Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Palstailevalle naisväelle kysymys (ja miksei miehillekin) et millaisia ajohousuja siis nahkaisia teiltä löytyy? Kun ekoja oon hankkimassa .Kiikarissa ei ihan mitään totaali racing-tyyliä muttei kuitenkaan ns. "farkkumalliakaan". Kiitosta jos vastailette..

"eilinen on ohi, huomista et tunne, elä siis tätä päivää.."
    Minulla taitaa olla Louisilta hankitut.Maksoi muistaakseni 60E.
    Cafe-racer näkyy olevan malli.
    Pehmeää paksua nahkaa, silkkivuori, joustaa...venyy...Vaanhtomuovipehmusteet (niil ei varmaan mitään tee, mut onpahan siellä olemassa)
    On olleet aikalailla jalastapääsemättömät, jostain syystä.
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
    Minulla on Richan naisten Seagull -malliset nahkahousut, jotka ovat ei-racingtyyliset, saappaan päälle tulevat lahkeet. Polvissa pätevänoloiset suojat ja housut istuvat todella hyvin. Polvisuojien lisäksi ei oo muita suojia, mutta en oikeastaan lumesuojia vaatteisiin kaipaakaan. edit: ainiin, 199e.

Lisäksi Richan Samourahi (kaksiosainen nahkapuku), joita ei tosin ihan kahvilla lörpöttelyyn kehtaa laittaa päälle =) Tai pitäis ainakin käydä mummoilemassa radalla jonkun kerran ensin. edit: sh. 795e.

Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
    Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
  4.  
    Nyt on sitten byysat tullu hankittua, Richan Seagull. Kiitos yennylle vinkistä *
    "eilinen on ohi, huomista et tunne, elä siis tätä päivää.."