Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Kertokaahan miulle hyvät niksit... Kun oon tuon oman mopottimen ostanut lähinnä käyttöä varten, niin tuppaa tuo pyörän peseminen jäämään vähän huonommalle huomiolle. Mitenkä ihmeessä saan kaiken maailman hyttyset ja muut mukavat önniäiset irti pyörän katteista? Mikä ois hyvä pesuaine? Vahaatteko pyörän joka pesukerran jälkeen? *
    Suzuki GSF650S Bandit
    Mikrokuituliina on kova sana tohon tarkotukseen Hopi hopi kauppaan ja siivouspuolelle
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    Ja jos enempi haluaa rahaa käyttää niin Autoglymin Bike Cleaner on hyväksi havaittu aine. Irrottaa myös hyvin ketjurasva roiskeet yms.

Korjaus edelliseen, se onkin "Motorcycle cleaner"

<br /><br type="_moz" />
    Työntäkää ne kemikaalit sinne mihin aurinko ei paista!

Ne lähtee parhaiten vedellä. Märkä rätti päälle, anna olla minuutti, ötiäiset kostuu/imee vettä ja pyyhi. Uskomatonta mutta totta.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (wekkuli @ Elo. 08 2006,20:14) kirjoitti

Ne lähtee parhaiten vedellä. Märkä rätti päälle, anna olla minuutti, ötiäiset kostuu/imee vettä ja pyyhi. Uskomatonta mutta totta.
    Tässä asiassa nimenomaan vesi on vanhin voitehista! Eli jos on joku vanha pyyhe tmsv. niin märkänä päälle ja vaikka vielä vähän vettä lisää ja siinä pari minuuttia ja sitten vain normi pesu. toisaalta jos ei ole pyyhetta ja rättiä niin vaan vettä päälle ja antaa olla vähänaikaa märkänä niin sitten se pesu niin puhdasta tulee.
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!

Enkä työnnä, se kirvelee

Tuota kosteaa pyyhettä olen käyttänyt kypärässä, kun en ole arvannut sitä mennä myrkyillä pesemään.
    <br /><br type="_moz" />
    Mulla on semmosessa pienessä pumppupullossa vettä ja saattaa siinä joskus olla pikku tippa astianpesuainettakin, sillä kun suihkuttelee eikä päästä kuivumaan ja antaa liota vartin verran niin pyyhkimällä lähtee öttiäiset. Semmonen pikku pullo mulla on mukana pitemmillä reissuillakin visiirin pesua varten, iltasella ajellessa kun saatta visiiriin tömähtää oikeen parvi yhelläkertaa.

Jaahas,pitääpä kokeilla ilman myrkkyjä....Koskahan huoltoasemilla on ekat ME VASTUSTETAAN AUTOPESUA tyypit kylttien kanssa...Australiassa ei saa autoa pestä ainakaan vesijohtovedellä,siitä seuraa sakot...
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
    Ääni pelkän veden käytölle. Tuo kuitenkin edellyttää, että pyörää lutkutetaan kohtuullisen usein. Pari, kolme viikkoa auringossa paahtuneet sittisontiaiset ovat kyllä kovaa kiinni. Viikottaisella pesulla nuo kyllä lähtevät helposti.
    <p>2002-2014</p>
    Kiitos vinkeistä! Taidan sitten kokeilla tuota vanhinta ja halvinta voidetta ensin. Saa nähdä kuin käy, koska miulla ne on todella pinttyneitä önniäisiä, eli olleet useamman viikon muhimassa.
    Suzuki GSF650S Bandit
    Itse olen veteen sotkenut vähän itikka-lasolia, lähtee vielä vähän paremmin. Mikä tahansa pesuaine, joka on tarkoitettu noiden biologisten aineiden poistoon toiminee myös.
    vesi kyllä lähtee ja vaikka kostutettu talouspaperi,mielummin kangas rätti,ja antaa hetken olla niin kyllä lähtee,muuten eikö kukaan
    ole koskaan huomannut kuin itikat on lähteneet katteista ja valoista
    kun on ajanut sateella,eipä tarvitse kauan ajaa sadekelillä kun on itikat tipotiessään.
  14.  
    Lainaa (jarijii @ Elo. 09 2006,11:50) kirjoitti
    vesi kyllä lähtee ja vaikka kostutettu talouspaperi,mielummin kangas rätti,ja antaa hetken olla niin kyllä lähtee,muuten eikö kukaan
    ole koskaan huomannut kuin itikat on lähteneet katteista ja valoista
    kun on ajanut sateella,eipä tarvitse kauan ajaa sadekelillä kun on itikat tipotiessään.
    Kyllähän ne sateella lähtee, muttako ei oo kertaakaan satanu ku oon ollu ajelemassa. Sateella puhistuis ajokamppeetki ötököistä
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka.

-Erno Paasilinna-