ajattelin tos talvella ahtaa rakkaan cbr:ni.. nyt olis kiva saada vinkkejä sellaselta joka on kyseisen operaation tehny.. esim. paljoko kone kestää paineita ym.. Kiitos jo etukäteen
![]()
![]()
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05
ei kannata...
(itellä pc 35 ja käyny sama mieles, mut viisaampaa kai ostaa 1000rr tms.)
Viisas pääsee vähemmällä!
tää tuleekin ihan projekti mielessä..
onpahan talvex hommaa![]()
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05
Btw. Jos joku on kenties kuullut Helsingin amk:n projektista, formula studentista. Siinä oli ekoissa versioissa cbr600 kone, pienellä ahtimella ja sääntöjen mukaisella kuristimella, uusimmassa on sitten jauhaman r6 kone.
Siitä on tehty montakin lopputyötä, joissa käsitellään tuon koneen ahtamista(palotiloja, mäntiä, puristuksia jne.)
Hankalin homma on polttoaine järjestelmän saaminen pelaamaan kunnolla, säätämistä on niin että riittää sähköisellä ruiskullakin.(stadia käytti hestecciä, nyt tatech).
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
halvemmaks ja halvemmaks.. no katotaan miten käy talven aikana.. Sellanen projekti nyt on kuiteski ilmeisesti tuloillaan.. et jos jollaki on tietoo asiasta nii vinkkejä otetaan mielellään vastaan![]()
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05
Voi olla että tulee halvemmaksi ostaa joku uusi 1000 kuutioinen, mutta tässähän oltiin tekemässä projektia eikä mitään valmista ostamassa.(nawitus @ Heinä. 27 2006,22:13) kirjoitti
Sori avautuminen![]()
Jollain oli tuollainen myynnissä, kannattanee kysyä vinkkejä:(Tjoro82 @ Heinä. 28 2006,14:53) kirjoitti
http://www.speedersgarage.com/phpBB2...opic.php?t=504
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***