Terve.
ZRX1200 vm.2004.
Eli jos joku tietäväinen voisi neuvoa mistä Uudellamaalla kannattaa ostaa Slip-on vaimennin? Akrapovic,Yoshimura? ZRX:ään. ja pitääkö se sliparin asentamisen jälkeen säädättää uudelleen? ja tarvitseeko jotain neuloja vaihdella?
jos pitää,niin missä homma hoituisi hyvin ja edukkaasti?
itse kun ei osaa kuin ajaa (just ja just...)
Hieno pyörä mutta ääntä siinä ei ole!
Kiitos. -Olutmies
MUZZY!
Äläkä tyydy mihinkään slipariin vaan helahoito eli kokoputkisto! Ei se hirveen paljon pelkkää vaimenninta enemmin maksa kaikkine säätöineen ja vaikutus on paljon räväkämpi. Asennettuna ja säädettynä Viaberilta Järvenpäästä.
Tuolla on mun kokemukset ko. rööristä. Jos sulla on R-malli eli Eddie Lawson Replica, niin sit Muzzy Megaphone on ainut oikea valinta. Persoonallinen ja tyylikäs.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Moro Olutmies!
Ohi aiheen:
Seuraa näitä ZRX-aiheisia juttuja.
Tulossa muutaman viikon päästä tapaaminen Fiskarsissa. Tulethan sinäkin sinne!!?
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Ei tarvitse ZetaReX miun mielestä yhtään lissää ääntä. Kuuluu ja kukkuu ihan riittävästi nyt jo, joskus jopa vähän liikaakin. Mie oon vakiopöntön kannalla. (((Toistaiseksi.)))
ZZR 1200
(Ripley @ Elo. 11 2006,14:31) kirjoitti
![]()
Asiaa Ripley!!!!!!!!!!!!
Ei meikäläisenkään CU tartte mitään korviketta!!!! vakio on ja pysyy.
Ps. onks vedet lämmenny?
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Vakiota minäkin kannatan. Ihan tarpeeks mölyä siitä lähtee. Noi pihapiirin kukkahatut vaan innostus liikaa, jos mölyä olis enemmän.(eppu @ Elo. 11 2006,22:37) kirjoitti
Epulle. Jos mennään 2.9 Fiskarssiin, niin sit on ainakin kylmempää. Tosin ei siellä taida kauheesti umaratoja ollakaan.![]()
Duellin kautta Yoshimura RS-3. -06 joutui vähän kattia sahaa lyhyemmäks,että sopi paikoilleen. Käytin penkissä eikä kaivannut säätämistä.(Olutmies @ Elo. 10 2006,20:06) kirjoitti
Vespa 250GTs
Koskas se on kylmää ollut?(eppu @ Elo. 11 2006,22:37) kirjoitti
Enää ei ole niin väliäkään, kun käsi meni kipsin sisään kolmeksi viikoksi ja joudun pysyttelemään kuivalla maalla. Tosin nyt on sinilevääkin.![]()
ZZR 1200
MUZZY!
Äläkä tyydy mihinkään slipariin vaan helahoito eli kokoputkisto! Ei se hirveen paljon pelkkää vaimenninta enemmin maksa kaikkine säätöineen ja vaikutus on paljon räväkämpi. Asennettuna ja säädettynä Viaberilta Järvenpäästä.
Yllä lainaus Wekkulia.
Eli mulla on ny vissiin toi Wekkulin vanha ZRX ja tyytyväinen oon ollut.
Jep. kiitos vaan kaikille vinkeistä ja mielipiteistä.
ja turvallisia kilometrejä kaikille![]()
Mi häh?
Mikää uitun Fiskarssi- juttu nyt on menny mun ohi? Mä haluun kans mukaan!
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Moro!
Ei ole mitään menny vielä ohi.
2.9 eli eikös se ole ens lauantai sitä suunniteltiin.
Muutamille vaan ei käyny, ja nyt olen tarkoituksella vähän ootellu tietoo tuosta Jarin pyörästä, että saako han sen kuntoon.
Että tänään tai huomenna palataan asiaan varmaan.
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
OK,
Kalenterissa jo alustava merkintä
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
onko tuo viaber enää ollenkaan toiminnassa?
kävin aukioloaikana ovella,mutta ihan pimeätä eikä ketään paikalla. olen koittanut soittaa monta kertaa,mutta ei kukaan vastaa.
onko kellään tietoa?