Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Minkälaiset ovat matkustajan oltavat on uuden RT:n aerodynamiikan osalta eli vaivaako pyörteet tms. Kuljettajan osalta ainakin yksin ajettaessa on kate aivan mahtava, itse olen 185 cm ja parempaa suojaa en vielä ole mistään muusta koeajamastani pyörästä saanut.
  2. #2
    Toimii erittäin hyvin! Vaimo on ollut tyytyväinen. 150 km/h kovempaa ei ole ajeltu ja siihen nopeuteen asti takana on niin hyvin tuulen suojassa kuin se nyt prätkällä on ylipäätään mahdollista, minkäänlaisissa olosuhteissa ei ole pyörteitä ym. ylimääräistä riesaa. Kokemusta on myös sateessa 3h ajosta, vaimolla oli päällä pelkät nahat ja ei kastunut ollenkaan. Itse ole 185 cm ja vaimo 168 cm pitkä, hankin pleksiin lisäksi Laminar Lipin spoilerin ja se paransi suojaa entisestään. Lehdissä on kerrottu, että RT toimii alkuperäisillä laukuilla huippunopeuteen saakka, eli on niitä harvoja matkapyöriä jolla voi oikeasti ajaa "isoakovaa" baanalla ilman voblausta ja vatkausta.
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
  3. #3
    Vaimon mielestä paaaljon edellisiä Kawa GTRiä parempi niin istumiselta kuin tuulen suojalta. Viime syksynä laitoin vielä C. Baileyn leveämmän ja hiukan korkeamman thuulensuojan ja on entistä parempi. Ei kastu kädet ja lasia voi oikeesti säätää.
  4. #4
    Tilasitko ceebaileysin suoraan ameriikasta, vai joko niitä saa suomesta? Kerrotko vielä minkä kokoisen tilasit, on ollut itselläkin mielessä.
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
  5. #5
    ptm:lle
    Tilasin suoraan Ameriikasta ja maksoi jotain 230 Usd tulleineen ja veroineen. Koko on noin 24 tuumaa ( 60,5 cm ) leveä ja 27 tuumaa
    ( 68 cm ) korkea. Taisi tulla alle kahdessa viikossa ja maksoin Visalla. Asennus onnistui alle 10 minuutissa. Voipi olla että uusi lasi aiheuttaa erilaisia pyörteitä taakse ja takamatkustajan selkä kastuu ja kuraantuu erilailla kuin ennen. Asia korjaantuu kun tilaat takalokasuojan jatkeen ( parikymmentä euroa ) lähimmästä BMW liikkeestä, on oikeen säädettävä, muissa maissa se on vakiovaruste mutta Suomessa jätetty pois - jostain syystä ?
  6.  
  7. #6
    Tuossa edellä kirjoittamassani on pieni epätarkkuus. Eilen muiden puimurimiesten kanssa asiasta keskuteltaessa kävi ilmi että suurin piirtein samaan aikaan tehdyssä ja Suomeen tuodussa toisessa RT:ssä tuo jatkolärpäke olikin paikallaan, mutta sisään työnnettynä ja siis näkymättömissä. Käsikopelolla se sieltä löytyi ja tuli vielä liuuttamalla ulos - niinkuin pitääkin. Ankaran tarkistelun jälkeen koin karvaan pettymyksen, sillä puimuriini ei sellaista ollut eksynyt. Kannattaa tarkistaa.