-06:ssa ainakin 42tkm. Eikös -05 ole sama.(SB2 @ Syys. 26 2008,16:03) kirjoitti
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Ratkaisu paskan lentoon on yksinkertainen: älä aja sateella. Itelläkin ne johdot vähän avoimessa paikassa. Mutta mä en oikeastikaan aja sateella. Vituttaa nähdä sitä neljän tunnin vaivaa joka kerta - pesuun ei mene kauaa mutta vahaamiseen menee.(Zip @ Syys. 21 2008,12:27) kirjoitti
Kronoby Racing Team
24 tkm huolto seuraava huolto ja on isompi huolto, maksoi mulla ainakin noin 400.(jome @ Syys. 26 2008,13:58) kirjoitti
Mut älä osta sitä, vaan -05 6RR multa, 6700e.
Kronoby Racing Team
Mä revin mun pyörästä ne vanhat vilkut ja niinden mukana olevat muoviset möhkäleet vittuun ja porasin reiät siihen rautaan joka ptitää putkea kiinni. Ihan hyvät tuli. Lisäksi taivutin kilpeä vähän parempaan eli loivempaan kulmaan. Ei ne kytät mitään valoja tarkkaile, takavalo valaisee tarpeeksi. Itsekkin kullut kahta eri tarinaa noista venttiilivälystentarkastus kilometreistä, viimeistään se selviää laskusta![]()
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
Eli jos ajat vaikka vahingossa sateella niin sen jälkeen peset ja vahaat mopoa neljä tuntia??(Juhana N @ Syys. 26 2008,16:36) kirjoitti
Meinaatko että se hajoaa sateesta?Tai syöpyy?
Tarviiko se oikeesti vahata sateen jälkeen?
Miksi?eikö toi mene vähän jo yli...?
Ei herneitä...
Juu nii koskaanhan sade ei voi yllättää. Ei yleens tuu rankkasateesee lähettyäkkä ajaa, mut joskus sellane voi iskee keske matkan tai sit jos menee johoki ja enne ku lähtee takas nii alkaaki tulee vettä.(Juhana N @ Syys. 26 2008,16:36) kirjoitti
ding ding ding !![]()
636 -06
(SB2 @ Syys. 26 2008,16:03) kirjoitti
Tost service manuaali, sielt löytyy taulukot:(jome @ Syys. 26 2008,13:58) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Scuuba, tossa sun 6R:ssä on just sellanen kilpiteline mitä haen! Onko omatekemä, vai ostettu jostain?
<p>2004 CBR1000RR</p>
josta oli kuva Missä??(Rotiskossi @ Syys. 30 2008,22:04) kirjoitti
Edelleen kilpitellinki haussa....
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Tosiaan, löysin sen selailemalla topiccia. http://www.ip.fi/~scuuba/mopo/slides/mp%20095.html *(Makeka @ Syys. 30 2008,22:25) kirjoitti
<p>2004 CBR1000RR</p>
Iha nätti muute mut ite en tykkää et johdot o tollai näkyvis mikä seuraa siit et vilkut o kilven tasolla *(Rotiskossi @ Syys. 30 2008,22:41) kirjoitti
edit: Tällee mulla http://i274.photobucket.com/albums/j...z/pic00953.jpg
636 -06
Joo iha mahtavaa.. toiki on sellane "only in america" juttu(Turder @ Loka. 01 2008,11:31) kirjoitti
porataa vaa ei siel mitää ole
![]()
636 -06
Meneekä vilkut tonne alkuperäsee metallirakenteeseen Zip? Mä ajattelin jättää ne vakio muovi-vilkkuyhdistelmät sinne ylös, perä näyttää jotenki alastomalta ilman niitä. :P Kilpiteline on kyllä pakko vaihtaa. Rekkarin valo on vissiin pakollinen...?
<p>2004 CBR1000RR</p>
Vilkut o erillisis metallipalois kii, jotka puolestaa on kii siel mis toi slipari ympäril oleva alumiinipalaki. Perä ei näytä alastomalt jos o esim tollaset vilkut ku mullaki. Jos ovat iha minit nii sit näyttääki hiuka oudolta takaapäi pyörä. Mut voin ottaa omastani huomenna kuvia ja laittaa tänne jos kiinnostaa kattel?(Rotiskossi @ Loka. 01 2008,15:49) kirjoitti
![]()
636 -06
Jos vaan viittit, mulle tulee nimittäin kohta kriisi ton perän kanssa, pakko saada jotain päivitystä siihen.(Zip @ Loka. 01 2008,18:58) kirjoitti
![]()
<p>2004 CBR1000RR</p>
Juu no mä räiskin sit vähä jokavinkkelist ja laitan KuvaÄmpärii ne. Heitän linkkiä tänne sit(Rotiskossi @ Loka. 01 2008,20:35) kirjoitti
![]()
636 -06
Edellinen omistaja on sen jostain ostanut, en tiedä mistä. *(Rotiskossi @ Syys. 30 2008,22:04) kirjoitti
Tai sitten tuo kaariosa on tullu akran sliparin mukana, ja siihen on ostettu tai itse tehty kiinnike kilvelle ja vilkuille.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
http://i274.photobucket.com/albums/j...ppiz/kawa1.jpg
http://i274.photobucket.com/albums/j...ppiz/kawa2.jpg
http://i274.photobucket.com/albums/j...ppiz/kawa3.jpg
http://i274.photobucket.com/albums/j...ppiz/kawa4.jpg
http://i274.photobucket.com/albums/j...ppiz/kawa5.jpg
Ei kummosenkaa laatusia mut jotai selvää saa *
ja tosiaa tästä lähettii: http://i274.photobucket.com/albums/j...ippiz/pera.jpg
636 -06
Kyllä toi kiiltävä putki vaan sopii vihreeseen kawaan.(Zip @ Loka. 02 2008,18:37) kirjoitti
Pitääpä tuonmallinen kilpiteline väännellä jostain alumiininpalasta, sen viel maalaa mattamustaks ni kukaa ei huomaa et se on omatekemä. :P Pitäis sitten tilata motomummyltä vielä Akrapovicin slipari siihen, vaik vähän kyllä epäilyttää ku niitten hinnat on lähes 100 dollaria halvempia ku muitten jenkkifirmojen. :o PayPalilla pitäis kuitenkin onnistua, ja mitä oon putiikista lukenu ni homma toimii.
Kiitos Zip kun jaksoit vaivautua![]()
<p>2004 CBR1000RR</p>
Eipä tuosta mitään vaivaa ollut(Rotiskossi @ Loka. 02 2008,19:42) kirjoitti
Ja tuosta sun akran tilauksesta nii oon ainaki ymmärtäny et PayPal o iha luotettava maksutapa nois jenkkipuljuist tilatessa
636 -06
Ei herneitä, eikä japanilainen rauta syövy. Niinkuin totesin, siihen pesuun ei mene kauaa, vartti ehkä. Mutta vahaamiseen menee aikaa kun sen tekee hyvin. Meitä on moneen lähtöön, mutta pyörä ja pyöräily on mulle harrastus enkä työmatkojakaan ajele pyörällä. Sitä käytetään vain harrastukseen. Pyörä on mulle ns. "silmäterä". Tietysti jos pidemmällä reissulla tulee vettä niin ei voi mitään. Yhden päivän reissut pyrin ajoittamaan niin, että sää on hyvä.(MMM @ Syys. 26 2008,22:07) kirjoitti
Onhan se sääli katsoa paskaista pyörää. Ajamisen nautintoa se ei tosin vähennä.
PS. Asiaakin. Storm edustaa Ermax-merkkistä puljua joka toimittaa kateosia. Niillä on tällaisia undertaileja, voisi auttaa jos ZX-6R:ään löytyy undertaili.
Kronoby Racing Team
Täällähän on kova tohina käynnisMeikällä tulee myös toi kilpitelineen teko ajankohtaiseksi talvella. Itse olen sillä kannalla, että teline saisi tulla takahäkistä sliparin alle ja mieluiten sliparin kohilla aika leveänä, koska muuten takapää näyttää liian alastomalta. Noo se on makuasia, josta kait ei sen enempää kannata kiistellä.
Elikkäs talvella tarttis ostaa tosiaan uus slipari ja ränni. Kysymys kuuluukin, että mitä etuja titaanilla "oikeasti" on? Huomattava keveys tietenkin, mutta kestääkö titaani rst:tä paremmin. Omassa pyörässä ainakin alkuperäset rst putket ovat ruostuneet alkukäyrästäKäyttäytyykö titaani vastaavalla tavalla?
Entäs mitä putkistoa suosittelette? Itse nyt olen tässä katsellun akrapovicin putkistoa, mutta slipari ei vaan mielestäni ole täysin onnistunutJos jollain on kuvia kyseisestä sliparista niin katsoisin mielelläni.
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Juhana N, itse olen tilannut omaan ninjaan storminlta ermaxin underin, pitäis tulla lähiaikoina![]()
Tänään laitoin pyörän talliin kevättä odottamaan. Talvella pitäisi 18,000km huolto suorittaa (öljyt, suodattimet, jarrunesteet, jarrusylinterien kumit, jäähdytysneste jne.) Onnistuu ensikertalaiseltakin kun on haynes apunasaa muuten stormilta kanssa
![]()
Nyt joku tietäjä heittää vastauksen; onko ZX-6R:ssä ja ZX-12R:ssä samanlainen/yhteensopiva mittaristo?
Kyse on vuosimallista 2003.
2004 10R:ssä tietääkseni on samanlainen mittaristo kuin 03-04 636:ssa.
Itselläni siis 03-04 636, ja olen mittaristoa vailla. Jos joku bongaa jostain/omistaa sopivan, heti viestiä minulle. *![]()
636 -> 998
Ei ole.(Eki- @ Loka. 03 2008,16:20) kirjoitti
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Terve.
Kuinkas paljon vm. -02 636:n omistajilta menee vuodessa vakuutus- ym. pakollisiin maksuihin?
636 hankkimassa.
Nooh eihän nuokaan täysin samanlaisia ole. mittarin taustapohjan väri eri (6r:ssä valkoinen ja kympissä musta) ja onhan tuo kierrosaluekin eri luonnollisesti. Sielunelämä varmaan onkin samanlainen, luulisin... niin tarkkaan ei ole koskaan tullut pällisteltyä, että mahtaako kiinnikkeet, liittimet yms. olla samat(Eki- @ Loka. 03 2008,16:20) kirjoitti
(lue: menee heittämällä paikalleen)
Pitkää päätyyn ja perään...
onkos kukaan perehtynyt tarkemmin pakoservon sähkömoottorin sielunelämään? rupes tänään pitämään melkosta rutinaa ja sytty FI-valo.
siinä on yoshin vaimennin eli vaijereita ei ole ja metallilätkä oli jumissa rajotinta vasten, purin boksin ja muovirattaasta oli hajonnut hampaita aika reilusti.ilmeisesti vääntänyt rajotinta vasten ittensä paskaks. ei siitä valon palamisesta haittaa ole mutta onko kellään tietoa pystyykö sen ohittamaan jollain tavalla vai rupeenko ettimään uutta ratasta sinne?
epäselvästi selitetty mutta toivottavasti tajusitte pointin![]()
niin pyörä 636 -05
rotta