Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

    Pyörässäni on o2 sensori.
    Onko kellään tuota TRE boksia V-srommissa?
    Ja tänään olisi tarkoitus korottaa etuteleskoopin putkia 15mm..
    http://motorcycleinfo.calsci.com/VSt...tml#Suspension
    Ainakin täällä ne ovat niin tehneet ja saaneet balannssiin pyörän.
  2. #2
    Lainaa (petrif_74 @ Elo. 06 2006,10:56) kirjoitti
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

    Pyörässäni on o2 sensori.
    Onko kellään tuota TRE boksia V-srommissa?
    Ja tänään olisi tarkoitus korottaa etuteleskoopin putkia 15mm..
    http://motorcycleinfo.calsci.com/VSt...tml#Suspension
    Ainakin täällä ne ovat niin tehneet ja saaneet balannssiin pyörän.
    Ei ole kokemuksia mutta eräältä toiselta foorumilta muistan lukeneeni että tee-se-itse-mies selviää ilman tuota boksiakin ja huomattavasti halvemmalla. Eli saman asian kuulemma ajaa kun laittaa yhden 2,7 kOhm vastuksen ja jonkun kytkimen.

    Etsi noista lisätietoja. Esim. se listan ensimmäinen linkki on kuollut mutta kokeile välimuistista.

    http://www.google.fi/search?....a%C2%A0
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  3. #3
    Mulla löytyy Ivan`s Tre... Mutta ei se vaikuta muuhun kuin huippunopeuden rajoituksen poistoon 5. ja 6. vaihteella, niin ja OD valo ei enää toimi.
    1000 Strommi
  4. #4
    Just tossa etuputkia nostin 15mm.. ja MUUTTUIPA PALJON!
    Ei ole enää kevyt etupää. 3 asennossa säädöt.
    Eipä noita huippuja tule ajeltua hirveesti.
  5. #5
    Lainaa (Tepa K @ Elo. 06 2006,13:08) kirjoitti
    Mulla löytyy Ivan`s Tre... Mutta ei se vaikuta muuhun kuin huippunopeuden rajoituksen poistoon 5. ja 6. vaihteella, niin ja OD valo ei enää toimi.
    Mitenkähän pikkustromissa? Muistelen lukemastani että 1-3 vaihteilla elektroniikka rajoittaa polttoaineensyöttöä ja sitä kautta tehoja. Ja että tuo vastusmodaus "huijaa" pyörää luulemaan olevansa nelosvaihteella koko ajan.
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  6. #6
    Lainaa (jarmojs @ Elo. 06 2006,13:34) kirjoitti
    Lainaa (Tepa K @ Elo. 06 2006,13:08) kirjoitti
    Mulla löytyy Ivan`s Tre... Mutta ei se vaikuta muuhun kuin huippunopeuden rajoituksen poistoon 5. ja 6. vaihteella, niin ja OD valo ei enää toimi.
    Mitenkähän pikkustromissa? Muistelen lukemastani että 1-3 vaihteilla elektroniikka rajoittaa polttoaineensyöttöä ja sitä kautta tehoja. Ja että tuo vastusmodaus "huijaa" pyörää luulemaan olevansa nelosvaihteella koko ajan.
    Tuossa jälleen sama linkki, joka oli jo tuossa ekassa viestissäkin:
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm
    Montakohan kertaa tämä asia on jo tässäkin forumissa käyty läpi * Ton kun lukee, niin ei tartte arpoa mikä se TRE on, ja mitä se tekee.

    TRE siis parantaa herkkyyttä 1-4 vaihteilla osakaasulla, ei nosta tehoa. Niissä pyörissä, jotka menisivät yli 300km/h, se poistaa myös huippunopeusrajoittimen. V-Stromissa tuskin on huippua rajoitettu, joten en usko TRE:n siihen vaikuttavan.

    Paha mennä sanomaan herkistyykö V-Strom vai ei. Gixxerit, Busa ja GSX 1400 ainakin herkistyvät jonkin verran. Se johtuu siitä, että tällöin käytetään myös osakaasulla optimaalista sytkäennakkoa. Ruiskutukseen tuon ei pitäisi vaikuttaa mitenkään.

    TRE siis huijaa vain ECU:a, että siellä olisi yksi ja sama vaihde päällä koko ajan. Kyseessä on siis vastus, ei sen kummempaa.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 06 2006,17:53) kirjoitti
    Tuossa jälleen sama linkki, joka oli jo tuossa ekassa viestissäkin:
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm
    Montakohan kertaa tämä asia on jo tässäkin forumissa käyty läpi Ton kun lukee, niin ei tartte arpoa mikä se TRE on, ja mitä se tekee.

    TRE siis parantaa herkkyyttä 1-4 vaihteilla osakaasulla, ei nosta tehoa. Niissä pyörissä, jotka menisivät yli 300km/h, se poistaa myös huippunopeusrajoittimen. V-Stromissa tuskin on huippua rajoitettu, joten en usko TRE:n siihen vaikuttavan.

    Paha mennä sanomaan herkistyykö V-Strom vai ei. Gixxerit, Busa ja GSX 1400 ainakin herkistyvät jonkin verran. Se johtuu siitä, että tällöin käytetään myös osakaasulla optimaalista sytkäennakkoa. Ruiskutukseen tuon ei pitäisi vaikuttaa mitenkään.

    TRE siis huijaa vain ECU:a, että siellä olisi yksi ja sama vaihde päällä koko ajan. Kyseessä on siis vastus, ei sen kummempaa.
    Niin. Siis sitä minä vaan, että jos joku sattuu olemaan näppärä käsistään niin yhdestä muovikuoriin laitetusta 2,7 kOhm vastuksesta ei välttämättä kannata maksaa esim. 100 euroa vaikka siinä onkin valmistajan logo päällä.
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  8. #8
    Lainaa (jarmojs @ Elo. 06 2006,20:25) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 06 2006,17:53) kirjoitti
    Tuossa jälleen sama linkki, joka oli jo tuossa ekassa viestissäkin:
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm
    Montakohan kertaa tämä asia on jo tässäkin forumissa käyty läpi * Ton kun lukee, niin ei tartte arpoa mikä se TRE on, ja mitä se tekee.

    TRE siis parantaa herkkyyttä 1-4 vaihteilla osakaasulla, ei nosta tehoa. Niissä pyörissä, jotka menisivät yli 300km/h, se poistaa myös huippunopeusrajoittimen. V-Stromissa tuskin on huippua rajoitettu, joten en usko TRE:n siihen vaikuttavan.

    Paha mennä sanomaan herkistyykö V-Strom vai ei. Gixxerit, Busa ja GSX 1400 ainakin herkistyvät jonkin verran. Se johtuu siitä, että tällöin käytetään myös osakaasulla optimaalista sytkäennakkoa. Ruiskutukseen tuon ei pitäisi vaikuttaa mitenkään.

    TRE siis huijaa vain ECU:a, että siellä olisi yksi ja sama vaihde päällä koko ajan. Kyseessä on siis vastus, ei sen kummempaa.
    Niin. Siis sitä minä vaan, että jos joku sattuu olemaan näppärä käsistään niin yhdestä muovikuoriin laitetusta 2,7 kOhm vastuksesta ei välttämättä kannata maksaa esim. 100 euroa vaikka siinä onkin valmistajan logo päällä.
    Näin on, vastus on kohtuu helppo laittaa sinne vaikka itse

    Mutta ei se tosiaan ihmeitä tee, muuttaa vaan saman sytkäkartan käyttöön kaikille vaihteille ja kaasunasennoille. Joten ei kannata odottaa, että pyörään tulisi lisää tehoja.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #9
    Joo taitaa olla parempi jättää väliin tuo.entäs sit power commander?

    sehän tuo kai jotain lisää vai viekö?
  10. #10
    Lainaa (petrif_74 @ Elo. 06 2006,22:50) kirjoitti
    Joo taitaa olla parempi jättää väliin tuo.entäs sit power commander?

    sehän tuo kai jotain lisää vai viekö?
    No sillä mahdollistetaan vain se, että ruisku voidaan säätää tarkasti.

    Elikäs riippuu siitä, kuinka hyvin tuo ruisku sitten säädetään, mikä on lopputulema.

    Saahan sillä yleensä jotain lisää, ja hyvin säädettynä toimii todella mukavasti sen jälkeen kaikilla kaasunasennoilla.

    Jos lisää tehoa kaipaat, niit sitten kannattanee vaihtaa myös putkisto.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #11
    Lainaa (jarmojs @ Elo. 06 2006,20:25) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 06 2006,17:53) kirjoitti
    Tuossa jälleen sama linkki, joka oli jo tuossa ekassa viestissäkin:
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm
    Montakohan kertaa tämä asia on jo tässäkin forumissa käyty läpi * Ton kun lukee, niin ei tartte arpoa mikä se TRE on, ja mitä se tekee.

    TRE siis parantaa herkkyyttä 1-4 vaihteilla osakaasulla, ei nosta tehoa. Niissä pyörissä, jotka menisivät yli 300km/h, se poistaa myös huippunopeusrajoittimen. V-Stromissa tuskin on huippua rajoitettu, joten en usko TRE:n siihen vaikuttavan.

    Paha mennä sanomaan herkistyykö V-Strom vai ei. Gixxerit, Busa ja GSX 1400 ainakin herkistyvät jonkin verran. Se johtuu siitä, että tällöin käytetään myös osakaasulla optimaalista sytkäennakkoa. Ruiskutukseen tuon ei pitäisi vaikuttaa mitenkään.

    TRE siis huijaa vain ECU:a, että siellä olisi yksi ja sama vaihde päällä koko ajan. Kyseessä on siis vastus, ei sen kummempaa.
    Niin. Siis sitä minä vaan, että jos joku sattuu olemaan näppärä käsistään niin yhdestä muovikuoriin laitetusta 2,7 kOhm vastuksesta ei välttämättä kannata maksaa esim. 100 euroa vaikka siinä onkin valmistajan logo päällä.
    linkki
    Tuolta kannattaa katsoa ohjeet jos haluaa itse tehdä.
    Pelkällä vastuksella ei saa poistettua 6 vaihteen huippu nopeuden rajoitusta. Koska eri vaihteiden vastusarvot laatikossa ovat:
    1st = 560 Ohm
    N = open
    2nd = 820 Ohm
    3rd = 1.5 kOhm
    4th = 2.7 kOhm
    5th = 6.9 kOhm
    6th = 15 kOhm

    2.7kohmin vastu poistaa kyllä tehonrajoituksen 1-3 vaihteella koska ecu luulee silloin aina olevan vähintään 4 vaihteen päällä.
    Nuo fiksummin suunnitellut vaihdeanturin huijaajat antavat myös kutosvaihteella arvoksi n.2.7kohmia jolloin ecu luulee laatikossa olevan nelosen pykälässä, eikä ala rajoittamaan tehoa korkeilla kierroksilla.

    Noita löytää kyllä ebaysta halvemmalla kuin Ivanilta, mutta joissakin saattaa olla pelkästään tuo vastus sisällä...

    Halvin konsti on poistaa toiset kaasuläpät kokonaan (ne joita ecu ohjaa) koska tehonrajoitukset hoidetaan niillä "kuristamalla". Tuohonkin operaatioon löytyy netistä ohjeita kun etsii. Mutta periaatteessa irroitetaan ilman putsari kotelo ja ruuvataan päällimmäisenä näkyvät kaasuläpät kokonaan irti. Silloin jäljellä jää vain alemmat kaasuläpät jotka ohjautuvat suoraan kaasukahvan asennonnon mukaan. Ja sen jälkeen päätät itse paljonko sitä kaasua pitää annostella eikä ecu pistele enää omiaan sekaan.
    Kliks No tuossa ohjeet siihenkin hommaan.

    edit. Tonnisessa V-strommissa on muuten rajoitettu huippunopeutta.



    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
  12. #12
    Eikös toi V-Strom perustu tellun koneeseen ja ole ruisku? Miten käy seossuhteiden jos repii läpät veke?
    TL1000R
  13. #13
    Lainaa (Asteriksi @ Elo. 07 2006,12:36) kirjoitti
    Tuolta kannattaa katsoa ohjeet jos haluaa itse tehdä.
    Pelkällä vastuksella ei saa poistettua 6 vaihteen huippu nopeuden rajoitusta. Koska eri vaihteiden vastusarvot laatikossa ovat:
    1st = 560 Ohm
    N = open
    2nd = 820 Ohm
    3rd = 1.5 kOhm
    4th = 2.7 kOhm
    5th = 6.9 kOhm
    6th = 15 kOhm

    2.7kohmin vastu poistaa kyllä tehonrajoituksen 1-3 vaihteella koska ecu luulee silloin aina olevan vähintään 4 vaihteen päällä.
    Nuo fiksummin suunnitellut vaihdeanturin huijaajat antavat myös kutosvaihteella arvoksi n.2.7kohmia jolloin ecu luulee laatikossa olevan nelosen pykälässä, eikä ala rajoittamaan tehoa korkeilla kierroksilla.

    Noita löytää kyllä ebaysta halvemmalla kuin Ivanilta, mutta joissakin saattaa olla pelkästään tuo vastus sisällä...

    Duoda, duoda. Mitenkäs se fiksumpi modaus sitten toimii verrattuna pelkkään 2,7 kOhm vastukseen jos se kuitenkin kutosvaihteella antaa arvoksi n. 2,7 kOhmia? Tavallisen (ei sähkö) insinöörin mielestä 2,7 kOhmin vastus antaa kaikilla vaihteilla arvoksi saman.
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  14. #14
    Lainaa (Asteriksi @ Elo. 07 2006,12:36) kirjoitti
    Lainaa (jarmojs @ Elo. 06 2006,20:25) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 06 2006,17:53) kirjoitti
    Tuossa jälleen sama linkki, joka oli jo tuossa ekassa viestissäkin:
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm
    Montakohan kertaa tämä asia on jo tässäkin forumissa käyty läpi * Ton kun lukee, niin ei tartte arpoa mikä se TRE on, ja mitä se tekee.

    TRE siis parantaa herkkyyttä 1-4 vaihteilla osakaasulla, ei nosta tehoa. Niissä pyörissä, jotka menisivät yli 300km/h, se poistaa myös huippunopeusrajoittimen. V-Stromissa tuskin on huippua rajoitettu, joten en usko TRE:n siihen vaikuttavan.

    Paha mennä sanomaan herkistyykö V-Strom vai ei. Gixxerit, Busa ja GSX 1400 ainakin herkistyvät jonkin verran. Se johtuu siitä, että tällöin käytetään myös osakaasulla optimaalista sytkäennakkoa. Ruiskutukseen tuon ei pitäisi vaikuttaa mitenkään.

    TRE siis huijaa vain ECU:a, että siellä olisi yksi ja sama vaihde päällä koko ajan. Kyseessä on siis vastus, ei sen kummempaa.
    Niin. Siis sitä minä vaan, että jos joku sattuu olemaan näppärä käsistään niin yhdestä muovikuoriin laitetusta 2,7 kOhm vastuksesta ei välttämättä kannata maksaa esim. 100 euroa vaikka siinä onkin valmistajan logo päällä.
    linkki
    Tuolta kannattaa katsoa ohjeet jos haluaa itse tehdä.
    Pelkällä vastuksella ei saa poistettua 6 vaihteen huippu nopeuden rajoitusta. Koska eri vaihteiden vastusarvot laatikossa ovat:
    1st = 560 Ohm
    N = open
    2nd = 820 Ohm
    3rd = 1.5 kOhm
    4th = 2.7 kOhm
    5th = 6.9 kOhm
    6th = 15 kOhm

    2.7kohmin vastu poistaa kyllä tehonrajoituksen 1-3 vaihteella koska ecu luulee silloin aina olevan vähintään 4 vaihteen päällä.
    Nuo fiksummin suunnitellut vaihdeanturin huijaajat antavat myös kutosvaihteella arvoksi n.2.7kohmia jolloin ecu luulee laatikossa olevan nelosen pykälässä, eikä ala rajoittamaan tehoa korkeilla kierroksilla.

    Noita löytää kyllä ebaysta halvemmalla kuin Ivanilta, mutta joissakin saattaa olla pelkästään tuo vastus sisällä...

    Halvin konsti on poistaa toiset kaasuläpät kokonaan (ne joita ecu ohjaa) koska tehonrajoitukset hoidetaan niillä "kuristamalla". Tuohonkin operaatioon löytyy netistä ohjeita kun etsii. Mutta periaatteessa irroitetaan ilman putsari kotelo ja ruuvataan päällimmäisenä näkyvät kaasuläpät kokonaan irti. Silloin jäljellä jää vain alemmat kaasuläpät jotka ohjautuvat suoraan kaasukahvan asennonnon mukaan. Ja sen jälkeen päätät itse paljonko sitä kaasua pitää annostella eikä ecu pistele enää omiaan sekaan.
    Kliks No tuossa ohjeet siihenkin hommaan.

    edit. Tonnisessa V-strommissa on muuten rajoitettu huippunopeutta.
    Joo, taas sama juttu kun tuolla yhdessä Kawa-topikissa.

    Ne toiset läpät eivät ole mitkään "rajoitinläpät", vaan oleelliset ruiskun oikean toiminnan kannalta:

    Lainaa kirjoitti
    Tuosta ruiskun toisioläppien poistamisesta.

    Nehän löytyy pirun monesta ruiskupyörästä. Niitä ohjaa ECU ja primäärejä kaasukäsi. Ja ne on siellä juuri sen takia, että pyörä pysyisi ajettavana, eikä ole liian äkkinäinen, ja että ruisku toimisi oikein myös alakierroksilla eri kaasunasennoilla.

    Jos ne poistaa, niin ehkä tulee muutama heppa lisää ylös, kun virtaus vähän paranee. Mutta tulee todella äkkinäiseksi ajaa, kuten tässäkin on todettu. Oliskohan joku vaan hämääntynyt siitä äkkinäisyydestä, että alavääntö paranee, kun vastaa kaasuun sillee on/off -tyyliin?

    Alavääntö luultavasti laskee poistamalla nuo toisioläpät, koska saahan se nyt ihan liikaa ilmaa, kun vetää kaasun auki kokonaan (eli primääriläpät auki) alakierroksilla. Vähän sama kuin suoraveto kaasarit vs alipainekaasarit.

    Tässähän se tulee ilmi, eivät nuo toisioläpät ole ZZR:ssä sen kummemmin "rajoittajat" kuin missään muussakaan ruiskupyörässä:

    Lainaa *

    Hi Guys,


    Here are 2 dyno tests that I did today on the ZX-14......

    As anyone can see in the charts, the best low rpm performance is gotten with the plates intact, and the TRE installed.

    The secondary throttle plates ensure good low rpm performance.
    After riding the bike without them, any sudden throttle opening 3000 rpm or less will cause hesitation.

    There is an advantage as compared to bone stock at low rpm, but the bike actually lost a couple on the top.

    This may be due to turbulence or maybe can be brought back with a little bit of added fuel

    I re-installed the plates, as there is no advantage to removing them at this time.

    Ivan

    http://ivansperformanceproducts.com/zx14.htm



    Tärkein pointti tuossa:
    The secondary throttle plates ensure good low rpm performance. After riding the bike without them, any sudden throttle opening 3000 rpm or less will cause hesitation.

    Eli ei missään nimessä kannata poistaa.

    Lähde: http://www.zx14ninja.com/phpbb2....start=0
    Tuossa alkuperäinen topikki: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=53246



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #15
    Lainaa (jarmojs @ Elo. 07 2006,15:37) kirjoitti
    Lainaa (Asteriksi @ Elo. 07 2006,12:36) kirjoitti
    Tuolta kannattaa katsoa ohjeet jos haluaa itse tehdä.
    Pelkällä vastuksella ei saa poistettua 6 vaihteen huippu nopeuden rajoitusta. Koska eri vaihteiden vastusarvot laatikossa ovat:
    1st = 560 Ohm
    N = open
    2nd = 820 Ohm
    3rd = 1.5 kOhm
    4th = 2.7 kOhm
    5th = 6.9 kOhm
    6th = 15 kOhm

    2.7kohmin vastu poistaa kyllä tehonrajoituksen 1-3 vaihteella koska ecu luulee silloin aina olevan vähintään 4 vaihteen päällä.
    Nuo fiksummin suunnitellut vaihdeanturin huijaajat antavat myös kutosvaihteella arvoksi n.2.7kohmia jolloin ecu luulee laatikossa olevan nelosen pykälässä, eikä ala rajoittamaan tehoa korkeilla kierroksilla.

    Noita löytää kyllä ebaysta halvemmalla kuin Ivanilta, mutta joissakin saattaa olla pelkästään tuo vastus sisällä...

    Duoda, duoda. Mitenkäs se fiksumpi modaus sitten toimii verrattuna pelkkään 2,7 kOhm vastukseen jos se kuitenkin kutosvaihteella antaa arvoksi n. 2,7 kOhmia? Tavallisen (ei sähkö) insinöörin mielestä 2,7 kOhmin vastus antaa kaikilla vaihteilla arvoksi saman. *
    Niinhän se menee, että se näyttää samaa vaihdetta sitten huolimatta siitä, mikä pykälä siellä on sisällä.

    Tonnisen tapauksessa käytetään 5. vaihdetta. Elikäs osakaasu herkistyy ja huippunopeusrajoitin poistuu.

    Sitä en ymmärrä, että miksi V-Stromissa olisi huippunopeutta rajoitettu? Eihän se muutenkaan niin hirveesti kulje..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  16. #16
    Lainaa (ZR-7herwood @ Elo. 07 2006,13:28) kirjoitti
    Eikös toi V-Strom perustu tellun koneeseen ja ole ruisku? Miten käy seossuhteiden jos repii läpät veke?
    Toimii paskasti, jos vedät alakierroksilla kaasun pohjaan. Vertaa suoravetokaasarit vs alinapainekaasarit. Ei ne toisioläpät siellä turhaan ole..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 07 2006,15:55) kirjoitti
    Sitä en ymmärrä, että miksi V-Stromissa olisi huippunopeutta rajoitettu? Eihän se muutenkaan niin hirveesti kulje..
    Lainaus sivulta http://vstrom.info/faq
    It will not be possible to reach speeds in excess of 200 kmh / 125 mph. The reason for Suzuki doing this is likely, because the chassis of the V-Strom is not meant for high speeds.
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
  18. #18
    Lainaa (Asteriksi @ Elo. 07 2006,16:17) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 07 2006,15:55) kirjoitti
    Sitä en ymmärrä, että miksi V-Stromissa olisi huippunopeutta rajoitettu? Eihän se muutenkaan niin hirveesti kulje..
    Lainaus sivulta http://vstrom.info/faq
    It will not be possible to reach speeds in excess of 200 kmh / 125 mph. The reason for Suzuki doing this is likely, because the chassis of the V-Strom is not meant for high speeds.
    Oukkei, onhan tuo ihan järkevää, jos pyörässä ei ole ominaisuuksia huippunopeuteen.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  19.  
  20. #19
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 07 2006,15:59) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Elo. 07 2006,13:28) kirjoitti
    Eikös toi V-Strom perustu tellun koneeseen ja ole ruisku? Miten käy seossuhteiden jos repii läpät veke?
    Toimii paskasti, jos vedät alakierroksilla kaasun pohjaan. Vertaa suoravetokaasarit vs alinapainekaasarit. Ei ne toisioläpät siellä turhaan ole..
    Olen lukenut kahdenlaisia kommentteja tästä. Toisten mielestä moottori vastaa läppien poiston jälkeen paremmin kaasuun, sitä pitää vain osata käyttää oikein.
    Jos taas on tapana vetäistä kaasu pohjaan alakierroksilla, niin silloin on parempi antaa niiden olla paikoillaan ja antaa ecun tasoittaa ilmanvirtausta.

    PS. Ei henk.koht kokemusta läppien poistosta, olen ollut tyytyväinen vaihdeanturi modiin.
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....