Kertokaahan te joilla on kokemusta k.o. laukusta jotta onko se hyvä. Miten pysyy kiinni pitkässä ajossa ja onko jäänyt tankkiin jälkiä? Ja tietenkin laatu, onko kestänyt kulutusta?
Tikru 2010
Laukun(Givi T434S) hommasin viime kesänä ja hyvin pysyy kiinni tankissa. Saksassa tuli testattua noin 170-200 km/h nopeuksia. Tankkiin jää imukupeista hieman jälkiä mutta lähtevät pesussa pois tai ainakin mulla eli vahattu tarpeeksiLaukun mukana tulee vain neljä imukuppia joten hommasin muutaman ylimääräisen niin pysyy varmemmin kiinni.
Läpinäkyvään kartta osaan on hieman vaikea taitella karttoja kun sen saa vain alaosasta auki ja sekin on aika pieni aukko.
Mulla ollut pari kesää käytössä juuri tuo T434S. Laadullisesti mielestäni erittäin hyvä ja käytännöllinenkin (laajennettavissa ja saa myös tarv. selkärepuksi). Neljä imukuppia ei kovin hyvin pidä laukkua kiinni mikäli on kovassa menossa ja laukku täynnä... imukuppeja lisäämällä ongelma varmasti poistuu. Jälkiä ei ole jättänyt.
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Saako niitä imukuppeja ostaa jostain irtonaisina?
Suunnittelin vastaavaa systeemiä takaritsille...
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Mikä tommosen imukuppitankkilaukun hinta on noin? Ja tosiaan mistä saa imukuppeja lisää jos ei pysy niillä neljällä?
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
Motomarketin hinta tuolle T434S laukulle on 135 euroa. Hommasin lisäimukupit samasta kaupasta kuin laukunkin. En tosin muista mitä ne maksoi.
Joo tuli hommattua kanssa tollanen imukuppilaukku (t434 givi). Samalla otin muutaman ylimääräisen imukupin mukaan, että varmasti pysyisi kiinni. Tuntuu kyllä vakiomäärällä (4) pysyvän aika tiukasti. Aika näyttää kuin hyvä tuo laukku sitten on...
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.