Voiskohan olla sama vika kuin mikä on tuon vuotisessa kympissä tyyppivika(?). Eli oikeassa sivukatteessa vilkun yläpuolella on immobiliser amplifier kiinni, ja sen liitin hapettuu tms.(Ironman @ Heinä. 28 2011,20:55) kirjoitti
Lisää arvailuja:
Tappokytkin/sivujalan kytkin/johto pätkii?
Akkukengät löysällä?
Akku sökö?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mistäs porukka tilannut ketju/rataspaketteja ninjoihin? kattelin et all right myy 196e pakettia, ajattelin vaan että saako halvemmalla mistään kun kawaakku varmaan vaihtuu muttei viitsisi vanhoilla naksuvilla ketjuilla myydä?
Ninja 636 -04
Mikäs mahtaa mättää kun sain tos hilpattimen viimein nippuun venttiilivälyksien säädön ja nokkaketjun laahaimen vaihdon jälkeen. Pyörä toimii välillä hienosti ja välillä ei niin hienosti. Tyhjäkäynnillä kylmänä saattaa yhtäkkiä alkaa kierrokset laskee ja tukehtuu. Tämä tapahtuu varmasti jos erehtyy antaan vähän kaasua. Tämän jälkeen ei käynnisty ilman kaasua ja ei käy tyhjäkäynnillä ilman kaasua. Säätöruuvia vääntämällä saa pysymään käynnissä mutta heti kun on ajanu vähänaikaa niin kierrokset on korkeella tyhjäkäynnillä. Lämpimänä siis tyhjäkäynti hyvä. Kiihdyttäessä tuntuu välillä kanssa tehottomalta mutta taas välillä toimii kuin unelma ja tuntuu tosi pirteältä. Mietin vaan että onko mahdollisesti seoksissa vikaa vai jopa sytkässä. Alkaa jo harmittaan kun vihdoin sain koneen kuntoon niin ei sit viitti toimia kunnolla. Pyörä seissyt aika kauan kun ei ollut aikaa ropailla joten aattelin et olis alkukankeutta mut näyttäs olevan jokapäivänen ongelma. Pyörä siis 03 6r. Kiinni leovincen slipari.
McScatterilta saat halvimmat paketit. Se on sama paketti kuin allrightilla. JT-rattaat ja did ketjut. Paketti on vielä allrightin logolla. Tuo linkin paketti sopii 6r 636 02-06(PzQ86 @ Heinä. 31 2011,00:32) kirjoitti
Hmm.. muistanko väärin mut onko 2004 636 40 hampainen takaratas? eli olisi tuo toinen paketti joka 10e kalliimpi(temetsu @ Heinä. 31 2011,16:23) kirjoitti
Ninja 636 -04
On.(PzQ86 @ Heinä. 31 2011,17:51) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Osaako joku kertoa, että kenen valmistama tuo pönttö on? Kun siinä ei ole mitään muita merkintöjä, kuin tuo kaiverrus takana.
KLIK1 ja KLIK2
Entä mistä tunnistaa alkuperäiset alkukäyrät jos vaikka edellinen omistaja on vaihtanut ne samalla kun on vaihtanut ton pöntön?
Ja vielä yksi tyhmä kysymys: Kuinka paljon matka/nopeusmittari heittää teillä? Itsellä näytti matkamittari 63km matkalla joka gepsillä mitattuna oli 51km. Viittaisiko siihen, että välityksiä on muutettu vai heittääkö jo vakiona noin paljon?
ZX-10R '06
Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
Pistä googleen "HP slip on". Näyttäis olevan merkki toi HP.(Slerba @ Elo. 02 2011,11:17) kirjoitti
Zuumaile räjäytyskuvista?
http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....el=ZX6R
Veikkaisin ett siin on se normi virhe, ja sen lisäks eturatas -1. Voipi olla takana plussaa, ehkä.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Koitettu on jo HP, HTP ja HHP (kun ei tuosta kaiverruksesta satavarmasti ota selvää) eikä ainakaan vielä oo löytyny.(scuuba @ Elo. 02 2011,14:37) kirjoitti
Kiitokset linkistä.
ZX-10R '06
Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
Taitaapi olla HP Corsen joku vanhemman mallinen slipari?(Slerba @ Elo. 02 2011,15:08) kirjoitti
http://www.hpcorse.com/EN
Kawasaki ZX-6R -06
Milloin olis seuraava huolto/toimenpide 48tkm huollon jälkeen, ja mitä se pitää sisällänsä? Mitään isompia huoltoja vielä tiedossa tuon jälkeen?
2004 Kawasaki Ninja ZX-6R
2007 Suzuki GSX-R 1000
Moro,
Ostin käytettynä Yoshimuran RS-5 vaimentimen 05 vuoden 6r:ään. Lueskelin netistä asennusohjetta: ohje pdf ja näyttäisi, että putken mukana tulleista osista puuttuu tuo EVA stopperiin kuuluva osa, jossa on tuo V:n mallinen uloke. Servomoottorin päälle tuleva metalliosa tuossa kyllä oli mukana.
Eli kysymys kuuluu, että mitä ongelmia aiheutuu, jos tuota stopperia ei ole kiinni lainkaan? Ilmeisesti FI-valo tässä tapauksessa syttyy palamaan, mutta jos tästä ei välitä niin onko tuolla mitään muita vakavampia vaikutuksia?
Pitänee vielä kysellä myyjältä, josko tuota osaa löytyisi jostain, tai sitten suoraan Yoshimuralta, joska tuota saisi erikseen varaosana tilattua. Mutta nyt lähinnä askarruttaa, että voinko lyödä putken kiinni ilman isompia ongelmia, kuin FI-valon mahdollinen syttyminen.
-
Köh!
Servoeliminaattori
Köh!
![]()
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Ei tule muita ongelmia, voi ajella rauhassa vaikka palaakin. Tosin sitten ei tietenkään huomaa milloin FI-valo ilmoittaa jostakin oikeasta viasta, joten kannattaa se korjata.(Ironman @ Elo. 17 2011,15:51) kirjoitti
Mulla irtosi Leovincen mukana tullut läpyskä, Allrightilta saa tilattua ainakin Akran varaosan, joka on ihan samanlainen. Halvemmalla tietty pääsee jos tekee itse metallihärpäkkeen. Ja voihan sen eliminaattorinkin hankkia, mutta se nyt taitaa olla kaikista kallein vaihtoehto.
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Tee ite?(Ironman @ Elo. 17 2011,15:51) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/org/smrl.jpg
Btw, onks sulla toi ecun rauta parilla spesiaaliruuvilla kiinni? Tarvit dremelii jolla vetäset niihin uran talttapäämeisselii varten. Siis jos haluut ihan ohjeen mukaan tehdä.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
6t välein pikkuhuolto, 12t välein vähän isompi huolto, 24t välein iso huolto.(Olkka @ Elo. 17 2011,12:51) kirjoitti
Ts seuraavat on 54t, 60t, 66t, 72t, jne.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tuo itse tekeminen vaikuttaa kyllä hieman vaivalloiselta. Ei ole työkaluja ja muutenkin on hieman peukalo keskellä kämmentä
Pitänee ehkä sitten tuollainen eliminaattori tilailla, jos ei muuta keksi.
-
Kenelläkään tietoa, onko alumiinivannetta mahdollista oikasta? Ilokseni huomasin entisen omistajan jäljeltä et on takavanne lyöny johonkin kynnykseen ja painunu suoraks yhdeltä kohtaa. Ei ainakaan 150km/h vielä onneks huomaa et olis levoton jne.
googlaa vanteiden korjaus ja rupee ottamaan yhteyksiä liikkeisiin...(Lopponen @ Elo. 19 2011,23:50) kirjoitti
Näinpä täytyy tehdä. Jospa sen joku seppä osais korjata.(poketopi @ Elo. 21 2011,09:53) kirjoitti
Tuolta löytyy -05 ZX6R:n keulan sisuskalut:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=131956
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Minkäkokoiset kuusiokolot tarvitsen etuakselin irroittamiseen? Pyörä vm. 1996. Jos joltakin löytyisi tässä päivän aikana faktatietoa, niin osaisin oikeankokoiset työkalut ottaa töistä lainaan..
<p> GSX-F 750 -98 </p>
-05:ssa, etuhaarukan ja jarrusatulan pultit 6mm kuusiokolo.
Ja etuakselin 22mm.
Kuvan perusteella -96:ssa toi etuakselin vois olla 19mm tai jopa 17mm. Veikkaisin 19mm.![]()
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Enpä katsonut minkäkokoinen oli, kun löytyi sattumalta oikeankokoiset avaimet omasta pakista. Sainpahan eturenkaan irti![]()
<p> GSX-F 750 -98 </p>
Voihan kehveli. Tankin korkin juuresta kusee bensaa pihalle välillä, mistähän alottas korjaamaan? Tankin letkut oli ainakin joku edellinen omistaja kertaalleen asentanut päin Haadesta, voiskohan joku letkuista olla tukossa tms. vai onko tuossa korkin juuressa (se missä on ne kuusiokolopultit) joku tiiviste mikä pitäs vaihtaa? Korkki on todnäk ainakin ollut irti joskus, kun pyörä on maalattu.. *![]()
Niin '96 ZX-6R kyseessä. *
Suzuki VS800 Intruder
-Honda CBR1000F
-Honda XL600V Transalp
-Kawasaki ZX6R
-Yamaha DT125LC (eka!)
Onkohan muuten normaalia, että Kawan tyhjäkäynti "hörpöttää" aikalailla kylmänä? Yoshimuran sliparin laiton jälkeen tyhjäkäyntikierrokset heittelee joku 3-4 pykälää mittarissa aika nopealla tahdilla. Originaaliputkellakin jonkinlaista epätasaisuutta tuossa oli, mutta ei läheskään tuota luokkaa. Kun kone lämpenee niin käynti tasaantuu. Muutenkaan ajossa ei huomaa mitään ongelmaa. Kuulostaa tosiaan vaan hieman hassulta tuo hörpötys kylmänä.
-
Elä stressaa siitä kylmänä hörpöttämisestä.
Mulla on TODELLA avara ja lyhyt putkisto omassa vinkulelussa, ja se sitten hörpöttää kylmänä todella paljon.
Sitten aivan samoin kuin sinulla, lämpimänä on oikein tasainen ja hyvä käyntiääni.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Tiedäthän mistä sitä säädetään, eli letkunpää pyörän vasemmalla puolella?
KUVA
Itse jouduin putkenvaihdon jälkeen säätämään sitä lähestulkoon säännöllisesti, meinasi koko ajan röpötellä turhan matalalla. Mutta tosiaan ei ole mikään ongelma![]()
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Okei, pitääpä kokeilla hieman säätää isommalle tuota tyhjäkäyntiä, josko alkaisi kuulostaa paremmalta. *(Laareppi @ Elo. 28 2011,16:39) kirjoitti
![]()
-