Mä oon jäänyt joka ikinen kerta ...(Viilettäjä @ Elo. 07 2006,14:40) kirjoitti
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Hyvä, jämäkkä kanta ilman löpinöitä.(Viilettäjä @ Elo. 07 2006,13:29) kirjoitti
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Joo. Hyvä mielipide!(Viilettäjä @ Elo. 07 2006,13:29) kirjoitti
Mä olen samaa mieltä asiasta, jos ylittää järjettömyyden rajat hinta, en mene/ota tavaraa/palvelua...
Nousis perkele se pensa sinne 5 Euroon litra, ni ei tulis ku kavereita vastaan polttomoottoripeleillä! Eikös vaan?
JOVAINKOHAN....?(POMPERI @ Elo. 05 2006,23:42) kirjoitti
Naaaa, yritin siis saada asiallista keskustelua aiheesta mutta kun ei niin ei.....Kyseenalaistin siis tuon ns. päivämaksun maksamisen jonka piti sisällään alueella oleskelun he hee....
Saunaan en ollut menossa enkä uimaankaan, eli pelkästään käydä tsekkaamassa paikan?
Kuvittelin että jos ja kun aiheena on "sanan kuuleminen" (vrt.kirkko) ei siitä silloin tarvitse maksaa, en todellakaan ollut menossa kahville, sitä kun en juo, saati syömään ! Elävä musiikkikaan ei kiinnosta, eikä sitä silloin siellä vielä olisi edes ollutkaan. Vaimolleni sanoin lähtiessäni että "käväsen kahtomassa että minkäläista porukkaa siellä on"
Että POMPERILLE ensinnäkin, ei minua mikään sapeta.
Eikä minua kenenkään olisi tarvinnut tulla vahtimaan, en ole tähänkään mennessä minnekään eksynyt ja kyllä sanaani luotetaan tai ainakin tähän asti olen ainakin tottunut siihen että jos mitä sanon, tarkoitan myös sitä..
ja olisin ollut valmis maksamaan vaikka sen 20 € jos paikalla olevat hemmot tai tapahtumat minua olisivat kiinnostaneet ja olisin sitten jäänyt sinne "oleilemaan".
Sitten ekiX:lle "Jos 10€ on liikaa niin älä hyvä ihminen mene sinne, ziisus nykyään kaikki on niin hankalaa"
..Niin ei 10 € ole minusta paljon jos siihen kuuluu jotain vastinetta. JOS siihen taas ei kuulu mitään, niin sitten se on minusta paljon.
Eli sä taidat olla just niitä tyyppejä jos kenelle sanotaan että: " 10 € kiitos", niin sä siihen että: " ai juu, ole hyvä! " Eli justiinsa tommosten hemmojen takia näitä ihme maksuja riittää!
...."miksi kaikki on niin hankalaa", sitähän minä tässä ihmettelenkin, onhan esim. rannekkeet keksitty, eikö ?
Sitten powerboxerille: "On se surkeeta olla köyhä"
Niin, nythän tässä ei ole kysymyksessä tuo summa vaan tämä periaate......mutta tottamooses, olet oikeassa, surkeeta on olla köyhä, varsinkin mieleltään ?
Sitten viilettäjälle: "Siksi että juurikin tälläisia kaikki pitäs ilmasek kitisijöitä näkee täällä töissä joka päivä. Itse olenkin tälläiselle ajatusmallille vastainen. Siis sitä vastaan ei mitään et ilmaseks saa. Mutta jos ei saa, niin pysyy kotona ja kattoo formuloita verhot alhaalla koska se tv lupa on kuitenkin maksamatta"
Sori nyt vaan mutta mä en tätä kyllä ymmärtänyt....
Mutta olikohan täällä nyt ketään jotka olisivat olleet tuolla paikanpäällä? Mitä mieltä siis ollaan hinnoista/tarjonnasta ja kuinka saadaan ns.päiväkävijät eroiteltua varsinaiseen kokoontumiseen osallistujista. Eihän tämä voi uusi asia olla? Onko ihan ylivoimainen tehtävä ? Itse ehdotin jalkautumista, eli mp-parkkiin portille / osallistujat ajaa sisälle.
(mchuurre @ Elo. 07 2006,20:16) kirjoitti
![]()
Kerrankin meikäläistä ei ripitetty
![]()
Sorry, oli ihan pakko heittää, illan iloksi![]()
Sähän olet niin saatanan viisas,vinguithan sä ku perseaukiset kuinka kallista...Pysy siellä perseenreiäs missä asustelet.Anna ny tulla mis Stadis niitä kalliita sumppeja oli tarjolla...Vai käytkö sä muualla ku siellä perähikiän Essolla....Noniin,mä tuon sulle köyden,ilmaiseksi,pidä hauskaa...(mchuurre @ Elo. 07 2006,20:16) kirjoitti
Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
Jaahas,tekipäs taas hyvää...Siis soittaa poskeaan.Hakkasin näppäimistöä ihan raivon vallassa..Onneksi se meni ohi.Enkä hakannut vaimoa ja lapsia.Mutta huomenna kostan kaiken työkavereille.![]()
Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
Joo, kahvi on siellä Strindbergissä kallista, valitet vaan sen pullan sit.(powerboxer @ Elo. 07 2006,21:28) kirjoitti
Vesilasi maksaa Tornissa sen 1,5 Euroa.
Ole varovaine, jos tapanasi on piestä muijasi ja perheesi, ettei Sulle käy, ku Haatajan Kaukolle.
Kake pieksi perheensä joka lauantai kossun ja saunan jälkeen, kunnes kerran oli itte TK:ssa nokka poskella sunnuntai aamusella. Kysäsin, että mikäs täs ny, Kake tuumi rauhalliseen sävyyn, että muija ottikin kaksi pulloa kossua...
Elä vejä herneitä hengityselimiin, tää on vaan voorumi. Tosielämässä HuurteenAslakki ei vingu hinnoista, enkä minäkään vingu hinnoista. Kuten sanoin aiemmin, ällistellään vaan tätä piiloinflaatiota ja Euron heikentymisen nopeutta.
So, Peace man!
![]()
YKllä mä tinkaan Alkossaki joskus. Ja hyvin usein kun joku sanoo hinnan, niin yhtäkkiä yrmäsen että: "TÄH! NIIN PALJO!" Ihan vaan huvin vuoksi, siis oman...(MattiR @ Elo. 07 2006,17:02) kirjoitti
Olla rikas ja kusipää on niin yleistä, köyhä ja kusipää on paljon harvinaisempaa...köyhät on nimittäin yleensä nöyriä.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Mukavat oli kinkerit omasta mielestä. Mitään en tosin maksanut kun olin järkkärinä. Saunat oli kun suoraan alakerrasta tai ainakin niin kuumatParasta kaikista on kuitenkin se ettei ole niitä känniääliöitä, itse kun ei jaksa sitä enää ollenkaan!!
Ohjelmasta en oikeastaan osaa mitään sanoa, kun en sitä ehtinyt katsomaan. Sen minkä hereillä olin, söin ja tein duunini. Ruoka oli hyvää ja ennenkaikkea sitä sai niin paljon kuin jaksoi syödä, eli tapauksessani paljon. Aamupalalla oli kaikki mätöt puurosta leipään ja sen päällisiin, muroista hyla maitoon ja kahvikin oli juotavaa.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Kun käyn ostamassa mopoa autoa jne en maksa sitä mitä heti pyydetään. Kun kyseessä on sisäänpääsymaksu johonkin tapahtumiin, jonne vielä olen ehkä ajellut vapaapäivänäni sen 100km siivu...... niin mielestäni takaisinkääntyminen olisi jo...... jopa tyhmää. Mut käyttäköön kaikki aikansa niinkuin parhaakseen katsovat.
Se että tämä asenne olisi outo niin kysynkin kaikilta jotka tätä threadia ovat lukeneet: onko teillä joku kaveri joka portilla sanoi että eiiii myö sittenkään mennä tuonne nyt olleskaan, onhan se 10€ ja tuolla niityn laidalla saadan kuitenkin kattoa ihan ilmaseks ku lehmät paskantaa.
Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
Hassua, mutta mulla on kyllä montakin kamua, jotka on kääntyneet portilta takas, ku tiketti on ollu kallis.. (mm. Kokkotreffeitä). olivat sentään tulleet Kouvolasta, että ei se 100km ole matka eikä mikään..
Sit ne kaikki könysi tätille yöksi, joka oli sitten ihan hepakassa! Heh.. tosi säästäjät..
![]()
Lainaaa lainaaa(Jassu @ Elo. 06 2006,19:16) kirjoitti
)
Mulla hallituksen kaaa lainaa n. 500 000 €)
Tai pikkusen alle mut kohta satku lisää)
Ihan vaan silleen ihmettelen että mihin tarviit noin paljon lainaa?? Kuitenkin noiden lyhennysten hoitaminen vaatii jo melkoiset tulot eli luulisi sen lainan vähenevänkin siitä ja niistä tuloista sitten voisit nopeestikin säästää niin ei tarvis olla lainaa(POMPERI @ Elo. 18 2006,03:17) kirjoitti
Eihän se toisaalta mulle tai juuri muille kuulu että kuinkakin paljon kelläkin on velkaa/rahaa/muuta mutta jos ihan mielenkiinnon sammuttamiseksi voisit valaista asiaa...? Ja toinen asia mikä tuossa kiinnostaa on kuukausilyhennys?![]()
Life sucks and then you die...
Kuolema kuittaa univelat...
Vähän samaa vikaa. Olisin piipahtanut, vaikken itseäni niin uskovaiseksi laskekaan, mutt'ei passannut aikatauluun.(rammus @ Elo. 07 2006,21:06) kirjoitti
Itse asiassa euro ei oo kyllä nostanut mitään hintoja. Kyllä ne on kauppiaat ite hinnannoston takana.(Sergei The Eagle @ Elo. 06 2006,08:51) kirjoitti
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother
Parturista puhumattakaan. Siitä saa maksaa kaks kymppiä eikä saa olla kuin vartin tai korkeintaan puoli tuntia.(Viilettäjä @ Elo. 07 2006,14:40) kirjoitti
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother
Alkup kysymykseen vastatakseni: Suurin syy siihen miksi tuo 10€ perittiin on siinä että sillä pääsi Nina Åströmin konserttiin myös, johon ei taas myyty eriksenn lippuja. Ja siihen kuului myös sauna ja muu oikeudet.
Ongelmana näiden "Mä vaan käyn nopeesti, max 15min"-tyyppien kanssa on siinä, että niistä ei voi vahtia mitewnkään et onko ne oikeesti vaan sen 15 min vai käykö ne sit saunat, konsertit ym, joista muut on maksaneet. Eli oli selkeempi laittaa päivämaksu kaikille. Ja kuten täällä on jo monesti todettu, ei tuo EMC ollut ainoa jossa otettiin päiväkävijöiltä maksut...![]()
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Todennäköisyys, että joku katselee minua,
on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
JOVAINKO ON ?(Kuminilkka @ Elo. 22 2006,20:10) kirjoitti
.....SIIS IHAN mahdoton tehtävä tosiaan tuntuu olevan tuo nähdä hemmosta onko maksettu vai ei ? Mitenkähän nämä asiat hoidetaan tanssilavoilla kun pitäs päästä pihal ja sit jos taas tulee sisään niin tietysti maksetaan uudestaan
jooo ! Kyllä on mielikuvitus vähis näitte kokkareitten järkkärillä !!
No mutta tässähän on tilaisuutesi tehdä se "kaikkista paras kokoontuminen" - ei muuta kuin mielikuvitus töihin ja kyykyttämään kaikkien muitten tapahtumien järjestelyt(mchuurre @ Elo. 22 2006,20:24) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Ootsä kyllä aika epeli. Mahdotontahan ei ole mikään kun oikein paljon työntekijöitä. Oletko ajatellut että niitä vapaaehtoisia ei ole maailman tappiin asti? Tai että joku jaksaa ja viitsii muutaman tuollaisen peraukisen ihme valittajan takia alkaa säätämään ja vahtimaan kun kuitenkin yleisesti 99.9 prossaa maksaa sen kympin vikisemättä! Ei voi sanoa kun että mene sellaisiin duuneihin ettei tarvii joka ikisestä pennistä kitistä. Jos kinkerit on liian kalliit ja hinnankin tiedät = ÄLÄ MENE!!!(mchuurre @ Elo. 22 2006,20:24) kirjoitti
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
ihan pienen pieni vinkki vaan tässä: lue järkkärin mainos huolella läpi tai soita ensin, selviää maksut ja muut systeemit. itse soittelen tai meilaan joka kerta ennen kuin menen nykyään jollekin kokkareille missä en ennen ole ollut kun ihan suosiolla maksan sisään kyllä mutta jos esim. 30 e vkl hintaan luvataan ruoka ja ohjelma niin ainakin se ruoka pitäis olla mutta sepäs ei olekaan itsestäänselvyys jos olet kasvissyöjä joka vielä uskaltaa juoda hyla-maitoa
onneksi vuosien mittaan ovat monessa paikassa huomanneet etten todellakaan ole ainoa mutta ikävä kyllä on tänäkin kesänä käyty omien eväiden kanssa mutta mutta...onneksi on seura ollut hyvää kenen kanssa on matkailtu. jos aluetta haluaa muuten vaan katsella niin lähestulkoon jokainen paikka on katseltavissa silloin kun siellä ei maksullisia kokkareita satu olemaan, jos vaan mahd.niin internetin ihmeellinen maailma kyllä selvittää usein senkin tilanteennämä kokkareet on tosiaan talkooporukalla järjestettäviä ja on vaakalaudalla ollut tänäkin kesänä pari oikein hyvää häppää kun ei ole ensin meinattu saada porukkaa tarpeeksi, siihen ei enää lisähommia tarvita, tosin moni asia on ihan vaan funtsaamiskysymys mutta pitänee muistaa että porukka ei ole tapahtumajärjestäjä ammattilaisia. se on totta että hinnat on usein nousseet jne.mutta me onneksi voidaan valita sellaiset tapahtumat missä sille rahalle saa vastinetta.
![]()
Ihan oikeasti kaikki kahvikuppi€urovertaajat(jyke @ Elo. 21 2006,01:49) kirjoitti
! Hinnat eivät ole keskimäärin nousseet yhtään euron takia! lukekaa tutkimuksia...älkää tehkö niitä itse
![]()