Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Elikkäs kaaduin Alastarolla, en mitenkään kovaa mut enyway.
    Nyt kun sain pyörän kasaan ja testille niin pyörästä puuttuu about 50hv?? Mistä voi moinen johtua?? Käyntiääni on normaali mut ne tehot puuttuu!!! Apua tarttis saada äkkiä koska tiistaina tarttis jo päästä radalle!! Niin jä pyörä on GSX-R 600 -06
    Ei elämästä selviä hengissä
  2. #2
    kato nyt eka et kaikki suuttimien johdot on kiinni ja kunnossa... jos on tärähdyksestä irronnu niin käy kolmella jota ei välttämättä kuule ihan helpolla... tuntuu voimattomalta ja vähä tukkosemmin kiertää... ja tietenkin että tulpat on kunnossa... joskus tullu vastaan sellanenkin tulppa joka antaa kipinän kun kokeilee ja kun laittaa kiinnii niin paineen alaisena ei anna. Kerro vähän lisää mitä...miten kova isku... mitä purit... niin voidaan porukalla miettiä.

    Niin ja mulla ei oo ikinä tullu sellasta vikaa vastaan jota ei oo saatu korjattua, vaikka sitte kaljakopan päällä perjantai iltaa viettäen mutta aina on keksiny... ja on jokunen pyörä saanu mun piristelyjä kokea...



    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä


    Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  3. #3
    Kyllä se mielestäni joka mukilla käy!! "kaveri" ajoi kylkeen laspalmasissa ja siitä sitten kyljelleen, vaikea sanoa vauhtia...
    stongan vaihdoin kun katkes, samoin jalkatappihässäkän ja vaihdevivun niin ja päreet tietenkin meni korjaukseen!!
    liittimet jo suurinpiirtein kävin läpi, ei löytynyt sieltä vikaa!!
    Tämmöset käyny mielessä et olis heittäny jonkin seafty moden päälle mut ei kumminkaan fi valo pala, tai kun laitoin sen ekan kerran käyntiin niin poltti jonkin verran öljyä eli olisiko voinut mennä lambda-anturi sököksi??
    Ei elämästä selviä hengissä
  4. #4
    Periaatteessa voi olla... tullu aika kova isku. Eiks tossa oo liitin lambdan johdoissa... ota auki ja kokeile jos vaikuttaa käyntiin. Tota öljyn kulutusta se ei selitä. Toisaalta öljyä voi mennä nelitahdissa männän päälle jos on "väärässä" asennossa moottori(tässä tapauksessa kyljellään). Mut kun ottaa sen labdan irti niin ainakin saa seaftymoden päälle... jos on menny merkkivalo rikki. Yleensä seaftymode tilassa boxi ei huomioi mitenkään minkään anturin toimintaa jolloin kone ei välttämättä kierrä täysiä ja on muutenkin voimaton.
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä


    Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  5. #5
    Lainaa (Ninja 900 @ Heinä. 31 2006,07:50) kirjoitti
    Toisaalta öljyä voi mennä nelitahdissa männän päälle jos on "väärässä" asennossa moottori(tässä tapauksessa kyljellään).
    Tämä on kyllä mielestäni epätodennäköistä mutta jos noin pääsisi käymään niin se selittäisi tehottomuuden jos palotilassa olisi öljyä haittaamassa palamista...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  6. #6
    itse meinasin että se öljy olisi hajoittanut anturin palamisellaan tai sitten muuten vaan noennut sen!!
    Mut lähen tästä tutkimaan asiaa!!
    Ei elämästä selviä hengissä
  7. #7
    vika tais löytyä, se läppä hässäkkä oli romuineen änkkärissä!!
    Muistaako joku miten sen sai kytkettyä käytöstä??
    Ei elämästä selviä hengissä
  8. #8
    Ottaa vaijerit irti, sillä kai se on pois käytöstä. Jos otat servonkin pois niin sitten alkaa palamaan FI valo ja ei nyt muistikuvaa miten sen sai pois, kysyppä vaikka jessicalta saiko hän sitä ongelmaa ratkaistua...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  9. #9
    sen verran siitä jos menee öljyt männän päälle niin ei ne enää haittaa ku on palaneet pois... lähtee vaan yleensä helvetin huonosti käyntiin. Menee aika helpostikin jos pyörä on esim. väärinpäin niin että ei oo käynnissä... kokemusta on enduroista....
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä


    Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  10. #10
    SET valven saa disabloitua siten, että katkaisee ECM(musta liitin akun takana, harmaan vieressä)stä pin30sen. Suosittelen ihan kokonaan ottamaan servon ja vaijerit pois. Tarkista että se SET valve on sielä auki noitten "säätöjen" jälkeen. Monesti on ihmisillä jäänyt se siihen "idle" asentoon joka taitaa olla joku 80% auki.

    Taino akun edessä jos kattoo tankin puolelta.



  11. #11
    No niin otin irronneen läpän ja ruuvit änkkäristä muttei tehot tulleet vieläkään kokonaan takas vaikka ei pitäisi nyt yläkierroksilla vaikuttaa mitenkään asiaan!!!
    Eikä osanneet sanoa "ammattilaisetkaan" mikä on vikana
    Ei elämästä selviä hengissä
  12. #12
    dynollako mittailet nuoita? Ja mihin vertailet niitä? Aiempiin dynotuloksiin?
  13.  
  14. #13
    Ihan pers tuntumal!!! Lopullinen vikakin taisi löytyä, säätimen läppä on hieronut katin verkon kasaan joten pakokaasut ei vieläkään pääse kunnolla ulos
    No nyt alkoi operaatio katin poisto, ei helvetti mikä homma, 1.5h hakattu ja porattu kattia ja noin puolet vielä jäljellä!
    Ei elämästä selviä hengissä