Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Uuden (käytetyn) pyörän ja kortin omistajana on herännyt muutama kysymys.

Mikä on mittarista arvioiden sopiva moottorin lämpötila? Oma neula nousee vain hieman ensimmäisen viivan yläpuolelle eli tuntuisi käyvän "viileänä". Liekö asialla väliä/vaikutusta?

Entä millaisilla kierrosnopeuksilla kannattaisi kaupunkiliikenteessä ajaa? Pitkäaikaisena dieselmaasturikuskina tulee köröteltyä autolla jo 40kmh vitosvaihteella mutta bensapyörä tuntuisi kaipaavan melkoisesti enemmän kierroksia. Joku 2500 rpm on tuntunut aika sopivalta, 3000 miltei turhan suurelta.
    Siinä toiseksi alimman viivan päällä se minun pyörän neula töröttää,niin on ollu muissakin pyörissä,kyllä se on ihan oikee lämpötila.
    Ne kiekat on sitten ihan fiiliksen mukaan,kyllä se siellä kolmessa tonnissa taitaa yleensä olla kylällä ajaessa.Pyörässä kuitenki on kierroskone niin ei kannata kuitenkaan hirveesti isolla vaihteella veättää ja eihän se ole hauskaakaan.
    Aina Maximilla
    Joo, africanossa se myös on vain millin viivan yläpuolella kevyellä kaasulla matkatessa. Saa olla melkoset helteet että liikkuessa se ylemmäs nousee, mutta maastossa monkiessä propellikin jäähdyttimessä heräilee vähäksi aikaa välillä pyörimään.
    XRV -97
    Joo no kyllä minäkin sain sen lämpömittarin neulan nousemaan ylemmäs heti kun kaupunki täyttyi taas liikenneruuhkista "lomien loputtua". Jonossa madellessa kone käy yllättäen hieman lämpimämpänä.

Öiden pimetessä olen kiinnittänyt uuteen ilmiöön huomiota: vilkuttaessa mittariston valaistus himmenee/vilkkuu tahdissa. Kuuluuko asiaan? Ajovaloihin ei ole vaikutusta joten mitään harmiahan tuosta ei ole.
    Lainaa (joha @ Elo. 09 2006,17:20) kirjoitti
    Öiden pimetessä olen kiinnittänyt uuteen ilmiöön huomiota: vilkuttaessa mittariston valaistus himmenee/vilkkuu tahdissa. Kuuluuko asiaan? Ajovaloihin ei ole vaikutusta joten mitään harmiahan tuosta ei ole.
    Mittariston maadoitus huono..
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
    Hmm kas, kannattaako korjata vai haaskaanko vain aikaani? Voiko tämä pieni vaiva pahentua ennen pitkää viaksi?
  7.  
    No tuskin siitä sen kummempaa vikaa tulee, tuo valoefekti saattaa tehostua. Varmaankin mittariston liittimissä löysää/hapettumaa. Taikka sitten mistä onkaan maadoitettu runkoon.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR