Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Kiinnostais tietää, että kannattaako kyseinen värkki hommata vai jättää kauppaan.
    Asiat mitkä kiinnostaa:
    - Onko laatikko oikeesti semmonen mitä puhutaan eli vähän heikko?
    - Onko pyörässä jarrut?
    - Kestääkö kone keulimista?
    - Alusta, onko sitä?
    Ducati 749 -04
  2. #2
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    - en osaa sanoa - omassa ei ollut mitään ihmeellistä
    - kyllä se ainakin ahvenistolla pysähtyi ihan riittävästi, perää ei taida sentään nostaa
    - keulimista en kokeillut, kai se kytkimellä keulis....
    - alustan tuntuma on kuskista kiiinni, toiset ajaa millä vaan... on siinä säätöjä sentään...

    vuosimalleista riippuen oli vissiin jotain eroja alustan säädöissä, muuten kaiketi ollut samanlainen vuodesta -96 ja jenkit myy vieläkin uutena... !
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  3. #3
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Puhun nyt entisestä '00 mallisestani.

    Lainaa (HJA @ Elo. 03 2006,22:22) kirjoitti
    - Onko laatikko oikeesti semmonen mitä puhutaan eli vähän heikko?
    Laatikko oli oikein napakka, perusraksumista 1-3 vaihteilla mutta tuo on yamahan perusjuttuja.

    Lainaa kirjoitti
    - Onko pyörässä jarrut?
    On ihan pätevät vielä, toki tuntuma paranee teräspunosletkuilla ja kehittyneemmillä paloilla, mutta ei noi vakiotkaan nyt huonot olleet.

    Lainaa kirjoitti
    - Kestääkö kone keulimista?
    No siis, kestää kuten muutkin samanmalliset pelit. Kyllähän noi keulimalla kiinni saa jos yrittää.

    Lainaa kirjoitti
    - Alusta, onko sitä?
    Vakiossakin on hyvät säädöt, jos haluaa hifistellä niin uusia palikoita kiinni.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4. #4
    Vaara ohi. Pelasin varman päälle ja kävin Hondakaupoilla.
    Ducati 749 -04
  5. #5
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (HJA @ Elo. 06 2006,15:22) kirjoitti
    Vaara ohi. Pelasin varman päälle ja kävin Hondakaupoilla.
    Mä en näe kyllä mitään varman päälle pelaamista tossa ratkaisussa
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  6. #6
    Lainaa (HJA @ Elo. 03 2006,22:22) kirjoitti
    Kiinnostais tietää, että kannattaako kyseinen värkki hommata vai jättää kauppaan.
    Asiat mitkä kiinnostaa:
    - Onko laatikko oikeesti semmonen mitä puhutaan eli vähän heikko?
    - Onko pyörässä jarrut?
    - Kestääkö kone keulimista?
    - Alusta, onko sitä?
    Mulla oli pari vuotta sitten -03 catti ja voin ainakin sanoa,ettei ollut mitään vikoja.Yhden kesän ja 15tkm ehdin ajella kunnes vakuutusyhtiö lunasti...Muistaakseni siinä oli jonkinlainen alusta,ettei ilman jousitusta tarvinnut ajella
    Oli muuten sama pyörä avk:lla tänä kesänä ja 2tkm oli tullu mittariin lisää
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
  7. #7
    Lainaa (Jassu @ Elo. 06 2006,15:25) kirjoitti
    Lainaa (HJA @ Elo. 06 2006,15:22) kirjoitti
    Vaara ohi. Pelasin varman päälle ja kävin Hondakaupoilla.
    Mä en näe kyllä mitään varman päälle pelaamista tossa ratkaisussa
    en minäkään....
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  8. #8
    Lainaa (10100 @ Maalis. 02 2007,19:45) kirjoitti
    Lainaa (HJA @ Elo. 03 2006,22:22) kirjoitti
    Kiinnostais tietää, että kannattaako kyseinen värkki hommata vai jättää kauppaan.
    Asiat mitkä kiinnostaa:
    - Onko laatikko oikeesti semmonen mitä puhutaan eli vähän heikko?
    - Onko pyörässä jarrut?
    - Kestääkö kone keulimista?
    - Alusta, onko sitä?
    Mulla oli pari vuotta sitten -03 catti ja voin ainakin sanoa,ettei ollut mitään vikoja.Yhden kesän ja 15tkm ehdin ajella kunnes vakuutusyhtiö lunasti...Muistaakseni siinä oli jonkinlainen alusta,ettei ilman jousitusta tarvinnut ajella
    Oli muuten sama pyörä avk:lla tänä kesänä ja 2tkm oli tullu mittariin lisää
    Olisko ollut meirän catti,puulavalla kyljellään ja keula ynnä muuta kasassa.Kunnon kyytiä tielle tulleen autonkylkeen ajettuna.Palasi samaan paikkaan mistä ostettiinkin,ainakin se.Montakos henkeä catilla onkaan?Kyllä se varmaan liikenteessä taas tulevana kesänä on,en epäile.
    Ikävä että niin hyvä malli poistui euroopan markkinoilta,mutta onneksi omassa tallissa vielä yksi sellainenkin on.
    Löytyy myös lievästi vaurioitunut vaimennin jos joku kaipailee.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  9. #9
    Onko minkä verran eroja eri vuosimallien pyörissä, jos vertaa vaik -96 ja -00 mallisia pyöriä(painot, tehot jne..)? Ulkonäöltään pysynyt ilmeisesti samannäköisenä koko mallisarjan ajan. Koneet on varmaan ihan yhtä kestäviä, kun muutkin vastaavat? Jos hankkii jonkun 50-60tkm ajetun yksilön, onko odotettavissa mitään suurempaa remonttia tai muuta vastaavaa?
    Itse olen suunnitellut hankkivani isomman pyörän tulevana keväänä ja just esim. thundercatti vaikuttas hyvältä vaihtoehdolta.
  10. #10
    Lainaa (-Anssi- @ Maalis. 29 2007,22:50) kirjoitti
    Onko minkä verran eroja eri vuosimallien pyörissä, jos vertaa vaik -96 ja -00 mallisia pyöriä(painot, tehot jne..)? Ulkonäöltään pysynyt ilmeisesti samannäköisenä koko mallisarjan ajan. Koneet on varmaan ihan yhtä kestäviä, kun muutkin vastaavat? Jos hankkii jonkun 50-60tkm ajetun yksilön, onko odotettavissa mitään suurempaa remonttia tai muuta vastaavaa?
    Itse olen suunnitellut hankkivani isomman pyörän tulevana keväänä ja just esim. thundercatti vaikuttas hyvältä vaihtoehdolta.
    Eroja on lähinnä iskunvaimennuksessa. Takaiskari on erilainen vuoden ´96 mallissa ja myös etuteleskoopin osissa on jotakin eroa varaosanumeroiden perusteella. Muut muutokset taitavat olla lähinnä kosmeettisia (kirkas/mustaksi eloksoitu äänenvaimennin, Yamahan triangelilogo etuhaarukan t-kappaleessa ´99 eteenpäin ym.)

    Piakkoin edessä ´98 Catin 66 tkm:n huolto. Etuteleskooppi ja keulan pompinta/rauhattomuus ainoa mainittavampi ongelma tähän mennessä...joskohan huollossa tuohonkin keksittäisiin jokin lääke...

    Joskus hiukan kakkosvaihde on vaihdettaessa kolautellut äänekkkäämmin ja nokkaketju aavistuksen äännehtinyt juuri ennen hyppyään seuraavaan kiristimen hampaaseen.
  11. #11
    Tuollaista '00 vuosimallista kissaa on tullut paikallisessa liikkeessä tullut katsottua, ajettu 37000km, mitä mieltä pyörästä, onko tuollainen ihan asiallinen peli?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  12. #12
    Kyllä on! Ite tykkäsin paljo enempi ku Ceebroista. No siinä oli tosin lähes kaikki mahdollinen lisäpalikka. Paras ajoasento mulle tähän asti tyyppäämistäni pyöristä. Sopii hyvin pidemmillekin. Ja taas tuli hehkutettua cattia!
    Cbr 600f -99 -> YZF 600R -01 -> Cbr 600f -01 -> R1 -04 -> Carina II -88
  13. #13
    Ei ole valiamistakaan ollut.Kaksi cattia ollut(02 ja 03) ja vielä on yksi eli 02.Harmihan se oli kun se 03 meni kolarissa romuksi.Hyviä pyöriä ne on,miellyttäviä ajaa ja erittäin taloudellisia.Vikoja ei ole ollut minkäänlaista,mitä nyt pientä säätämistä.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  14. #14
    Juu kelpo pelihän tuo yhden kesän perusteella on Kuukauden päästä Lappeenrannan catti-kanta ainakin lisääntyy yhdellä kun muutetaan sinne Jos ei nyt talviremontti enempää venähdä, tahi vaihtokuume tule vielä pahemmaksi mitä se nyt on



    K750 -61
  15.  
  16. #15
    Juu. Täytyy cattia kehua lisää. Kolmas kesä alkaa mun -99 catilla ja lasissa on nyt 45000 km. Ei ongelmia. Vain normaalia huoltoa. Ajoasento on hyvä, ajoin kesällä -06 pohjois-norgessa yhtenä päivänä 820 km ja ei asennon puolesta mitään. Tankkausvälikin on pitkä...400 kilsan välein. Pyörä kun ei vie kuin 4,5 l sadalla vaikka tehoissa piisaa (Yoshimura RS-3 ja dynojet suuttimet). Ja matka jatkuu...etelä-norjaan heinäkuussa -07. Catti on yhden hengen pyörä, ajo muuttuu aikuisen kyytiläisen kanssa. Mutta eihän nää ole tehty kuin kusikille... Eiku hankkimaan jos löytyy!
    Bmw R1250RS Triple Black 2023