy:(Eki- @ Helmi. 03 2009,20:31) kirjoitti
http://www.busters-accessories.co.uk...es/Tyre-Offers
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kiitokset linkeistä.
Hanen laittamista linkeistä rengaspaketin hinnaksi tuli 250 tai 255 euroa, sisältäen postikulut.
Scuuban linkistä tämän hetkisellä valuuttakurssilla paketin hinnaksi tuli n. 150e , johon lisätään postikulut.
Renkaana vertailussa käytin Michelin Pilot.
EDIT: Huomasinpa, että kahdessa liikkeessä oli kyseessä Pilot Sport (kallein ja halvin) ja keskelle osui Pilot Power? Sport / Power, ero? / Ja itsehän tähänkin osasi vastata; Rodamotolla Sport 204e, Power 245e kierros.
636 -> 998
Kuinka paljon postikulut ottaa kun tilaa Scuuban linkistä? Hyvä tietää et mistä saa vielä halvemmalla renkaita kesäksi *(Eki- @ Helmi. 04 2009,12:33) kirjoitti
E: Paypalin kautta näytti tulevan 22 puntaa lisähintaa.. Saattaahan se olla et ensi kesänä jää Dunloopit kattuu
Kyllä, noin 25e tuli sieltäkin postikuluja, kuten monesta muustakin paikasta kun katselin.
Eli karvan alle 180e/kierros kaikkineen. Vielä lähtee hinnasta muistaakseni runsas kymppi pois , jos ottaa Metzelerin Sportecit.
636 -> 998
Jos tota vielä pohdit niin nippusiteestä (tai parista) taikka pvc-putkesta saa muutettua alkuperäsen nopeammaksi. Kuulostaa nippusideviritykseltä ja sitähän se onkin, mutta toimii.(Rotiskossi @ Tammi. 29 2009,17:16) kirjoitti
Siitä sitten maun mukaan, itellä oli yks ja kaasun sai vedettyä päästä päähän yhellä käden liikkeellä, mikä oli tavotekin, mutta moni varmaan tykkää vielä nopeemmasta.
'03 ZX6R
Ei muutakun rannetreeniä niin kesällä sitä jo saakin kaasun nopeasti auki![]()
Ja dominon pikakaasuu saa vielä hätäsemmäks samalla metodilla. *(markketo @ Helmi. 04 2009,23:16) kirjoitti
markketo, onks sulla -05-06 vuosimallii, kun olin tosta -05:sesta mittaavinani että ko viritykselle on aika pieni tila, ts vaijerin ja kotelon välissä ei paljoo tyhjää?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Terve , 1. postaus ja ihan tyytyväinen zx6r C:N (2006) omistaja.
vaihdenäytön (acumen) just kävin asentamassa ja sitä säätäessä huomasin että bensavalo palaa, vaikka tankki on täynnä.
Vaihdon ilmaputsarin viime viikolla. En avannut takimmaista pultti (löysäsin vain) ja nostin tankin pystyyn. Missähän siellä on tämä anturi ? vioittunut tms, kokemuksia muilla, neuvoja ??
lueskelin aiempia postauksia ja aika moni on rikkonut pakoputken läpän servomoottorin. sitä ei saisi vääntää 8mm lenkillä ellei pidä siitä isosta mutterista kiinni pokstongeilla. se siitä neuvomisesta :P
Edit: tuosta acumen vaihdenäytöstä, siinä pitäisi olla himmennys toiminto, en vielä löytänyt, tietoa kenelläkään ? Pakkauksessa oli aika kehno ohje/manuaali.
Edit2: ^^^ löysin eng. kielisen manuaalin netistä, jossa sanottiin että himmennys on automaattinen, se siitä.
Tankin pohjasta menee muutama piuha penkin alle, siinä kai menee myös tieto bensavalolle, ite muutaman kerran tankin irroittaneen en ole saanut vielä bensavaloa palamaan tankin ollessa täysi(Stigi @ Helmi. 05 2009,19:01) kirjoitti
![]()
Ota huoltomanuska tuolta(Stigi @ Helmi. 05 2009,19:01) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
ja findiin "fuel reserve" niin loytyy kaikennäköstä infoo
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
mistä ootte hommannu noita vaihdenäyttöjä? onko miten hankala asentaa? ois ihan hyvä olla olemassa..(Stigi @ Helmi. 05 2009,19:01) kirjoitti
No itellä ei Acumen näyttöä ole mut oman GPT:n oon hommannu oitraconilta www.oitracon.fi. Asennus ei mullistavan vaikee mut ei kyllä ihan helppokaan. Tai ainakin jos haluaa hyvin homman tehdä nii joutuu johtojen kans touhuu aika paljonki
636 -06
Omana vaihdenäyttönä toimii kierrosluku suhteessa nopeuteen![]()
Joo no eipä tuo näyttö mikään ehdoton ole mut kyl se kumman käytännöllinen sillointällöin on. Ja onhan se hyvännäköne rasia tossa(SB2 @ Helmi. 06 2009,10:21) kirjoitti
![]()
636 -06
Kyllä itekkin ajattelin sellasen hakkia...joskus(Zip @ Helmi. 06 2009,10:24) kirjoitti
![]()
Ymmärsinkö oikein et toho Acumenin näyttöö pitää viel eriksee tilata pyöräkohtane johtosarja? Eli 95e näyttö + 60e johdot?
636 -06
Itseasiassa kyllä ratastaminen sekoittaa sellaisen vaihdenäytön joka nuuhkii vaihteet kierrosluvusta ja nopeudesta.(Stigi @ Helmi. 06 2009,11:34) kirjoitti
Eli ratastuksen jälkeen laite tarvii opettaa uudelleen!
ZH2 2020
Ei tarvi, mutta helpottaa pirusti asennusta.(Zip @ Helmi. 06 2009,11:52) kirjoitti
Siinä on 5 johtoa jotka tarvii kytkeä
Acumen manuaali
^^ 2-kohdassa näkyy kuinka johdot menee.
Asennussarja helpottaa työn, klik klik vaiheeseen eli mittarista johtonippu irti ja väliin tämä asennussarja. Todella helppo homma.
Attitude: totta, silloin se pitää opettaa uudestaan (nopea tehdä niin unohdin tai en ajatellut, kuvittelin kai että näyttö jää silloin käyttökelvottomaksi)
Ahaa just just.Aika hintava tosta kyllä tulee jos ottais ton johtosarjan kans. Oma gpt maksoi n.85e tienoilla kun ostin viimekesänä
636 -06
En vitsaillu(Attitude @ Helmi. 06 2009,11:57) kirjoitti
Jos katson nopeutta ja kierroksia voin päätellä kokemuksen pohjalta vaihteen.
(SB2 @ Helmi. 06 2009,13:06) kirjoitti
oon siltikin lähes varma että joskus maantiellä etit vaihdetta numero 7 ?
![]()
636 -06
Hmmh...(Zip @ Helmi. 06 2009,13:10) kirjoitti
Ehkä sitä vain ei ymmärrä, mutta mitä ihmettä sillä näytöllä tekee?
Kiinnostavat vaihteet oikeastaan ovat ensimmäinen ja viimeinen ja toki sitten se vaihteettomuus.
Ensimmäinen löytyy kun jaksaa vaan polkea valoissa, viimeinen löytyy kunhan matkavauhtiin pääsee ja vapaan tuntee kyllä tai näkyyhän se valostakin...
Jos taas haetaan "optimivaihdetta" radalla tahi mutkapätkällä niin eipä se näyttö sitä kerro...
Onko teillä autoillessakin tapana katsella vaihdekepin asennosta että mikäköhän vaihde siellä olis sisällä, vai olisiko sittenkin vaihde senhetkisen tilanteen mukainen numerostaan riippumatta?
Abusus non tollit usum
Useastikkin(Zip @ Helmi. 06 2009,13:10) kirjoitti
![]()
Onhan se loppujenlopuksi aika turhamainen kapistus, mut itse oon ainaki sen verran hightech sielu, että mitä enempi kaikenlaisia valoja ja numeroita näkyvissä, sen parempi.(whoooops @ Helmi. 06 2009,13:21) kirjoitti
![]()
<p>2004 CBR1000RR</p>
Itse kyllä olen miettinyt vaihdenäytön asentamista nimenomaan kätevyyden kannalta. Kiinnostavat numerot näytössä olisi 1, 2, 5 ja 6. Noista on välillä epäselvyyttä, ja mittari kertoisi suoraan mikä on sisällä. Ei se mittari siinä leipää huuda & ei varmaan haittaa muita, joten suotakoon sen käyttö niille jotka sellaisen tahtoo?(whoooops @ Helmi. 06 2009,13:21) kirjoitti
Autossa ei tarvi kelata vaihteita ihan siihen tahtiin kuin kusiaisessa, ja vaihdekepin asento antaa vinkkiä siitä millä mennään.
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Toki suodaan, mikäjottei.(sunshine @ Helmi. 06 2009,14:30) kirjoitti
Tämä oli vain tyhmän kysymys, kun ei itse keksimälläkään keksinyt, että mitä hittoa moisella oikeasti tekee
Jos vaihde tuntuu liian isolta/pieneltä sitä vaihtaa isompaan/pienempään ei niillä numeroilla oo mulle ollu mitään merkitystä koskaan.
Vähän sama ku vaatteissa, vanhat käy pieneks niin ostetetaan uutta, sovittaen, kun ei koskaan muista vaatekokoaan![]()
Abusus non tollit usum