Sivu: 104 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45494102103104105106114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3091:stä 3120:een 4602:sta
  1. #3091
    Etupäähän pitäisi laittaa teräspunos letkut. On neuvottu laittamaan sarja jossa olisi haaroitettu y-haaralla molemmille sylintereille oma letku. Missä valmiissa sarjoissa näin on tehty. Olisiko tuo goodridgen sarja hyvä. Hintaa jäis 60 puntaa posteineen englannista.
  2. #3092
    Saman asian ajaa se, että menee kahvalta asti molemmille puolille letkut.
    Banjopultti kahvan päässä se kahdelle banjolle takoitettu.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  3. #3093
    Oletteko teetättänyt niitä letkuja mittatilauksena vai saako valmiina sarjana.

    Laitan kohtapuolin tilaukseen tuon goodridgen sarjan, jollei joku osaa vinkata parempaa settiä.
  4. #3094
    Lainaa (temetsu @ Touko. 17 2011,22:03) kirjoitti
    Laitan kohtapuolin tilaukseen tuon goodridgen sarjan
    Oisko sul linkkii siihen?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #3095
    Lainaa (temetsu @ Touko. 17 2011,20:26) kirjoitti
    Etupäähän pitäisi laittaa teräspunos letkut. On neuvottu laittamaan sarja jossa olisi haaroitettu y-haaralla molemmille sylintereille oma letku. Missä valmiissa sarjoissa näin on tehty. Olisiko tuo goodridgen sarja hyvä. Hintaa jäis 60 puntaa posteineen englannista.
    Ite tilasin viime syksyllä tuolta Goodridgen sarjan vm. 2004 pyörään hinta oli posteineen 45 puntaa. Kahvalta lähti molemmille sylintereille oma letku.
    niin ja letkut olis siniset, niin lisäs muistaakseni viikon lisää toimitusaikaa...



    Kawasaki ZX-6R 2004
  6. #3096
    Kannattaa kysyä noita teräspunosletkuja myös Dunlop Hiflexiltä.
    Siis ihan Suomesta, kolmisen vuotta sitten tuli heille valikoimiin ja Hondan crossiin takajarruletku punaiseksi eloksoiduilla banjoilla olisi maksanut n.25€.Jäi silloin ostamatta, kun heillä ei ollut vielä kaikki banjomallit saatavilla.Teetin sitten letkun Lahden Bike&Tuningilla ja maksoi muistaakseni n.20€.

    Edit.Näkyy Hiflexiltä löytyvän teräspunosjarruletkua jopa eri väreissä. Esim Kawagreen 12,50€. Mistään en tosin löytänyt, että onko tuo metrihinta vai mikä.



  7. #3097
    ebay.co.uk ja hakusanaksi zx6r 05-06 brake line.

    goodridge brake line



  8. #3098
    Lainaa (Syke @ Touko. 18 2011,08:35) kirjoitti
    Edit.Näkyy Hiflexiltä löytyvän teräspunosjarruletkua jopa eri väreissä. Esim Kawagreen 12,50€. Mistään en tosin löytänyt, että onko tuo metrihinta vai mikä.
    Mutu: Niit on eripitusia, ja se on pelkkä letku, ts banjot siihen lisäks.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #3099
    Mä meinaan tuota Hiflexin pajan letkua kokeilla, kunhan siihen projektiin ehdin.
    Mustat punos etuletkut. Tsek!

    Ebaysta tulossa kaikki kate ja muut ruuvit mustana. Vedetään pyörä niin mustaksi, kuin vain saa.

    Nuo tumman harmaat vanteet vain pitäis saada mustaksi. Noh, se on sitten vaikka ensi talven projekti. Viedä jonnekin pulverimaalaukseen sitten.

    Vai, oisko kukaan vaihtamassa mustia omiaan mun tumman harmaisiin
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  10. #3100
    Lainaa (scuuba @ Touko. 18 2011,23:02) kirjoitti
    Lainaa (Syke @ Touko. 18 2011,08:35) kirjoitti
    Edit.Näkyy Hiflexiltä löytyvän teräspunosjarruletkua jopa eri väreissä. Esim Kawagreen 12,50€. Mistään en tosin löytänyt, että onko tuo metrihinta vai mikä.
    Mutu: Niit on eripitusia, ja se on pelkkä letku, ts banjot siihen lisäks.
    Tottahan toki niitä on eripituisia, mutta jos tuo olisi metrihinta, niin silloin kokonaishinta banjoineen saattaa jäädä aika järkevän hintaiseksi.Käyn tänään Hiflexiltä kyselemässä asiaa.
  11. #3101
    Nykyään Hi-Flexi ymmärtääkseni tekee letkut HEL:n tuotteista,
    joissa laatu kohdallaan, ja ainakin n. vuosi sitten hintatasokin oli siinä haarukassa, ettei tarvinnut briteistä tilata.

    Ei häpeä Goodridgelle kyllä yhtään.
  12. #3102
    Lainaa (Overlap @ Touko. 19 2011,08:29) kirjoitti
    Nykyään Hi-Flexi ymmärtääkseni tekee letkut HEL:n tuotteista,
    joissa laatu kohdallaan, ja ainakin n. vuosi sitten hintatasokin oli siinä haarukassa, ettei tarvinnut briteistä tilata.

    Ei häpeä Goodridgelle kyllä yhtään.
    Jep, Hel:in letkuja ovat.Ja tässä kyselyn tulos: Tohon omaan (Zrx1100) etuletkuja tarvii 3kpl n.35cm.Yksi kahvalta jakotukkiin ja siitä kummallekkin satulalle omansa.Letkun hinta banjoineen 32,30€/kpl.Joko mustana tai Kawavihreänä, letkun väri ei vaikuta hintaan.Takajarruletkukin suunnilleen samanmittainen.Eli neljä kappaletta letkuja ja hintaa jää n.130€. Ei paha mun mielestä.
    Vielä halvemmalla pääsee jos kahvalta tulee kaksi letkua ilman tuota jakotukkia, koska letku on tässä se halvin osa.
  13. #3103
    Kaverin Rexiin tehtiin niin, että se ihme jakotukki ( lue: verkonpaino) heivattiin huitzin nevadaan, ja laitoimme tupla banjopultin kahvan päähän ja kahvalta kaksi letkua jarrusatuloille.

    Minusta aivan turha rakennelma se jakoblokki ajovalon alla. Hus pois se sieltä!

    Omaan Rexiin oli silloin tarkoitus tehdä sama, mutta pyörä ehti vaihtaa omistajaa.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  14. #3104
    Milläs haulla löysit noita mustia kateruuveja. Oliko täydellinen sarja ja mistäpäin maailmaa tulevat.
  15. #3105
    Lainaa (hessu75 @ Touko. 19 2011,13:36) kirjoitti
    Kaverin Rexiin tehtiin niin, että se ihme jakotukki ( lue: verkonpaino) heivattiin huitzin nevadaan, ja laitoimme tupla banjopultin kahvan päähän ja kahvalta kaksi letkua jarrusatuloille.

    Minusta aivan turha rakennelma se jakoblokki ajovalon alla. Hus pois se sieltä!

    Omaan Rexiin oli silloin tarkoitus tehdä sama, mutta pyörä ehti vaihtaa omistajaa.

    -Hessu-
    Tämä kävi itselläkin mielessä, täytyy vaan tarkemmin mittailla letkujen pituudet

    Edit. Ja nyt lopetan tämän 6r-miesten ketjun sotkemisen näillä Zrx-höpinöillä



  16. #3106
    Noist hinnoist:
    Ostin 15.3. ebayn kautta kaks (420 ja 460mm) goodridgen jarruletkuu briteistä: 24e kuluineen.
    Ja neljä banjoo jenkeistä: 22 euroo.
    Ts yht 23e per letku banjoineen.

    Yllättävän paljon voi vituttaa tilanne jossa ei voi säätää jalkatappeja eikä säätää perän korkeutta, koska jarruletku on liian lyhyt.
    Mut eipä vituta enää. :]



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #3107
    Kiinan pojilta nuo ruuvit tulee.

    Fairing screw ja zx6r hakusanoilla etsin.
    Yritän kaivaa sulle linkin.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  18. #3108
    Lainaa (scuuba @ Touko. 19 2011,19:28) kirjoitti
    Noist hinnoist:
    Ostin 15.3. ebayn kautta kaks (420 ja 460mm) goodridgen jarruletkuu briteistä: 24e kuluineen.
    Ja neljä banjoo jenkeistä: 22 euroo.
    Ts yht 23e per letku banjoineen.

    Yllättävän paljon voi vituttaa tilanne jossa ei voi säätää jalkatappeja eikä säätää perän korkeutta, koska jarruletku on liian lyhyt.
    Mut eipä vituta enää. :]
    Kuinka pitkät oli toimitusajat?Ilmeisesti tuli sitten kasaan ruuvattavilla banjoilla?
  19. #3109
    Lainaa (Syke @ Touko. 19 2011,21:50) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Touko. 19 2011,19:28) kirjoitti
    Noist hinnoist:
    Ostin 15.3. ebayn kautta kaks (420 ja 460mm) goodridgen jarruletkuu briteistä: 24e kuluineen.
    Ja neljä banjoo jenkeistä: 22 euroo.
    Ts yht 23e per letku banjoineen.

    Yllättävän paljon voi vituttaa tilanne jossa ei voi säätää jalkatappeja eikä säätää perän korkeutta, koska jarruletku on liian lyhyt.
    Mut eipä vituta enää. :]
    Kuinka pitkät oli toimitusajat?Ilmeisesti tuli sitten kasaan ruuvattavilla banjoilla?
    Toimitusaika oli viikko-pari.
    Joo, ruuvattavilla banjoilla.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #3110
    Muutama itse opittu ja kokeiltu asia 07 6r:sta.

    Eli Bilteman led vilkut laitettu taakse ja releeksi vaihdettu motonetin 2 pinninen (5,90) ja menee suoraan liittimeen ja kiinnitys muutamalla nipparilla ja toimii normaalisti.

    Vaihdettu mivv suono slipari jonka jälkeen tyhjäkäynti jäi aaltoilevaksi ja seokset mietitytti sillon kun ei ole db killeri kiinni joten kävin alan liikkeessä jossa ne otti seokset penkissä ja seokset olivat täysin normaalit paitsi 10-12 ylöspäin kävi hieman rikkaalla millä ei ole mitään väliä kuhan ei käy laihalla. Ens kesäks sitten voima komentaja ja alkupään putki. Tyhjäkäyntiä säädin hieman isommalle joten ei häiritse enää sekään.

    Toivottavasti tästä olis jollekkin hyötyä!
    Kawasaki zx-6r 07
  21. #3111
    Noniin, Lähin vkl pidemmälle reissulle pyörälläni (636r -03) eli joensuusta tampereelle. Pyörä toimi matkan erittäin hyvin, mutta eilen tuli sitten ajettua tampereella hieman kaupunkirinksaa ja tapahtui seuraavaa.. Eli melko rivakkaa ajoa n. tunti pyörä toimi moitteettomasti, ajoin pyörän parkkiin n 15min ajaksi ja käynnistin ja koneesta kuului todella ruma metallinen kilinä ja kolina. kone lähti normaalisti laakista käyntiin ja otti kierroksia ihan normaalin tuntuisesti, mitä nyt vähän uskalsi koittaa. FI ja öljynpainevalo eivät syttyneet.
    No pyörä pakettiautoon ja mopo pajalle, pikaisesti mopo purkuun ja venakopan kansi auki, kaikki näytti silmämääräisesti normaalilta, venttiilin välykset oli säädetty liikkeessä n 1500km sitten. niitä ei siis tarkastettu nyt, koska ei ollut edes itsellä ammattitaitoa noiden hydraulisetn nostimien kanssa. pyörään on myös vaihdettu manuaalinen nokkaketjun kiristin, eikä ääni kyllä löysästä nokkaketjusta tule, koska ääni on ns. lyövän kuuloinen eikä ketjun rallatusta vastaava.. pyörä takaisin pakettiin ja uudestaan tulille. tarkemman kuullostelun jälkeen totesin, että ääni saattaisi tulla alakerrasta/vaihteistosta? Mutta tässä vaiheessa oma ammattitaito loppui eikä enempää tullut pyörää purettua. Ensi viikolla tarkotus viedä liikkeeseen.. Sen verran kuitenkin koitin, että öljyntäyttöaukosta sormella kokeilin kytkinpakkaa joka tuntui hieman liikahtavan/kolahtavan ihan vain sormella painamalla, onkohan tämä normaalia?

    Niin Ja öljyt ja vedet ei ole sekaisin, eikä pakoputkesta tule sinistä/valkoista/ mitään normaalista poikkeavaa pihalle..



    ZX-6r -04
  22. #3112
    Lainaa (636r @ Touko. 22 2011,11:53) kirjoitti
    koneesta kuului todella ruma metallinen kilinä ja kolina. kone lähti normaalisti laakista käyntiin ja otti kierroksia ihan normaalin tuntuisesti
    Tarkista että pakoputki on kiinni siit jalkatapin seutuvilta.

    Tämä ei ole vitsi; vaan eräs hemmo purki myöskin puoli kawaa ennen kuin moinen huomattiin...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #3113
    Paljonko kusiaisessa tulee ottaa renkaista paineita pois kun suuntaa radalle?

    Nyt on edessä 2.5 ja takana 2.9, riittääkö jos puoli baaria veks?
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  24. #3114
    Lainaa (Laareppi @ Touko. 22 2011,21:46) kirjoitti
    Paljonko kusiaisessa tulee ottaa renkaista paineita pois kun suuntaa radalle?

    Nyt on edessä 2.5 ja takana 2.9, riittääkö jos puoli baaria veks?
    Perus nyrkkisääntö katurenkaille radalla:
    +20 kelissä eteen ~2,1 ja taakse ~2,0.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #3115
    Hellou. Eilen tuli pyörittyä 500 kilsaa ja mukavaa oli ajaa, mutta ettei olisi liian luksusta niin huomasin kun tankkauksen jälkeen oli hetken virrat päällä niin akku oli mykkä. No työntämällä käyntiin ja pajalle ajoin suoraan. Tästä pääsemme dilemmaan että akku ei pura itseään kun virrat on pois päältä ja kun ne kääntää päälle niin akun jännite alkaa laskea aika nopeasti. Joten mistä kannattaisi etsiä vikaa? Katsellut piuhoja ja liitoksia mutta ei löydy mitään...
  26. #3116
    Oho,

    Aika radikaali oikari tai muuta vastaavaa on jossain nyt, jos noin nopsaan pistää akun polvilleen.
    Luulis jo savuavan jostain.

    Myös toinen vaihtoehto on, että akku vain on rikki. Näyttää ehkä, että olisi virtaa pitävä, kun mittaat, mutta startatessa, kun tulee rasitusta, tyhjenee heti tjsp.

    Oletko ihan rasitustesterillä akun koestanut?
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  27. #3117
    Lainaa (hessu75 @ Touko. 23 2011,20:05) kirjoitti
    Oho,

    Aika radikaali oikari tai muuta vastaavaa on jossain nyt, jos noin nopsaan pistää akun polvilleen.
    Luulis jo savuavan jostain.

    Myös toinen vaihtoehto on, että akku vain on rikki. Näyttää ehkä, että olisi virtaa pitävä, kun mittaat, mutta startatessa, kun tulee rasitusta, tyhjenee heti tjsp.

    Oletko ihan rasitustesterillä akun koestanut?
    pitää huomen kokeilla testerillä mitä akku sanoo. ei ainakaan tänään löytynyt muuta huomattavaa kun entisen omistajan minivilkkujen liitokset mallia "kierretään johdon päät yhteen ja jätetään sinne" ja toki pari hapettunutta liitosta.
  28. #3118
    Lainaa (636r @ Touko. 22 2011,11:53) kirjoitti
    käynnistin ja koneesta kuului todella ruma metallinen kilinä ja kolina. kone lähti normaalisti laakista käyntiin ja otti kierroksia ihan normaalin tuntuisesti, mitä nyt vähän uskalsi koittaa... Tarkemman kuullostelun jälkeen totesin, että ääni saattaisi tulla alakerrasta/vaihteistosta?
    Saanhan vähän saivarrella, Kawassasi ei ole hydrauliikkaa venttiilikoneistossa. Siellä on ihan tavalliset välipalat joita vaihtamalla säädetään välyksiä.

    Scuuba saattaa olla oikeassa. Vuoto pakokäyrissä antaa hyvin ilkeän ja harhaanjohtavan metallisen äänen.

    Kerrothan kun ongelma ja sen rakaisu on löytynyt.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  29. #3119
    -03 pikkuninja ei anna commanderille mitään tietoa kaasun asennosta. Miten tuo TPS jumittaa, ja onko sille mahdollista antaa ensiapua? Meinaa olla seokset vähän persiillään nyt :/
  30.  
  31. #3120
    Lainaa (scuuba @ Touko. 22 2011,22:43) kirjoitti
    Lainaa (Laareppi @ Touko. 22 2011,21:46) kirjoitti
    Paljonko kusiaisessa tulee ottaa renkaista paineita pois kun suuntaa radalle?

    Nyt on edessä 2.5 ja takana 2.9, riittääkö jos puoli baaria veks?
    Perus nyrkkisääntö katurenkaille radalla:
    +20 kelissä eteen ~2,1 ja taakse ~2,0.
    Kylmään renkaaseen nämä paineet, oletan.
Sivu: 104 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45494102103104105106114 ... ViimeinenViimeinen