Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kertokaas hyvät VTR:lläiset minkälaisina pidätte mun -03/27 tkm moottorolämmöistä, jotka huitelevat 103-107 asteen tietämillä kun tässä nurkissa ajelen (lue kaupunki/kevyttä maantienopeutta). Kieliikö mahdollisesti isommasta ongelmasta vai kuuluuko asiaan, aiheuttaako mottirikon tms.. Olen ollut vajaan viikon kys. pyörän omistaja ja olen täysin liekeissä!!!
    Kesä kelillä (suom. yli +10 astetta), lämmöt pyörii 95-100 ja sit kun lämmintä tulee +20 tai juuttuu kaupungin ruuhkaa (mikä on tosin epä tod.näk), niin kyl lämmöt pyörii yli sadass ja flektikin alkaa pyörimään vasta 105:ssa.

Ei siis huolta. Tosin sit ku kesähelteellä elohopea on noussut hellelukemiin ja koneen lämpö 107, niin jalkovälissä on todellakin kolmen minuutin muna.
    Mitenkäs noilla vanhemmilla veturilla ajelevat (siis se viisarimallinen mittari)? Mulla näyttäisi 98 mallisessa että maantieajossa ei juuri viisari nouse ekaa neljännestä korkeammalle. Kaupunkipyörityksessä nousee kyllä sinne puoleenväliin ja flekti alkaa pyöriä.
    Kannattaako ruveta repimään termostaattia irti vai ajelenko vaan väärillä vaihteilla
    Lainaa (aalio @ Elo. 10 2006,09:09) kirjoitti
    Mitenkäs noilla vanhemmilla veturilla ajelevat (siis se viisarimallinen mittari)? Mulla näyttäisi 98 mallisessa että maantieajossa ei juuri viisari nouse ekaa neljännestä korkeammalle. Kaupunkipyörityksessä nousee kyllä sinne puoleenväliin ja flekti alkaa pyöriä.
    Kannattaako ruveta repimään termostaattia irti vai ajelenko vaan väärillä vaihteilla *
    Itselläni on -97 mallin veturi, samoissa lukemissa lämmöt pyörii täälläkin.
    Easily and elegantly
    You tear my world apart
    Lämmöt ei noussut alku kesästä kuin 1/4 osan. Vaihdoin uuden termostaatin (vanha oli juminut auki) ja toimii nyt samanlailla kuin muilla näköjään.
    Lainaa (aalio @ Elo. 10 2006,09:09) kirjoitti
    Kannattaako ruveta repimään termostaattia irti vai ajelenko vaan väärillä vaihteilla *
    No problemos. Mullakin viisarimittari nousee maantiellä vähän yli neljännekseen. Kaupungissa pysähdellessä vähän yli puolen välin ja vähän väliä flekti pyörähtää käyntiin.
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  7.  
    Lainaa (Pianonvirittäjä @ Elo. 12 2006,10:41) kirjoitti
    No problemos. Mullakin viisarimittari nousee maantiellä vähän yli neljännekseen. Kaupungissa pysähdellessä vähän yli puolen välin ja vähän väliä flekti pyörähtää käyntiin.
    ok, kuulostaa siis normaalilta. Tuli vaan mieleen että josko tuolla vois vaikuttaa siihen kulutukseen. Tai no, eipä se kulutuskaan muihin verrattuna mitään ihmeitä ole kun pyörii siellä 6-7 välillä.
    GSX 750 -> VTR 1000F