Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Olisiko kenelläkään neuvoa mitä pitäisi säätää / vaihtaa kun käynnistys vaatii aina kaasua ja kaasua pitää pitää päällä muutama sekuntti muuten sammuu. Sit kun on käynnissä käy oikein tasaisesti tyhjäkäyntiä, käynnistys vaan takkuilee.
    Kylmänä ryyppy ja sama homma vähän kaasua muutama sekuntti sit käy nätisti.

    Ärsyttävää vaan kun on jossain yleisellä paikalla jo jos sattuu kääntämään vahingossa vähän reilummin ni ottaa hirveet kierrokset ja jos äkkiä päästä ni sammuu.
    Kaasarit on synkattu. Vaikuttais kumminkin kaasari ongelmalta. seos ruuveihin en oo koskenut kun tyhjäkäyntikin kerran on hyvä.
    Tulpat vois tietysti vaihtaa, mut tuskin niissä vika.

    Vai onko vain tyyppivika/ ominaisuus näin vanhalle pyörälle.
    Yamaha R1 -08
    Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
    Harley Davidson XL1200 -08
    Yamaha YZF-R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  2. #2
    tuskin ainakaan tyyppivika kun oma saman ikäinen käynnistyy kyllä ihan ok.voisko olla että kaasareissa on jotain skeidaa.vaikea sanoa ku ei tuollaista ongelmaa ole vastaa tullu,kaikki muut mahdolliset oon kyllä kokenut
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3.  
  4. #3

    ............. olisko seosruuvit vähän isolla tai bensapinta korkeella, niin höyrystyy kaasareihin, eli saa vähän liikaa,
    arvailuja vaan..............
    mulla seosruuvit 3 kiekkaa auki, tekee vähän samaa, mutta siihen tottuu......
    2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä