No ny o koko jäähysysteemi, ihan kaikki, tarkistettu. Kaikki ok.
Syyllinenkin ehkä selvis. Yhden pääsuuttimen power commaderin liittimen johto poikki. Ts yks pytty on voinu käydä ihan liian laihallla ja kuumana. Kaukaa haettu, mut ehkä.
Katotaa mitä toi sano sit ku ton on korjannu.
On tää ihme savotta...
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Nyt pyörä pelittää2vkon remppa 1k€ köyhempänä mut on se vaa sen arvosta.... Krt ecu antaa tolla nolla kartallakin aikas kivasti tehoo verrattuna edellisee settii... Vielä ku säärättäis sen kohilleen ni
siitä puheen ollen... Tehään tässä jossain vaiheessa -"Markketo"! rehvit ni koitetaa sitä karttaa minkä oot aikaisemmin saanu??
![]()
No ny oli lämmöt 87, antaa vittu olla, ku on kerran koko systeemi käyty läpi ja katottu ett kaikki on kunnossa.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kyl se näil keleillä keskustas "vihreessä aallossa" ku joutuu joka valoihin pysähtyy ni siel satkus pyörii se lämpö (104'c max) ollu... Ja sitku viimaa ni 75-85.... Ettei nyt johtuis seoksista jos lämpö ongelmia.(scuuba @ Kesä. 11 2011,13:27) kirjoitti
Kylhän se vaan passaa. Otan romut mukaan Helsinkiin ens kerralla ku käyn tallilla. Siihen johtojen ujuttamiseen menee oma aikansa, mut eipä toi mikään älytön vaiva ole.(poketopi @ Kesä. 11 2011,12:35) kirjoitti
![]()
'03 ZX6R
Tulpat o vaihettu ja ainakaan tulppien väristä päätellen ei seoksissa oo vikaa.(poketopi @ Kesä. 11 2011,14:50) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tietääkös kukaan et paljon menis etupumppuihin öljyä? Näyttää toinen työntävän aika mukavasti pihalle nimittäin. Olis stefojen vaihto edessä...
Veikkaisin:(Lopponen @ Kesä. 11 2011,17:26) kirjoitti
vm kuiva normi mm
95-97 381 325 150
98-99 588 500 105
00-02 537 456 116
03-04 482 410 101
05-06 426 360 109
07-08 505 430 97
09-10 433 370 80
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Moro, onko kellään kokemusta sopiiko bilteman etuseisontatuki 05-06 ninjaan? Vois paskojen kelien aikana huvikseen tehdä jousipuristin ja vaihtaa keulaöljyt. Onko vaikea operaatio?
![]()
Veikkaisin ett sopii. Näyttää ihan täysin samanlaiselta muutoin, kuin mikä mulla on, paitsi että tossa on toi korkeussäätö. Varmaan saman kiinalaistehtaan tuotoksia.(JarkkoV @ Kesä. 13 2011,18:06) kirjoitti
Mä teetin tommosen:
http://www.ip.fi/~scuuba/org/fork_spring_compressor/
Tuolla:
http://www.karintalli.fi/
Ei ollu paha hinta.
Eipä toi keulaöljyjen vaihto ole kummonen temppu.
Mä tein sen tolleen:
http://www.ip.fi/~scuuba/org/front_fork/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Noniin vikana oli noin 1000km ajetun manuaalisen nokkaketjunkiristäjän pettäminen. Suuremmilta vaurioilta vältyttiin koska pyörällä ei ajettu metriäkään vian havaittua, mutta yksi venttiilin paininkuppi oli kuitenkin halki ja osaahan ei tietenkään ole missään suomen varastoissa, eli hollannista tilaukseen ja taas vähintään viikko lisää odottelua... Kohta 4 viikkoa pyörä seisonnassa..(636r @ Touko. 22 2011,11:53) kirjoitti
![]()
ZX-6r -04
Kertokaas viisaammat, tuttu huoltopaikka sanoi 24tkm huollosta että aikaa menee 5h, eli hinnaksi tulee 300€ + tarvikkeet.
Paljonko teillä on suunnilleen tullut lopulliseksi hinnaksi?
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Toi on 8h huolto ja jos ei venoja tarvi säätää ni tekee jotain 450€... Ite kävin just maksamassa loput 48tkm huollost (sama ku 24tkm)... Tosin vaihettiin nokka-ketju ja viisi venaa joutu säätää. Sähövikaa methästethiin ja ecu vaihettiin ni ei kärsiny ku 800€ + ecun hinta.(Laareppi @ Kesä. 14 2011,22:22) kirjoitti
Kiinnitin huomiota 2 ekaan kuvaan.(Laareppi @ Kesä. 07 2011,22:33) kirjoitti
Erittäin hyviä kuvia, onnittelut kuvaajalle!
No, joo, toki mopokin on nätti.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Kiitos. Kyllähän tuossa vähän erottuu mitkä on otettu canonilla ja mitkä nokialla...![]()
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Kylläpä tulee hirvee ajettava pyöräst ku o vähä kuluneet Metzelerin M5 renkaat. Hitaassa vauhdissa mutkissa tuntuu et etupää kääntyy alle, iha samallaine fiilis ku ajais melkee tyhjäl eturenkaal (juu paineet o katottu). Empä kyl voi tota rengas suositel ellei aja ainoastaa suoraa tietä..
636 -06
Mul on edessä vielä vanha Michelin 2CT, mutta vaihdoin kuukausi sitten taakse Corsa III. Aivan jäätävän hyvä kumi, ihan huoletta voi ajaa suoraan kadulta Ahvenistolle ja sateessa mutkapätkää takas kotiin. On sillä tosin hintaakin...(Zip @ Kesä. 17 2011,18:33) kirjoitti
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Juu itte aattelin seuraavaks testata Dunlop SportSmarttei. Pitäs kestää matka-ajos hyvi ja olla hyvä kumi radallakiite ku en mitää kisarenkait radal tarvii
![]()
636 -06
Mistä mahtaa saada vilkunreleen alkuperäisvilkuille? Kattelin bilteman ja motonetin kuvastosta, mutta näytti olevan kolmenapaisia tai tarkoitettu ledivilkuille. Sumekolta toki saa, mutta hinnassa on hyvät ilmat
Ja pyörä vm.06
Näyttäis olevan sama vilkkurele lähes "ihan kaikissa" kawoissa, joten ei luulis olevan vaikeeta löytää.(Kaldu @ Kesä. 17 2011,20:06) kirjoitti
Uutta orginaalia esim tuolta:
http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1138
Tai tuolta:
http://www.cheapcycleparts.com/product....-signal
Käytettyä:
Ebay.com jatai ebay.co.uk ja hakuun: kawasaki 27002-1101
Tai googleen sama.
http://www.suncoastcyclesports.com/servlet....egories
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
http://www.purkuosat.net/ kannattaa tuolto koettaa(Kaldu @ Kesä. 17 2011,20:06) kirjoitti
ZX-6r -04
Mulla oli ihan samanlainen tunne... Syyksi selvisi keulakulma... Hitaassa vauhdissa tuntu et on äärimmäisen yliohjaava, etupumput "kelluivat". Keula ilmaan, nippusiteet pumppuihin, omapaino hetkeks varovasti pyörän päälle ja sit mittaat kuinka syvällä pumput olivat eivät saa hirve'n syvällä olla.... Olikohan niin että esijännitystä ku pienensi vai palautusta hmmm... sai paremmin pöhäämää, mut jokatapauksessa ropaamalla saatii paremmax. Lujemmassa vauhdissa koskaan mitään ollukkaan.(Zip @ Kesä. 17 2011,18:33) kirjoitti
Täält löytyis ylimääränen vilkkurele, voin tuua helsinkiin ku käyn tallilla... Jos siis haluut sen.
'03 ZX6R
Millähän sais ohjattuvuutta kevennettyä, kun tuntuu et pyörä on todella raskas kääntää sekä maantiellä et kaupunki ajossa? Mahdollisesti etuiskareita säädetty, laskemalla vai nostamalla? Naispuolinen kaveri ajanu ja valittanu myös et helvetin rankka ajaa. Kenelläkään tietoa?(poketopi @ Kesä. 18 2011,09:40) kirjoitti
Kiitoksia. 01 on pyörä. Ite löysin manuaalin missä oli 505 -+4 ml?! Mites tuossa on taas ihan eri?(scuuba @ Kesä. 12 2011,01:42) kirjoitti
-07:ssa on kuiva 505 -+4 ml ?(Lopponen @ Kesä. 21 2011,21:21) kirjoitti
Ja tarkastin tuon -01 manuaalin: Kyl se ois normi 456ml/ kuiva 537ml +-4ml.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."