Hei ihmiset haloo??
Halutaanko tästä(kin) lapasesta lähtenyt topic vol. 179? Olen varmaan vähän suppee mutta jos tässä ketjun alussa kysyttiin jotain asiaa ja siihen on jo vastattu niin antakaa lillukanvarsien olla.
Sosiaalipoliittiset keskustelut vaikkapa privalla, tsätissä tai kahden kesken kupposen ääressä. Pliis.
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
(equilibrium @ Elo. 08 2006,11:35) kirjoitti
Kaikki ne on yhtä vaarallisia ajaa ylinopeutta jos haluu pitää kortin taskussa...taajamassa en ymmärrä ihmisia jotka ajaa +15 km/h oli sitten mopotin tai auto.auto on pikkuisen turvallisempi kun mopo.Tai ainakin oon saannut kuvan että opot otetaan helpommin sivuun.olenko oikeassa?
ja siitä "Kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta"merkillä varustettu sakon kohta niin siitä saa 26kpl päiväsakkoja"kokemusta on asiasta..Kallista se on.Mut eikö moottoripyöräily muutenkin oo??
??
www.mtbracingteam.co.nr
kawasaki ZXR 750 -90,kawasaki ZX-9R -94,kawasaki ZX-9R -98
kawasaki Z-1000 -04.
Honda CBR 900 RR -02
Suzuki GSX-R 1000 -03
Suzuki GSX-R 1000 -01
Suzuki GSX-R 1000 -04
Suzuki GSX-R 1000 -05
Yamaha FZ1-N 2007
(MadMan @ Elo. 08 2006,13:01) kirjoitti
Virkamiehistä se on kiinni että kun paljon siitä kärsii
itse olen päässyt suht helpolla ajokieltojen suhteen vaik olisi ollut edellytykset pahempaankin......
www.mtbracingteam.co.nr
kawasaki Z-1000 -04.
Honda CBR 900 RR -02
Suzuki GSX-R 1000 -03
Suzuki GSX-R 1000 -01
Suzuki GSX-R 1000 -04
Suzuki GSX-R 1000 -05
Yamaha FZ1-N 2007
Minä ainakin annan aiheen olla, saa tulla kahvittelemaan tai baari-iltaa istumaan jatkoille stadiin päin.![]()
"We cannot choose the time we live in
- all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
(equilibrium @ Elo. 08 2006,17:26) kirjoitti
Koska ja minne?
www.mtbracingteam.co.nr
kawasaki Z-1000 -04.
Honda CBR 900 RR -02
Suzuki GSX-R 1000 -03
Suzuki GSX-R 1000 -01
Suzuki GSX-R 1000 -04
Suzuki GSX-R 1000 -05
Yamaha FZ1-N 2007
Eli .Orgilaisten baari-ilta pystyyn viikonlopuksi vai? No ihan minne vain, ehdottakaa aika ja paikka to-la linjalla niin eiköhän sellainen saada aikaiseksi.
"We cannot choose the time we live in
- all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
![]()
juu käy.laita itse jotain paikasta
![]()
www.mtbracingteam.co.nr
kawasaki Z-1000 -04.
Honda CBR 900 RR -02
Suzuki GSX-R 1000 -03
Suzuki GSX-R 1000 -01
Suzuki GSX-R 1000 -04
Suzuki GSX-R 1000 -05
Yamaha FZ1-N 2007
etköhän sinäkin muutaman vuoden päästä ymmärrä ettei(Rider82 @ Elo. 08 2006,13:35) kirjoitti
pikkupojat ihmeisiin pysty
zzr600-vm90
en pääse nyt ainakaa muutamaan viikonloppuun(equilibrium @ Elo. 08 2006,17:26) kirjoitti
![]()
zzr600-vm90
No mutta siihen astihan mä voin sitte jatkaa kukkahattuilua ja lujasti TOIVOA ja uskoa siihen, että ehkä edes joku niistä pikkupojista tekis sen ihmeen ja muuttais asennettaan...(tenhula @ Elo. 08 2006,19:38) kirjoitti
En mä ole lannistunut tuon vesiturvahommankaan tiimoilla, vaikka tänä vuonnakin on hukkuneita jo 94 kipaletta. Mutta...
Se on kuitenkin 19 vähemmän, kuin viime vuonna tähän aikaan, joten ilmeisesti meidän valistus ja "saarnaaminen" on jonkun yksilön tavoittanut ja pelastaa toivottavasti muutaman muunkin hengen vielä.
Joten sinnikkäästi yrittämällä ja omalla ajotavallani pyrin siihen, että saataisiin yhtä positiivisia parannuksia tieliikenteeseenkin!![]()
Honda CBR1100XX Blackbird
Niin, nykyäänhän kortti lähtee 50% ylityksestä. Eli vaikka 30km/h alueella 45km/h, nii kortti lähtee. Varmaan päivisin onkin ihan asiallista, mut joskus keskiiviikko aamuyöllä, helsingin keskustassa, jolloin siellä ei liiku ristinsielua, paitsi teleporttaavat rollaattori mummot ja vaarit, sekä poliisi.
Kawasaki ZX-10R 2008.
Minä olen muuten ajanut raskaalla kalustolla niin paljon että hukkuneita piti pelastella isompien järvien madallikoista rekan nupissa ollessaan.
Mainitsinko jo muuten raskaasta kalustosta? Sillä on tullut tahkottua suomenniemeä jo muutama satatuhatta kilometriä. Niillä metreillä on tullut huomattua miten kaikki muut ovat täysiä perseitä ajaessaan mutta onneksi sentään itselläni pysyy ajo hanskassa täysperällä ja moottoripyörällä, joka on muuten hei ihmiset sitten ihan oikeasti kymppiärrä, joka ei kyllä ole ihan aloittelijan pyörä mutta minulle just passeli, koska siinä on alavääntöä ja ajo-ominaisuuksia omalle egolleni.
Puolikkaalla ja rekalla ajaessani pidän niin perkeleellistä turvaväliä että ihmettelen miksei Karpon Hannu tai edes Sampo ole tullut joulukinkkua antamaan hyvästä käytöksestä. Unohtui melkein sanoa millaista turvaväliä pidän moottoripyörällä ajaessani, joka muuten on se kymppiärrä (ihanasti alavääntöä, tehosta viis!!!). Meinaan se ei ihan heti mahdu kenenkään tajuntaan, olen sen verran rehti ihminen että oksat pois!
On muuten mennyt ihan kaikki inssit alle kerralla läpi, kun on tarkastaja JOKA kerta kehunut jo ennen homman loppumista että "Sä olet kyllä ajanut varmaan kaikkia Suomen alle 35t ajoneuvoja panssarivaunut mukaanlukien jo lapsesta pitäen, niin eiköhän pistetä paperit vaan tulemaan, tämä oli tässä!" niin kyllähän se pistää miettimään että onko tässä minun olemassaolossani suurempaa johdatusta.
Kerran meinaan kun olin täysperää vetämässä pohjoiseen pimeällä ja joku kahdeksankympin ja kualeman välissä oleva paappara ohittamaan mua ja annoin reilusti tietä niin että pappa pääsi kuuttakymppiä ohi turvallisesti mutta mua vähän kyllä hymyilytti se pappa ;) Taittelin vielä paperilennokin juhannuksen hukkumisvaaroista ja kiinnitin keltaiset huomioliivit (joita mulla on laatikollinen, just in case) siihen pyrstöön ja tähtäsin suvereenisti ikkunan ja oven väliin, niin että pappa sai sen seuraavalla huoltoasemapysähdyksellä talteen, jossa muuten kättelin ukkoa henkilökohtaisesti hienosta pitkien näyttämisestä ja äänimerkin antamisesta ohituksesta ilmoittamiseksi tuolla synkällä korpitaipaleella. No siinä se sitten kertoili sodanaikaisia juttujaan, ja mua alkoi harmittamaan että ainua asia, mikä minulta jäi tekemättä, on se asepalvelus kun Suomen tuotanto jauhoi ja vaati minua ajamaan raskasta kalustoa kumipyörillä pitkin maanteitä.
Ai hitsi, mikäs se topikki olikaan? Nooh samapa se kun täällä on niin kiva turista motoristisiskojen ja -veljien kanssa, tulee ihan lämmin olo.
Niin juu, monestako sakosta kortti lähtee?
No. Minähän en ole sakkoja saanut muuta kuin yhden kerran ja sekään ei ollut minun vikani, mutta en ala sitä nyt kertomaan kun mut varmaan bannataan näiden pitkien juttujeni takia (hih!) joten tyydyn toivottamaan oikein ihanaa kesää kaikille rauhallisille motoristeille!
edit: pilkunviilausta
00:58:12 [Terrorizer] pienimunaiset pojat hankkii tusinamuoviluoteja ;)
- Naapurinlikka, pikkusportti, farkut, ei sakkoja -
Ai onxtää niiq fakta? Miksei multa lähteny kortti ku ajoin 40-alueella 62km/h tutkaan? Sehän on kuitenki niinq 64% ylitys... Oishan se muutenkin aika hassua, että vois saada rikesakon samasta rikkeestä mistä kortti lähtee... päiväsakkoja kun alkaa tulemaan vasta 20km/h ylityksen jälkeen.(& K. @ Elo. 08 2006,22:40) kirjoitti
Teksti saattaa vaikuttaa v*ttumaiselta, mutta sitä se ei toki ole. Ihmettelen vain aidosti varmaa sävyä kirjoituksessasi kun omakohtaiset kokemukseni ovat ihan erilaisia. Onko kirjoitelmasi siis tietoa vai mutua?
Kyllä se siitä kato lähtee, jos on oikeen paha olla, niin terkkakeskuksesta varmaan löytyy joku ihminen, jolle voi mennä purkamaan...(Seven @ Elo. 08 2006,23:04) kirjoitti
e: puolikas ja rekka on muuten sitte yks ja sama asia...
En katsos halua, kun hoidan mielenterveyttäni täällä foorumilla!
e: kiitos ohjeistuksesta! on meinaan hyvä tietää että tarkka ammattisanasto löytyy nyt yhdestä osoitteesta
00:58:12 [Terrorizer] pienimunaiset pojat hankkii tusinamuoviluoteja ;)
- Naapurinlikka, pikkusportti, farkut, ei sakkoja -
No mutta good for you, että oot löytäny tästä foorumista itselles tukea vaikeina hetkinä...(Seven @ Elo. 08 2006,23:15) kirjoitti
Toisille tulee kato ajoittain sellasia hetkiä, että ottaa kaaliin, kun muut saa aikaseks elämässään jotain mistä ovat aina haaveilleet ja ite on jääny vaan paikalleen miettimään, että miksköhän sitä ei saa aikaseks oikeen mitään...
Ja sitte ku se tarpeeksi rupee tuolla nupissa tutisuttamaan, ni tottahan se täytyy johonkin purkaa!
Ja sitte pitää vaan löytää sellanen tyyppi jostain, joka on ehtiny tekemään ne kaikki kivat jutut, mihin itsestä ei ole...
Ja mikäs sen parempi paikka, kuin lähes anonyymi nettisivusto, josta vielä saattaa saada kanssakulkijan lämpimän kädenpuristuksen ja selkääntaputuksia, että kyllä se siitä!
Toivottavasti sulla edes on se kymppiärrä ja iso ego, mulla kun ei oo kumpaakaan, en oo kokenu tarvitsevani...
Sä peittoot jopa Kava10:n noilla jutuillas...![]()
(& K. @ Elo. 08 2006,22:40) kirjoitti
asetu nyt jo aloilles
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Miksi niitä sakkoja pitää "keräillä"? *ei ymmärrä*
Honda CBR1100XX