Kyllä talouspaperilla pystyy kuivaamaan visiirin ihan hyvin.. ei se ole sen kummoisempaa kuin vessapaperikaan.(Koris @ Elo. 15 2006,15:24) kirjoitti
Fairia pintaan ja vähän vettä siihen päälle ja eikun vaan paperilla pyyhkimään ötökän ruumit pois visiiristä.. itse käytän tuota tyyliä ja visiiri ei ole ainakaan tuon takia naarmuuntunut..
Aika monta kertaa itsellänikin on kopsahtanut jokin ötökkä aika kovasta visiiriin. Kerran tuli ampiainen kypärän alta kypärän sisälle.. siinä olikin varsin mielenkiintoinen tilanne kun oli vauhtia ja jyrkkä mutka tulossa eteen.. mut onneks tilanteesta selvittiin ehjin nahoin..![]()
JustJust
Ilmeisesti avokypärän käyttö on kuin arpajaiset .. voittaa tai ei voita ..
Italianreissu tuli heitettyä .. eikä mitään ongelmia .. paitsi sateella, jolloin
tuntuu kuin pieniä tikkoja heitettäisiin nassuun .. parantaa verenkiertoa ..
tai ainakin nassu tuli joka kerta ihan punaiseksi ..
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Tuossa juuri eilen iltapäivällä kun olin ajelemassa, niin oli pikkulintuja tiellä syömässä varmaan jotakin. ja siitä ne vähän ennen kun olisivat alle jääneet, niin lensivät tiehensä. Ehdin jo miettiä, että toivottavasti ehtivät kaikki alta pois, niin siinä samassa yks tintti ei ehtinyt lentää tarpeeksi kauaksi, vaan täräytti suoraan päin visiiriä. kyllä sellainenkin jo tuntui hieman niskassa.
Onneksi oli visiiri kiinni![]()