Minullekkin saa edelleen tarjota tuollaista ehjää butterfly exhaust valve actuatoria.. Hajalla on minullakin, edellisen omistajan toimesta. Koko kesä tuli ajeltua musta ilmastointiteipinpala FI-valon päällä. FI-valon nollaus ei auttanut.(samppazx6r @ Loka. 08 2008,14:49) kirjoitti
Kohta muuten yoshin putkisto myynnissä, putki siirtyy sivulle.*
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
on aika heikko systeemi, ootko ottanu selvää paljon maksaa uus? oliko sullakin ratas korkannu?
rotta
Mulla oli ostettaessa akran slipari paikalla, mut alkuperäset vilkut. Repäsin muoviosat helkuttiin ja porasin siihen metalli renkaaseen/vanteeseen (oli muuten aika kovaa metalliseosta) reiät mihin täräytin vilkut. Johdot meni nätisti piiloon putken ja vanteen väliin. Lisäksi väänsin kilpeä vähän parempaan asentoon. Omasta mielestäni siitä tuli ihan siisti enkä tosiaankaan maksaisi mistään kilpitelineestä yli sataeuroa kun sen sai itsetekemällä ilmaiseksi. Eikä siinä mitään rekisterivaloa tarvita, takavalo valaisee sen minkä tarviikiin.(scuuba @ Loka. 02 2008,18:08) kirjoitti
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
Tuossa yksi ratkaisu ongelmaan.(samppazx6r @ Loka. 08 2008,14:49) kirjoitti
ZH2 2020
Ja sitten kun saat tuon pulikan käsiisi, purat sen ja kerrot mitä se sisältää, niin selviän halvemmalla.Luultavasti pari vastusta? Jos joku tietää, saa kertoa.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
Olisin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa käyttäjän kokemuksella, että millaisia pelejä nuo vähän vanhemman (-98-02) malliset zx ovat.
esim. -luotettava? -helppo saada 25kw? -ym.
Ei kait se mikään kummonen laite ole, mutta se pikkasen hankaloittaa että putkilo on täytetty liimalla(Ville S. @ Loka. 09 2008,16:23) kirjoitti
![]()
ZH2 2020
2000 kuristus tapahtuu lisäämällä luisteihin peltiprikat ja poistamalla luistikalvot ja laittamalla niiden paikalle O-renkaat. Maksaa kai maltaita mokomat osat Sumekolla, omani hankin jostain Hollantilaisesta huutokauppapaikasta edukkaasti.(salmiakki @ Loka. 09 2008,17:23) kirjoitti
Kai noi luotettavia on, 70+tkm mittarissa omassani ja käy ja kukkuu ilman ongelmia. Aikasempien omistajien tekemistä isommista rempoista ei ole tosin hajua
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
kiitti!(b0bb0 @ Loka. 09 2008,20:46) kirjoitti
pitää nyt vielä mietiskellä olisko tällänen vehje sopiva, sitten kun tulee hankinta ajankohtaisemmaksi
kokeilin googlettaa laihoin tuloksin et mitä toi pitää sisällään, ei vissiin englanti taivu tarpeeks hyvin. onhan toi kallis, mut voi olla halvempi kuin uus servomoottori....(Ville S. @ Loka. 09 2008,16:23) kirjoitti
![]()
rotta
tuolta löyty kans, tehköön joku linkin kun en osaa.
http://www.inter-bike.co.uk/inter-b....awasaki
rotta
Service manuaalista kattelin ett jos vikakoodi on 34, niin silloin ecu kaipais 4-6 kilo-ohmin vastusta servon valkoisen ja mustan piuhan väliin.(samppazx6r @ Loka. 10 2008,08:29) kirjoitti
Jos taas koodi on 63 niin silloin ecu kaipais 3.46-3.76 V jännitettä sinisen ja mustasinisen piuhan välillä.
Ja tuo jännite vissiin muuttuu servon asennon mukaan. Jos ei muutu, niin silloin tuo adapteri olisi todella helppo tehdä itse.
Eli kai tos adaperissa ainakin parin euron edestä on komponentteja.
129e on tyypillinen:"Mopo-osa joten nolla perään!" hinta...
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
voi ehkä olla meikäläisen parempi vähän sijottaa rahaa, ei oo sähköhommat oikein hanskassa...
mut joo tyypillinen pyöränosan hinta on.
rotta
Joo, tilasin myös, pääsee varmaan helpoimmalla. Uusi servomoottori tais maksaa jo 300€, sekään ei kannata.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
Saako -06 Ninjassa noita tankin tarroja mitenkään pois? Tarkoitan niitä muistutus juttuja tankin päällä, vähän pistää silmään iso valkoinen tarra mustalla pohjalla. Oon nähnyt samoja pyöriä jossa niitä ei ole, mut jos siinä on joku lakka päällä niin taitaa irroittaminen olla vähän vaikeampi operaatio?
<p>2004 CBR1000RR</p>
Kuulemma ku lämmittää hiuka ensi puhaltimel nii lähtee nätist.. ite pitäs kans repii pois jossaivaihees(Rotiskossi @ Loka. 10 2008,15:26) kirjoitti
636 -06
Tuli täsä semmonen asia mieleen että pitääkö olla kytkin pohjassa kun käynnistää? jos vaihde on vapaalla
gsx-r 1000
Ei tarvi olla ainakaan vm. 2003->. Vanhemmista en osaa sanoa, mutta tuskin.(jome @ Loka. 12 2008,21:03) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Kais sitä tarvii tännekin ilmottautua pyörän ylpeänä omistajana.
Kytkin tarvii olla pohjassa ainakin jos on vaihde päällä. Saattanee vaatia sen myös seisontajalka alhaalla, tehtaan huoltokirjassahan nuo on kaikki mainittu, muttei millään jaksa nyt katsoa.![]()
'03 ZX6R
Saa pois mutta lämmittää kannattaa tosiaan varovasti, alkaa meinaan kuplimaan ainakin se muoviosa hyvin nopeasti, ei sitä tankkiakaan kauheasti kannata lämmittää leimahtaa mopo vielä. Itte otin tuossa pariviikkoa sitten pois ja hyvältä näyttää. Aikaa ja kärsivällisyyttä se kyllä vaati.(Zip @ Loka. 10 2008,22:42) kirjoitti
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
Mielenkiintoiset tilanteet vm.2003-> ovat:(jome @ Loka. 12 2008,21:03) kirjoitti
Sivujalka ylhäällä, vaihde päällä, kytkin vapautettuna -> ei käynnisty.
Sivujalka alhaalla, vaihde päällä, kytkin vapautettuna -> ei käynnisty, plus sammuttaa koneen jos se käy ja toteutat jonkun ehdon eli esim yrität laittaa vaihteen päälle kone käynnissä sivujalka alhaalla, tai lasket sivujalan kone käynnissä vaihde päällä jne.
Sivujalka alhaalla, vaihde päällä, kytkinkahva pohjassa -> ei käynnisty, plus sammuttaa koneen jos se käy ja toteutat jonkun ehdon.
Ennen vm.2003 kaksi ekaa kohtaa pätee mutta kolmas ei, eli koneen voi käynnistää sivujalka alhaalla vaihde päällä, eikä se sammu jos toteuttaa ehdon kone päällä.
Vainoharhainen kun olen, pidän yleensä etujarrua starttia painaessa vaikka periaatteessa yo. systeemi estää pyörän hyppäämisen.
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Väliaikatietoja:(Ville S. @ Loka. 08 2008,18:02) kirjoitti
http://kahvipannu.fi/~puka/13102008.jpg
http://kahvipannu.fi/~puka/11102008093.jpg
Leo Vince 20cm lyhennettynä, kahdella 60-asteen mutkalla kiinni.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
Näyttää muuten aika hyvältä!(Ville S. @ Loka. 14 2008,12:22) kirjoitti
![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Toi on huggeri, ei undertail.(SB2 @ Loka. 17 2008,19:37) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
nope nope! Tuo on ducktail eri perinteisemmin seat-cowl! Haha, kyllähän tässä Swinglish viidakossa menee immeinen helposti sekaisin(scuuba @ Loka. 17 2008,22:57) kirjoitti
Ei mitään asiaa siis ketjuun / kutoseen liittyen, kunhan jauhan paskaa
Ja hienon näköinen oli kyllä, huggeri siis.. tai sitten en vain noista kuvista sitä underia bongannut (kuvaajan vika).
- P
paljon makso huggeri? toi vois olla hyvä jos vähän vähentäs putken paskaantumista (lika,kumisilppu)
rotta
Joo siis kysehän on huggerista, mistä lie toi undetail tuohon ilmestynyt? *(samppazx6r @ Loka. 18 2008,08:42) kirjoitti
Enitenhän toi vähentää takajousituksen likaantumista, sehän pitää olla puhdas se keltanen mötikkä
Hintaa oli vaivaset 189€ *![]()
kysytääs vaihteeks tyhmiäkellää mitää tietoo mitä -03:sen tankin sisäpinta mahtaa olla? ihan vaan maalattua "mustaa"(ruostuvaa) peltiä vai onkos siellä joku "pinnoite"?
Pitkää päätyyn ja perään...