Turussa iltaisin esim. kokoontuminen jossain (Auranlaakson ABC?) ja sieltä ajelulle...
F = dp / dt
Sopii mulle.
Siellä sit alkaen 12pvä 1800? , ennen ei ehdi(wizard11 @ Kesä. 26 2006,07:31) kirjoitti
F = dp / dt
Jaaha kaikki Trumppa väki ja muutkin kurvailemaan... ke 12pvä 1800...(wizard11 @ Kesä. 29 2006,23:12) kirjoitti
F = dp / dt
olipas väkeä eilen... 1 Daytona+ 1 Triple...(wizard11 @ Kesä. 26 2006,07:31) kirjoitti
Eikö ole muita Turussa?
F = dp / dt
Jaahans, koitan tulla ajoissa.![]()
Voisihan sitä joskus vaikka tulla, taidan kuitenkin huomenna hilpaista pohjoiseen...
Ex-955i
Jaa jaa, siinä ja tässä. Mihin aikaan kasaannutte. Edelleen 1800 ??
Eihän tää mulle mitenkään kuulu, mutta varmaankin myös osa Trumpetti-kuskeista kokoontuu jokirantaan juurikin keskiviikkoisin![]()
Niih.
Eiks Aurajoen rannassa kaupungissa, toispuol jokkee ole juur keskiviikkoiltaisin kokoontuminen ja mukava määrä prutkuja.
Mut tarttee muistaa, et se on "toispuol" ei tälpuol.
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Täytyypi varmaan kurvasta sieltä A-laaksosta(18:00) sinne jokilaivoille???
Oon kyllä luullu et siel olis vaan niitä "sinko sivulaukussa" pyöriä![]()
Siellä "toispuol" on tosiaan kaikenlaisia prutkuja. Harlikat hiukan erillään mutta saman joukon jatkona. Ei tartte tuntee itteensä ulkopuoliseks ellei väkisin halua.(SPEED3 @ Heinä. 19 2006,16:20) kirjoitti
Täytyypä tulla mopoa ulkoiluttamaan jokirantaan 26.7. Eilenkin tuli käytyä, mutta jalkapatikassa.
Juuh jokirannassa jos haluaa istuskella ABC:ltä ajelemaan...
F = dp / dt
ABC:llä olisi samaan aikaan autoporukankin kokoontuminen, saisi kuitattua kaksi meettiä samalla. Koppi pysyy kyllä kesän tallissa ja mopolla liikutaan. Yritetään ehtiä paikalle, mikäli työkiireet sallivat....
Kirottua, kun yövuoroon töihin keskiviikkona, mut ehtiihän sitä, jos ei ajelulle, niin ABC:lle morjestamaan. Ajelulle joku toinen kesäkeskiviikko.
Mikäs vika on siinä jokirannan kokoontumisessa. Siellä tosin on aika monta prutkua kerrallaan eli omaa porukkaa ehkä hankalampi löytää.
Ei siinä mitään vikaa ole, mutta ollaan tosta abcltä lähdetty aina kurvailemaan jonnekinpäin, eikä varmasti olla kenekään ikkunan alla... Viimeksi tosin Speedin kanssa poikettiin katsastamassa tilanne...
F = dp / dt