Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Ekan ST 1100 -00:n omistajana kyselen...mitkä renkaat alle? Myyjä sai minut höynäytettyä keväällä hankkimaan MZ4:t!!!! Kymppitonni, tosin suurimmaksi osaksi kaksi päällä, ja rauhallisella matka-ajolla molemmat vaihtokunnossa! Paineet ohjekirjan suosittelemat 2,5/2,9. *Muuten kyseiset renkaat toimivat hyvin. Ovat mukavan jäsyt, pitävät hyvin jne.. Kokemuksia ko. renkaista ja muista mahdollisista hyvistä/paremmista vaihtoehdoista..

Paineet ainakin kanattaisi pitää pari kymmennystä korkeammalla kuin ohjekirja sanoo. Z4:sta sama kokemus jo Blackbird-ajoilta. Minä ajan Pannarilla Michelin Pilot Road:lla ja ainakin kulutuskestävyyttä löytyy, yli 15.000 km menee kevyesti. Toiset kehuu Metzelerin uutta Z6:sta, mutta en ole oikein saanut varmaa tietoa kulutuskestävyydestä. Jenkkien mielestä Z6 on hieman parempi ajettava kuin Misukka. Misukkaa ne kuitenkin omalla saitillaan (www.st-owners.com) aika paljon ylistää.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    vuosimalli on 96 abs/tcs ja mz4 edessä ja takana kestivät n. 12tkm. pintaa jäi vielä lain vaatimat, mutta tuli alpeilla ajettua eturengas kulmikkaaksi ja vaihdoin mukavuussyistä. jatkan metzlereillä, kirjan mukaisilla paineilla. enimmäkseen yksi päällä.
    ilmeisesti autobahna syö takarenkaasta keskiosan, kun ajelee reippaasti. ja alppikäivärät sitten eturenkaasta sivut, ellei ihan taluttamalla mene niihin kaarteisiin. oli alla mikä rengas tahansa.
    muuten, pannaristit, mistäs hankitaan vakioistuinta ergonomisempi satula? ei tällä vakiolla oikein rautaperseiksi tulla.
    Jakkaroita kyllä löytyy: Corbin, Sargent, TopSaddlery (ranskalainen), Russell. Itse taidan ostaa etujakkaraksi Corbinin. Sitä edustaa Suomessa Moto-Seinäjoki. Itse ajalelin tänä kesänä rautaperseen ja Italian reissin lampaankarva satulan päällä ==> oli itse asiassa jo selkeästi paremi silläkin.
    Jenkkien ST-site www.st-owners.com ==> sieltä löytyy paljon tarinaa satuloista.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Mulla on Avon takana ja nyt itseasiassa edessäkin. Pito ei parasta A-ryhmää, mutta aika edullisethan ne on ainakin Z4:n verrattuna. Z4 oli minullakin edessä pari kesää sitten. Jos Metzelerin haluaa, Me33 on ihan ok, ei sekään kauhean kestävä ole, mutta jotenkin pidin siitä (enemmän kuin nykyisestä Avonista).
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
    Pirellin renkaisiin olen ollut tyytyväinen (MT23 ja 24), nyt vain Pan Europeanin kokojen valmistus on lopetettu. Viime syksynä palasin Metzelerin Lasertec -renkaisiin kun aikaisemminkin ne kestivät kevyesti 15 000 km:a. Pirelleillä ajoin saman verran pari kertaa. Michelinit eivät ole minun ajossa kestäneet ihan niin pitkälle. Pirellit olivat myös oikein mukavat ajaa. Tosin noihin km:n auttaa parin tuhannen km:n keikka keski-Euroopan sileämmillä asfalteilla.

Tässä muuten mainio linkki varaosa numeroineen ja kuvineen sekä pari hyvää vinkkiä: http://www.pan-europe.utvinternet.ie

Tunturista se alkoi, sitten CB 125, CB 350, T 500, XJ 650, GSX 750, GSX 750, XJ 900, ST 1100, 2007 ST 1300 ja nyt Triumph Trophy 1200 SE Launch pack
    Bridgestone exedrat on olleet 7000 km alla ja pintaa jäljellä n. 2mm. Taitaa päästä vielä rengasostoksille tällä suvella.
    Motoparkissakin tuli käytyä ja ei oikein vakuuttanut nuo renkaat ominaisuuksillaan. Hovihankkijalla ei ole muuta kuin noita ja metziä. Kai se on seuraavaksi kokeiltava tuota metzelleriä.
    No, se on sitten vaan VOE VOE

Mulla renkaat kestää 6 - 8 tkm.
    Mikä tässä oli ongelma?

Kauheen paljon te pääsette samoilla kumeilla
    Yammutar
    Mulla on nyt jo toista rengas-sarjaa Bridgestonen BT020 Batlaxit jotka ensiasennusrenkaina kesti aika kivasti kilometrejä yksin ajettuna (emäntä kun odotti uutta sukupolvea) * , takanen 19000 km ja etunen 28000 km.

Nyt tällä toisella takarenkaalla ajettu 12000 km josta reilut puolet kaksin ja lähes täydellä kuormalla, tuskin kestää niin pitkään kuin ensimmäisen rengas-sarja.

Normaalikäytössä en ole löytänyt valittamista.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  10.  
    JEP..MITÄS päivittelette minulla satsi kestää n. 6-7th 19th on tavoittamaton utopia minulle...
    Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.