Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Ameriikan poijaat olivat tietävinään, että nykyisellä LT:llä on elinikää jäljellä 1-2 vuotta. Eli sakemanni olisi ruuvamassa norsua uuteen kuosiin... onkos kellään osunut silmään kuvia moisesta ihmeestä?
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
  2. #2
    Lainaa (ptm @ Heinä. 30 2006,21:55) kirjoitti
    Ameriikan poijaat olivat tietävinään, että nykyisellä LT:llä on elinikää jäljellä 1-2 vuotta. Eli sakemanni olisi ruuvamassa norsua uuteen kuosiin... onkos kellään osunut silmään kuvia moisesta ihmeestä?
    Juupa, ja toisilla on "sisäpiirin tietoa", että malli vaihtuu 2009 tai -10..

    Yhtä kaikki, kuvia tuskin on edes suunnittelijoiden päässä ja vielä vähemmän julkisuudessa.

    Ootellaan vaan ja ajellaan nykyisellä...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  3. #3
    JOVVAIN TÄ !


    ....Naaa siis miksi pitää mennä hyvää muuttamaan !!??

    Tulee tietysti semmonen "kantti x kantti" -muodot kuten tää nykyinen GT ! Kyllähän muotojen pitää olla sopuisat mutta ennenkaikkea pyöreät
  4. #4
    Kieltämättä ajattoman kauniin pyöreät muodot

    Pannuhuoneeseen voisi kyllä niksmanni viritellä jotain uutta, tyyliin 4 cyl boxeri 2,4 litraisena tai uuden K:n mylly reilusti isommalla lohkolla esim. 1800 cc. Nothing beats cubic inces- kuten vanha Teksasilainen sananlasku tietää kertoa. Saataisiin vääntö kerralla kilpailutilanteen edellyttämälle tasolle
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
  5. #5
    Nykyisestä LT:sta
    - pysty ajoasento
    - ulkonäkö (ei ainakaan huonompaan suuntaan)
    - suojaavat katteet
    - sähköinen plexi
    - mukava penkki
    - isot integroidut laukut
    - pakki

    Uudessa pyörässä lisäksi
    - kevyempi 250-280kg (ei vain taida onnistua nykyisillä mukavuuksilla)
    - tehokkaampi n.140heppaa

    ...siinä alkais olemaan huippupyörä kasassa
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  6. #6
    Lainaa (Prätkis @ Elo. 06 2006,13:40) kirjoitti
    Nykyisestä LT:sta
    - pysty ajoasento
    - ulkonäkö (ei ainakaan huonompaan suuntaan)
    - suojaavat katteet
    - sähköinen plexi
    - mukava penkki
    - isot integroidut laukut
    - pakki

    Uudessa pyörässä lisäksi
    - kevyempi 250-280kg (ei vain taida onnistua nykyisillä mukavuuksilla)
    - tehokkaampi n.140heppaa

    ...siinä alkais olemaan huippupyörä kasassa
    Juu, ja mukaanotettavien / parannettavien listaan voisi lisätä vielä:

    - CD-vaihtajaoptio hiiteen ja iPod tai vast. liitäntä + säilytyspaikka valmiiksi
    - mittaritaulun lasin voisi samantien suunnitella heijastamattomaksi. Välillä tosi viheliäistä ajaa aurinko selän takana.
    - penkkihän meni mukavuudeltaan huonompaan suuntaan 04 mallista eteenpäin. Tosin helpotti lyhytjalkaisia, mutta ei sillä pitkiä matkoja kestä ajella...

    No, olishan tuota "parannuslistaa" vielä vaikka kuinka paljon, mutta antaa olla...

    t. pozo
    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  7. #7
    Eikös tuosta vielä puutu ilmastointi ja pari pyörää
    <p>2002-2014</p>
  8. #8
    Noista parista lisäpyörän tarpeesta LT´hen en osaa sanoa, mutta ilmastointihan siinä jo on. Ei tosin automaattinen vaan käsisäätöinen.

    PS Vaihdoin kuitenkin GS ´ään. Ei tarvitse tuota ilmastointia enää käsin räpelöidä. Enkä ole katunut. Saa nähdä miten on kun sateet alkavat ?

    Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.
  9.  
  10. #9
    Suhteellisen luotettavista lähteistä: Uusi LT esitellään loppuvuodesta 2007. Myyntiin kevät 2008.
    Same shit, different day.