Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    elikkä apua tarvittas tälläsen ongelman selvitykseen. kesken ajon rupes mittari sammuileen ja sit kun pääsin kotio ja sammutin niin ei enään lähtenyt käyntiin jumalaton surina vaan kuuluu penkin alta.
    nyt olis hyvät neuvot tarpeen
    Kokeilisin ekana ettei akku ole loppu tai kuivunut.Jännitemittari kouraan jakokeilemaan.Toiseksi maadotus,apukaapeli miinus navasta runkoon.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    Lainaa (lippa @ Elo. 08 2006,18:09) kirjoitti
    Kokeilisin ekana ettei akku ole loppu tai kuivunut.Jännitemittari kouraan jakokeilemaan.Toiseksi maadotus,apukaapeli miinus navasta runkoon.
    no akku ainakin näytti jotain 11 elikkä eikö tuo ole ihan normaalia
    11 volttia on liika vähän. Normaali jännite on melkein 13 kun kone ei pyöri.
    KTM950SE
    Lainaa (drzjar1 @ Elo. 08 2006,18:18) kirjoitti
    11 volttia on liika vähän. Normaali jännite on melkein 13 kun kone ei pyöri.
    no per.... no sit tarttee mennä lainaan laturia naapurista mutta silti epäilen että pääsiskö näin helpolla
    Mikä vuosimalli?
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Mullakin muuten akku juonitteli keväällä. Se kuitenkin elpyi kun latasin sitä moneen kertaan optimate-laturilla. Vm 04.
    KTM950SE
    Lainaa (Peksi600 @ Elo. 08 2006,18:31) kirjoitti
    Mikä vuosimalli?
    99
    Lainaa (drzjar1 @ Elo. 08 2006,18:47) kirjoitti
    Mullakin muuten akku juonitteli keväällä. Se kuitenkin elpyi kun latasin sitä moneen kertaan optimate-laturilla. Vm 04.
    no lataus tääläkin on käynnissä toivottavasti auttaa
    latasin akun ja lähti kyllä käyntiin ja alkuun latas yli 12 mutta sit putos alle 12
    Mulla pätkii tossa -05 rykkösessä kanssa mittaristo, mutta muuten toimii moitteetta. Eipä sitä mittaria tule muutenkaan paljon katseltua

Huolto on varattu mutta se on vasta syyskuussa ja torstaina on tarkotus lähteä "eurooppa tourneelle". Alkoi vain pelottamaan voiko toi mittariston pätkiminen eskaloitua käynnistömättömyydeksi, mutta ehkä ei kuitenkaan...toivottavasti
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Lainaa (Peksi600 @ Elo. 08 2006,22:48) kirjoitti
    Mulla pätkii tossa -05 rykkösessä kanssa mittaristo, mutta muuten toimii moitteetta. *Eipä sitä mittaria tule muutenkaan paljon katseltua *

Huolto on varattu mutta se on vasta syyskuussa ja torstaina on tarkotus lähteä "eurooppa tourneelle". Alkoi vain pelottamaan voiko toi mittariston pätkiminen eskaloitua käynnistömättömyydeksi, mutta ehkä ei kuitenkaan...toivottavasti
    no tossa mulla pätki varmaan virran puutetta kun kovilla kierroksilla toimi ok mut tossa kylillä pienillä kierroksilla ajaessa rupes pätkiin
    Lainaa (kurantti @ Elo. 08 2006,22:51) kirjoitti
    Mulla pätkii tossa -05 rykkösessä kanssa mittaristo, mutta muuten toimii moitteetta. Eipä sitä mittaria tule muutenkaan paljon katseltua

no tossa mulla pätki varmaan virran puutetta kun kovilla kierroksilla toimi ok mut tossa kylillä pienillä kierroksilla ajaessa rupes pätkiin
    Unohdin tarkentaa akkuasiaa että kun on ollut varsin lämmintä niin akkujen nestepinnat laskevat yllättävän nopeasti eli kannattaa tarkastella tiuhempaan kuin tavallisena kesänä.Moni akku elpyy vielä lisäämällä akkuvettä oikeeseen tasoon.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    Lainaa (lippa @ Elo. 09 2006,18:38) kirjoitti
    Lainaa (kurantti @ Elo. 08 2006,22:51) kirjoitti

Unohdin tarkentaa akkuasiaa että kun on ollut varsin lämmintä niin akkujen nestepinnat laskevat yllättävän nopeasti eli kannattaa tarkastella tiuhempaan kuin tavallisena kesänä.Moni akku elpyy vielä lisäämällä akkuvettä oikeeseen tasoon.
    näyttäs olevan sellanen versio että sinne ei paljon vettä lisäillä
    Se tahtoo olla näiden ns huoltovapaiden akkujen yksi ongelma.Olen kyllä niihinkin joskus akkuvettä lisännyt.Pipetillä(pillillä) tsekannut sitä pinnan korkeutta.Jostain niistä se korkkirivi on noussut jopa ehjänä ylös toisinaan ei.
    Toisaalta eihän uuden akun hintakaan maailmaa kaada.
    Lainaa (lippa @ Elo. 09 2006,19:38) kirjoitti
    Se tahtoo olla näiden ns huoltovapaiden akkujen yksi ongelma.Olen kyllä niihinkin joskus akkuvettä lisännyt.Pipetillä(pillillä) tsekannut sitä pinnan korkeutta.Jostain niistä se korkkirivi on noussut jopa ehjänä ylös toisinaan ei.
    Toisaalta eihän uuden akun hintakaan maailmaa kaada.
    no akku ainakin näyttäs olevan kunnossa mutta lataussäädin on ilmeiseti paskana kun ei toimi lämpösenä meinaan kun kylmänä lataa ja lämpösenä lataus putoo alle 12 mutta paineilmalla kun jäähdytettiin sitä säädintä niin rupes taas lataan lähes 14
  17.  
    no niin taas toimii kun sai uuden säätimen