No pankaas joku vähän infoa, mikä karva täytyy ottaa kammasta irti. no30 musta valkoinen???vai *
*ja miten kyseinen karva lähtee liittimestä svidduun ehjänä
Yoshimuran ohjeessa neuvotaan ottamaan irti musta ruskea piuha. nro. 8
Burn rubber, not your soul!
Menee hieman aiheen ohi, mutta menköön tän kerran... Mitä hyötyä tosta SET valven poistamisesta on vakiopyörässä?![]()
Pain is just weakness leaving the body
Se SET on kiinni siinä orkkisänkkärissä, ja orkkiskysyjä on vaihtamassa toista änkkäriä...
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Katso ipana tuolta aikaisemmasta slipari keskustelusta niin löydät kuvien kera oikean johdon...
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Niinpä... Mutta ihmettelinkin tuota oman moponi kannalta jossa on orkkisänkkäri kiinni(mikko2 @ Elo. 02 2006,08:53) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
Jawohl, asia harvinaisen selvä, maimisteik.(mekanik @ Elo. 02 2006,14:54) kirjoitti
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Liekkö muuta hyötya kuin paino kevenee useita grammoja... Ainakin vakio vs. slipari niin väännöt on kohtuu samoissa joten voi väännöt alakierroksilla heiman jopa kärsiä vakioon/slipariin verrattuna.(mekanik @ Elo. 02 2006,08:21) kirjoitti
Eli ei maksa vaivaa...
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman