Kulutustavaraa nuo takakumit. Oma orkkis Mezu kesti 6300 km, kunnes kulutuspinta keskeltä sileä. Samalla sattui ruuvikin iskemään ja ilmat pois. Pari kumia taitaa mennä kesässä. Alla Pirellin Diablo. Vaikuttaa hyvältä. Matka jatkuu!!!![]()
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
Omalla kohdalla Diablo kesti vajaat 5000 km...eli parannusta kestoon tuskin luvassa. Tällä hetkellä itsellä Diablo Strada takasena ja 5000 kilsan jälkeen kulutuspintaa vielä reeeeeeeeeeilusti jäljellä. Suosittelen!(Motohtori @ Elo. 03 2006,10:04) kirjoitti
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Kiva tietää itselläkin Diablo strada.
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
Justis...Stradalla kesto tosiaan aivan eri luokkaa kuin perus Diablolla. Gummin käyttöominaisuuksissa en sen sijaan ole mitään suuria eroja ajossa havainnut muuta kuin sen, että 180/55 on kyllä huomattavasti mukavampi taittaa mutkaan kuin 190/50 mutta tämähän ei ole renkaan pehmeydestä/kovuudesta kiinni vaan profiilista/leveydestä...(Motohtori @ Elo. 03 2006,10:55) kirjoitti
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Ensiasennusrengas Pirellin supercorsa kesti 5500 km. Nyt on alla ihan perus Diablo ja pintaa reilusti vielä 7500 km:n jälkeen.
Diablo Corsa edessä ja tavallinen Diablo takana ajelin 600rr:llä reilut 13000km ja vielä jäi pintaa jäljelle vaikka sudittelin sillä viime päivinä jonkin verran. Piti vaihta ennen reissua pois kun ei olisi ehkä ihan 5000km enää kestänyt enkä viitsinyt ottaa riskiä.
brigestone BT014 kesti 4200 km ja oli jo sakkorengas![]()
PV 50
KMX 125
Z 750
ZZR 1400
ZX10RR
S1000RR
Itse pääsee varmaan tuon 5tkm tuolla Tuonon ensiasennus rinkulalla...
Mulla on Diablo Stradat alla, varmaan kestävät mutta todella huonot radalla-> ei vähiten se takia että eturengas on väärän kokoinen profiililtaan eli 70.
Renkaat vaihtuukin Diablo Corsiin heti ens kesänä
EDIT: Oops 120/70 onkin se vakiokoko, ensi kerralla säädän paineet paremmin.
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Ensiasennusrenkaina on Pirellin Diablo Corsat ja nyt on mittarissa jotain 10500km ja pinta on siinä kunnossa, että tällä viikolla oli tarkoitus tuo käydä vaihtamassa uuteen samanlaiseen.
edessä on pirellin diablo joka on vauhdettu keväällä ja ajettun. 7tkm, pientä kulumista havaittavissa. takana on bridgestonen baltlax bt 020R jolla on menty jo kohta kaksi kautta ja n. 14tkm, pintaa on vielä n. puolet jäljellä mutta rengas on hivenen muuttanut muotoaan jonka huomaa kovaa mutakaan kallistettaessa pienenä takapään levottomuutena. mutta hyvin on kyllä batlaxi kilometrejä kestäny ottaen huomioon että rr pyörät syövät matkalehmiä enemmän rengasta!
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Diablo Corsa tuntuu kestävän takana helposti 7000km, kun pitää sellasta 3 barin painetta. Sillä on ajettu nyt 3 kiihdytyskeikkaakin stripillä, jossa sitä on burnailtu. Muutenkin täyskaasukiihdytyksiä tulee vedettyä joka ajoreissulla monta kertaa.
Ihme nakki, koska pitoakin on pirusti. Nuo enemmän touring-renkulat eivät ole pitäneet eivätkä kestäneet yhtä pitkään.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Olen käyttänyt kolme kesää samaa rengasmerkkiä - Michelin Pilot Power ja takarengas on mennyt vaihtoon noin 7000 - 8000 km kohdalla. Eikä silloin vielä ole ollut sakkorengas, ei ainakaan keskeltä. Ratapäiviä tuli viime kesänä 6, ja tänä kesänä olen käynyt 7 kertaa.
- Ducati 916 -