Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 101:sta
  1. #1
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nonnih, kuvia verkossa : - klik -

    Pitää huomenna vielä siivoilla noita lisää, nyt vaan nukkumatin kutsu voittaa...

    ... kiitos ja anteeksi

    (mikäli haluat jotain kuvia poistettavaksi missä itse esiinnyt, laitappa mailia tai yksityisviestiä).



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  2. #2
    Uskalsimpa katsoa

    Muistakaa; Kaikki juodaan mitä tuodaan

    Ja uskokaa tai älkää, kyllä mulla ne housut oli jalassa siinä portilla ("One size fits to Petri")
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  3. #3
    että sellasia kuvia tällä kertaa
  4. #4
    Yllättävän siistejä otoksia, jopa itsestäni
  5. #5
    Poliisilla hauska rekkari...
  6. #6
    kuvista päätellen meikäläinenkin oli peli kunnossa vaikka turnauskestävyyttä vähän koettelikin eka yön tai oikeammin lauantai aamun vähiin jääneet unet.kaks tuntia kengät jalassa kuorsausta
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  7. #7
    Tarttis varmaan tehdä itsellensä jotain
    enää ei oo mitä irrota
  8. #8
    Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

    Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  9. #9
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Viilettäjä @ Heinä. 31 2006,10:31) kirjoitti
    Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.
    Ööh, kyllä mun mielestä tuolla on lauantailtakin paljon kuvia.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  10. #10
    Lainaa (Viilettäjä @ Heinä. 31 2006,10:31) kirjoitti
    Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

    Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella *
    Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  11. #11
    Lainaa (Viilettäjä @ Heinä. 31 2006,10:31) kirjoitti
    Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

    Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella
    Mä tein ainakin sunnuntai-aamuna vielä viiden aikaan kalsarikierroksen.
    ©
  12. #12
    Lainaa (Petri12r @ Heinä. 31 2006,10:40) kirjoitti
    Mä tein ainakin sunnuntai-aamuna vielä viiden aikaan kalsarikierroksen.
    ja niin teit lauantai aamunakin vai oliko sulla sillon kalsarit
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  13. #13
    No holtsulla on kuulemma n. 800 kuvaa lisää,tosin saman huhun mukaan ehkä 8 menee läpi sensuurista .... mahtaisko just olla launtain kuvat
  14. #14
    Lainaa (Salmon @ Heinä. 31 2006,10:43) kirjoitti
    ja niin teit lauantai aamunakin vai oliko sulla sillon kalsarit
    Siitä mä en oo ihan varma... yhdet löyty ainakin saunalta sunnuntaina.
    ©
  15. #15
    Lainaa (Petri12r @ Heinä. 31 2006,10:49) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Heinä. 31 2006,10:43) kirjoitti
    ja niin teit lauantai aamunakin vai oliko sulla sillon kalsarit
    Siitä mä en oo ihan varma... yhdet löyty ainakin saunalta sunnuntaina.
    Näytti olevan..

    Prkl kärpäset aamuyöstä mökissä .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  16. #16
    Lainaa (tumeetti @ Heinä. 31 2006,10:37) kirjoitti
    Lainaa (Viilettäjä @ Heinä. 31 2006,10:31) kirjoitti
    Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

    Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella *
    Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?
    Juu se olin minä. Ajattelin et kukaan ei kuullu. Nyt kysymys onkin et miks kukaan ei tullu saunavuorolle
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  17. #17
    kiitoksia hyvästä viikonlopusta kaikille jospa ens vuonna ei maistelis tota kosanderia noin paljoa et jassu sais nauttia mun kuvaamisesta liikaa no mut onneks tasari on vaan kerran vuodessa ni ehtii aina selvitä siitä pahimmasta kankkusesta
  18. #18
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (SlowMike @ Heinä. 31 2006,13:04) kirjoitti
    jospa ens vuonna ei maistelis tota kosanderia noin paljoa et jassu sais nauttia mun kuvaamisesta liikaa
    Eiks se menny niin että "kaikki viina mitä saunalle tuodaan, niin se juodaan" ?

    En ole ennen noin äkkiä nähny kenellekään kosahtavan kossua kuuppaan, se oli 10 min ja heihei Kun otettiin sua OzzyXX:n kanssa lauteilta supermiesasennossa niin tuli todettua kuinka hankala kuljetettava tuonkokoinen mies on ihan spagettina

    Noh, sattuuhan näitä. Välttis se kossu ei oo tarkoitettu parilla huikalla vedettäväksi
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  19. #19
    Lainaa (SlowMike @ Heinä. 31 2006,13:04) kirjoitti
    kiitoksia hyvästä viikonlopusta kaikille jospa ens vuonna ei maistelis tota kosanderia noin paljoa et jassu sais nauttia mun kuvaamisesta liikaa no mut onneks tasari on vaan kerran vuodessa ni ehtii aina selvitä siitä pahimmasta kankkusesta
    Kaikki juodaan mitä tuodaan...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  20. #20
    Lainaa (tumeetti @ Heinä. 31 2006,10:37) kirjoitti
    Lainaa (Viilettäjä @ Heinä. 31 2006,10:31) kirjoitti
    Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

    Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella
    Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?
    Sulaahulluutta ja Kawamasa oli molemmat hereillä vielä aamukymmeneltä yhteen putkeen. Sitten ensinmainittu kohta nukahti hellyttävästi rengaskeinuun.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  21. #21
    ... vähän pelotti noi kuvat mutta onneksi ooon nopee ja pieni ja vikkelä ja onneksi on kai toi sensuuri
    ...kaikki juodaan mitä tuodaan.. Olihan mike vedossa
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  22. #22
    Lainaa (Timberline @ Heinä. 31 2006,13:48) kirjoitti
    ... vähän pelotti noi kuvat
    Ei kannata vielä rentoutua...
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  23. #23
    ...ja sitä paitsi mun uskonto kieltää alkoholin... eli ei hätää
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  24. #24
    Lainaa (iama @ Heinä. 31 2006,13:45) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Heinä. 31 2006,10:37) kirjoitti
    Lainaa (Viilettäjä @ Heinä. 31 2006,10:31) kirjoitti
    Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

    Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella *
    Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?
    Sulaahulluutta ja Kawamasa oli molemmat hereillä vielä aamukymmeneltä yhteen putkeen. Sitten ensinmainittu kohta nukahti hellyttävästi rengaskeinuun. * *
    Onneksi mun ei tarvinnut korjata tuota virheellistä käsitystä turnajaiskestävyydestä
    enää ei oo mitä irrota
  25. #25
    Lainaa (Timberline @ Heinä. 31 2006,13:54) kirjoitti
    ...ja sitä paitsi mun uskonto kieltää alkoholin... eli ei hätää
    Ai? Koska se kielto astuu voimaan?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  26. #26
    Se oli voimassa perjantaihin saakka klo 15. Sitten joku rähinöitsijä motoristi alkoi kaatamaan olutta suuhun ja kaks piti kiinni. Että tämmöinen meno oli. Ja se on nyt taas voimassa seuraavaan kertaan.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  27. #27
    Lainaa (Timberline @ Heinä. 31 2006,14:03) kirjoitti
    Se oli voimassa perjantaihin saakka klo 15. Sitten joku rähinöitsijä motoristi alkoi kaatamaan olutta suuhun ja kaks piti kiinni. Että tämmöinen meno oli. Ja se on nyt taas voimassa seuraavaan kertaan.
    Ei me mitään rähisijöitä olla. Eikä sua pitelemään tarvittu kuin yksi parrakas manselainen. Sitten opit pian itsekin nopeasti kaatamaan. Kiitoksia sinullekin oivallisesta seurasta, oli mukava tutustua!
  28. #28
    miks kukaan ei pidelly minua ja kaatanu väkisin juomaa kurkkuun.
    ainiin minä käytin molempia käsiä päästäkseni samaan lopputulokseen
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  29. #29
    Olo vielä kun rekan alle jäänyt,paikkoihin sattuu Taidettiin vääntää kättä oikein kunnolla monen eri karjun kanssa,ja mää hävisin
    Suk dik!
  30.  
  31. #30
    Lainaa (anttari @ Heinä. 31 2006,21:07) kirjoitti
    Taidettiin vääntää kättä oikein kunnolla monen eri karjun kanssa,ja mää hävisin
    Jätkä ei vaan osaa!
    Pain is just weakness leaving the body
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen