Tulokset 1:stä 4:een 4:sta

tuollainen ihme pykälä kaasarin kurkkujen ja imukanavien liitoksessa. mopo on pc31 cebari. kuristukset oon (jo) poistanu eli siitä ei ole kyse. jos on toleranssivara niin minusta aika raaka sellainen. imukanavan suuaukolla on vähän reilumpi viiste alalaidassa...varmaan bensan valumista edistämässä

mitä olette mieltä? luulis että pykälä jarruttaa virtausta aika lailla. PV suzuki aikoina jos ois tämmöistä löytyny niin viila ois jo kourassa
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
    viilaa vaan.

kyllä noissa vanhemmissa on aika portaita. joskus thunderacessa nähty melko massiiviset hyppyrit. mitä uudempi peli, sitä tarkemmin ne on tehtaalta.

Joten kyllä oikeassa olet, että tuon sovituksen voit tarkistaa, tuskin se heppaa tekee, mutta onhan se kiva viilata, kunhan ei oo jauhot koneessa.

yksi hyvä keino mitä oon joskus käyttänyt, on puukko, tukkii rätin kurkkuun ja puukon kärjellä vuolee alumiinia, siitä tulee lastuja eikä jauhoa, joten sen saa sitten imurilla pois helpommin ja varmemmin.

we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    näyttäis kyllä siltä ettei tuo putsarin kotelon sovitus olis
    ihan kohdallaan,aikoinaan kun oli itsellä VFR oli nuo putsarin
    alakopan sovittaminen aika työlästä,jos tuo kuvakulma on
    oikein siellähän näkyy että ylhäällä on vajaa ja siten alhalla
    näkyy taas vastaavasti tuo kurkun reunus.

tämä nyt on vaan oletus,mutta jos tuo putsarin alaosa on metalli valua,tai muuta kovaa ainesta kannattaa irroitella ja hakea se kohdalleen.
  4.  
    kuva on vähän huono mutta kaasarit on kyllä aika hyvin keskellä imukanavia. siis sylinterikannessa olevia imukanavia jotka tuolla pohjalla pilkistää.

mietin että "raatipuukko" vois olla hyvä työkalu tuon pykälän loiventamiseen. siis puukko jossa pieni koukkumainen terä joka on laakeroitu kahvaan. sehän on tehty metallin vuolemiseen ja sillä tekee kätevästi viisteet. sillä sais veivattua makean pitkiä lastuja tuosta imukanavan suuaukolta ilman purua.

minä en kyllä ymmärrä että miksi ihmeessä tuota ole sovitettu jo tehtaalla kunnolla kaasarihan on varmaan ainakin 3...4mm isompi ku imukanavan suu
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-