Soita sumekolle niin laittavat sulle läpyskän ilmaiseksi postiin(samppazx6r @ Touko. 30 2007,22:53) kirjoitti
![]()
No älä saatana tee mies virheitä! Multa vois lähtee -05 6R 9000-9500€. Tällä hetkellä mittarissa 12tkm ja on Akran sliparia, Powercommanderia, WP:n ohjausiskaria, tuplakupla-plexi jne. Ketjut kunnossa, renkaat vaihdettu viime viikolla ja 12tkm huolto tehty.(Perkele @ Touko. 26 2007,22:29) kirjoitti
Edit: http://www.nettimoto.com/468765
ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
Kysellääs taas lissää. Onko kellään kokemuksia Muzzyn putkista? Tai saahan sitä muitakin suositella...mielellään muita kuin Akra tai Yoshi. Onkos kukaan vaihdellu ratastuksia pyöriinsä, saisko sillä minkämoisia vaikutuksia kiihtyvyyteen? Ei niin kauheesti tuu kuitenkaan noita huippunopeuksia ajeltua että on ruvennu mietityttään josko vaihtais vähän isompaa taakse ja pienempää eteen. Kokemuksia
Kiitos ja anteeks, pyörähän on lajinsa viimeinen...
zx-6r -06 --> S-D -06
Mitä virheitä?(Amppari @ Touko. 31 2007,13:51) kirjoitti
Komea peli sulla, mutta menee oman budjetin yli, kun pitäs jäädä ajovarusteisiinkin rahaa. maksimissaan olen suunnitellut tuon 8500€ pistää pyörään.
mä soittelin viimeviikolla kans ja sanoivat että löytyy. tänään sit tuli sumekolta kirje jonka sisällä oli kawasaki manuaali vuosimalliin 95.tänään soitin uuestaan ja sanoivat että ei löydy. pdf:kin helpottais tiedonjanoa
rotta
jees tänks latauksessa on. onks se suomenkielinen se 06 manuska minkä sait sumekolta? ei sillä ettei tuo lontoon tekninen sanasto ois hallussa.....![]()
rotta
Vinkuna melko varmasti kuului kun tankki päästi paineita ulos.Mun ainakin teki sellasta ja nykyinen viä useammin..Eli se fi valo ei varmaan johtunu siitä.Ellei pyörälläsi ollut vatsa kovalla,siitä johtui valon palaminen ja sit kun sai päästettyä paineet pihalle olo helpoitti ja valo sammui..(scuuba @ Kesä. 04 2007,15:48) kirjoitti
![]()
BMW S1000rr 2010
Tietääkseni ei eroa mitenkään toisistaan 05-06(scuuba @ Kesä. 04 2007,16:03) kirjoitti
BMW S1000rr 2010
Haha, taisit maksaa. Meinaan tää meni halvalla. Oikein sylettää...mutta ei kai tässä auta enää itkeä, kun kaupat on jo tehty. Saas nähdä mitä sitä tilalle, vaiko mitään. Harmi kun kawalla ei ole supermotoja....(scuuba @ Kesä. 04 2007,15:54) kirjoitti
![]()
ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
Iltapäivää, olis tarvetta hankkia slipari ja mahdollisimman äkkiä. Mopo on vm. 2006.
Onko eri valmistajien välillä paljoakin eroa (äänissä)? Micronin tai Leo Vincen sliparia olen ajatellut, ainakin näyttävät olevan halvimpia. Ulkonäöllä ei niin väliä kun ei se pahemmin tuolta penkin alta näy, tosin joku shotgun-tyyppinen vois olla aika makee.
Suosituksia?![]()
Moro
Itellä tälläset 06 kawassa, meteliä ainakin on riittävästi.
http://www.gpr.it/admin....rm2.jpg
En ole ainakaan viä vastaavia nähnyt kellään...
Eiköhän ne äänet oo aika lailla samat ilman db-killeriä, eroa ei ainakaan paljon ole.(jevons @ Kesä. 08 2007,14:26) kirjoitti
Ittellä on vince ja ääntä lähtee ihan riittävästi ja kunnon moottorijarrulla puskee vähän lieskaa putkesta
Selkeet ohjeet tuli vincen messissä ja sain poropeukalona sen kolmessa tunnissa kiinni.
Onko Kawasakilla olemassa tavallaan "hovivalmistajaa" jonka putket passaa parhaiten ks. olevan merkin kulkuneuvoihin...?
"Tässähän tämä opetellessa."
Muzzy on Kawoihin kallellaan, kuin myos Kerker. Kerkerin taitaa omistaa nykyaan Supertrapp.(TJH @ Kesä. 10 2007,22:55) kirjoitti
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
En "hovivalmistajasta" tiedä, mutta Kawasaki Racing Team näyttää käyttävän Akrapovicin putkia kisavehkeissään. Mutta enpä usko että ihan samanlainen suhde on kyseisillä firmoilla kun esim. Suzukilla ja Yoshimuralla.(TJH @ Kesä. 10 2007,22:55) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX-6R -06
Tuntuu että pyöräni kävisi vähän kuumana. Maantieajossa lämmöt 70-80 astetta ja heti kun pitää vaikka kaupungilla pysähdellä nousee lämmöt satasen hujakoille. Vaikuttaako huolestuttavalta vai normaalilta?
Jäähdytysnesteen tarkistussäiliön pohjalla on jotain valkoista töhnää. Ja pyörällä (vm 2003) on ajettu 15 tkm. Jäähdytysnesteen edellisestä vaihdosta ei ole tietoa. Ei ainakaan normaaleihin huoltoihin kuulu vielä.
Tarkoitus oli nesteet vaihtaa tuossa 18 tkm huollossa, mutta kannattaisikohan se tehdä jo ennemmin?
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Itsellä lämmöt maantiellä 65-70, ja kaupungissa sama homma kuin sulla, että lämmöt pomppaa aika ylös. Nämä kuumat kesäpäivät kaupungissa ja kawa eivät sovi yhteen. Heti kun pääsee kaupungista ajamaan vähän aikaan ilman pysähdyksiä niin lämmöt tippuu aika nopsaan sinne alle 80 asteen. Kerran olen saanut lämpömittariin "HI" tekstin tulemaan. Sit jäätiinkin jo hetkeksi jäähdyttelemään. Tuo 100 astetta ei tuskin haittaa edes mitään. Kawan lämpömittari alkaa vilkkumaan varoittaakseen ylikuumuudesta jossain siinä 115 asteen jälkeen muistaakseni.
EDIT: Eikä se ainakaan haittaa tee jos jäähdytysnesteet vaihdat.
-Kawaholisti-
Ihan normi lämpöja noi on.Itellä maantieajossa 68-80 ilman lämmöstä riippuen.Ja kaupungissa kuumalla tosiaan päälle sata...(klonkku6 @ Kesä. 11 2007,19:48) kirjoitti
we're not here for a long time , we're here for a good time
Selvä homma. Taidan vaihtaa sitten samalla kun öljyt suodattimineen menee vaihtoon.(tollo81 @ Kesä. 11 2007,20:33) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Oli muuten Performance Bikes lehdessä juttu kun kävivät Akran tehtaalla, haastattelussa itse firman pomo Igor Akrapovic totesi että parhaat "kiksit" saavat Kawasakeista.(Charger @ Kesä. 10 2007,23:46) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Itellä kans maantiellä lämmöt ollu normaalisti siinä 67-70, mut viime viikon helteillä oli maantielläkin about 80.
Onnistuukohan zx-6r vm.2005/2006 vaihdekaavion kääntäminen kuinka helposti? Vai pitääkö laittaa jalkatappisarja, jos haluaa päristellä käänteisellä kaaviolla?
Nyt pitäis aika pikasesti tietää, et mihin momenttiin kiristän 01´ 599cc ninjassa kytkinkopan pultit. Ohjekirjaa ei luonnollisesti löydy. Jos jollain on tiedossa nettisivustoa mistä löytyis näitä momentteja, ni linkkiä saa laittaa. kiitos.
Omassani 2005 kawassa lämpötilat ovat samaa luokkaa eli kovemmassa viimassa n.60-70 astetta. Ja heti kaupungin alueella lämmöt nousee helposti 100 asteen tuntumaan. Moottori ei kuitenkaan vahingoitu mitenkään, vaan sen kuuluu lämmetä kunnolla kaupunkiajossa johtuen paineistetusta jäähdytysjärjestelmästä.
Jäähdytysjärjestelmään kerääntyy eräänlaista valkoista töhnää. Siitä ei tarvitse oikeastaankaan paljoa murehtia, mutta itse olen muutaman vuoden välein rossipyörässä vaihtanut nesteet ja putsannut vedellä koko järjestelmän, mutta se nyt on sitä "yliheittävää kunnossapitoa".
Pyörälläni on nyt ajettu 9000 km ja se pitää resonoivaa ääntä 4000 rpm/m tasakaasulla ajettaessa. Kävin liikkeessä kysymässä ja he koeajoivat pyöräni ja myyjä sanoi että katteet resonoi kun taas huollon kaveri oli sitä mieltä, että saattaa olla jopa konevika. Siis luultavasti venttiilit kaipaa vähän hienosäätöä. Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia?
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
En ole vielä alottanu tota remppaa, kun ei kytkinpaketti oo saapunu. Eli kaikki on vielä kiinni paikoillaa.(scuuba @ Kesä. 19 2007,08:35) kirjoitti
Kiitokset vastauksista, näillä mennää![]()
Mitäpä nuo sata ja päälle astetta. Entinen sv lykkäsi helposti 118 astetta ja sen suuntaisia. 121 asteessa alkoi vasta vilkuttaa.
Itse lähinnä miettinyt miksi kone käy niin viileänä?
Ja itsellä vie aina poikkeuksetta yli kuusi litua sadalla. 98:lla pääsee siis tähän jos oikein hellästi vetää, toisaalta miksipä sitä zx6r:llä tekisi? 9 luokkaa taitaa olla radalla.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Eli tuossa ostin jokunen viikko sitte vm.04 6R...Minulla ei ole ennen ollut isompaa pyörää joten ensimmäistä viikkoa meni innoissani ajellessa...Mutta nyt muutama asia on alkanut askarruttaa mieltäni...pyörällä on ajettu noin 21tkm, ilmeisesti edellinen omistaja vaihtoi vain öljyt jne nesteet 18tkm huollossa...
, tosin niin tuohon mikä on mieltäni askarruttanut niin välillä kiihdyttäessä 1-2 vaihteen väliltä löytyy välivapaa, ja alas päin pykällettäessä, esim valoissa välillä joutuu käyttämään kytkintä tuntumassa että alempi pykälä löytyy...välillä löytyy taas ihan helposti...ja toinen asia on että kone on alkanu tuntua hieman tehottomalta, liekkö vika korvien välissä vai moottorivika tai jotain?
Mistähän huomaa että kyseessä saattaa olla moottorivika?
![]()
Itsellä ei ole ollut yhtään prätkää jossa vaihteet olisivat olleet niin sanotusti täydelliset. Pari vaihdetta saa heitettyä alas päin ilman väli nostoja, mutta sitten alkaa tökkimään, löytyy vapaita ja rusahtelee siksipä en niin tee. Valoihin ei kannata mennä vaikkapa nelosella jos ei ole valmis raplaamaan. Aivan normaalia mielestäni pärrille. Vaihteita saa paremmaksi hyvillä öljyillä. Laita parasta.
Tuohon huolto juttuun olen suhtautunut aina niin että kun ostan pyörän huollatan sen mitä täytyy itse, niin ei jää selittelyn varaa. En nyt muista mitä tuohon 18 donan huoltoon tulee, mutta eipä paljon muuta kuin nuo nesteet (muistaakseni).
Tehoihin tottuu yllättävän nopeastiKyllä moottoriviat yleensä jotenkin tuntee. Nykiminen, ei ota kiekkoja, käy epätasaisesti.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Eikös se ykkönen pidä olla jo silmässä ennenkuin pysähdyt?(samppaa @ Kesä. 19 2007,19:31) kirjoitti
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
joo ei oo 18 tonnin huollossa muuta kun nesteet ja ilmanputsarin tarkastus ym. pientä. omani just kävi ko. huollossa.(piti saada leima vihkoon). huollossa olivat laittaneet valvolinea koneeseen ja sen kyllä huomas...kytkin ei toiminut ei ollenkaan joten just kävin heittämässä castrolin gps:ät sisään ja taas toimii kytkin niinkuin pitää. tällä foorumilla oli aikasemmin juttua just öljylaaduista ja castrolia tuntu muutkin suosittelevan.
rotta