Etupäähän pitäisi laittaa teräspunos letkut. On neuvottu laittamaan sarja jossa olisi haaroitettu y-haaralla molemmille sylintereille oma letku. Missä valmiissa sarjoissa näin on tehty. Olisiko tuo goodridgen sarja hyvä. Hintaa jäis 60 puntaa posteineen englannista.
Saman asian ajaa se, että menee kahvalta asti molemmille puolille letkut.
Banjopultti kahvan päässä se kahdelle banjolle takoitettu.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Oletteko teetättänyt niitä letkuja mittatilauksena vai saako valmiina sarjana.
Laitan kohtapuolin tilaukseen tuon goodridgen sarjan, jollei joku osaa vinkata parempaa settiä.
Oisko sul linkkii siihen?(temetsu @ Touko. 17 2011,22:03) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ite tilasin viime syksyllä tuolta Goodridgen sarjan vm. 2004 pyörään hinta oli posteineen 45 puntaa. Kahvalta lähti molemmille sylintereille oma letku.(temetsu @ Touko. 17 2011,20:26) kirjoitti
niin ja letkut olis siniset, niin lisäs muistaakseni viikon lisää toimitusaikaa...
Kawasaki ZX-6R 2004
Kannattaa kysyä noita teräspunosletkuja myös Dunlop Hiflexiltä.
Siis ihan Suomesta, kolmisen vuotta sitten tuli heille valikoimiin ja Hondan crossiin takajarruletku punaiseksi eloksoiduilla banjoilla olisi maksanut n.25€.Jäi silloin ostamatta, kun heillä ei ollut vielä kaikki banjomallit saatavilla.Teetin sitten letkun Lahden Bike&Tuningilla ja maksoi muistaakseni n.20€.
Edit.Näkyy Hiflexiltä löytyvän teräspunosjarruletkua jopa eri väreissä. Esim Kawagreen 12,50€. Mistään en tosin löytänyt, että onko tuo metrihinta vai mikä.
ebay.co.uk ja hakusanaksi zx6r 05-06 brake line.
goodridge brake line
Mutu: Niit on eripitusia, ja se on pelkkä letku, ts banjot siihen lisäks.(Syke @ Touko. 18 2011,08:35) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mä meinaan tuota Hiflexin pajan letkua kokeilla, kunhan siihen projektiin ehdin.
Mustat punos etuletkut. Tsek!
Ebaysta tulossa kaikki kate ja muut ruuvit mustana. Vedetään pyörä niin mustaksi, kuin vain saa.
Nuo tumman harmaat vanteet vain pitäis saada mustaksi. Noh, se on sitten vaikka ensi talven projekti. Viedä jonnekin pulverimaalaukseen sitten.
Vai, oisko kukaan vaihtamassa mustia omiaan mun tumman harmaisiin![]()
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Tottahan toki niitä on eripituisia, mutta jos tuo olisi metrihinta, niin silloin kokonaishinta banjoineen saattaa jäädä aika järkevän hintaiseksi.Käyn tänään Hiflexiltä kyselemässä asiaa.(scuuba @ Touko. 18 2011,23:02) kirjoitti
Nykyään Hi-Flexi ymmärtääkseni tekee letkut HEL:n tuotteista,
joissa laatu kohdallaan, ja ainakin n. vuosi sitten hintatasokin oli siinä haarukassa, ettei tarvinnut briteistä tilata.
Ei häpeä Goodridgelle kyllä yhtään.
Jep, Hel:in letkuja ovat.Ja tässä kyselyn tulos: Tohon omaan (Zrx1100) etuletkuja tarvii 3kpl n.35cm.Yksi kahvalta jakotukkiin ja siitä kummallekkin satulalle omansa.Letkun hinta banjoineen 32,30€/kpl.Joko mustana tai Kawavihreänä, letkun väri ei vaikuta hintaan.Takajarruletkukin suunnilleen samanmittainen.Eli neljä kappaletta letkuja ja hintaa jää n.130€. Ei paha mun mielestä.(Overlap @ Touko. 19 2011,08:29) kirjoitti
Vielä halvemmalla pääsee jos kahvalta tulee kaksi letkua ilman tuota jakotukkia, koska letku on tässä se halvin osa.
Kaverin Rexiin tehtiin niin, että se ihme jakotukki ( lue: verkonpaino) heivattiin huitzin nevadaan, ja laitoimme tupla banjopultin kahvan päähän ja kahvalta kaksi letkua jarrusatuloille.
Minusta aivan turha rakennelma se jakoblokki ajovalon alla. Hus pois se sieltä!
Omaan Rexiin oli silloin tarkoitus tehdä sama, mutta pyörä ehti vaihtaa omistajaa.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Milläs haulla löysit noita mustia kateruuveja. Oliko täydellinen sarja ja mistäpäin maailmaa tulevat.
Tämä kävi itselläkin mielessä, täytyy vaan tarkemmin mittailla letkujen pituudet(hessu75 @ Touko. 19 2011,13:36) kirjoitti
Edit. Ja nyt lopetan tämän 6r-miesten ketjun sotkemisen näillä Zrx-höpinöillä
Noist hinnoist:
Ostin 15.3. ebayn kautta kaks (420 ja 460mm) goodridgen jarruletkuu briteistä: 24e kuluineen.
Ja neljä banjoo jenkeistä: 22 euroo.
Ts yht 23e per letku banjoineen.
Yllättävän paljon voi vituttaa tilanne jossa ei voi säätää jalkatappeja eikä säätää perän korkeutta, koska jarruletku on liian lyhyt.
Mut eipä vituta enää. :]
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kiinan pojilta nuo ruuvit tulee.
Fairing screw ja zx6r hakusanoilla etsin.
Yritän kaivaa sulle linkin.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Kuinka pitkät oli toimitusajat?Ilmeisesti tuli sitten kasaan ruuvattavilla banjoilla?(scuuba @ Touko. 19 2011,19:28) kirjoitti
Toimitusaika oli viikko-pari.(Syke @ Touko. 19 2011,21:50) kirjoitti
Joo, ruuvattavilla banjoilla.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Muutama itse opittu ja kokeiltu asia 07 6r:sta.
Eli Bilteman led vilkut laitettu taakse ja releeksi vaihdettu motonetin 2 pinninen (5,90) ja menee suoraan liittimeen ja kiinnitys muutamalla nipparilla ja toimii normaalisti.
Vaihdettu mivv suono slipari jonka jälkeen tyhjäkäynti jäi aaltoilevaksi ja seokset mietitytti sillon kun ei ole db killeri kiinni joten kävin alan liikkeessä jossa ne otti seokset penkissä ja seokset olivat täysin normaalit paitsi 10-12 ylöspäin kävi hieman rikkaalla millä ei ole mitään väliä kuhan ei käy laihalla. Ens kesäks sitten voima komentaja ja alkupään putki. Tyhjäkäyntiä säädin hieman isommalle joten ei häiritse enää sekään.
Toivottavasti tästä olis jollekkin hyötyä!
Kawasaki zx-6r 07
Noniin, Lähin vkl pidemmälle reissulle pyörälläni (636r -03) eli joensuusta tampereelle. Pyörä toimi matkan erittäin hyvin, mutta eilen tuli sitten ajettua tampereella hieman kaupunkirinksaa ja tapahtui seuraavaa.. Eli melko rivakkaa ajoa n. tunti pyörä toimi moitteettomasti, ajoin pyörän parkkiin n 15min ajaksi ja käynnistin ja koneesta kuului todella ruma metallinen kilinä ja kolina. kone lähti normaalisti laakista käyntiin ja otti kierroksia ihan normaalin tuntuisesti, mitä nyt vähän uskalsi koittaa. FI ja öljynpainevalo eivät syttyneet.
No pyörä pakettiautoon ja mopo pajalle, pikaisesti mopo purkuun ja venakopan kansi auki, kaikki näytti silmämääräisesti normaalilta, venttiilin välykset oli säädetty liikkeessä n 1500km sitten. niitä ei siis tarkastettu nyt, koska ei ollut edes itsellä ammattitaitoa noiden hydraulisetn nostimien kanssa. pyörään on myös vaihdettu manuaalinen nokkaketjun kiristin, eikä ääni kyllä löysästä nokkaketjusta tule, koska ääni on ns. lyövän kuuloinen eikä ketjun rallatusta vastaava.. pyörä takaisin pakettiin ja uudestaan tulille. tarkemman kuullostelun jälkeen totesin, että ääni saattaisi tulla alakerrasta/vaihteistosta? Mutta tässä vaiheessa oma ammattitaito loppui eikä enempää tullut pyörää purettua. Ensi viikolla tarkotus viedä liikkeeseen.. Sen verran kuitenkin koitin, että öljyntäyttöaukosta sormella kokeilin kytkinpakkaa joka tuntui hieman liikahtavan/kolahtavan ihan vain sormella painamalla, onkohan tämä normaalia?
Niin Ja öljyt ja vedet ei ole sekaisin, eikä pakoputkesta tule sinistä/valkoista/ mitään normaalista poikkeavaa pihalle..
ZX-6r -04
Tarkista että pakoputki on kiinni siit jalkatapin seutuvilta.(636r @ Touko. 22 2011,11:53) kirjoitti
Tämä ei ole vitsi; vaan eräs hemmo purki myöskin puoli kawaa ennen kuin moinen huomattiin...
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Paljonko kusiaisessa tulee ottaa renkaista paineita pois kun suuntaa radalle?
Nyt on edessä 2.5 ja takana 2.9, riittääkö jos puoli baaria veks?
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Perus nyrkkisääntö katurenkaille radalla:(Laareppi @ Touko. 22 2011,21:46) kirjoitti
+20 kelissä eteen ~2,1 ja taakse ~2,0.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Hellou. Eilen tuli pyörittyä 500 kilsaa ja mukavaa oli ajaa, mutta ettei olisi liian luksusta niin huomasin kun tankkauksen jälkeen oli hetken virrat päällä niin akku oli mykkä. No työntämällä käyntiin ja pajalle ajoin suoraan. Tästä pääsemme dilemmaan että akku ei pura itseään kun virrat on pois päältä ja kun ne kääntää päälle niin akun jännite alkaa laskea aika nopeasti. Joten mistä kannattaisi etsiä vikaa? Katsellut piuhoja ja liitoksia mutta ei löydy mitään...
Oho,
Aika radikaali oikari tai muuta vastaavaa on jossain nyt, jos noin nopsaan pistää akun polvilleen.
Luulis jo savuavan jostain.
Myös toinen vaihtoehto on, että akku vain on rikki. Näyttää ehkä, että olisi virtaa pitävä, kun mittaat, mutta startatessa, kun tulee rasitusta, tyhjenee heti tjsp.
Oletko ihan rasitustesterillä akun koestanut?
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
pitää huomen kokeilla testerillä mitä akku sanoo. ei ainakaan tänään löytynyt muuta huomattavaa kun entisen omistajan minivilkkujen liitokset mallia "kierretään johdon päät yhteen ja jätetään sinne" ja toki pari hapettunutta liitosta.(hessu75 @ Touko. 23 2011,20:05) kirjoitti
Saanhan vähän saivarrella, Kawassasi ei ole hydrauliikkaa venttiilikoneistossa. Siellä on ihan tavalliset välipalat joita vaihtamalla säädetään välyksiä.(636r @ Touko. 22 2011,11:53) kirjoitti
Scuuba saattaa olla oikeassa. Vuoto pakokäyrissä antaa hyvin ilkeän ja harhaanjohtavan metallisen äänen.
Kerrothan kun ongelma ja sen rakaisu on löytynyt.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
-03 pikkuninja ei anna commanderille mitään tietoa kaasun asennosta. Miten tuo TPS jumittaa, ja onko sille mahdollista antaa ensiapua? Meinaa olla seokset vähän persiillään nyt :/
Kylmään renkaaseen nämä paineet, oletan.(scuuba @ Touko. 22 2011,22:43) kirjoitti