Millainen toimintaperiaate on ZZR:n bensavalossa? Toimiiko siten että ensin alkaa vilkuttamaan ja lopuksi palamaan kokoajan vai miten? Millaisilla kilometreillä omissanne syttyy bensavalo, riippuu tietenkin ajotyylistä mutta noin suurinpiirtein?
Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
Omassani alkaa villkumaan ja sitä jatkuu aina loppumiseen asti. Ei siis ala palamaan jatkuvasti. 240 km oli ripissä kun alko vilkkumaan ja jotain 320 tais olla kun pumpulle olen pahimmillaan rullannut. Eli jotain 80km valot villkuen. Joskus rauhallista ajoa tosin päässyt melkein ton 300km ennenkuin alko vilkkumaan joten ajotapa vaikuttaa suuresti!
mä kyllästyin siihen vilkkumiseen ja piuhat irti
tripil 300 ja tankille..yleensä noin puoltoist-kaks litraa jäljellä
zzr600-vm90
Itselläni tuollainen 230km mittarissa kun rupesi vilkkumaan, bensaa mahtui tankkiin n. 11l. Varsin massiiviset merkkivalot bensavaloksi, ja kun vielä punainen valo niin turhan silmiin pistävä.
Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
Hmmm... Onko zötzötissä bensavalo?
Onko tuo mistä vuodesta lähtien ollut mukana, vai hä?
zötzöt ollu mulla vasta viikon ja ennoo tollasta hokannu nääs...
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Eiköhä ihan alusta asti. Ittellä meinaa vuosimallia-92 ja valo on.(TeeVee @ Elo. 06 2006,18:23) kirjoitti
Oliskohan se noissa edellisellä vuosituhannella valmistetuissa.
Itselläni on vm 2004 eikä siinä moinen poppa vilkuttele![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Itsellä oli aikoinaan tuo vm -90.(tenhula @ Elo. 06 2006,15:08) kirjoitti
Ainakin ko vuosimallissa oli bensavalon yhteyteen liitetty myös öljynpaineen varoitusvalo. Vilkkuminen kiinnitti huomiota mittaristoon, jossa paloi öljynpaineen -varoitusvalo.
Varmista, että se palaa itsekseen.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Eipä sitä -05 mallistakaan ole löytynyt(Boxeri @ Elo. 06 2006,21:13) kirjoitti
![]()
Juupajuu jarru on vaudin surmahttp://jariklemetti.tarinoi.fi/
Oli pakko mennä tarkastaan... ei oo mun -01 mallissakaan sitä, haisee sille edelliselle vuosituhannelle(Cubix @ Elo. 06 2006,21:57) kirjoitti
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
palaa se öljyvalo ainaki sillo ku virrat on pääl(Heksa @ Elo. 06 2006,21:26) kirjoitti
eiköhän toimi...![]()
zzr600-vm90
Bensavalo poistu E-mallista -93 ja tuli mittari tilalle.
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
Vai niin, jahas......(khassi @ Elo. 07 2006,10:44) kirjoitti
Sillonkos siihen tuli ne muutkin mittarit?........![]()
![]()
![]()
![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................