Sivu: 107 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75797105106107108109117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3181:stä 3210:een 4602:sta
  1. #3181
    No ny o koko jäähysysteemi, ihan kaikki, tarkistettu. Kaikki ok.

    Syyllinenkin ehkä selvis. Yhden pääsuuttimen power commaderin liittimen johto poikki. Ts yks pytty on voinu käydä ihan liian laihallla ja kuumana. Kaukaa haettu, mut ehkä.
    Katotaa mitä toi sano sit ku ton on korjannu.

    On tää ihme savotta...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #3182
    Nyt pyörä pelittää 2vkon remppa 1k€ köyhempänä mut on se vaa sen arvosta.... Krt ecu antaa tolla nolla kartallakin aikas kivasti tehoo verrattuna edellisee settii... Vielä ku säärättäis sen kohilleen ni siitä puheen ollen... Tehään tässä jossain vaiheessa -"Markketo"! rehvit ni koitetaa sitä karttaa minkä oot aikaisemmin saanu??
  3. #3183
    No ny oli lämmöt 87, antaa vittu olla, ku on kerran koko systeemi käyty läpi ja katottu ett kaikki on kunnossa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #3184
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 11 2011,13:27) kirjoitti
    No ny oli lämmöt 87, antaa vittu olla, ku on kerran koko systeemi käyty läpi ja katottu ett kaikki on kunnossa.
    Kyl se näil keleillä keskustas "vihreessä aallossa" ku joutuu joka valoihin pysähtyy ni siel satkus pyörii se lämpö (104'c max) ollu... Ja sitku viimaa ni 75-85.... Ettei nyt johtuis seoksista jos lämpö ongelmia.
  5. #3185
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 11 2011,12:35) kirjoitti
    Tehään tässä jossain vaiheessa -"Markketo"! rehvit ni koitetaa sitä karttaa minkä oot aikaisemmin saanu?? *
    Kylhän se vaan passaa. Otan romut mukaan Helsinkiin ens kerralla ku käyn tallilla. Siihen johtojen ujuttamiseen menee oma aikansa, mut eipä toi mikään älytön vaiva ole.
    '03 ZX6R
  6. #3186
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 11 2011,14:50) kirjoitti
    Ettei nyt johtuis seoksista jos lämpö ongelmia.
    Tulpat o vaihettu ja ainakaan tulppien väristä päätellen ei seoksissa oo vikaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #3187
    Tietääkös kukaan et paljon menis etupumppuihin öljyä? Näyttää toinen työntävän aika mukavasti pihalle nimittäin. Olis stefojen vaihto edessä...
  8. #3188
    Riippuu aikalailla vuosimallista...
    '03 ZX6R
  9. #3189
    Lainaa (Lopponen @ Kesä. 11 2011,17:26) kirjoitti
    Tietääkös kukaan et paljon menis etupumppuihin öljyä? Näyttää toinen työntävän aika mukavasti pihalle nimittäin. Olis stefojen vaihto edessä...
    Veikkaisin:
    vm kuiva normi mm
    95-97 381 325 150
    98-99 588 500 105
    00-02 537 456 116
    03-04 482 410 101
    05-06 426 360 109
    07-08 505 430 97
    09-10 433 370 80



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #3190
    Moro, onko kellään kokemusta sopiiko bilteman etuseisontatuki 05-06 ninjaan? Vois paskojen kelien aikana huvikseen tehdä jousipuristin ja vaihtaa keulaöljyt. Onko vaikea operaatio?

  11. #3191
    Lainaa (JarkkoV @ Kesä. 13 2011,18:06) kirjoitti
    Moro, onko kellään kokemusta sopiiko bilteman etuseisontatuki 05-06 ninjaan? Vois paskojen kelien aikana huvikseen tehdä jousipuristin ja vaihtaa keulaöljyt. Onko vaikea operaatio?

    http://www.biltema.fi/osteri....5_l.jpg
    Veikkaisin ett sopii. Näyttää ihan täysin samanlaiselta muutoin, kuin mikä mulla on, paitsi että tossa on toi korkeussäätö. Varmaan saman kiinalaistehtaan tuotoksia.

    Mä teetin tommosen:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/fork_spring_compressor/
    Tuolla:
    http://www.karintalli.fi/
    Ei ollu paha hinta.

    Eipä toi keulaöljyjen vaihto ole kummonen temppu.
    Mä tein sen tolleen:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/front_fork/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #3192
    Lainaa (636r @ Touko. 22 2011,11:53) kirjoitti
    Noniin, Lähin vkl pidemmälle reissulle pyörälläni (636r -03) eli joensuusta tampereelle. Pyörä toimi matkan erittäin hyvin, mutta eilen tuli sitten ajettua tampereella hieman kaupunkirinksaa ja tapahtui seuraavaa.. Eli melko rivakkaa ajoa n. tunti pyörä toimi moitteettomasti, ajoin pyörän parkkiin n 15min ajaksi ja käynnistin ja koneesta kuului todella ruma metallinen kilinä ja kolina. kone lähti normaalisti laakista käyntiin ja otti kierroksia ihan normaalin tuntuisesti, mitä nyt vähän uskalsi koittaa. FI ja öljynpainevalo eivät syttyneet.
    No pyörä pakettiautoon ja mopo pajalle, pikaisesti mopo purkuun ja venakopan kansi auki, kaikki näytti silmämääräisesti normaalilta, venttiilin välykset oli säädetty liikkeessä n 1500km sitten. niitä ei siis tarkastettu nyt, koska ei ollut edes itsellä ammattitaitoa noiden hydraulisetn nostimien kanssa. pyörään on myös vaihdettu manuaalinen nokkaketjun kiristin, eikä ääni kyllä löysästä nokkaketjusta tule, koska ääni on ns. lyövän kuuloinen eikä ketjun rallatusta vastaava.. pyörä takaisin pakettiin ja uudestaan tulille. tarkemman kuullostelun jälkeen totesin, että ääni saattaisi tulla alakerrasta/vaihteistosta? Mutta tässä vaiheessa oma ammattitaito loppui eikä enempää tullut pyörää purettua. Ensi viikolla tarkotus viedä liikkeeseen.. Sen verran kuitenkin koitin, että öljyntäyttöaukosta sormella kokeilin kytkinpakkaa joka tuntui hieman liikahtavan/kolahtavan ihan vain sormella painamalla, onkohan tämä normaalia?

    Niin Ja öljyt ja vedet ei ole sekaisin, eikä pakoputkesta tule sinistä/valkoista/ mitään normaalista poikkeavaa pihalle..
    Noniin vikana oli noin 1000km ajetun manuaalisen nokkaketjunkiristäjän pettäminen. Suuremmilta vaurioilta vältyttiin koska pyörällä ei ajettu metriäkään vian havaittua, mutta yksi venttiilin paininkuppi oli kuitenkin halki ja osaahan ei tietenkään ole missään suomen varastoissa, eli hollannista tilaukseen ja taas vähintään viikko lisää odottelua... Kohta 4 viikkoa pyörä seisonnassa..
    ZX-6r -04
  13. #3193
    Kertokaas viisaammat, tuttu huoltopaikka sanoi 24tkm huollosta että aikaa menee 5h, eli hinnaksi tulee 300€ + tarvikkeet.

    Paljonko teillä on suunnilleen tullut lopulliseksi hinnaksi?
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  14. #3194
    Lainaa (Laareppi @ Kesä. 14 2011,22:22) kirjoitti
    Kertokaas viisaammat, tuttu huoltopaikka sanoi 24tkm huollosta että aikaa menee 5h, eli hinnaksi tulee 300€ + tarvikkeet.

    Paljonko teillä on suunnilleen tullut lopulliseksi hinnaksi?
    Toi on 8h huolto ja jos ei venoja tarvi säätää ni tekee jotain 450€... Ite kävin just maksamassa loput 48tkm huollost (sama ku 24tkm)... Tosin vaihettiin nokka-ketju ja viisi venaa joutu säätää. Sähövikaa methästethiin ja ecu vaihettiin ni ei kärsiny ku 800€ + ecun hinta.
  15. #3195
    mulla maksoi Raision BW:ssä 350 euroa, työtunteja 4½.
    venojen säätö 42tkm.
  16. #3196
    Lainaa (JarkkoV @ Kesä. 13 2011,18:06) kirjoitti
    Moro, onko kellään kokemusta sopiiko bilteman etuseisontatuki 05-06 ninjaan? Vois paskojen kelien aikana huvikseen tehdä jousipuristin ja vaihtaa keulaöljyt. Onko vaikea operaatio?

    sopii, mulla on sama.
  17. #3197
    Lainaa (Laareppi @ Kesä. 07 2011,22:33) kirjoitti
    Lainaa (Ylkka @ Kesä. 07 2011,18:49) kirjoitti
    Minkälaista kilpitelinettä ootte 2005-2006 zx-6r vaihtanu?
    Mulla on kiinni tuollainen, Saksasta. Ei löydy vehkeitä tai skillsejä tekemään itse, eikä toi nyt paljoa maksanutkaan. Plussana vielä se, että siinä on paikka alkuperäiselle rekkarivalolle, eipä pääse skoudet valittamaan siitäkään.

    Pyörässä kiinni Leovincen slipari (+ teline) ja orkkisvilkut, näyttää tältä...

    Kuva_1
    Kuva_2
    Kuva_3
    Kuva_4
    Kiinnitin huomiota 2 ekaan kuvaan.
    Erittäin hyviä kuvia, onnittelut kuvaajalle!
    No, joo, toki mopokin on nätti.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  18. #3198
    Kiitos. Kyllähän tuossa vähän erottuu mitkä on otettu canonilla ja mitkä nokialla...
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  19. #3199
    Kylläpä tulee hirvee ajettava pyöräst ku o vähä kuluneet Metzelerin M5 renkaat. Hitaassa vauhdissa mutkissa tuntuu et etupää kääntyy alle, iha samallaine fiilis ku ajais melkee tyhjäl eturenkaal (juu paineet o katottu ). Empä kyl voi tota rengas suositel ellei aja ainoastaa suoraa tietä..


    636 -06
  20. #3200
    Lainaa (Zip @ Kesä. 17 2011,18:33) kirjoitti
    Empä kyl voi tota rengas suositel ellei aja ainoastaa suoraa tietä..
    Mul on edessä vielä vanha Michelin 2CT, mutta vaihdoin kuukausi sitten taakse Corsa III. Aivan jäätävän hyvä kumi, ihan huoletta voi ajaa suoraan kadulta Ahvenistolle ja sateessa mutkapätkää takas kotiin. On sillä tosin hintaakin...
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  21. #3201
    Juu itte aattelin seuraavaks testata Dunlop SportSmarttei. Pitäs kestää matka-ajos hyvi ja olla hyvä kumi radallaki ite ku en mitää kisarenkait radal tarvii


    636 -06
  22. #3202
    Mistä mahtaa saada vilkunreleen alkuperäisvilkuille? Kattelin bilteman ja motonetin kuvastosta, mutta näytti olevan kolmenapaisia tai tarkoitettu ledivilkuille. Sumekolta toki saa, mutta hinnassa on hyvät ilmat
    Ja pyörä vm.06
  23. #3203
    Lainaa (Kaldu @ Kesä. 17 2011,20:06) kirjoitti
    Mistä mahtaa saada vilkunreleen alkuperäisvilkuille? Kattelin bilteman ja motonetin kuvastosta, mutta näytti olevan kolmenapaisia tai tarkoitettu ledivilkuille. Sumekolta toki saa, mutta hinnassa on hyvät ilmat
    Ja pyörä vm.06
    Näyttäis olevan sama vilkkurele lähes "ihan kaikissa" kawoissa, joten ei luulis olevan vaikeeta löytää.

    Uutta orginaalia esim tuolta:
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1138
    Tai tuolta:
    http://www.cheapcycleparts.com/product....-signal

    Käytettyä:
    Ebay.com jatai ebay.co.uk ja hakuun: kawasaki 27002-1101
    Tai googleen sama.

    http://www.suncoastcyclesports.com/servlet....egories
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #3204
    Lainaa (Kaldu @ Kesä. 17 2011,20:06) kirjoitti
    Mistä mahtaa saada vilkunreleen alkuperäisvilkuille? Kattelin bilteman ja motonetin kuvastosta, mutta näytti olevan kolmenapaisia tai tarkoitettu ledivilkuille. Sumekolta toki saa, mutta hinnassa on hyvät ilmat
    Ja pyörä vm.06
    http://www.purkuosat.net/ kannattaa tuolto koettaa
    ZX-6r -04
  25. #3205
    Lainaa (Zip @ Kesä. 17 2011,18:33) kirjoitti
    Kylläpä tulee hirvee ajettava pyöräst ku o vähä kuluneet Metzelerin M5 renkaat. Hitaassa vauhdissa mutkissa tuntuu et etupää kääntyy alle, iha samallaine fiilis ku ajais melkee tyhjäl eturenkaal (juu paineet o katottu ). Empä kyl voi tota rengas suositel ellei aja ainoastaa suoraa tietä..
    Mulla oli ihan samanlainen tunne... Syyksi selvisi keulakulma... Hitaassa vauhdissa tuntu et on äärimmäisen yliohjaava, etupumput "kelluivat". Keula ilmaan, nippusiteet pumppuihin, omapaino hetkeks varovasti pyörän päälle ja sit mittaat kuinka syvällä pumput olivat eivät saa hirve'n syvällä olla.... Olikohan niin että esijännitystä ku pienensi vai palautusta hmmm... sai paremmin pöhäämää, mut jokatapauksessa ropaamalla saatii paremmax. Lujemmassa vauhdissa koskaan mitään ollukkaan.



  26. #3206
    Kiitoksia vastauksista! Eiköhän näillä eväillä lyödy sopiva rele pyörään
  27. #3207
    Täält löytyis ylimääränen vilkkurele, voin tuua helsinkiin ku käyn tallilla... Jos siis haluut sen.
    '03 ZX6R
  28. #3208
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 18 2011,09:40) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Kesä. 17 2011,18:33) kirjoitti
    Kylläpä tulee hirvee ajettava pyöräst ku o vähä kuluneet Metzelerin M5 renkaat. Hitaassa vauhdissa mutkissa tuntuu et etupää kääntyy alle, iha samallaine fiilis ku ajais melkee tyhjäl eturenkaal (juu paineet o katottu ). Empä kyl voi tota rengas suositel ellei aja ainoastaa suoraa tietä..
    Mulla oli ihan samanlainen tunne... Syyksi selvisi keulakulma... Hitaassa vauhdissa tuntu et on äärimmäisen yliohjaava, etupumput "kelluivat". Keula ilmaan, nippusiteet pumppuihin, omapaino hetkeks varovasti pyörän päälle ja sit mittaat kuinka syvällä pumput olivat eivät saa hirve'n syvällä olla.... Olikohan niin että esijännitystä ku pienensi vai palautusta hmmm... sai paremmin pöhäämää, mut jokatapauksessa ropaamalla saatii paremmax. Lujemmassa vauhdissa koskaan mitään ollukkaan.
    Millähän sais ohjattuvuutta kevennettyä, kun tuntuu et pyörä on todella raskas kääntää sekä maantiellä et kaupunki ajossa? Mahdollisesti etuiskareita säädetty, laskemalla vai nostamalla? Naispuolinen kaveri ajanu ja valittanu myös et helvetin rankka ajaa. Kenelläkään tietoa?
  29. #3209
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 12 2011,01:42) kirjoitti
    Lainaa (Lopponen @ Kesä. 11 2011,17:26) kirjoitti
    Tietääkös kukaan et paljon menis etupumppuihin öljyä? Näyttää toinen työntävän aika mukavasti pihalle nimittäin. Olis stefojen vaihto edessä...
    Veikkaisin:
    vm kuiva normi mm
    95-97 381 325 150
    98-99 588 500 105
    00-02 456 537 116
    03-04 410 482 101
    05-06 360 426 109
    07-08 430 505 97
    09-10 370 433 80
    Kiitoksia. 01 on pyörä. Ite löysin manuaalin missä oli 505 -+4 ml?! Mites tuossa on taas ihan eri?
  30.  
  31. #3210
    Lainaa (Lopponen @ Kesä. 21 2011,21:21) kirjoitti
    Kiitoksia. 01 on pyörä. Ite löysin manuaalin missä oli 505 -+4 ml?! Mites tuossa on taas ihan eri?
    -07:ssa on kuiva 505 -+4 ml ?
    Ja tarkastin tuon -01 manuaalin: Kyl se ois normi 456ml/ kuiva 537ml +-4ml.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 107 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75797105106107108109117 ... ViimeinenViimeinen