Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
    Lainaa (MadMan @ Marras. 30 2006,09:45) kirjoitti
    Mä kyllä luulisin, ettei läheskään kaikki mopottimet jaksa rajottajalle asti isoimmalla vaihteella. Vai olenko väärässä?
    No kaikki pyörät mitä mä olen ajanut ovat jaksaneet rajoittimelle. Mutta kaikki tosin ovat olleet aikasta tehokkaita ;)
    Lainaa (Tomtom80 @ Marras. 30 2006,09:49) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Marras. 30 2006,09:45) kirjoitti
    Mä kyllä luulisin, ettei läheskään kaikki mopottimet jaksa rajottajalle asti isoimmalla vaihteella. Vai olenko väärässä?
    No kaikki pyörät mitä mä olen ajanut ovat jaksaneet rajoittimelle. Mutta kaikki tosin ovat olleet aikasta tehokkaita ;)
    Kiloset varmasti jaksaa. Mä en oo huippuja kokeillu muilla ku 600cc hornetilla ja tolla nykysellä DR:llä ja niistä ei kumpikaan mee rajottajalle ilman välitysten muuttamista. Ne on tosin nakuja, joten ilmanvastus on tietty kovempi.
    omaa mopovanhusta mitä olen kehdannut kiusata, niin sinne rajoittimen pintaan se kutosellakin väänsi. tässähän oli puhe cbr:stä, jos 500 gpzr jaksaa niin äkkiseltään kuvittelisi 7 vuotta nuoremman ceebrankin jaksavan.

Lainaa (kurja @ Marras. 30 2006,07:02) kirjoitti
    tehon lisäämiseksi, toki vain. paitsi silloin kun viriä tehdään näpertelemisen ilosta, kovemman äänen tuottamiseksi tai jostain aivan muusta syystä *
    No mutta sellainen näpertely ei olekaan virittämistä vaan tekemistä. Kuten moottoripyörien osien killoitus ei ole rakentelua vaan sekin on tekemistä

Lainaa (Äkis @ Marras. 28 2006,22:18) kirjoitti
    Tosi puheessa tuossakaan pätkässä ei pyörä enää paljoa jää(ajallisesti), vaikka jääkin reilusti. (mistähän johtuu?)
    http://video.google.com/videoplay?do...207624681889&q

Ei taida tän pätkän auto olla ihan katulaillinen ku ei ollu ees vilkkuja. .. Nooh, mopo kuitenni jäi jälkeen.
    Heinäpään Härkä, zx-10r
    Olis ollu tossa pätkässä kunnon vene ni olis jääny sekä mopo että auto.Ja ihan seisovalla lähdöllä.
    Lainaa (bror.blixen @ Joulu. 08 2006,02:17) kirjoitti
    Olis ollu tossa pätkässä kunnon vene ni olis jääny sekä mopo että auto.Ja ihan seisovalla lähdöllä.
    Menee ihan ohi aiheen, mutta mikäs semmonen paatti olis? Nooan arkki?
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (rammus @ Marras. 28 2006,14:05) kirjoitti
    On se kuitenkin aina hauskaa kun sellainen sattuu samoihin valoihin. Hauskin kokemus on Lahdesta lähdettäessä Tampereelle. Todella monissa valoissa ajelin pinta kaasulla ja pojat hihku viereisessä coswortissa. Olipa sitten kiva tiputtaa maanpinnalle lättäsemällä kaikki auki muutamista valoista. *

kannattaa niitä autojakin vähän varoa. esim tätä..
    http://s122.photobucket.com/albums....004.flv
    oon lueskellu et vakio cbr 600f menis n.250kmh niin mitenkähän tuollanen samanmoinen 600f kiihtyy 0-200kmh kun mietityttää pahasti? ja entäs mitenkä se sitten kiihtyy 0-huippunopeuteen mikä sen todellinen huippunopeus sitten vakiona on?

tuollasta 1991-1995 vuotista cebaria lähinnä meinasin?

Yamaha xv1100 -89
    0-200 saat ootella kyllästymiseen asti, huippunopeus kun ei F2:lla ole paljoa yli kahdensadan niin nuo viimeset kilometrit ei kovin nopeasti nouse. Tehdas ilmoittaa huippunopeudeksi muistaakseeni 237km/h, oma värkki ei kyllä just yli 220km/h mittariin ota vaikka kuinka yrittäisi. 0-huippunopeuteen? eeh, jos ajetaan ihan viimenen huippunopeus niin mitähän siihen menee, 2 minuuttia? =D
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    jep jep vai 0-200 kyllästymiseen asti? jostain olin lukevinani että 10.7 sek voiskohan se olla mahdollista? kyllä
    tuo cebari on monilla ilmeisesti mittariin sen 250kmh ainakin ottan vakiona tai tuolta huippunopeus topicista tai jostakin ainakin niin luin?
    Yamaha xv1100 -89
    Lainaa (TPM @ Joulu. 08 2006,07:46) kirjoitti
    Lainaa (bror.blixen @ Joulu. 08 2006,02:17) kirjoitti
    Menee ihan ohi aiheen, mutta mikäs semmonen paatti olis? Nooan arkki?
    vaikka tälläinen arkki

arkki

ja sitten olen kuullut, että hävittäjälentäjät ovat tunnetusti kovia
    naistenmiehiä

kiihtyvyys

edit: sarkasmia
    Honda "sevenfifty"
  13.  
    Lainaa (Roge @ Tammi. 03 2007,15:58) kirjoitti
    ja sitten olen kuullut, että hävittäjälentäjät ovat tunnetusti kovia
    naistenmiehiä
    Jos Porschen huiput on n. 320 km/h ja R1:n vajaat 300 km/h, niin yllättävän helposti huljauttaa Porsche ohi. Tuolla matkalla tai ajassa (25 sek.) se ei taatusti saavuta huippuja, ei edes liki. R1:n kuski kruisailee pystyssä, ei vaivaudu edes katteen taakse kumartumaan. Kusetusta, sanon ma.

No, ainoa lentoon päässyt oli se lentskari, muilla loppui baana kesken.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12