Kyselen ihan mielenkiinnosta foorumilaisilta mitä maalauttaisitte pyöräänne jos tulisi tilaisuus? Kynäruiskutaide on erittäin hyvä tapa korostaa pyörän sekä sen omistajan persoonaa. Itsellä vain on runsaudenpula ideoista miten maalauttaa pyörä. (V-Max) Laittakaa omat ideanne julki!
Aivan. Sitä minäkin! On tosi vaikea päättää millaista kuvaa haluaa maalauttaa, kun siihen yllättäen tulee tilaisuus!
Mä ainakin olen sillä kannalla, että kannattaa miettiä joku teema, minkä pohjalta sitten rupeaa väriä ruiskimaan. Kun on joku tietty teema, niin moposta ei tule niin helposti sen näköistä, että on kuvia ruiskittu ihan vaan tekemisen ilosta, vaan että se on tehty kokonaisuutena.
Itse maalausta miettiessäni kävin päässäni läpi vaikka mitä vaihtoehtoja, mutta kun sain hyvältä tuntuneen idean, niin sen mukaan värjäiltiin. Kypäräkin vedettiin samoihin sävyihin, joten mielestäni kokonaisuus on nyt aika hyvän näköinen, vaikka itse sanonkin.
1835
Näin saksassa ihan hyvällä maulla maalatun F6C:n, Pirates of caribbean maalauksilla. Tosin kylessä tais lukea Pirates of valkyrie... ;)
Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
Minusta menee ohi vain nopeammat.
http://www.veepee.fi/