Tervehdys!
Yamahan FJ sitten vaihtui -98 XX ja täällä ollaan. Tuo "back" siitä, että ennen FJ.tä oli Transalp.
400km kokemuksella lyhyesti - vaihteet sanoo naps, naps
moottori surr surrrrr
Kysymyksiä: Pyörässä (Saksan tuonti) jonkun sortin hälytin/ajon esto?? Ledi tankin vieressä ja kakena P. n muotoinen kaksinappinen n. 9mm ohut läpytin. Väriltään vihreä harmailla napeilla. Ei mitään valmistajan tunnusta, mutta kaken takana Saksan lipun kotkan näköinen "vaakuna". Eikä puhu eikä pukahda. Paristo A27.
Mikä ihmeen laite tämä on ?
Takalampun vieressä pieni avainpesä, ei siis se isompi joka avaa penkin. Tämä vakiovaruste vai ? Pikkuavain (pit n. 3cm) tallessa, mutta tästäkään ei tapahdu mitään. Tietoa?
SW Motechin sirot telineet kiinnostaisi laittaa, koska ne eivät pilaa pyörän linjoja, mutta onko nämä jo liian hentorakenteiset? Kestävätkö käyttöä ? Kovaakin ?
Miksi kaikki jyrkät mutkat tuntuvat hävinneen ? Oletteko huomanneet tälläistä ?![]()
Just "nyt" ei bikeä...
mulla on motecin telineet xxssä toimivat kovallakin kuormalla(JanMac @ Elo. 09 2006,21:09) kirjoitti
Tervetuloa joukkoon tyytyväiseen![]()
Honda CBR1100XX
Loisto valinta! Teretulemast joukkoon![]()
"Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"
"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
Asia homma! Kolme onnellista kesää takana xx:llä.Kurveihin pystyy ajamaan aivan tajuttoman lujaa,muutenki toimii lujassa vauhdissa mahtavasti,huippu valinta.![]()
Aina Maximilla
Se pieni avainpesä on todennäköisesti sen hälyttimen päälle/pois kytkin.(JanMac @ Elo. 09 2006,21:09) kirjoitti
TRE 1130K
Kiitos kaikille vastanneille "teretulemast" hepuille!(hemuli @ Elo. 13 2006,13:55) kirjoitti
Joo, sen pikkulukon täytyy olla siihen tarkoitukseen. Toimivuusongelma on sitten vähän isompi juttu koska patterin vaihto ei auttanut mitään ja siihen lukkopesään ei tule johdon johtoa...
Perhana kun ei tiedä edes sen hälyn merkkiä. Kaken takana se vaakuna ja VEGA teksti todella pienellä, väri oikeestaan sininen(vihertävän).
Mites tuosta vaihdetaan ilmanputsari kun manuaalikin ohittaa sen kokonaan? Neuvoo kyllä tulppien yms vaihdot.
TÄTÄ kysymystä ei ehkä pitäisi esittää, mutta
Onko kokemuksia Delvacin käytöstä tässä koneessa? E.Korpiaho kyllä suositteli Castrol GPS.ää, mutta toisaalta Honda on niin naimisissa Castrolin kanssa että kuuluuhan niin sanoakin...
Just "nyt" ei bikeä...
(JanMac @ Elo. 13 2006,16:41) kirjoitti
Apuva, se alkaa taas...
![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Pystytkö laittamaan kuvia tuosta avainpesästä? Kiinnostais nähdä miltä se näyttää! Ja ite käytän castrolin gps:ää. olen tyytyväinen!(JanMac @ Elo. 09 2006,21:09) kirjoitti
Juu kuva onnistuu, mutta ei hajuakaan miten se liitetään tähän juttuun ...![]()
Just "nyt" ei bikeä...
Tervetuloa blackbird kuskien joukkoon *
Driving Saab turbo may cause serious addiction!