Haluaisin varoittaa MVH purkaamosta Saksanmaalla. Tilasimme kaverin kanssa sieltä osia, ja sovittiin sähköpostilla, että maksamme osat tilille ja kaveri laittaa ne postiin. Osien saapuessa ne olikin lähetetty postiennakolla, jota pahoitellen purkaamon kaveri lupasi lähettää rahat takaisin, kunhan lunastamme paketin. Hieman jo arvelutti, mutta ei ollut oikein muutakaan vaihtoehtoa saada tavaroita postista. Tämän jälkeen kaveri lopetti vastaamisen sähköposteihin eikä rahoja kuulunut takaisin. Otin suoraan yhteyttä saksan poliisiin, jonka valvonnassa rahat sitten siirrettiin tililleni. Aikaa kului noin kuukausi, ja kaveri sai syytteen petoksesta.
Kyseisen purkaamon osoite on http://www.mvh-online.de/index.php ja en voi suositella kenellekkään heidän tarjoamiaan palveluja.*Sen sijaan saksan poliisille kiitokset tehokkaasta toiminnasta.
![]()
Hyvä, kun sait rahnat päks. Tulee vaan mieleen, mahtaisko onnistua Suomessa palautus ennen oikeuden päätöstä, hiukka epäilen...
Pitäisköhän pyytää muutama amerikkalaisen pyörän omistajaa käymään paikassa.
Joku kätevä mode varmaan vois siirtää tämän tuonne pyörän ja varusteiden tilaus ulkomailta osioon niin menis varoitus vielä paremmin talteen
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
joo muttei amerikkalaisilla pyörillä noin kauas taida päästä(Pena @ Heinä. 24 2006,16:03) kirjoitti
![]()
KTM
Kätevästä en tiedä, mutta siirsin silti.(Z750 @ Heinä. 24 2006,16:44) kirjoitti
![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Omia kokemuksia kyseistä firmasta. Tilasin kallista osaa tuolta. Lupasivat toimittaa jos maksan etukäteen jonka teinkin. Toimitus oli suht hidasta ja tuote paljastui vialliseksi. Sen jälkeen reklamoin firmaa ja he myönsivät virheen ja lupasivat toimittaa toisen tilalle ilman kuluja ja maksaa väliä koska kyseessä olisi halvempi tavara mitä olin tilannut. Olin yhteyksissä sähköpostin ja babelfish:n avulla kunnes yllättäen oppivat kirjoittamaan englantia. Aikaa meni kauan ja välillä kesti viikkokin ennekuin vastasivat kyselyihin. Lopuksi noutivat tavaran minulta ja parin päivän päästä toimittivat korvaavan tilalle (välillä olin jo luopunut toivosta nähdä tilaamiani tavaroita tai tuhlaamiani rahoja). Sen jälkeen kesti pari viikkoa ja pari uhkaus sähköpostia ennenkuin muistivat maksaa myös lupaamansa välisumman minulle takaisin. Olivat aina luonnollisesti pahoillaan viesteissään koituneista viivytyksistä yms. Loppujen lopuksi sain mitä halusin ja kyseinen firma taisi ottaa takkiinsa aika paljonkin toimitus/noutokulujen takia tässä kaupassa. Kokonaan taisi kestää joku 2-2,5 kuukautta tämä kaupankäynti.
Tuskin toisten tilaan tuolta mitään. Oman käsitykseni mukaan suht suuri purkufirma? Kumman leveperäisesti/epäluotettavasti hoitivat homman ja tolkuttoman hidasta. Sinänsä sääli, että niin epäluotettava/hidas firma sillä heillä on aika paljon mielenkiintoisia osia yms. tarjolla kohtuu hintaan.
P.s. Kyselin joskus aikoinaan kokemuksia tästä firmasta mutta silloin ei kukaan vastannut ja unohdin itse kirjoittaa tänne omat kokemukseni.
Mites asian kanssa meni? Mitenkä firma vastasi? Saitteko rahanne takaisin? Tilaamanne osat edes saitte? Ja Hampurissahan tuo paikka taisi sijaita niin luulisin jonkun löytyvän joka kävisi paikanpäällä kyselemässä mitenkä hommat oikein hoituvat?
Red Meat