Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Tuli tehtyä tosi nopeat kaupat. -03 kilogixeri lähti ja uusi -06 Blade tilalle (mustana ). Sutsukeita rupes oleen joka nakkikiskan nurkalla ihan liikaa, joten päädyin erilaiseen.

Kuinka paljon tässä foorumissa on 1000 RR Hondia? Itse olen nähnyt täälläpäin livenä liikenteessä yhden ainokaisen kappaleen ! Joten melko vahvasti taitavat Suska yms. hallita markkinaa.

Muite huomionarvoisia seikkoja ko. laitteesta? Onko siinä jotain perus"vikoja" tai häiritseviä ominaisuuksia? Mitä kuluttaa polttoainetta? Onko jotain yksinkertaisia kikkoja, joilla voi halvalla parantaa pyörää (vai onko siinä mitään parannettavaa ylipäätänsä?)? Yms. kommentteja laitteesta?

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    fireblades.org on hyvä lähde.

uusin 06 on erilainen kuin aiemmat 1000rr:t, no ainakin vähän. sirommat katteet, gramman keveämpi ja heppa lisää tjsp.

aiemmissa 1000rr:issä on ollut vähän mallivikaa generaattoreissa, eli on lopettanut latauksen. Monissa pyörissä on vastaavia vikoja 'lämpimissä' maissa, koska siellä se kuumenee enemmän.?
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    -05 malli on ainakin helposti kuumenevaa sorttia..eteen -1 ja taakse +2 ratastus niin se on ihan ok peli...
    tehoton kilpailijoihin nähden. omasta mielestäni paljon vakaampi ja helpompi ajaa kuin kilpailijat ja sillä perusteella hondan otin.
    hmm...ehkä tylsä?

ärsyttävää on ruiskun nykäys kaasua avatessa varsinkin radalla...pc ja säätö esim kx-centterissä auttaa tähän vaivaan..

KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Ite vaihdoin keväällä -04 mallin bleidiin ja päivääkään en ole vielä katunut ja todellakaan niitä ei tule joka paikassa vastaan. Putken oon vasta vaihtanut ja PC sekä penkitys olisi tarkoitus tehdä jahka kerkee. Enkä sitä nyt tylsäksi ole vielä kokenut vaikka muitakin kilokyykkyjä on tullut ajettua. Ajo-ominaisuuksiltaan aivan bueno.
    Honda CBR 1000 RR
    Asiallinen peli, moottori on aika sitkeä kilokyykyksi eli yllätävän hyvin toimii myös ~4k.rpm ympäristössä.
    Mutkissa kulkee kuin kiskoilla, ja ero 04 - 06 välillä on aika marginaalinen.

Itse en koeajolla huomannu muuta kun sen että 06:n kiertää hieman paremmin.

btw. black is beautifull

P.S : ja kyllä se gixxeri hallitsee parkkipaikkaa jo niin suvereenisti että RR on varmasti mielenkiintoisempi ratkaisu.
    tosin vaikka omasta tykkään helvetisti niin pyöränä K5/6 on marginaalisesti parempi, mutta eipä katukäytössä eroja pääse hyödyntämään.

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  6.  
    Nyt ekojen ajojen jälkeen täytyy sanoa, että tehoelämyksiä Blade ei enna. Se on samantuntuinen kuin esim. K3. MUTTA; ajettavuudeltaan pyörä on loistava ! Väittäisin kaikkein ketterimmäksi kilokyykyksi mitä olen ajanut (eli lähestulkoon kaikilla uusilla). Ohjaus on todella nopea, mutta silti vakaa ja kääntösäde on pienempi kuin esim. expyörässä K3:ssa. Lisäksi jarrut ovat erinomaiset ja nestekytkin tekee vaihtamisesta samettiakin pehmeämmän, mutta kellontarkan toiminnon . Pyörä vastaa kaasuun hyvin lineaarisesti, siinä ei ole sellaista on/off tunnetta kaasussa, kuten monessa pyörässä on.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.