Sivu: 28 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1826272829303878128 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 4602:sta
  1. #811
    Lainaa (SB2 @ Syys. 26 2008,16:03) kirjoitti
    Onko -05 mallin venttiilien säätöväli 24,000 vai 42,000km? Bike-lehdessä oli 24,000km mutta eräs huoltaja kertoi sanoi välin olevan 42,000km *
    -06:ssa ainakin 42tkm. Eikös -05 ole sama.
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  2. #812
    Lainaa (Zip @ Syys. 21 2008,12:27) kirjoitti
    Yoshin rs5 slipari tuli laitettua, ongelmaks tuli kaksiki asiaa:

    1. Vilkut pitää näköjää olla näköjää mahd.pienet jotta saa ne sopimaa ettei ota putkee kii eikä katteesee kii. Ostin just led vilkut ja ei sopinu eli pitää ostaa toiset vilkut

    2. tehtaalta tulleet muovit ku repi pois perästä nii reunat jää iha älyttömä avoimeks -> kaikki paska ja kura lentää vesikelil suoraa johtosarjoihi, sulakeboksii yms. ei hyvä. Pitäs varmaa keksii jotai suojaks sinne sit
    Ratkaisu paskan lentoon on yksinkertainen: älä aja sateella. Itelläkin ne johdot vähän avoimessa paikassa. Mutta mä en oikeastikaan aja sateella. Vituttaa nähdä sitä neljän tunnin vaivaa joka kerta - pesuun ei mene kauaa mutta vahaamiseen menee.
    Kronoby Racing Team
  3. #813
    Lainaa (jome @ Syys. 26 2008,13:58) kirjoitti
    ois nyt kattelussa tämmönen 636 -05 ninja. pyörällä ajettu nyt 19000 nii millon ois seuraava huolto ja mitä maksaa? ja mitä kannattaa tarkistaa ku menee paikan päälle katsomaan pyörää?
    24 tkm huolto seuraava huolto ja on isompi huolto, maksoi mulla ainakin noin 400.

    Mut älä osta sitä, vaan -05 6RR multa, 6700e.
    Kronoby Racing Team
  4. #814
    Mä revin mun pyörästä ne vanhat vilkut ja niinden mukana olevat muoviset möhkäleet vittuun ja porasin reiät siihen rautaan joka ptitää putkea kiinni. Ihan hyvät tuli. Lisäksi taivutin kilpeä vähän parempaan eli loivempaan kulmaan. Ei ne kytät mitään valoja tarkkaile, takavalo valaisee tarpeeksi. Itsekkin kullut kahta eri tarinaa noista venttiilivälystentarkastus kilometreistä, viimeistään se selviää laskusta
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  5. #815
    Lainaa (Juhana N @ Syys. 26 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Syys. 21 2008,12:27) kirjoitti
    Yoshin rs5 slipari tuli laitettua, ongelmaks tuli kaksiki asiaa:

    1. Vilkut pitää näköjää olla näköjää mahd.pienet jotta saa ne sopimaa ettei ota putkee kii eikä katteesee kii. Ostin just led vilkut ja ei sopinu eli pitää ostaa toiset vilkut

    2. tehtaalta tulleet muovit ku repi pois perästä nii reunat jää iha älyttömä avoimeks -> kaikki paska ja kura lentää vesikelil suoraa johtosarjoihi, sulakeboksii yms. ei hyvä. Pitäs varmaa keksii jotai suojaks sinne sit
    Ratkaisu paskan lentoon on yksinkertainen: älä aja sateella. Itelläkin ne johdot vähän avoimessa paikassa. Mutta mä en oikeastikaan aja sateella. Vituttaa nähdä sitä neljän tunnin vaivaa joka kerta - pesuun ei mene kauaa mutta vahaamiseen menee.
    Eli jos ajat vaikka vahingossa sateella niin sen jälkeen peset ja vahaat mopoa neljä tuntia??
    Meinaatko että se hajoaa sateesta?Tai syöpyy?
    Tarviiko se oikeesti vahata sateen jälkeen?
    Miksi?eikö toi mene vähän jo yli...?
    Ei herneitä...
  6. #816
    Lainaa (Juhana N @ Syys. 26 2008,16:36) kirjoitti
    Ratkaisu paskan lentoon on yksinkertainen: älä aja sateella. Itelläkin ne johdot vähän avoimessa paikassa. Mutta mä en oikeastikaan aja sateella. Vituttaa nähdä sitä neljän tunnin vaivaa joka kerta - pesuun ei mene kauaa mutta vahaamiseen menee.
    Juu nii koskaanhan sade ei voi yllättää. Ei yleens tuu rankkasateesee lähettyäkkä ajaa, mut joskus sellane voi iskee keske matkan tai sit jos menee johoki ja enne ku lähtee takas nii alkaaki tulee vettä.

    ding ding ding !


    636 -06
  7. #817
    Lainaa (SB2 @ Syys. 26 2008,16:03) kirjoitti
    Onko -05 mallin venttiilien säätöväli 24,000 vai 42,000km? Bike-lehdessä oli 24,000km mutta eräs huoltaja kertoi sanoi välin olevan 42,000km *
    Lainaa (jome @ Syys. 26 2008,13:58) kirjoitti
    ois nyt kattelussa tämmönen 636 -05 ninja. pyörällä ajettu nyt 19000 nii millon ois seuraava huolto ja mitä maksaa? ja mitä kannattaa tarkistaa ku menee paikan päälle katsomaan pyörää?
    Tost service manuaali, sielt löytyy taulukot:
    http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #818
    Scuuba, tossa sun 6R:ssä on just sellanen kilpiteline mitä haen! Onko omatekemä, vai ostettu jostain?
    <p>2004 CBR1000RR</p>
  9. #819
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (Rotiskossi @ Syys. 30 2008,22:04) kirjoitti
    Scuuba, tossa sun 6R:ssä on just sellanen kilpiteline mitä haen! Onko omatekemä, vai ostettu jostain?
    josta oli kuva Missä??

    Edelleen kilpitellinki haussa....
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  10. #820
    Lainaa (Makeka @ Syys. 30 2008,22:25) kirjoitti
    Lainaa (Rotiskossi @ Syys. 30 2008,22:04) kirjoitti
    Scuuba, tossa sun 6R:ssä on just sellanen kilpiteline mitä haen! Onko omatekemä, vai ostettu jostain?
    josta oli kuva Missä??

    Edelleen kilpitellinki haussa....
    Tosiaan, löysin sen selailemalla topiccia. http://www.ip.fi/~scuuba/mopo/slides/mp%20095.html *



    <p>2004 CBR1000RR</p>
  11. #821
    Lainaa (Rotiskossi @ Syys. 30 2008,22:41) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Syys. 30 2008,22:25) kirjoitti
    Lainaa (Rotiskossi @ Syys. 30 2008,22:04) kirjoitti
    Scuuba, tossa sun 6R:ssä on just sellanen kilpiteline mitä haen! Onko omatekemä, vai ostettu jostain?
    josta oli kuva Missä??

    Edelleen kilpitellinki haussa....
    Tosiaan, löysin sen selailemalla topiccia. http://www.ip.fi/~scuuba/mopo/slides/mp%20095.html *
    Iha nätti muute mut ite en tykkää et johdot o tollai näkyvis mikä seuraa siit et vilkut o kilven tasolla *

    edit: Tällee mulla http://i274.photobucket.com/albums/j...z/pic00953.jpg





    636 -06
  12. #822
  13. #823
    Lainaa (Turder @ Loka. 01 2008,11:31) kirjoitti
    Joo iha mahtavaa.. toiki on sellane "only in america" juttu porataa vaa ei siel mitää ole


    636 -06
  14. #824
    Meneekä vilkut tonne alkuperäsee metallirakenteeseen Zip? Mä ajattelin jättää ne vakio muovi-vilkkuyhdistelmät sinne ylös, perä näyttää jotenki alastomalta ilman niitä. :P Kilpiteline on kyllä pakko vaihtaa. Rekkarin valo on vissiin pakollinen...?
    <p>2004 CBR1000RR</p>
  15. #825
    Lainaa (Rotiskossi @ Loka. 01 2008,15:49) kirjoitti
    Meneekä vilkut tonne alkuperäsee metallirakenteeseen Zip? Mä ajattelin jättää ne vakio muovi-vilkkuyhdistelmät sinne ylös, perä näyttää jotenki alastomalta ilman niitä. :P Kilpiteline on kyllä pakko vaihtaa. Rekkarin valo on vissiin pakollinen...?
    Vilkut o erillisis metallipalois kii, jotka puolestaa on kii siel mis toi slipari ympäril oleva alumiinipalaki. Perä ei näytä alastomalt jos o esim tollaset vilkut ku mullaki. Jos ovat iha minit nii sit näyttääki hiuka oudolta takaapäi pyörä. Mut voin ottaa omastani huomenna kuvia ja laittaa tänne jos kiinnostaa kattel?


    636 -06
  16. #826
    Lainaa (Zip @ Loka. 01 2008,18:58) kirjoitti
    Lainaa (Rotiskossi @ Loka. 01 2008,15:49) kirjoitti
    Meneekä vilkut tonne alkuperäsee metallirakenteeseen Zip? Mä ajattelin jättää ne vakio muovi-vilkkuyhdistelmät sinne ylös, perä näyttää jotenki alastomalta ilman niitä. :P Kilpiteline on kyllä pakko vaihtaa. Rekkarin valo on vissiin pakollinen...?
    Vilkut o erillisis metallipalois kii, jotka puolestaa on kii siel mis toi slipari ympäril oleva alumiinipalaki. Perä ei näytä alastomalt jos o esim tollaset vilkut ku mullaki. Jos ovat iha minit nii sit näyttääki hiuka oudolta takaapäi pyörä. Mut voin ottaa omastani huomenna kuvia ja laittaa tänne jos kiinnostaa kattel? *
    Jos vaan viittit, mulle tulee nimittäin kohta kriisi ton perän kanssa, pakko saada jotain päivitystä siihen.
    <p>2004 CBR1000RR</p>
  17. #827
    Lainaa (Rotiskossi @ Loka. 01 2008,20:35) kirjoitti
    Jos vaan viittit, mulle tulee nimittäin kohta kriisi ton perän kanssa, pakko saada jotain päivitystä siihen.
    Juu no mä räiskin sit vähä jokavinkkelist ja laitan KuvaÄmpärii ne. Heitän linkkiä tänne sit


    636 -06
  18. #828
    Lainaa (Rotiskossi @ Syys. 30 2008,22:04) kirjoitti
    Scuuba, tossa sun 6R:ssä on just sellanen kilpiteline mitä haen! Onko omatekemä, vai ostettu jostain?
    Edellinen omistaja on sen jostain ostanut, en tiedä mistä. *

    Tai sitten tuo kaariosa on tullu akran sliparin mukana, ja siihen on ostettu tai itse tehty kiinnike kilvelle ja vilkuille.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #829
  20. #830
    Kyllä toi kiiltävä putki vaan sopii vihreeseen kawaan. Pitääpä tuonmallinen kilpiteline väännellä jostain alumiininpalasta, sen viel maalaa mattamustaks ni kukaa ei huomaa et se on omatekemä. :P Pitäis sitten tilata motomummyltä vielä Akrapovicin slipari siihen, vaik vähän kyllä epäilyttää ku niitten hinnat on lähes 100 dollaria halvempia ku muitten jenkkifirmojen. :o PayPalilla pitäis kuitenkin onnistua, ja mitä oon putiikista lukenu ni homma toimii.
    Kiitos Zip kun jaksoit vaivautua
    <p>2004 CBR1000RR</p>
  21. #831
    Lainaa (Rotiskossi @ Loka. 02 2008,19:42) kirjoitti
    Kiitos Zip kun jaksoit vaivautua *
    Eipä tuosta mitään vaivaa ollut Ja tuosta sun akran tilauksesta nii oon ainaki ymmärtäny et PayPal o iha luotettava maksutapa nois jenkkipuljuist tilatessa


    636 -06
  22. #832
    Lainaa (MMM @ Syys. 26 2008,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Juhana N @ Syys. 26 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Syys. 21 2008,12:27) kirjoitti
    Yoshin rs5 slipari tuli laitettua, ongelmaks tuli kaksiki asiaa:

    1. Vilkut pitää näköjää olla näköjää mahd.pienet jotta saa ne sopimaa ettei ota putkee kii eikä katteesee kii. Ostin just led vilkut ja ei sopinu eli pitää ostaa toiset vilkut

    2. tehtaalta tulleet muovit ku repi pois perästä nii reunat jää iha älyttömä avoimeks -> kaikki paska ja kura lentää vesikelil suoraa johtosarjoihi, sulakeboksii yms. ei hyvä. Pitäs varmaa keksii jotai suojaks sinne sit
    Ratkaisu paskan lentoon on yksinkertainen: älä aja sateella. Itelläkin ne johdot vähän avoimessa paikassa. Mutta mä en oikeastikaan aja sateella. Vituttaa nähdä sitä neljän tunnin vaivaa joka kerta - pesuun ei mene kauaa mutta vahaamiseen menee.
    Eli jos ajat vaikka vahingossa sateella niin sen jälkeen peset ja vahaat mopoa neljä tuntia??
    Meinaatko että se hajoaa sateesta?Tai syöpyy?
    Tarviiko se oikeesti vahata sateen jälkeen?
    Miksi?eikö toi mene vähän jo yli...?
    Ei herneitä...
    Ei herneitä, eikä japanilainen rauta syövy. Niinkuin totesin, siihen pesuun ei mene kauaa, vartti ehkä. Mutta vahaamiseen menee aikaa kun sen tekee hyvin. Meitä on moneen lähtöön, mutta pyörä ja pyöräily on mulle harrastus enkä työmatkojakaan ajele pyörällä. Sitä käytetään vain harrastukseen. Pyörä on mulle ns. "silmäterä". Tietysti jos pidemmällä reissulla tulee vettä niin ei voi mitään. Yhden päivän reissut pyrin ajoittamaan niin, että sää on hyvä.

    Onhan se sääli katsoa paskaista pyörää. Ajamisen nautintoa se ei tosin vähennä.

    PS. Asiaakin. Storm edustaa Ermax-merkkistä puljua joka toimittaa kateosia. Niillä on tällaisia undertaileja, voisi auttaa jos ZX-6R:ään löytyy undertaili.



    Kronoby Racing Team
  23. #833
    Täällähän on kova tohina käynnis Meikällä tulee myös toi kilpitelineen teko ajankohtaiseksi talvella. Itse olen sillä kannalla, että teline saisi tulla takahäkistä sliparin alle ja mieluiten sliparin kohilla aika leveänä, koska muuten takapää näyttää liian alastomalta. Noo se on makuasia, josta kait ei sen enempää kannata kiistellä.
    Elikkäs talvella tarttis ostaa tosiaan uus slipari ja ränni. Kysymys kuuluukin, että mitä etuja titaanilla "oikeasti" on? Huomattava keveys tietenkin, mutta kestääkö titaani rst:tä paremmin. Omassa pyörässä ainakin alkuperäset rst putket ovat ruostuneet alkukäyrästä Käyttäytyykö titaani vastaavalla tavalla?
    Entäs mitä putkistoa suosittelette? Itse nyt olen tässä katsellun akrapovicin putkistoa, mutta slipari ei vaan mielestäni ole täysin onnistunut Jos jollain on kuvia kyseisestä sliparista niin katsoisin mielelläni.
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  24. #834
    Juhana N, itse olen tilannut omaan ninjaan storminlta ermaxin underin, pitäis tulla lähiaikoina

    Tänään laitoin pyörän talliin kevättä odottamaan. Talvella pitäisi 18,000km huolto suorittaa (öljyt, suodattimet, jarrunesteet, jarrusylinterien kumit, jäähdytysneste jne.) Onnistuu ensikertalaiseltakin kun on haynes apuna saa muuten stormilta kanssa
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  25. #835
    Nyt joku tietäjä heittää vastauksen; onko ZX-6R:ssä ja ZX-12R:ssä samanlainen/yhteensopiva mittaristo?
    Kyse on vuosimallista 2003.

    2004 10R:ssä tietääkseni on samanlainen mittaristo kuin 03-04 636:ssa.


    Itselläni siis 03-04 636, ja olen mittaristoa vailla. Jos joku bongaa jostain/omistaa sopivan, heti viestiä minulle. *
    636 -> 998
  26. #836
    Lainaa (Eki- @ Loka. 03 2008,16:20) kirjoitti
    Nyt joku tietäjä heittää vastauksen; onko ZX-6R:ssä ja ZX-12R:ssä samanlainen/yhteensopiva mittaristo?

    -klik-
    Ei ole.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  27. #837
    Terve.

    Kuinkas paljon vm. -02 636:n omistajilta menee vuodessa vakuutus- ym. pakollisiin maksuihin?

    636 hankkimassa.
  28. #838
    noniin nyt on kuvat otettuna ja upattuna telineestä + vilkuista. Vielä kun tulis verorahat niin sais ostettua sliparin

    kuva1 vinkkejä saa antaa mistä ootte piuhat vetäny nätisti ylös
    kuva2

    edit: linkit korjattu



    ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
  29. #839
    Lainaa (Eki- @ Loka. 03 2008,16:20) kirjoitti
    2004 10R:ssä tietääkseni on samanlainen mittaristo kuin 03-04 636:ssa.
    Nooh eihän nuokaan täysin samanlaisia ole. mittarin taustapohjan väri eri (6r:ssä valkoinen ja kympissä musta) ja onhan tuo kierrosaluekin eri luonnollisesti. Sielunelämä varmaan onkin samanlainen, luulisin... niin tarkkaan ei ole koskaan tullut pällisteltyä, että mahtaako kiinnikkeet, liittimet yms. olla samat (lue: menee heittämällä paikalleen)
    Pitkää päätyyn ja perään...
  30.  
  31. #840
    onkos kukaan perehtynyt tarkemmin pakoservon sähkömoottorin sielunelämään? rupes tänään pitämään melkosta rutinaa ja sytty FI-valo.

    siinä on yoshin vaimennin eli vaijereita ei ole ja metallilätkä oli jumissa rajotinta vasten, purin boksin ja muovirattaasta oli hajonnut hampaita aika reilusti.ilmeisesti vääntänyt rajotinta vasten ittensä paskaks. ei siitä valon palamisesta haittaa ole mutta onko kellään tietoa pystyykö sen ohittamaan jollain tavalla vai rupeenko ettimään uutta ratasta sinne?

    epäselvästi selitetty mutta toivottavasti tajusitte pointin

    niin pyörä 636 -05
    rotta
Sivu: 28 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1826272829303878128 ... ViimeinenViimeinen