moi!
Itselläni oli -99 Busa. Mystisesti 6.6.06 kuului vaihdetta vaihtaessa rälläkkämäinen ääni ja samantien kytkin löysäksi. No diagnoosi: Kytkimen takaa laakeri silppuutunut vaihelootaan ja 38 osaa paskaksi. Niistä neljästä kiinnitysruuvista kolme oli löysällä ja yksi irti. Onneksi oli käyttöturva. No meni kaks kuukautta ja oli kaikki osat tulleet nipponistakin muutama. Sitten ilmeni vielä öljypumpun viallisuus.
Päätin sitten vaihtaa pyörän kokonaan. Valitisi uuden 750 gsx-r:n. On todella tyylikäs ja räyhähenkinen pyörä. Vähän saisi tehoa olla enemmän. No talvella ehkä pajalle ja pc:tä ja putkea.![]()
euroopan pimein ? allways spiritual winner! crybaby...
Olisit ottanut sitten tonnisen samantien(Ghostos @ Syys. 09 2006,19:38) kirjoitti
![]()
Lähes identtinen 750cc:n kanssa, tehoa enemmän eikä hintaakaan ole paljoa enempää.
Suzuki GSX-R 1000 K7
Se hinnanpaljous on aina kaikille suhteellinen käsitys, onko paljon vai ei...![]()
Jos on varaa laittaa 17000e pyörään, niin eiköhän sen 1000e saisi jostakin kaivettua. Pyörän hintaa en sitten tiedä, tuo on vain se suositushinta.(Gari @ Syys. 09 2006,20:46) kirjoitti
Suzuki GSX-R 1000 K7
Niin sen seiskapätkän sai 14900, kun oli koeajopyöränä ollut. Ja tämä uutuusmalli on monin kerroin vielä vanhanmallista 1000 tyylikkäämpi. *(teude @ Syys. 09 2006,23:08) kirjoitti
ja eikö ens vuonna tuu uusi 1000. sen voi sitten ehkä jo huolia. *
euroopan pimein ? allways spiritual winner! crybaby...
Itselläni on sama tarjous tuosta pyörästä, tosin se on ihan uusi. Ja tuo 1000cc:hän on lähes samannäköinen kuin tämä 750cc(Ghostos @ Syys. 10 2006,07:42) kirjoitti
![]()
Mutta Suzuki kuin Suzuki, pääasia![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Ajoittta muuten ylämäkeen(jmy69 @ Syys. 03 2006,22:05) kirjoitti
Vaikuttaisko noihin nopeuksiin ?
Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
Itsellä tuo 2000 vuoden busa ja kaikin puolin tyytyväinen pyörään ollut, mutta kuitenki aika luopua omastaniRataharrastus vei ikävä kyllä voiton ja tonnista pitää alle saada, mutta tärkeintähän se kuitenki et suzukissa pysytään. Busalla ajelin 3 ratapäivää motoparkissa ja tiistaina tulee vielä 4. päivä busan kanssa. Yllättävän hyvin busakin toimii radalla, etenki kun pistin siihen nuo performance bikesin suuntaa antavat ratasäädöt alustalle. Shikaaneissa busa on vähäsen kankee ja kun vauhti kasvaa niin aika paljon joutuu roikkumaan et taipuu mutkiin kunnolla. Mullakun tuo ratakärpänen iski oikein huolella niin pakko se on tuosta hyvästä pyörästä luopua, vaik ei kyllä haluais..
![]()
suzuki gsx-r 1000 k5
Tonninenhan on ollut jo vuodesta 2005 niin sanottu uuskoppanen ja 750 ja 600 vasta tänä vuonna samaa mallia. Kumitassusta 2006 vuoden tonnisen saa jo muistaakseni 15.800 egeen eli vain 900 euroa tuohon sun 750 hintaan eroa(Ghostos @ Syys. 10 2006,07:42) kirjoitti
Ei siinä sen puoleen, pirun hyvä pyörä tuo 750 on
![]()
suzuki gsx-r 1000 k5
Vaan miks tonninen? Osta kuussatku vaan ensin. Halvemmaksi sillä tulee harrastella. Ja jos ostaa vanhan ja halvan kuussatkun ensin niin voi vielä pitää busankin.(turboJR @ Syys. 10 2006,22:39) kirjoitti
Eikä noilla ihan älytöntä eroa ole suomen radoilla. Esim R6 ratavälityksillä pysyy hienosti vakion kilogixxerin perässä kiihdytyksessä. Mutkassa sit meneekin R6 menojaan.
Keskiviikkona Ahvenistolle!
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
Siks tuo tonninen koska ajelen siviiliajoa kuitenki tällä hetkellä vielä aika paljon ja aika lussulta tuntui 750 giksukin turbon ja busan jälkeen.. Oliskin hyvä jos yks kilvetön riittäis, mut ku pitää vaimollekkin vielä uus pyörä ostaa niin ei auta kun myydä vanhat pois.Ajelen siviiliajotkin lähinnä mutkateillä ja kaupungissa ja tuo tonninen palvelee hyvin käyttötarkoitusta..Huomenna Motoparkkiin
suzuki gsx-r 1000 k5
Kertokaapa Bussi kuskit, että iten hameväki on viihtynyt takana? Polvet koukussa, penkissä huomautettevaa?
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Vanhoissa bussi-ketjuissa on kirjoitettu matkustajan tiloista, mutta en jaksanut kaivaa niitä linkeiksi tähän. Käytähän hakua.(peltzi82 @ Tammi. 04 2007,22:22) kirjoitti
Oman kokemuksen mukaan bussissa on hemmetin hyvät tilat matkustajalle ja mopossa riittää hyvin potkua kaks päällä ajoon.
On tullut muutamaan otteeseen istuttua omankin pyörän kyydissä ja mukavasti siellä istuu tällainen 180+ kaverikin.
Hameväki ei ole tosin mun kyydissä paljoa viihtynyt, vika lienee tosin kuskissa eikä pyörässä![]()
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Ite ajan ja olen välillä vyöruusukkeena... Varsinkin jos kipastaan ytimeen mokkaplörölle... Erittäin hyvä on Bussin tarakalla istuskella ja katsella maisemia. Teetätin omaan mopediin uudet jakkarat ja olotilat sen kun parani... *(peltzi82 @ Tammi. 04 2007,22:22) kirjoitti
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)